Hey Ivo, weer terug uit Rusland?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Niet meer hoor, ik ben al op.
Dat heb ik ze ook gezegd. Ik verwacht niet dat nu half FOT enthousiast zijn agenda omgooit en gaat, en ik geloof ook niet dat ze dat verwachten. Maar mocht je de 4e nog niets geplanned hebben, en je zoekt iets leuks, dan valt het te overwegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:32 schreef HMaster-II het volgende:
Dat is wel heel erg kort dag RonaldV.
Zeg eens Tortelduifjes Debsterr en Falanx.. Lees de TT eens goed .... Het gaat dus ook over Pre-zwangerschapsverhalenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en nog even voor Falanx, bink, voor die handboeien kan ik wel zorgen ja, ik heb een setje liggen dus
.
Ik mag ook nooit watquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg eens Tortelduifjes Debsterr en Falanx.. Lees de TT eens goed .... Het gaat dus ook over Pre-zwangerschapsverhalen![]()
![]()
Is Kleintje er niet, neemt Debsterr het wel over.![]()
Tsssssssssss ...handboeien. TizWahquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en nog even voor Falanx, bink, voor die handboeien kan ik wel zorgen ja, ik heb een setje liggen dus
.
quote:
Zo'n shoot heb ik dus zondag gedaan, alleen jammer genoeg alleen in kleurquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tsssssssssss ...handboeien. TizWah![]()
Maar uhhh ...zie wel een mooie zw/w foto voor me, een stel handen geboeid en wel.
Foto'sssssssssssssquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n shoot heb ik dus zondag gedaan, alleen jammer genoeg alleen in kleur.
Coolquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:45 schreef Subhuman het volgende:
Woei!Ik heb hier nu een Canon EOS 10D op schoot die ik een paar dagen mag uitproberen voor ik kijk of ik hem wil kopen!
![]()
het ging alleen nog maar over handboeien hurquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg eens Tortelduifjes Debsterr en Falanx.. Lees de TT eens goed .... Het gaat dus ook over Pre-zwangerschapsverhalen![]()
![]()
Is Kleintje er niet, neemt Debsterr het wel over.![]()
Hey je bent er weerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:13 schreef Falanx het volgende:
[..]
het ging alleen nog maar over handboeien hur
Ik heb zelf ook geen verstand van Canon lenzen, maar misschien vind je in Het grote lenzentopic #10 meer informatie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zo naar de fotograaf om een Tamron lens 55-200 voor 150 euyro te kopen, voor op mn Canon EOS 300D.
Ben ik nu dom bezig, of doe ik iets verstandigs?
* Alexxxxx heeft niet zoveel verstand van lenzen.
oeh dank je! ik zocht al naar zoiets, maar hij zla wel centraal staan dnek ik dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen verstand van Canon lenzen, maar misschien vind je in Het grote lenzentopic #10 meer informatie.
Goh, waarom komt dat me nou zo bekend voorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:35 schreef Falanx het volgende:
ik had zoveel goede plannen vandaag. uiteindelijk nog geen ruk uitgevoerd :S
ik heb nog wel wat werk liggen hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goh, waarom komt dat me nou zo bekend voor![]()
Waar denk je dat ik zo heen magquote:
Ja, vooral als je met smart zit te wachten op die lensquote:
Maar dat is altijd zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja, vooral als je met smart zit te wachten op die lenshet is nou zo mooi weer
![]()
Ja idd, en als je em hebt dan is het kut weerquote:
Dan heb je een heel topic in TRV gemistquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:55 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hey Ivo, weer terug uit Rusland?
Ik vroeg me al af of je geen internet meer had maar je was natuurlijk op reis.
Ik kom maar zeer zelden op de andere delen van Fok, kom eigenlijk alleen op FOT.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan heb je een heel topic in TRV gemist
Tevreden teruggekomen met veel foto's en een redelijk verse Zenitar.
Ruslandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:31 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik kom maar zeer zelden op de andere delen van Fok, kom eigenlijk alleen op FOT.
Maar ik ga eens ff kijken
Ik kom overal en nergensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:31 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik kom maar zeer zelden op de andere delen van Fok, kom eigenlijk alleen op FOT.
Maar ik ga eens ff kijken
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:32 schreef Re het volgende:
me paard is zwanger....grapje
pizza is al verwerkt
You can do itquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Pizza is nu bijna klaar.
Das mooi, want ik heb honger.
En dan gelijk weer aan 't huiswerk.
3 rapporten aanpassen (eigenlijk 4), ongeveer 5 details verbeteren, 1 rapport uitbreiden en in de goede format zetten, en een bouwvolgorde opstellen.
*zucht*
Morgen gaat nog drukker wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van werk, en het was teringdruk enzo.
Ja, Woonsdag en slecht weerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Morgen gaat nog drukker worden![]()
Voor mij dan tenminste...
Minstens 8, komt ook nog wel wat direct uit Polen denk ik...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, Woonsdag en slecht weer. En jij hebt 7 vrachtwagens huh
.
------> FOK!Userfoto'squote:
Ik ook al niet....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:22 schreef prupke het volgende:
hallo allemaal
ik heb vandaag geen fotos gemaakt
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:30 schreef blackbully het volgende:
ik heb er heeeel veel gemaakt.
web-disigner wou wat foto's hebben van de camera's en lenzen die we in huis hebben.
dus heb mijn eerste product-shoot gedaan
Maar morgen wel als het weer mee werktquote:
kozijnen in een vooroverhellende metselwerk gevelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat moet je aansluiten dan Xilan?
Hey Prupke...helder? Ik zie het vaak niet helderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
Hier niet hoordas een voordeel van brabant
het is hier elke avond nog helder geweest... maar vandaag hadden we geen tijd helaas
Heftige sjid voor de late avondquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kozijnen in een vooroverhellende metselwerk gevel
tja idd.quote:
Foto's tellen ook.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:11 schreef Re het volgende:
zowwww, waar?... ow hier....
bier
ik heb fotos verwerkt, telt dat ook
mietjuhquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:40 schreef Xilantof het volgende:
Bedtijd.
Ik zie mijn groepsgenoten nog op msn, maar ik trek 't niet meer
Minder fame worden dus...deukkkkkkkkkkkquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:08 schreef Toeps het volgende:
Uw datalimiet voor het domein toeps.nl is overschreden.
Het toegestane dataverkeer voor deze maand is 5,00 Gb, terwijl u nu reeds 12,29 Gb verbruikt heeft.
Indien dit structureel is kunt u het beste een upgrade van uw domein bestellen.
Op dit moment zijn de meerkosten: 7,29 x EUR 2,50 = EUR 18,22.
Hmm, de fame gaat zijn tol eisen. En mijn host is een mierenneuker.
Hey Offyquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:23 schreef Offy het volgende:
Goedemorgen!
Pff...Nu mijn vakantie steeds dichterbij komt lijkt het steeds langer te durenEerst was het: 'nog maar 2 weekjes!
' en nu is het 'nog 3 hele dagen werken
'
Xil, veel succes vandaagIs het wat ik denk dat het is?
Dat is nou de keerzijde van werkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:23 schreef Offy het volgende:
Pff...Nu mijn vakantie steeds dichterbij komt lijkt het steeds langer te durenEerst was het: 'nog maar 2 weekjes!
' en nu is het 'nog 3 hele dagen werken
'
Hey Marjoooooooooooquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:29 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben vierde in de wedstrijd
Hey Ynske, das kut zeg!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:28 schreef Ynske het volgende:
Waar ga je naar toe Offy?
hier ook zo'n aftel gevoel maar ergens is het heel dubbel
nog 101,5 uur werken (2 weken +3 dagen) en dan heb ik geen baan meer
ergens heel opgelucht dat ik hier eindelijk weg kan, van de andere kant, iets nieuws wil maar niet vlotten
dan het gezeik van mijn woonruimte, huurbaas wil ons kwijt, we zijn nu nog maar met z'n 2en en ben gewoon bang dat ik er als laatste overblijf, aangezien een woning krijgen niet echt wil vlotten, en nog lastig is vanwege waar een nieuwe baan te vinden.
klopt, en t heeft zijn uitwerking op mijn humeurquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Ynske, das kut zeg!!!!!!!!
Dat zijn teveel zorgen tegelijk!!!!!!!!!!
deuntje start...quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:06 schreef Ynske het volgende:
maar goed voor ieder zijn er goede en minder goede tijden
quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]waarom denk je dat er geen slechte stond
gezellig ...quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:14 schreef Debsterr het volgende:
Woonsdag Woonsdag tadadada.
Oftewel, er staan al hordes klanten te wachten voor de ingang om die onwijs supertoffe koelkast in de aanbieding te kunnen kopen! Geiten![]()
Ik sta klantenservice, concentreren dus, en geen ruimte om aan andere dingen te denkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:15 schreef Re het volgende:
[..]
gezellig ...success dan en lekker aan andere dingen denken, gaat de dag zo voorbij
![]()
huurbaas wil t pand terug voor eigengebruikquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:13 schreef Re het volgende:
[..], de associatie is toch veels te snel gelegd hoor
, maar geen huurbescherming enzo?...
Subtiel lijntje spannen op ongeveer 10 cm hoogte.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:14 schreef Debsterr het volgende:
Oftewel, er staan al hordes klanten te wachten voor de ingang om die onwijs supertoffe koelkast in de aanbieding te kunnen kopen! Geiten![]()
Ikeaquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:14 schreef Debsterr het volgende:
Vertel mij wat Ynskequote:Op woensdag 31 mei 2006 09:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, en t heeft zijn uitwerking op mijn humeur![]()
maar goed voor ieder zijn er goede en minder goede tijden
Ik hou het in de gatenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:26 schreef Xilantof het volgende:
Hey Offy
En dankjewel, maar het is niet wat je denkt dat het is. Dit is nog voor mijn Bouwkunde opleiding.
Maar "lees verder" en dan blijf je wel op de hoogte.
Ronde Scandinaviëquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:28 schreef Ynske het volgende:
Waar ga je naar toe Offy?
Balen zegquote:...verhaal...
scandinavië is zo mooiquote:
zekers, heb nu al zin om iets naar mijn gevoel in te richten en niet omdat anderen het zo willenquote:Balen zegLijkt me wel lastig om tegelijkertijd een nieuwe baan én een nieuw huisje te zoeken, maar als je dat straks hebt (en dat komt vast en zeker goed
) kan je wel lekker een hele nieuwe, frisse start maken met alles
Ik ben in mijn leven ook al 1 keer in een Ikea geweest.. Dat was al 1 x teveel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:44 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL
In de rij staan bij ikea voor een koelkast....
De kans is klein dat ik vrijwillig een ikea in ga. Laat staan voor een koelkast.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:54 schreef Toeps het volgende:
Hey! Ikea roelt ja!
De afstand A13 - IKEA is minder dan die 500 meter hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:04 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ben nog nooit dichter dan 500 meter bij een Ikea geweest.
Dat dan weer welquote:En meestal reed ik dan rond de 100 km/u voorbij
ikea ruled, hele huis staat er vol mee en echt dat je het er niet vanaf zietquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ikea-lifestyle is voor eenheidsworsten.
![]()
vol in gezoomed op je tv, geen flits klein dia en dan bulb.quote:
OMGquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
De afstand A13 - IKEA is minder dan die 500 meter hoor
ziet er gaaf uit, lijkt wel een soort filmposterquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:42 schreef ableton het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Altijd leuk, Law en Order maar dan anders.
JAWEL DAT IS WEL LEUK!!!![]()
![]()
Vet!!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:42 schreef ableton het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dit ziet er gaaf uit zeg.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:42 schreef ableton het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
ohhh aardig gek daar rij ik dus 2x per dag langs hahahaquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:23 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]Barendrecht
Rond 10.15 waren er al 100 koelkasten weg denk ik, in 15 min dus
Jah ik weet compleet offtopic maar op wat voor een afstand werkt zo'n mce toetsenbord nog?quote:
http://www.hoewordikeenrat.nl/quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef Re het volgende:
zow, weer thuis leuk dagje vol met intriges op werk... weet eindelijk wie dat mes in mijn rug heeft geplant
Daar heb ik ook last van.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:10 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Moe en school wordt steeds vervelender
/paast iets sterksquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:02 schreef SPK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar thanks
De ideale smiley voor koffie in fot
om 9 uur?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef SPK het volgende:
ja sterke koffie is goed
Ik wilde een groepsfoto maken maar dr is niemand nog
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:08 schreef Re het volgende:
[..]
om 9 uur?
* Re gaat weer verder mes uit rug halen
lang verhaalquote:
Ah ok sweet revenge dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:12 schreef Re het volgende:
[..]
lang verhaalcolllega, bonus, jaloerzie, smaad en laster en gisteren bewijs gekregen
jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:49 schreef Debsterr het volgende:
Jaaaa ik sta in één dag al op de 11e plek in of andere vage verkiezing. Dusssss help help en help, en stem nog even door met z'n allen
. Dat doe je dus hier!
Ik dacht dat je iedereen al dood gespammed had per mailquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:49 schreef Debsterr het volgende:
Jaaaa ik sta in één dag al op de 11e plek in of andere vage verkiezing. Dusssss help help en help, en stem nog even door met z'n allen
. Dat doe je dus hier!
Je kan nooit genoeg spammenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iedereen al dood gespammed had per mail![]()
Ik heb al gestemd hoor... 5-sterren voor Debsterr (en een pilsje op haar kosten..)
Hand opsteektquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg spammen. En dat pilsje komt wel goed (oh god, dalijk gaat iedereen dat eisen...
)
leuke fotoquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:49 schreef Debsterr het volgende:
. Dat doe je dus hier!
Heb ik al gedaan! Enne, zie ook mjn sig hè?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:49 schreef Debsterr het volgende:
. Dat doe je dus hier!
Wat een waardeloze tvp zeg!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Zo, de batterijen van mn compact zijn ook weer opgeladen
jeetje, is spamsletten een nieuwe ziekte ofzo? het verspreid wel errug snel daaromquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:49 schreef Debsterr het volgende:
. Dat doe je dus hier!
is een nieuwe sport.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jeetje, is spamsletten een nieuwe ziekte ofzo? het verspreid wel errug snel daarom
Devlgende wedstrijden ga je wel winnen hoor..quote:
sjemig was dat voor een troela.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:49 schreef Debsterr het volgende:
. Dat doe je dus hier!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:18 schreef pea4fun het volgende:
Hoi...peatje is een beetje aan het stuiteren, morgen bruiloft fotograferen [afbeelding]
Na jah en FOTter met de meeste note`squote:Op donderdag 1 juni 2006 14:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Devlgende wedstrijden ga je wel winnen hoor..
- grootste mafkees buiten FOT(ik heb de eer al binnen FOT)
- FoK!-er met de vaagste kloons
![]()
![]()
Morgen ben ik de rust zelvequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
zit es stil! of dacht je dat het bruidspaar zat te wachten op bewogen foto's?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:26 schreef SPK het volgende:
* SPK huishoudtrapje aan Pea geeft,voordat ze het vergeet
Peapersscpectiefquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Foto's met peaperspectief zijn ook mooi hoor.
Je moest ook 3x lezen wat er stond he? jaja...geef maar toequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:30 schreef SPK het volgende:
[..]
Peapersscpectief![]()
Krijg het niet uitgeproken en ingetikt
Nou 4x welquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je moest ook 3x lezen wat er stond he? jaja...geef maar toe![]()
Maar ik ga koken, eten en op weg naar mijn logeeradres
Succes peaquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je moest ook 3x lezen wat er stond he? jaja...geef maar toe![]()
Maar ik ga koken, eten en op weg naar mijn logeeradres
Ik weet er nog wel een paar die er wel wat verzamelt zullen hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou niet met deze kloon,met die andere kom ik een heel eind
Ja ik ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een paar die er wel wat verzamelt zullen hebben
Als dat maar goed komtquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:45 schreef Ynske het volgende:
wat is het toch heerlijk om thuis internet te hebben
voelde me de laatste dagen echt gehandicapt
ach weet je wat het isquote:
Klopt, internet kan soms heel handig zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach weet je wat het is
solliciteren enzo doe ik toch liever van thuis uit dan tussen het werk door
en jah dan is internet heel handig
Ach ik ook meer onbegrepen ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik altijd heel braaf
maar stiekum hequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik altijd heel braaf
Maar stiekum toch een biertje?quote:
AL helemaal klaar voor je vakantie?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:42 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar stiekum toch een biertje?![]()
Whehhehe, ik denk wel rebelsquote:
Nee dat nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:42 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar stiekum toch een biertje?![]()
check check double checkquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:48 schreef prupke het volgende:
[..]
AL helemaal klaar voor je vakantie?
fototoestel check
imagetank check
ticket check
visum check
kopie van aankoopbon van camera zooi check
Loop je er ook als japanner bij dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
check check double check
Dit heet nu op vakantie op zijn japans. Pas zien wat je allemaal hebt meegemaakt als je je image tank aan je pc hangt
512 is niet veel idd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Tis dat ik geen spleet ogen heb![]()
Tis wel dat ik nu vrijwel onbeperkte ruimte heb om mijn foto's weg te schrijven.
Vorug haar in Brazilie was het behelpen met 512 mb dat was niet wat.
Wist je het nog niet WW III is in aantocht daarom vlucht ik over 2 weken naar Keniaquote:
gasmasker, handboeien, you're in serious BDSM kidquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:14 schreef Falanx het volgende:
De brakste foto ooit en toch moet ik hem posten.
mijn nieuwe oude gasmasker
[afbeelding]
gewoon voor de fun. kwam ik tegen op marktplaats en dacht goh die koop ik![]()
![]()
![]()
Nog niet, tot de eerste prachtie actie foto's hier komen te staanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Die is allang begonnen...alleen hebben wij er nog geen last van.
prachtige actie foto's van een oorlog? die zijn er niet hoor....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nog niet, tot de eerste prachtie actie foto's hier komen te staan
oohquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
prachtige actie foto's van een oorlog? die zijn er niet hoor....
Dus jij was het die WW III veroorzaaktequote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:07 schreef Re het volgende:
zowwwwwww.....
ook lekkerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dus jij was het die WW III veroorzaakte![]()
biertje?
Doe dan eens een nuttige tvp gekkertquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:09 schreef Re het volgende:
nee nix, was me topic ff kwijt dus moest ff posten
nog even en hij wordt "geupgrade" tot mallerdquote:
quote:
WHZquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
nog even en hij wordt "geupgrade" tot mallerd
gooit een biertje in de richting van RE
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
nog even en hij wordt "geupgrade" tot mallerd
gooit een biertje in de richting van RE
edit: nee tvp was te verwijderen post
wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen de lens maar even ophalen mits die bij het postkantoor ligt
Ik weet het nietquote:
kon het niet laten positief gedacht:quote:
Dat is dan maar te hopenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
kon het niet laten positief gedacht:
Tuurlijk ligt dat pakketje er voor je
Net als mijn pakketje er "eigendlijk" morgen pas zou liggen en het was er vandaag al
Wat zij zegt!quote:
Succes Chantyquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:47 schreef Chanty het volgende:
Ohhhhh ik ben zoooooo zenuwachtig... tentamen nu en dat moet ik halen anders mag ik niet afstuderenbibber bibber
![]()
Chanty gaat het halenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:47 schreef Chanty het volgende:
Ohhhhh ik ben zoooooo zenuwachtig... tentamen nu en dat moet ik halen anders mag ik niet afstuderenbibber bibber
![]()
Zonnetjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:17 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
![]()
zowwww
zonnetje wel
successs Chanty... piece of koek natuurlijk
oww morguh
Meejompeldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Chanty gaat het halenChanty gaat het halen
Succes, het komt heus wel goed joh
!
ik las leasewagenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zonnetjebeter schijnt die vanmiddag in Dordt ook nog, kan ik er eindelijk weer eens van genieten
. En nu maar opschieten, mensen uit omg R'dam, tussen 10.10 en 11.00 kun je beter de auto laten staan, dan cross ik weer met mn leswagen
.
Nee, dat dan weer nietquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef Chanty het volgende:
Pffffff dat was best een zware bevalling,
Gefeli alvastquote:maar dankzij een goed stel hersens (), vindingrijkheid, een vlotte babbel en dom leerwerk denk ik het wel gehaald te hebben
Nu drie weken wachten op de uitslag
Oh sorry... ik zal t ff aanpassenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
zie topictitel.
[..]
Gefeli alvast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een klein egoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef Chanty het volgende:
Pffffff dat was best een zware bevalling toets, maar dankzij een goed stel hersens (), vindingrijkheid, een vlotte babbel en dom leerwerk denk ik het wel gehaald te hebben
Nu drie weken wachten op de uitslag
Wacht maar tot ik de universiteit heb afgerond over vier jaar... dan kun je niet meer om mijn ego heenquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik de universiteit heb afgerond over vier jaar... dan kun je niet meer om mijn ego heen
als ik t goed doe journalist en criminoloogquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En wat bent u dan mevrouw,als u klaar bent?
![]()
Ohquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
als ik t goed doe journalist en criminoloog![]()
Zoiets jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh,dat is wel geinig dan
Chanty R de Vries![]()
Nou wel een boeiende richting om te doen sowieso,heftig zatquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zoiets jamaar ik hoef niet met mijn kop op de buis
laat mij maar achter de schermen werken of schrijven
Mja dat is te hopen dat het boeiend wordtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou wel een boeiende richting om te doen sowieso,heftig zat
Welke hersenenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:52 schreef Re het volgende:
leuk klanten die wat van je willen, gisteren
niet eens normaal lunchen
oww omega-3 is goed voor je hersenen
Je zou voor de grap eens de track-and-trace-info kunnen opvragen bij de leverancier. En dan eens kijken wat de site zegtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
De lens is niet aanwezig, nu maar hopen dat die met de post komtmijn geduld raakt nu wel een beetje op
Oke zal eens kijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Je moet ook niet op daar op de site kijken. Vraag de TPG Track & Trace op en kijk dan eens op www.tracktrace.nl.
Nou met Track & Trace van TPG heb je ook geen duidelijkheid.. Ik Kreeg ook een T&T mail van Alternate.nl over de verzending van de server. Ik kijk op T&T en zie dat op Donderdag aond de server in Noord-holland ligt bij het verzamelcentrum en op vrijdag dat de server al in Gieten op het Postkantoor zou liggen. Ikhad m'n moeder al laten bellen naar het Postkantoor of ze de server 's middags op kon halen. Zegt die miep van het Postkantoor dat de server er sinds donderdagmiddag al op bezorging lag te wachten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Je moet ook niet op daar op de site kijken. Vraag de TPG Track & Trace op en kijk dan eens op www.tracktrace.nl.
Als je zover >>>>quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Veel wacht plezier??? Ik erger me hier dood aan
ff opvragen bij konijnenbergquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe kom ik aan een barcodeheb de mailtjes door gelezen maar kan niks vinden
Zal ik gelijk voor de hele wereld maar voor onweer gaan zorgen dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je zover >>>> [afbeelding] <<<< bent, wil je het dan effe zeggen??
![]()
OKequote:
Enquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal ik gelijk voor de hele wereld maar voor onweer gaan zorgen dan?
[..]
OKe
Edit: Done
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Oh god, ik ontdek net dat of FUCKING ALL PEOPLE... m'n vader zich heir geregistreerd heeft. Daar gaan de geweldige SC met inhoud, en de gezelligheid. Ik moet mezelf inhouden!
![]()
Ik heb het gewoon als foute kloon bestempeldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Oh god, ik ontdek net dat of FUCKING ALL PEOPLE... m'n vader zich heir geregistreerd heeft. Daar gaan de geweldige SC met inhoud, en de gezelligheid. Ik moet mezelf inhouden!
![]()
Leest hij dit ook?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:09 schreef Debsterr het volgende:
![]()
Whaaa! Dat zou ik echt erg vinden!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:09 schreef Debsterr het volgende:
![]()
Wat denk jijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef Xilantof het volgende:
@Debsterrr: Ken hij je nickname dan?
EN was het spannend??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:36 schreef pea4fun het volgende:Ik ben weer thuis, met heeeeeel veel foto's, even overpompen
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:09 schreef Debsterr het volgende:
![]()
Stressen hoor, druk programma, weg kwijt, file, meer van datquote:
Nu hopen dat de fotos gelukt zijn:) (vast wel hoor )quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Stressen hoor, druk programma, weg kwijt, file, meer van dat![]()
Ja nu gaat ie natuurlijk álles teruglezen wat je ooit gepost hebtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:09 schreef Debsterr het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Nu hopen dat de fotos gelukt zijn:) (vast wel hoor )
weg kwijt? moest je op verschillende lokaties zijn dan?
Zo dat zijn er idd wel wat jaquote:
Ja uiteindelijk wel hoor, maar dat kan ff duren. Het bruidspaar eerst, en die gaan eerst op huwelijksreisquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:43 schreef prupke het volgende:
[..]
Zo dat zijn er idd wel wat ja
krijgen we resultaten te zien (via je site ) ben nl wel benieuwd wat je er van gemaakt hebt
w00t. ik ga me vanaf nu heel braaf gedragen. wil niet ineens een boze pap op de stoepquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:09 schreef Debsterr het volgende:
![]()
Je ziet niet kans om die auto bij mij voor de deur te parkeren met de papieren er nog in?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:02 schreef prupke het volgende:
met een beetje geluk ga ik binnen kort een mooie mercedes gullwing 300 sl fotograferen
Mogguh, bedankt he...dat mooie weer is hierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog neemt koffie
Bah....koud *ril*
Maareh......ik had mooi weer besteld en het is er gewoon niet
Al had ik een rijbewijs dan nog zou ik er niet in durven rijdenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je ziet niet kans om die auto bij mij voor de deur te parkeren met de papieren er nog in?
Tis... watje..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Al had ik een rijbewijs dan nog zou ik er niet in durven rijden
Dan mar een boeren gehaltequote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis... watje..![]()
Een Merceds is wel beter dan een BMNee, maar heeft wel een erg hoog Boeren-gehalte.![]()
fish-eye foto's maken van het dashbord..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:43 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan mar een boeren gehalte
Ik ga er ook nog inzitten en en en woeifoto's maken
dat zou wel leuk zijn iddquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
fish-eye foto's maken van het dashbord..![]()
Oh ja... hmzzz oh oopss vergeten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:53 schreef prupke het volgende:
[..]
dat zou wel leuk zijn idd(nu nog een fish-eyelens)
is wel een leuk kado voor prups verjaardagquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mogguh, bedankt he...dat mooie weer is hier
ık smeer me een ongeluk en zıe er nog uıt als een kreeftquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:50 schreef Offy het volgende:
Bijna 40 gradenWel goed smeren he, anders kom je als een kreeftje terug
Veel plezier nog, maak voor de zekerheid vast wat klassiek/drieluik/sport/vervoer-foto's
Je gebruikt ook alles om het er ff in te wrijven hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:29 schreef blackbully het volgende:
[..]
is wel een leuk kado voor prups verjaardag![]()
heeft ze ook een lens om foto's te maken![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Een hele fıjne mıddag vanuıt een zonnıg Turkıje!![]()
het ıs heer bıjna 40 graden en ık zıt op een heel raar Turks toetsenbord te typen, dus sommıge tekens zullen nıet helemaal overeenkomen![]()
Koop het zelf dan van je krantenwijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:29 schreef blackbully het volgende:
[..]
is wel een leuk kado voor prups verjaardag![]()
heeft ze ook een lens om foto's te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |