van 12 tot half 4 word alles herhaaldquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef Tomhoog het volgende:
Wanneer komt de herhaling :p
ik moet werken
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef Tomhoog het volgende:
Wanneer komt de herhaling :p
ik moet werken
Idd, zijn schot is ook nog minder hard dan een 6-jarige en dan alsnog vrije trappen opeisen. -___-quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Als Hofs er maar niet in staa,t de amateur met de handelingssnelheid van een prullebak...
1800quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:23 schreef Nashje het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd vandaag? En hoe laat de voorbeschouwing?
Dat is bij het grote Oranje niet veel anders. Van der Sar doet meestal een poging maar de rest laat het meestal afweten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze moeten een voorbeeld nemen aan die Italianen! Uit volle borst voor het vaderland. Bij het Nederlands Elftal waren het er ook maar een paar die meezongen...
93 minuten denk ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
Deze wedstrijd gaat langer dan 90 minuten duren denk ik.
Die blauwe broeken horen toch bij de witte tenues???quote:
Bij Frankrijk!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:17 schreef Elvislives het volgende:
Paniek in de tent!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef Jasza het volgende:
Leuke wedstrijd tot nu toe zeg.
Issie ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
nicky hofs... en jullie zeiken dat die slecht is
quote:
Er zit een nog slechtere op de bank. Wachten tot Waterman weer fit is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef Coelho het volgende:
Wanneer wordt die Negert in de goal nou eens gepasseerd door Foppe. Heb hem nu 4 wedstrijden gezien en 4x onzeker en fouten makend.
ja de ridder ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef Skwish het volgende:
[..]
slecht spelen en een gelijk aantal goals gemaakt dit EK als Huntelaar![]()
Worden ze alleen maar moe vanquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Die Fransen storen erg vroeg...
livescore.comquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
Wie weet er nog een site waar live standen staan voor dit toernooi?
www.soccerstand.com is traag met updaten
[afbeelding]
Als ie ze maar voor Ajax maaktquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef daaaaan het volgende:
HOFSen iedereen maar zeiken
![]()
Leuk toernooi : Hofs en de Ridder die de belangerijke goals maken en Huntelaar die tegenvalt.
www.futbol24.com/quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
[afbeelding]
uefa.comquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
[afbeelding]
dat klopt maar het is wel moeilijk opbouwen zolang ze het doen... veel risico op balverlies... op het middenveld ligt nu de ruimte...quote:
Bij Ajax mag ie van mij met 2 gebroken benen op de tribune zitten, zolang ie voor Oranje maar scoort.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Bij Ajax mag ie van mij met 2 gebroken benen op de tribune zitten, zolang ie voor Oranje maar scoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |