inderdaad, dit is te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:41 schreef Litso het volgende:
Hier moet je inderdaad echt melding van maken, ik kan me niet voorstellen dat ze dit zomaar kunnen maken.
Vriend, ik had mijn mobiel niet bij me hoor.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:34 schreef nikky het volgende:
Wat een belachelijke actie!!!
Ik zou dit ook zeer zeker melden. En ik zou ook de media inschakelen hiervoor. Wat een debiele actie.
Er is niet eens gecontateerd dát er is gespiekt. Alleen dat er bij één een gsm afging en de rest stond uit.
SBS bellen, Hart van Nederland voor al uw nutteloze nieuws-items.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:37 schreef brighton het volgende:
[..]Dit wil ik vanavond wel op het journaal zien ja. Iets in de media naar voren brengen wil mensen nog wel eens doen terugkomen op hun beslissing...
En wat voor!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:39 schreef Roellio het volgende:
Ik ben docent op een middelbare school
Preciesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
SBS bellen, Hart van Nederland voor al uw nutteloze nieuws-items.
Kijk heel goed, dat je die dingen niet aan op je tafel mag hebben liggen is 1 ding, als je hem uit in je tas hebt zitten kunnen ze er niks op tegen hebben en leraren mogen zeker niet fouilleren, dat mag alleen de politie bij redelijke verdenking of in een gebied waar ze, vooraf aangekondigd, preventief fouilleren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef WebForce het volgende:
Fouillerende lerarenDat mag niets eens
...
Het enkele feit dat er een mobiele telefoon aanwezig is zal geen grond opleveren om een 1 te geven. Je motiveert prima waarom dat ding meegenomen werd. Ik zou hier werk van maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:39 schreef Volkoren het volgende:
Hallo.
Vandaag had ik toch iets raars meegemaakt.![]()
Ik zat mijn AK examen te maken en toen ging op eens een mobiel af, no big deal, kan altijd gebeuren.
De leraren dachten daar toch echt even anders over.
Er werd gezegd dat niemand de zaal meer mocht verlaten en dat ze gingen beslissen wat ze gingen doen. Na 10 min werd er gezegd dat iedereen aan de deur werd gefouilleerd. Iedereen die een mobiel bij zich had in de broekzak (ook al stond die uit) kreeg een 1 voor zijn examen.
We hebben geen kluisje meer op het onderbouw gebouw waar we zaten, aangezien de bovenbouw is verhuisd naar een andere locatie en wij in de gymzaal zaten. Waar moet je je mobiel dan laten? Hij kan zo worden gestolen dat is echt wel vaker gebeurd.
Nou ja, er werden toen 5 of 6 mensen eruit gepakt met een mobiel, ook al stond die uit. Die hebben nu allemaal een 1 voor Aardrijkskunde of Frans mavo. En er stond toen een leraar nog te lachen ook.![]()
Kan dit zomaar?![]()
Belachelijk. Op de rechtententamens van de faculteit der rechtsgeleerdheid wordt altijd vriendelijk verzocht die dingen in de tas te stoppen (en uit). Dat is voldoende.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:54 schreef MouseOver het volgende:
Een vriend van me heeft zo ook een 1 gekregen voor een belangrijk tentamen. Dat was dan geen eindexamen maar de gevolgen waren ook vrij ernstig. Echt ronduit belachelijk. Daar was niet eens iets afgegaan, ik geloof dat een surveillant tegen z´n tas aanstootte waardoor de telefoon eruit viel. Het ding stond dus ook uit.
Oh je studeert rechten?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Belachelijk. Op de rechtententamens van de faculteit der rechtsgeleerdheid wordt altijd vriendelijk verzocht die dingen in de tas te stoppen (en uit). Dat is voldoende.
Hey een beetje respect, ik ben professor van je.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, ik ben de hoogleraar die toezicht houdt knulletje.
Nee, iedereen liet het eigenlijk gebeuren, de meeste leraren vonden het ook niet leuk om te doen, en ik denk dat er nog wel heel erg over zal worden gepraat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kijk heel goed, dat je die dingen niet aan op je tafel mag hebben liggen is 1 ding, als je hem uit in je tas hebt zitten kunnen ze er niks op tegen hebben en leraren mogen zeker niet fouilleren, dat mag alleen de politie bij redelijke verdenking of in een gebied waar ze, vooraf aangekondigd, preventief fouilleren.
Zeker weten LAKS inschakelen en misschien zelfs even met de wijkagent gaan praten over het feit dat die leraren zich vrijheden veroorloven die zeker niet door de beugel kunnen, ik vraag me af of er niet iemand is geweest die heeft geweigerd zich te laten fouilleren.
TS? Is dit het geval?
Ook met spiekbriefjes en meisjes met rokjes die hun benen volkalken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:44 schreef dedeur het volgende:
Frauderen kan ook met het geluid uit jongens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |