11 juni?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:
18.15 jong oranje, 's avonds groot oranjeLeuke avond!
Lees het topic ff doorquote:Op maandag 29 mei 2006 22:58 schreef Simpelweg het volgende:
[..]
Hoe laat? Het grote Nederland speelt ook nog tegen Mexicooo![]()
Zeker.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:
18.15 jong oranje, 's avonds groot oranjeLeuke avond!
Nou, een vrije trap van Hofs waar Medunjanin uit scoortquote:Op maandag 29 mei 2006 23:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zeker.
(Wat een 1-0 trouwens. De Ridder kopt 'em erin na een voorzet van Castelen, het moet niet gekker worden...)
Jawelquote:Op maandag 29 mei 2006 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft dat EK tot 21 geen officiele site?
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:17 schreef BB-King het volgende:
We gaan winnen met 2-1.
En dan in de finale weer tegen de Oekraïne.
De finale winnen we dan met 2-0.
Castelen die snoeihard een kopbal erin rost.
Als laatste Huntelaar met een fantastische volley uit onmogelijke hoek.
Deja vu?![]()
Er komt me iets bekend voor maar wat.... lastig lastigquote:Op maandag 29 mei 2006 23:17 schreef BB-King het volgende:
We gaan winnen met 2-1.
Deja vu?![]()
Die hebben een werel teamquote:Op maandag 29 mei 2006 22:52 schreef Nashje het volgende:
Frankrijk ja? Die hebben nog alles gewonnen.
Denk dat hier het einde is.
- Bal is rondquote:Op maandag 29 mei 2006 23:14 schreef tong80 het volgende:
Ikl heb zelden een jeugdteam zo proffesioneel en goed zien spelen als de Fransen. Als ze dit halen is het een mirakel.
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:17 schreef BB-King het volgende:
We gaan winnen met 2-1.
Als laatste Huntelaar De Ridder met een fantastische volley uit onmogelijke hoek.
Bah, dat kon je ook zeggen van Griekenland op het EK2004.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:47 schreef Backdoorman het volgende:
pffff...als ik foppie was zou ik gewoon 5-4-1 spelen om zo de nederlaag zo klein mogelijk te houden en een vernedering op het hoogste podium te voorkomen!! wat een kansloos elftal heeft nederland zeg...mijn God!
hebben we nodig ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:44 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
- Bal is rond
- Gras blijft groen
- Wedstrijd opzich
- Offday Fransen
- ....
Zeiden ze over italie ook, opzouten dus met die logica van lik mijn reet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:16 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Jongens, Nederland verliest dit natuurlijk met 3-0 ofzo , wat een dom geouwehoer hier
Scherp gezien! Van wie is de vraag....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:26 schreef StarGazer het volgende:
Eindstation.
En na de wedstrijd Nederland - Frankrijk lopen de spelers van Nederland de polonaise waarin Jan-Joost van Gangelen de woorden "Eindelijk die Fransen he" van Ron Vlaar weet vast te leggenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:17 schreef BB-King het volgende:
We gaan winnen met 2-1.
Deja vu?![]()
Euh, die serie van vorig jaar vergeten zeker?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:27 schreef Camplo het volgende:
Wat een top donderdag dus
Eindelijk eens geen saaie prulavond met nutteloze TV maar gewoon 2x Oranje.
Ik zeg door na strafschoppen.
Dat winnen ze wel. Schaars eruit, Hofs eruit, Vlaar eruit. En er staat een machtig team.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Euh, die serie van vorig jaar vergeten zeker?
Ik heb Vlaar nu 2 wedstrijden zien spelen en ik vond hem toch echt niet tegenvallenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat winnen ze wel. Schaars eruit, Hofs eruit, Vlaar eruit. En er staat een machtig team.
Die stond wel het hardst (én valst) het Wilhelmus mee te blèrenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:15 schreef Cart_man het volgende:
Nederland gaat natuurlijk niet winnen, zolang Friesland Boppe zijn elftal keer op keer blijft aanpassen.
Ja, zoals het hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:49 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Die stond wel het hardst (én valst) het Wilhelmus mee te blèren
Ze moeten een voorbeeld nemen aan die Italianen! Uit volle borst voor het vaderland. Bij het Nederlands Elftal waren het er ook maar een paar die meezongen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:54 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ja, zoals het hoorKunnen zijn spelers nog een voorbeeld aan nemen.
Hij is iig net zo goed op hoge ballen als Stekelenburg.....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:38 schreef Erasmusch het volgende:
Krijgt Vermeer volgend jaar een serieuze kans bij Ajax?
Ach, het is genoeg voor nu. Meer dan de halve finale had ik ook eigenlijk niet verwacht van dit team.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef DeTolk het volgende:
Wel weer met de hakken overde sloot
En Aissati keek omlaag, de kutmarokkaan. Gelijk eruitgooien.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze moeten een voorbeeld nemen aan die Italianen! Uit volle borst voor het vaderland. Bij het Nederlands Elftal waren het er ook maar een paar die meezongen...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En Aissati keek omlaag, de kutmarokkaan. Gelijk eruitgooien.
en foppe zong het friesche volksliedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En Aissati keek omlaag, de kutmarokkaan. Gelijk eruitgooien.
Italianen en vaderlandsgezindheid....eeeh ja...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze moeten een voorbeeld nemen aan die Italianen! Uit volle borst voor het vaderland. Bij het Nederlands Elftal waren het er ook maar een paar die meezongen...
die hebben dan ook een mooi volksliedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was geen gehoor inderdaadquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:49 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Die stond wel het hardst (én valst) het Wilhelmus mee te blèren
Eigenlijk is dat schandalig. Het zou kinderen van jongs af aan geleerd moeten worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:23 schreef Doezelhaar het volgende:
Ach ja, de helft van NL kent het volkslied niet. Dus niet zo zeuren want er zitten er hier vast tussen die het ook niet kennen en 'dood' zingen ipv 'doed'....
Tssk nieuwe vertaling..
ELke maandag ochtend naast je tafeltje op school, hand opt hartquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat schandalig. Het zou kinderen van jongs af aan geleerd moeten worden.
In uniform enzo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ELke maandag ochtend naast je tafeltje op school, hand opt hart
met een foto van de grote leider voor de klasquote:
Gewoon het huis uitgooien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:20 schreef michiel_merk het volgende:
ik kan de wedstrijd vanavond helaas niet volgenvrouwen
![]()
wel opvallend eigenlijk dat het er zoveel zijn bij Nederlandquote:Op donderdag 1 juni 2006 03:42 schreef LuukBes het volgende:
Hoeveel Fransen zitten er momenteel eigenlijk in het WK-selectie team die ook bij Jong Frankrijk mee kunnen spelen.
Robben, van Persie, Heitinga, Sneijder, van der Vaart, Maduro, Babel zijn er bij ons 7.
zou leuk zijn evenals een mooi doelpuntje van Huntelaarquote:
inderdaad, de laatste 5 minuten was het ff billenknijpen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:00 schreef Zjakkie het volgende:
Zo tegen het einde van de wedstrijd tegen Italië voelde ik toch wel wat zenuwen, als het net zo'n wedstrijd wordt zal ik dat vanavond ook wel hebben.
Nee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:59 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben ook benieuwd, ga zeker kijken
Maar de wedstrijden van Jong en Groot Oranjelopen wel door elkaar heen toch? edit: ow zie net dat de andere wedstrijd om 20.00 uur begint.
het is al geregeldquote:Op donderdag 1 juni 2006 04:03 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Gewoon het huis uitgooien.
Voetbal heeft ALTIJD voorrang![]()
en dan is Afellay ook nog eens gebleseerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 03:42 schreef LuukBes het volgende:
Hoeveel Fransen zitten er momenteel eigenlijk in het WK-selectie team die ook bij Jong Frankrijk mee kunnen spelen.
Robben, van Persie, Heitinga, Sneijder, van der Vaart, Maduro, Babel zijn er bij ons 7.
van 12 tot half 4 word alles herhaaldquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef Tomhoog het volgende:
Wanneer komt de herhaling :p
ik moet werken
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef Tomhoog het volgende:
Wanneer komt de herhaling :p
ik moet werken
Idd, zijn schot is ook nog minder hard dan een 6-jarige en dan alsnog vrije trappen opeisen. -___-quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Als Hofs er maar niet in staa,t de amateur met de handelingssnelheid van een prullebak...
1800quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:23 schreef Nashje het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd vandaag? En hoe laat de voorbeschouwing?
Dat is bij het grote Oranje niet veel anders. Van der Sar doet meestal een poging maar de rest laat het meestal afweten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
93 minuten denk ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
Deze wedstrijd gaat langer dan 90 minuten duren denk ik.
Die blauwe broeken horen toch bij de witte tenues???quote:
Bij Frankrijk!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:17 schreef Elvislives het volgende:
Paniek in de tent!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef Jasza het volgende:
Leuke wedstrijd tot nu toe zeg.
Issie ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
nicky hofs... en jullie zeiken dat die slecht is
quote:
Er zit een nog slechtere op de bank. Wachten tot Waterman weer fit is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef Coelho het volgende:
Wanneer wordt die Negert in de goal nou eens gepasseerd door Foppe. Heb hem nu 4 wedstrijden gezien en 4x onzeker en fouten makend.
ja de ridder ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef Skwish het volgende:
[..]
slecht spelen en een gelijk aantal goals gemaakt dit EK als Huntelaar![]()
Worden ze alleen maar moe vanquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Die Fransen storen erg vroeg...
livescore.comquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
Wie weet er nog een site waar live standen staan voor dit toernooi?
www.soccerstand.com is traag met updaten
[afbeelding]
Als ie ze maar voor Ajax maaktquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef daaaaan het volgende:
HOFSen iedereen maar zeiken
![]()
Leuk toernooi : Hofs en de Ridder die de belangerijke goals maken en Huntelaar die tegenvalt.
www.futbol24.com/quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
[afbeelding]
uefa.comquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
[afbeelding]
dat klopt maar het is wel moeilijk opbouwen zolang ze het doen... veel risico op balverlies... op het middenveld ligt nu de ruimte...quote:
Bij Ajax mag ie van mij met 2 gebroken benen op de tribune zitten, zolang ie voor Oranje maar scoort.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Bij Ajax mag ie van mij met 2 gebroken benen op de tribune zitten, zolang ie voor Oranje maar scoort.
Feyenoord supporters altijd grappigquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Bij Ajax mag ie van mij met 2 gebroken benen op de tribune zitten, zolang ie voor Oranje maar scoort.
Huntelaar is toe aan vakantie heb ik het ideequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tja, dat gebeurt dus niet echt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Klaas-Jan prikt er vast wel eentje in deze wedstrijd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Huntelaar is toe aan vakantie heb ik het idee![]()
Bang voor hem zekerquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:32 schreef daaaaan het volgende:
Ok, 1 been danzolang ie maar niet speelt
gedemotiveerd... maar ik kan het hem niet kwalijk nemen nadat Van Basten zo met hem heeft gesold... hem eraan laten ruiken terwijl hij vantevoren al geen kans had...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Huntelaar is toe aan vakantie heb ik het idee![]()
Moet de aanvoer wel beter zijn dan de afgelopen wedstrijdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Klaas-Jan prikt er vast wel eentje in deze wedstrijd.
Nja, dat dachten we bij het begin al.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het is inderdaad bar slecht. 2 goede voorzetten gezien in 3 wedstrijden. Eentje prikt Huntelaar erin en de andere komt De Ridder met z'n bolle hoofd tegenaan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:34 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Moet de aanvoer wel beter zijn dan de afgelopen wedstrijden
heeft ie al gedaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat ie zelf eens wat moet creeren he.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:34 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Moet de aanvoer wel beter zijn dan de afgelopen wedstrijden
Die voorzet die Huntelaar erin prikte was ook niet goed hoor, die werd met geluk nog van richting veranderdquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het is inderdaad bar slecht. 2 goede voorzetten gezien in 3 wedstrijden. Eentje prikt Huntelaar erin en de andere komt De Ridder met z'n bolle hoofd tegenaan.
Efficient is het wel.
ok. Talpa heeft nogal slecht beeld hier, dus je ziet niet alles.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Die voorzet die Huntelaar erin prikte was ook niet goed hoor, die werd met geluk nog van richting veranderd
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:36 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
heeft ie al gedaan
alleen jammer dat ie werd afgekeurd
Ja die Sinama Pongolle is zo slecht nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slecht uitgespeeld zeg, mooie beweging van Sinama.
Jammer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
CastelenJammer dat hij niet naar het WK gaat
Ach moet je weer je feyenoorders verdedigen ten op zichte van Ajax? Zielig hoor Loek.quote:
maandban in VBL.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:45 schreef Damzkieee het volgende:
Waar is Dirk-Kuijt trouwens?zou ie in het stadion zitten vanavond?
Elke Ajax speler is zeker beter dan Castelenquote:
Maand-banquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:45 schreef Damzkieee het volgende:
Die zit in Oud Oranjequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:45 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb nog met geen woord gerept over een Ajax speler in dit topicquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke Ajax speler is zeker beter dan Castelen? Ik zie liever Castelen dan Huntelaar op het WK als ik deze toernooi zie
Hmm, ik zei ook niet dat je dat zeiquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog met geen woord gerept over een Ajax speler in dit topicEn al helemaal niet in verband met het WK.
Laat hem ook eens 1 wedstrijd goed spelen jaquote:
Dat is het probleem juist : het hele team speelt kut maar Vlaar, Castelen en Hofs zijn de schuldigenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog met geen woord gerept over een Ajax speler in dit topicEn al helemaal niet in verband met het WK.
Hahaha ja net als castelen! pfff eindelijk t werd wel tijd!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
Laat hem ook eens 1 wedstrijd goed spelen ja![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nederland speelt echt goed hoor.
Vlaar speelt goed.. Maar je kunt niet ontkennen dat Hofs één van de slechtse was in de vorige wedstrijdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist : het hele team speelt kut maar Vlaar, Castelen en Hofs zijn de schuldigen![]()
Met het pingelen van Castelen en het afmaken van Huntelaar kom je wel verquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
en weer niks![]()
Komop zeg Castelen is een prutser
Vlaar speelt redelijk, maar die andere 2 zouden nog geen duel van en zondag amateur club winnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist : het hele team speelt kut maar Vlaar, Castelen en Hofs zijn de schuldigen![]()
Beste Nederlander op het veld tot nu toe.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
en weer niks![]()
Komop zeg Castelen is een prutser
Sluit ik me helemaal bij aan! Straks (als Ajaxiet) met een feyenoorder en een fc hagenees samen naar Oranje - Mexico kijken!!! Lekker biertje erbij helemaal gezellig!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef Zwansen het volgende:
Goed plan om als het echte WK begint, niet meer te zeiken over Ajax/PSV/Feyenoord. Met zijn allen achter Oranje!
Je mag er 4 opstellen met dispensatie oid dacht ik. Die mogen dan iets ouder zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:50 schreef p_iglet het volgende:
Ok even een hele stomme vraag, maar jullie weten vast het antwoord.
Er staat hier toevallig voetbgal aan nu. Het is wk onder de 21.
En ik zie net in beeld langskomen Castelen 23 jaar, en nog een andere 22 jaar.
Hoe zit dat dan?
Aan het begin van de kwalificatie moesten ze 21 of jonger zijn (geboren voor 1-1-1983 geloof ik)quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:50 schreef p_iglet het volgende:
Ok even een hele stomme vraag, maar jullie weten vast het antwoord.
Er staat hier toevallig voetbgal aan nu. Het is wk onder de 21.
En ik zie net in beeld langskomen Castelen 23 jaar, en nog een andere 22 jaar.
Hoe zit dat dan?
Dat wel, maar ik zie hier alleen "Hofsquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:50 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Vlaar speelt goed.. Maar je kunt niet ontkennen dat Hofs één van de slechtse was in de vorige wedstrijden
IK QUOTE ME EIGEN FFquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met het pingelen van Castelen en het afmaken van Huntelaar kom je wel ver![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zag je die actie niet gastquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zie hier alleen "Hofs/
" en "Castelen
/
" terwijl Huntelaar ook kut is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |