klopt. toch nog een nederlander in de tweede rondequote:Op maandag 29 mei 2006 19:56 schreef superhero87 het volgende:
Volgens mij heeft Nieminen opgegeven tegen Sluiter!![]()
Kraijceck is uitgeschakeldquote:Op maandag 29 mei 2006 20:24 schreef XL het volgende:
We doen het beter dan de Belgen, alle Nederlanders zijn nog over
damestennisquote:
Dat heeft niets met tennis te maken.quote:
Ik vond Sharapova-Washington gisteren best spannendquote:Op maandag 29 mei 2006 20:56 schreef XL het volgende:
[..]
Dat heeft niets met tennis te maken.
Tuurlijk er lopen wel drie lekkere wijven op die tour, die spelen alleen geen leuke wedstrijden. Ik vind het dus prima om naar foto's van die grieten te kijken. Tennis kijk ik liever naar de heren. Noem maar een mooie dameswedstrijd van vandaag.... Dan zet ik daar Nadal - Soderling, Massu - Malisse en Acasuso - Santoro tegenover.
O ja, Schnyder is een plezierige uitzonderingquote:Op maandag 29 mei 2006 21:33 schreef XL het volgende:
Wat ik van de partij van Krajicek gezien heb, het is niet veel..... was in ieder geval wel een slimme Schnyder. Misschien dat Krajicek daarom er zo hard afging. Ik ben het met je eens dat het doorgaans dom spel is.... De Williams-zusjes hebben intelligent tennis een beetje weggehamerd.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:54 schreef Norrage het volgende:
Ik dacht al dat Sluiter gewonnen had, dat had niet gekund...Het moest natuurlijk op een andere manier gebeuren...Maar toch nog goed van hem
quote:Sluiter, die dit seizoen nog niet veel won, was blij met de zege: "Het zat nu eindelijk ook eens een keer mee. En dat hij opgaf is ook mijn verdienste."
Nederland - Ecuador... tough choice....quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, Sluiter moet tegen Lapentti, een oude held van me.
Van mij ook wel.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, Sluiter moet tegen Lapentti, een oude held van me.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, wat Flipkens bij de vrouwen heeft gedaan is briljant. In de derde ronde v.h. kwalificatietournooi verliezen van Pichet, dan als lucky loser toch naar het hoofdtournooi mogen, dan wéér loten tegen Pichet en haar dan gewoon met 6-2 6-2 van de baan slaan.
Jup, hij heeft volgens mij in een grijs verleden 6e gestaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:48 schreef Vector_SLD het volgende:
W as Lapentti niet ooit een top-10 jongen?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, wat Flipkens bij de vrouwen heeft gedaan is briljant. In de derde ronde v.h. kwalificatietournooi verliezen van Pichet, dan als lucky loser toch naar het hoofdtournooi mogen, dan wéér loten tegen Pichet en haar dan gewoon met 6-2 6-2 van de baan slaan.
Was jij niet een van de gasten die dacht dat Misa een kans had?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:07 schreef Vector_SLD het volgende:
Singles Record:
1 - 6
Singles Titles:
0
Doubles Record:
1 - 2
Doubles Titles:
0
Prize Money:
$37,430
Daar komt nu een tweede bij
Laten we het hopen jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef RayMania het volgende:
Lapentti is natuurlijk niet meer zo goed als vroeger, maar toch wipt 'ie Sluiter kansloos.
Nou nou, Sluiter moet natuurlijk wel door mittquote:
Zijn overwinning dit jaar was tegen Przysiezny. Alle andere partijen verloren en echt niet tegen grote namen hoor. Voornamelijk spelers in de top 70 tot 120. Sluiter heeft nog geen partij dik verloren dit jaar, speelde zelfs het merendeel van zijn sets tot 7. Heeft Nieminen verslagen in de eerste ronde. Sluiter is favoriet hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:06 schreef RayMania het volgende:
Lapentti is natuurlijk niet meer zo goed als vroeger, maar toch wipt 'ie Sluiter kansloos.
En Henin-Hardenne dan. En Clijsters is ook meer dan louter krachttennis.quote:Alleen maar heel hard slaan, zonder variatie. Sharapova is daar een goed voorbeeld van. Heel knap, vooral dat ze sterk speelt als het moet, maar veel creativiteit is er niet bij. Daarom vind ik de return van Hingis zo prettig; dan wordt er nog eens nagedacht op de baan.
2-6 1-4 (15-0) voorsprong tegen Raymond en kachelt onbedreigd door zoals het er nu uitziet.quote:
Goede zaak!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
2-6 1-4 (15-0) voorsprong tegen Raymond en kachelt onbedreigd door zoals het er nu uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |