klopt. toch nog een nederlander in de tweede rondequote:Op maandag 29 mei 2006 19:56 schreef superhero87 het volgende:
Volgens mij heeft Nieminen opgegeven tegen Sluiter!![]()
Kraijceck is uitgeschakeldquote:Op maandag 29 mei 2006 20:24 schreef XL het volgende:
We doen het beter dan de Belgen, alle Nederlanders zijn nog over
damestennisquote:
Dat heeft niets met tennis te maken.quote:
Ik vond Sharapova-Washington gisteren best spannendquote:Op maandag 29 mei 2006 20:56 schreef XL het volgende:
[..]
Dat heeft niets met tennis te maken.
Tuurlijk er lopen wel drie lekkere wijven op die tour, die spelen alleen geen leuke wedstrijden. Ik vind het dus prima om naar foto's van die grieten te kijken. Tennis kijk ik liever naar de heren. Noem maar een mooie dameswedstrijd van vandaag.... Dan zet ik daar Nadal - Soderling, Massu - Malisse en Acasuso - Santoro tegenover.
O ja, Schnyder is een plezierige uitzonderingquote:Op maandag 29 mei 2006 21:33 schreef XL het volgende:
Wat ik van de partij van Krajicek gezien heb, het is niet veel..... was in ieder geval wel een slimme Schnyder. Misschien dat Krajicek daarom er zo hard afging. Ik ben het met je eens dat het doorgaans dom spel is.... De Williams-zusjes hebben intelligent tennis een beetje weggehamerd.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:54 schreef Norrage het volgende:
Ik dacht al dat Sluiter gewonnen had, dat had niet gekund...Het moest natuurlijk op een andere manier gebeuren...Maar toch nog goed van hem
quote:Sluiter, die dit seizoen nog niet veel won, was blij met de zege: "Het zat nu eindelijk ook eens een keer mee. En dat hij opgaf is ook mijn verdienste."
Nederland - Ecuador... tough choice....quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, Sluiter moet tegen Lapentti, een oude held van me.
Van mij ook wel.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, Sluiter moet tegen Lapentti, een oude held van me.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, wat Flipkens bij de vrouwen heeft gedaan is briljant. In de derde ronde v.h. kwalificatietournooi verliezen van Pichet, dan als lucky loser toch naar het hoofdtournooi mogen, dan wéér loten tegen Pichet en haar dan gewoon met 6-2 6-2 van de baan slaan.
Jup, hij heeft volgens mij in een grijs verleden 6e gestaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:48 schreef Vector_SLD het volgende:
W as Lapentti niet ooit een top-10 jongen?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, wat Flipkens bij de vrouwen heeft gedaan is briljant. In de derde ronde v.h. kwalificatietournooi verliezen van Pichet, dan als lucky loser toch naar het hoofdtournooi mogen, dan wéér loten tegen Pichet en haar dan gewoon met 6-2 6-2 van de baan slaan.
Was jij niet een van de gasten die dacht dat Misa een kans had?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:07 schreef Vector_SLD het volgende:
Singles Record:
1 - 6
Singles Titles:
0
Doubles Record:
1 - 2
Doubles Titles:
0
Prize Money:
$37,430
Daar komt nu een tweede bij
Laten we het hopen jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef RayMania het volgende:
Lapentti is natuurlijk niet meer zo goed als vroeger, maar toch wipt 'ie Sluiter kansloos.
Nou nou, Sluiter moet natuurlijk wel door mittquote:
Zijn overwinning dit jaar was tegen Przysiezny. Alle andere partijen verloren en echt niet tegen grote namen hoor. Voornamelijk spelers in de top 70 tot 120. Sluiter heeft nog geen partij dik verloren dit jaar, speelde zelfs het merendeel van zijn sets tot 7. Heeft Nieminen verslagen in de eerste ronde. Sluiter is favoriet hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef RayMania het volgende:
Lapentti is natuurlijk niet meer zo goed als vroeger, maar toch wipt 'ie Sluiter kansloos.
En Henin-Hardenne dan. En Clijsters is ook meer dan louter krachttennis.quote:Alleen maar heel hard slaan, zonder variatie. Sharapova is daar een goed voorbeeld van. Heel knap, vooral dat ze sterk speelt als het moet, maar veel creativiteit is er niet bij. Daarom vind ik de return van Hingis zo prettig; dan wordt er nog eens nagedacht op de baan.
2-6 1-4 (15-0) voorsprong tegen Raymond en kachelt onbedreigd door zoals het er nu uitziet.quote:
Goede zaak!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
2-6 1-4 (15-0) voorsprong tegen Raymond en kachelt onbedreigd door zoals het er nu uitziet.
Totnogtoe heeft de NOS alleen maar Centre Court gedaan. Kort uitstapje naar de samenvatting van Sluiter. Die zullen dus wel het hele toernooi op Centre Court blijven.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:32 schreef S-Two het volgende:
Is er ook ergens een schema met alle wedsrijden die uitgezonden worden door de NOS/Eurosport?
En alweer teruggebroken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:20 schreef XL het volgende:
van Gemerden een break voor in de eerste set
Norman is bijna 2 x oud als die mannetjes. Zo dom volharden in dropshots als Murray doet zal Dick niet doen. Op ervaring....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tering, wat staan die Murray en Monfils te spelen. Norman krijgt het nog moeilijk in de volgende ronde.
En Big Dick heeft de eerste set al binnen, in minder dan 20 minuten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:39 schreef XL het volgende:
Norman overigens een break voor in de eerste set!
Die had in de eerste kwalificatieronde Wessels uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:51 schreef XL het volgende:
Speciaal voor mitt staat er wel een argentijn voor hem te compenseren. Roitman (?) staat Hrbaty te vegen.
ff warmserveren voor het grasseizoen....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Karlovic staat met 2-0 in sets voor met .... jawel, u raad het al ..... 2 tie-breaks
Ik zag Wayne Arthurs ook al in het hoofdschema, hopelijk staat hij op tijd in de top100... dan kan ik meenemen in mijn tennismanager.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
-edit, ik wilde dus precies hetzelfde over Karlovic zeggen-
Volgens mij was het al te laat als hij een week geleden niet in de top-100 stond.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:03 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zag Wayne Arthurs ook al in het hoofdschema, hopelijk staat hij op tijd in de top100... dan kan ik meenemen in mijn tennismanager.
Current ranking van Arthurs is 209, dus die komt maar net het kwalificatietournooi binnen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:06 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Volgens mij was het al te laat als hij een week geleden niet in de top-100 stond.
Maar daar kan die zich waarschijnlijk wel redelijk doorheen meppen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Current ranking van Arthurs is 209, dus die komt maar net het kwalificatietournooi binnen...
Wat wordt op die entry list bedoeld met "WC" (de plaatsen 105 t/m 112)?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:11 schreef XL het volgende:
Onderstaande link, met dank aan IR Baboon, geeft de entry list van Wimbledon
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=77182
wild cardquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:16 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Wat wordt op die entry list bedoeld met "WC" (de plaatsen 105 t/m 112)?
De held. En Norman heeft ook nog maar 1 game nodig voor een vrij gemakkelijke overwinning.quote:
Petrova heeft fysieke problemen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:59 schreef Norrage het volgende:
Petrova wordt er toch wel een beetje afgetikt door Morigami
ik weet eigenlijk niet of Roddick wel veel beter kan op dit moment. Martin staat behoorlijk te spelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick loopt flink te kloten: 4-6 0-1 (break) achter.
Rochus komt een set terug tegen ToJo.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:55 schreef Damzkieee het volgende:
Safin nu bezig tegen Gonzalez, ook @ Eurosport. Ben benieuwd.
Netjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:03 schreef Heero87 het volgende:
En Christophe Rochus klopt Johansson na een geweldige comeback: 3-6 7-5 6-4 6-4 6-2!![]()
4 op 4 voor de Belgen vandaag en 6 op 8 in totaal. Jammer van Malisse en Vliegen gisteren, ze waren er toch dicht bij.
Hernych had de eerste set ook moeten pakken, voor in de tiebreakquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:04 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt-Hernych 1-1 in sets.
www.scorestand.com zegt 2-0quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:04 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt-Hernych 1-1 in sets.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:32 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom gaat dat mongolen publiek fluiten als Safin zijn racket tegen de grond gooit? Dat is toch mooi? Ik vind dat fantastisch om te zien.
Eens, ik vind dat schitterend! Dat hoort er toch bij?! Prachtige vent die Safinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:32 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom gaat dat mongolen publiek fluiten als Safin zijn racket tegen de grond gooit? Dat is toch mooi? Ik vind dat fantastisch om te zien.
Mhehe, dit valt allemaal wel mee in vergelijking met Henin-Hardenne - Serena Williams in de halve finale van drie jaar terug.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef Damzkieee het volgende:
Ook zeer triest dat ze gingen fluiten toen Roddick opgaf. Dat publiek daar is zo egoïstisch dat ze zichzelf belangrijker vinden dan de sporters.
Of Grosjean - Nadal vorig jaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Mhehe, dit valt allemaal wel mee in vergelijking met Henin-Hardenne - Serena Williams in de halve finale van drie jaar terug.
volgende ronde lijkt ook een makkiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
Break Hewitt: 2-0. Zal wel over zijn nu.
Ach, als je wint is het altijd terecht he.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer van Safin, maar terecht dat Gonzalez wint.
Sharapova tegen Washingtonquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:46 schreef suus21 het volgende:
wat vonden jullie tot nu toe de leukste partij?
Acasuso - Santoro.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:46 schreef suus21 het volgende:
wat vonden jullie tot nu toe de leukste partij?
Ze hadden vandaag een leuk item over Van Gemerden, Bogstra die bijvoorbeeld vanuit Lenglen naar baan 10 zat te kijkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef XL het volgende:
Vierde partij op baan 6. Daar staan geen camera's.
Misschien filmt de NOS zelf wat....
Whehehe, gemist.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag een leuk item over Van Gemerden, Bogstra die bijvoorbeeld vanuit Lenglen naar baan 10 zat te kijken.
Absoluut waar. Was fantastisch om daarbij te zijn ookquote:
setpointquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef Ambrosius het volgende:
Krajicek is trouwens bezig aan haar damesdubbel.
Davydenkoquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:43 schreef suus21 het volgende:
volgende ronde moya vs davydenko zal wel een mooie partij worden. Ik heb geen idee wie zal gaan winnen...
Bedankt! Ik was al op zoek naar Federer!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Federer op Sporza en Kiefer op Eurosport voor degenen die geen Sharapova willen kijken.
Davydenko, en met gemak. He's on fire. Ik zie hem zo de halve finales halen, zonder al te veel moeite...Hangt wel een beetje af van Nalby..quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:43 schreef suus21 het volgende:
volgende ronde moya vs davydenko zal wel een mooie partij worden. Ik heb geen idee wie zal gaan winnen...
Kwartfinale inderdaad. Voorbij Nalbandian komt ie niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Davydenko, en met gemak. He's on fire. Ik zie hem zo de halve finales halen, zonder al te veel moeite...Hangt wel een beetje af van Nalby..
6-2, 6-2, 6-2.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:17 schreef TheGeneral het volgende:
Oh, Nalbandian - Gasquet. Dat wordt ook een leuke zometeen.
Ik weet niet of Gaudio zijn vorm te pakken krijgt of niet, maar Ferrero zie ik niet winnen van Davy. Sowieso al die spelers, ook al zijn ze in topvorm, zullen hun handen vol hebben aan de meeste onderschatte speler van de tour.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:14 schreef XL het volgende:
[..]
Kwartfinale inderdaad. Voorbij Nalbandian komt ie niet.
Met de winnaar van Gaudio - Ferrero kon het ook wel eens ophouden voor Nicolai.
Ik vind Davydenko de meest overschatte speler van de tour. Een dweil die hard kan lopen zonder wapen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet niet of Gaudio zijn vorm te pakken krijgt of niet, maar Ferrero zie ik niet winnen van Davy. Sowieso al die spelers, ook al zijn ze in topvorm, zullen hun handen vol hebben aan de meeste onderschatte speler van de tour.
Dat is damestennis mitt.quote:
Benesova is leuk.quote:
Heb je het geluid ook op max. ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:24 schreef mitt het volgende:
[..]
Benesova is leuk.
Federer is niks aan nu. en Kiefer![]()
Federer staat lekker te experimenteren. Tuurlijk het is een walkover, maar je kunt gewoon meekijken met wat hij aan het denken is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:24 schreef mitt het volgende:
[..]
Benesova is leuk.
Federer is niks aan nu. en Kiefer![]()
Daaromquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:22 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind Davydenko de meest overschatte speler van de tour. Een dweil die hard kan lopen zonder wapen.
Sport1 had gisteren wel als voordeel dat ze 2 verschillende partijen naast mekaar uitzonden. Maar dat doen ze momenteel ook niet (het regent maar goed dat ff ter zijde)quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:45 schreef NY_Giant het volgende:
Trouwens wel redelijk belachelijk Roland Garros op Ned2 én Sport1. OK, Sport1 zendt ook in de avond uit, maar verder zenden ze bijna alleen maar dezelfde partijen uit.
Ach nu ze Jan Siemerink erbij hebben zitten gaat het wel ok. Die kiest iig niet zo duidelijk een kant en heeft tenminste nog iets te vertellen wat niet totaal overbodig is of gewoon zelfs nergens op slaat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:56 schreef suus21 het volgende:
NOS sucks period...ook met het journaal.
zometeen Nalbandian - Gasquet toch?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:14 schreef XL het volgende:
Het is weer droog, even wachten tot het zeil eraf is en we kunnen weer.
Eerst moet Sharapova haar partij nog afmaken. Tegen Benesova.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:19 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
zometeen Nalbandian - Gasquet toch?
ik bedoel ook daarnaquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Eerst moet Sharapova haar partij nog afmaken. Tegen Benesova.
Op de camera's van Sporza... die nu naar Ketnet zijn gegaan was een half uur geleden al droog.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
Op dit moment is Nadal-Puerta op N2. Herhaling van de finale van RG van vorig jaar.
Is Federer-Falla zo'n Walkover? Hij staat nu 2-3 achter.
Iemand hier enig idee wanneer de partijen weer worden hervat?
Ja, precies, daarom vind ik het zo vreemd dat ze nog niet begonnen zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:39 schreef XL het volgende:
[..]
Op de camera's van Sporza... die nu naar Ketnet zijn gegaan was een half uur geleden al droog.
Cool. Ik vind 't zo stom dat ze op Sport1.1 en op Sport1.2 dezelfde wedstrijd (0die van Sharapova) uitzenden. Waarom zenden ze niet 2 verschillende wedstrijden uit?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:05 schreef TheGeneral het volgende:
Federer 2e set 6-4 gewonnen.
ik denk heelemaal niet meerquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:12 schreef Simpelweg het volgende:
Is er nog nieuws of Sluiter zal worden verplaatst naar een ander court?
Waarschijnlijk komt hij gewoon morgen aan de beurt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:12 schreef Simpelweg het volgende:
Is er nog nieuws of Sluiter zal worden verplaatst naar een ander court?
De spanning is op eurosport op het moment, -> Kieferquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:31 schreef Komakie het volgende:
Laat die Sharapova trouwens dat andere mokkel ff snel wegtikken zodat we weer naar leuk tennis kunnen gaan kijken...
Ze zijn toch nog gewoon bezigquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:04 schreef suus21 het volgende:
sneu voor Kiefer
Niet als Massu zo speelt als tegen Malisse. Je zag Federer vandaag al korter dan gebruikelijk op de baseline gaan staan, dat was de methode waarmee Malisse Massu bijna verschalkte.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:09 schreef suus21 het volgende:
gaat Fed het moeilijk krijgen tegen Massu?
Gaat Massu dan winnen van Myrni?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:09 schreef suus21 het volgende:
gaat Fed het moeilijk krijgen tegen Massu?
Als Nalbandian eraf gaat komt ie naast Coria op de strafbank van mijn tennismanager.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:24 schreef mitt het volgende:
Nalbandian, Gaudio en Acasuso bezig.
ik wil 3 uit 3
Het is nummer 6 al (als hij er in de derde geen gehad heeft)quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopsakee, nummero 4.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:55 schreef Norrage het volgende:
Speelt Gasquet zo goed of Nalbandian zo slecht?
Best of 5quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:04 schreef Norrage het volgende:
en nu een break achter in de derde set...ziet eruit als een early exit voor heilige David
Ze kunnen toch nog wel 1,5 uur spelen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:06 schreef Simpelweg het volgende:
[..]
Best of 5En gaat ws. morgen verder
![]()
Gisteren stopten er een aantal al om 20.00 uur dacht ik..quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze kunnen toch nog wel 1,5 uur spelen?
Eerste.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
in welke set?
Gasquet is geen koekenbakker hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:02 schreef Norrage het volgende:
Nouja, uitgaande van de laatste weken zou Nalbandian makkelijk moeten winnen en nu verliest hij een set tegen Gasquet...dus...vandaar mijn vraag
Weet ik, maar dit jaar kan hij beter koekjes bakken. 5 van zijn 16 partijen gewonnenquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
Gaudio 2-1 in sets voor nu.
Inderdaad, alleen 25 unforced errors is te veel..quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef XL het volgende:
Netjes van Sluiter hoor... Lijkt zo op basis van de livescores een makkelijke partij te worden.
Altijd weer die kritiekquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen 25 unforced errors is te veel..
Shoes:quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:57 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Met welk merk speelt David?
In één set? Ik heb als laatste partij Mauremo-Russin gekeken. Is die partij nog bezig?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen 25 unforced errors is te veel..
Henman staat helaas 2-0 achter tegen Tursunovquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:39 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Zolang Nalbandian Henman maar van de baan slaat is alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |