Hey Ivo, weer terug uit Rusland?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Niet meer hoor, ik ben al op.
Dat heb ik ze ook gezegd. Ik verwacht niet dat nu half FOT enthousiast zijn agenda omgooit en gaat, en ik geloof ook niet dat ze dat verwachten. Maar mocht je de 4e nog niets geplanned hebben, en je zoekt iets leuks, dan valt het te overwegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:32 schreef HMaster-II het volgende:
Dat is wel heel erg kort dag RonaldV.
Zeg eens Tortelduifjes Debsterr en Falanx.. Lees de TT eens goed .... Het gaat dus ook over Pre-zwangerschapsverhalenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en nog even voor Falanx, bink, voor die handboeien kan ik wel zorgen ja, ik heb een setje liggen dus
.
Ik mag ook nooit watquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg eens Tortelduifjes Debsterr en Falanx.. Lees de TT eens goed .... Het gaat dus ook over Pre-zwangerschapsverhalen![]()
![]()
Is Kleintje er niet, neemt Debsterr het wel over.![]()
Tsssssssssss ...handboeien. TizWahquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en nog even voor Falanx, bink, voor die handboeien kan ik wel zorgen ja, ik heb een setje liggen dus
.
quote:
Zo'n shoot heb ik dus zondag gedaan, alleen jammer genoeg alleen in kleurquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tsssssssssss ...handboeien. TizWah![]()
Maar uhhh ...zie wel een mooie zw/w foto voor me, een stel handen geboeid en wel.
Foto'sssssssssssssquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n shoot heb ik dus zondag gedaan, alleen jammer genoeg alleen in kleur.
Coolquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:45 schreef Subhuman het volgende:
Woei!Ik heb hier nu een Canon EOS 10D op schoot die ik een paar dagen mag uitproberen voor ik kijk of ik hem wil kopen!
![]()
het ging alleen nog maar over handboeien hurquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg eens Tortelduifjes Debsterr en Falanx.. Lees de TT eens goed .... Het gaat dus ook over Pre-zwangerschapsverhalen![]()
![]()
Is Kleintje er niet, neemt Debsterr het wel over.![]()
Hey je bent er weerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:13 schreef Falanx het volgende:
[..]
het ging alleen nog maar over handboeien hur
Ik heb zelf ook geen verstand van Canon lenzen, maar misschien vind je in Het grote lenzentopic #10 meer informatie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zo naar de fotograaf om een Tamron lens 55-200 voor 150 euyro te kopen, voor op mn Canon EOS 300D.
Ben ik nu dom bezig, of doe ik iets verstandigs?
* Alexxxxx heeft niet zoveel verstand van lenzen.
oeh dank je! ik zocht al naar zoiets, maar hij zla wel centraal staan dnek ik dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen verstand van Canon lenzen, maar misschien vind je in Het grote lenzentopic #10 meer informatie.
Goh, waarom komt dat me nou zo bekend voorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:35 schreef Falanx het volgende:
ik had zoveel goede plannen vandaag. uiteindelijk nog geen ruk uitgevoerd :S
ik heb nog wel wat werk liggen hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goh, waarom komt dat me nou zo bekend voor![]()
Waar denk je dat ik zo heen magquote:
Ja, vooral als je met smart zit te wachten op die lensquote:
Maar dat is altijd zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja, vooral als je met smart zit te wachten op die lenshet is nou zo mooi weer
![]()
Ja idd, en als je em hebt dan is het kut weerquote:
Dan heb je een heel topic in TRV gemistquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:55 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hey Ivo, weer terug uit Rusland?
Ik vroeg me al af of je geen internet meer had maar je was natuurlijk op reis.
Ik kom maar zeer zelden op de andere delen van Fok, kom eigenlijk alleen op FOT.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan heb je een heel topic in TRV gemist
Tevreden teruggekomen met veel foto's en een redelijk verse Zenitar.
Ruslandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:31 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik kom maar zeer zelden op de andere delen van Fok, kom eigenlijk alleen op FOT.
Maar ik ga eens ff kijken
Ik kom overal en nergensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:31 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik kom maar zeer zelden op de andere delen van Fok, kom eigenlijk alleen op FOT.
Maar ik ga eens ff kijken
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:32 schreef Re het volgende:
me paard is zwanger....grapje
pizza is al verwerkt
You can do itquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Pizza is nu bijna klaar.
Das mooi, want ik heb honger.
En dan gelijk weer aan 't huiswerk.
3 rapporten aanpassen (eigenlijk 4), ongeveer 5 details verbeteren, 1 rapport uitbreiden en in de goede format zetten, en een bouwvolgorde opstellen.
*zucht*
Morgen gaat nog drukker wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van werk, en het was teringdruk enzo.
Ja, Woonsdag en slecht weerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Morgen gaat nog drukker worden![]()
Voor mij dan tenminste...
Minstens 8, komt ook nog wel wat direct uit Polen denk ik...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, Woonsdag en slecht weer. En jij hebt 7 vrachtwagens huh
.
------> FOK!Userfoto'squote:
Ik ook al niet....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:22 schreef prupke het volgende:
hallo allemaal
ik heb vandaag geen fotos gemaakt
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:30 schreef blackbully het volgende:
ik heb er heeeel veel gemaakt.
web-disigner wou wat foto's hebben van de camera's en lenzen die we in huis hebben.
dus heb mijn eerste product-shoot gedaan
Maar morgen wel als het weer mee werktquote:
kozijnen in een vooroverhellende metselwerk gevelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat moet je aansluiten dan Xilan?
Hey Prupke...helder? Ik zie het vaak niet helderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
Hier niet hoordas een voordeel van brabant
het is hier elke avond nog helder geweest... maar vandaag hadden we geen tijd helaas
Heftige sjid voor de late avondquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kozijnen in een vooroverhellende metselwerk gevel
tja idd.quote:
Foto's tellen ook.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:11 schreef Re het volgende:
zowwww, waar?... ow hier....
bier
ik heb fotos verwerkt, telt dat ook
mietjuhquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:40 schreef Xilantof het volgende:
Bedtijd.
Ik zie mijn groepsgenoten nog op msn, maar ik trek 't niet meer
Minder fame worden dus...deukkkkkkkkkkkquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:08 schreef Toeps het volgende:
Uw datalimiet voor het domein toeps.nl is overschreden.
Het toegestane dataverkeer voor deze maand is 5,00 Gb, terwijl u nu reeds 12,29 Gb verbruikt heeft.
Indien dit structureel is kunt u het beste een upgrade van uw domein bestellen.
Op dit moment zijn de meerkosten: 7,29 x EUR 2,50 = EUR 18,22.
Hmm, de fame gaat zijn tol eisen. En mijn host is een mierenneuker.
Hey Offyquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:23 schreef Offy het volgende:
Goedemorgen!
Pff...Nu mijn vakantie steeds dichterbij komt lijkt het steeds langer te durenEerst was het: 'nog maar 2 weekjes!
' en nu is het 'nog 3 hele dagen werken
'
Xil, veel succes vandaagIs het wat ik denk dat het is?
Dat is nou de keerzijde van werkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:23 schreef Offy het volgende:
Pff...Nu mijn vakantie steeds dichterbij komt lijkt het steeds langer te durenEerst was het: 'nog maar 2 weekjes!
' en nu is het 'nog 3 hele dagen werken
'
Hey Marjoooooooooooquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:29 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben vierde in de wedstrijd
Hey Ynske, das kut zeg!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:28 schreef Ynske het volgende:
Waar ga je naar toe Offy?
hier ook zo'n aftel gevoel maar ergens is het heel dubbel
nog 101,5 uur werken (2 weken +3 dagen) en dan heb ik geen baan meer
ergens heel opgelucht dat ik hier eindelijk weg kan, van de andere kant, iets nieuws wil maar niet vlotten
dan het gezeik van mijn woonruimte, huurbaas wil ons kwijt, we zijn nu nog maar met z'n 2en en ben gewoon bang dat ik er als laatste overblijf, aangezien een woning krijgen niet echt wil vlotten, en nog lastig is vanwege waar een nieuwe baan te vinden.
klopt, en t heeft zijn uitwerking op mijn humeurquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Ynske, das kut zeg!!!!!!!!
Dat zijn teveel zorgen tegelijk!!!!!!!!!!
deuntje start...quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:06 schreef Ynske het volgende:
maar goed voor ieder zijn er goede en minder goede tijden
quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]waarom denk je dat er geen slechte stond
gezellig ...quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:14 schreef Debsterr het volgende:
Woonsdag Woonsdag tadadada.
Oftewel, er staan al hordes klanten te wachten voor de ingang om die onwijs supertoffe koelkast in de aanbieding te kunnen kopen! Geiten![]()
Ik sta klantenservice, concentreren dus, en geen ruimte om aan andere dingen te denkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:15 schreef Re het volgende:
[..]
gezellig ...success dan en lekker aan andere dingen denken, gaat de dag zo voorbij
![]()
huurbaas wil t pand terug voor eigengebruikquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:13 schreef Re het volgende:
[..], de associatie is toch veels te snel gelegd hoor
, maar geen huurbescherming enzo?...
Subtiel lijntje spannen op ongeveer 10 cm hoogte.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:14 schreef Debsterr het volgende:
Oftewel, er staan al hordes klanten te wachten voor de ingang om die onwijs supertoffe koelkast in de aanbieding te kunnen kopen! Geiten![]()
Ikeaquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:14 schreef Debsterr het volgende:
Vertel mij wat Ynskequote:Op woensdag 31 mei 2006 09:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, en t heeft zijn uitwerking op mijn humeur![]()
maar goed voor ieder zijn er goede en minder goede tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |