abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38366842
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De sfeer en de art-style is ook belangrijk in een spel. Maar op technisch vlak verwacht ik wel meer van een Next-gen console. En niet dat het gewoon hetzelfde eruit ziet als de cube.
Als ze graphic hoeren hun zin hadden willen geven hadden ze hem wel op de ps3 of de 360 gemaakt. Dit is zelda. Niets meer niets minder. Een cube spel gepoort voor de wiimote. Niets meer niets minder.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_38366967
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat doe jij nog in dit topic?

Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
*mooi gezegd, ik wilde net even melden dat ik het toch te triest vind dat mensen constant de graphics moeten afzeiken van de Wii. Koop een PS3, of XBox 360 en laat de mensen die voor de N-feeling gaan lekker blij zijn met de Wii.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:09:52 #103
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38366990
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat doe jij nog in dit topic?

Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Verwoording +8
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:10:23 #104
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38367006
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat doe jij nog in dit topic?

Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou.
Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:11:15 #105
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38367031
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

*mooi gezegd, ik wilde net even melden dat ik het toch te triest vind dat mensen constant de graphics moeten afzeiken van de Wii. Koop een PS3, of XBox 360 en laat de mensen die voor de N-feeling gaan lekker blij zijn met de Wii.
Kortzichtigheid zuigt...... sommige gamers hebben dat. Anderen zijn gewoon jaloers Maar even realistisch hoor......... ik vind de graphics helemaal niet zuigen.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:11:51 #106
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38367054
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:10 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?
Jawel maar je denk 2D als je alleen naar graphics kijkt
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:12:17 #107
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38367065
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zal ie niet.

Lijkt wel HDR, wel knap zonder hardwarematige ondersteuning.
Shadow of the colossus heeft echte HDR... Wich is stupid! Want de framerate haalt de 20fps vaak niet eens .

Volgens mij gebruikt zelda geen HDR, maar wel bloom effecten.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:13:19 #108
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38367105
Even tussendoor, wat is HDR
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:15:03 #109
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38367167
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Tomasso het volgende:
Even tussendoor, wat is HDR
High dynamic range dacht ik... teveel voor een PS2, hence the framerate problemen. Toch knap verder dat ze het voor elkaar gekregen hebben.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:18:23 #110
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38367295
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:11 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Jawel maar je denk 2D als je alleen naar graphics kijkt
Ik kijk niet alleen naar graphics, ik kijk naar alles. Als ze er op grafisch gebied bijna niks op vooruit gaan hadden ze die hele Wii niet hoeven maken en gewoon alleen die controller kunnen maken voor de Cube, want daar werkt hij ook prima op.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38367320
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Tomasso het volgende:
Even tussendoor, wat is HDR

Zoek het verschil
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_38367347
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:10 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen?
Ik denk dat iedereen ook moe wordt als iedere n-fanboy in het PS3 of xbox360 topic op iedere pagina zou vertellen dat behalve graphics er meer verwacht wordt van een next-gen console.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:20:43 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38367371
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:18 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik kijk niet alleen naar graphics, ik kijk naar alles. Als ze er op grafisch gebied bijna niks op vooruit gaan hadden ze die hele Wii niet hoeven maken en gewoon alleen die controller kunnen maken voor de Cube, want daar werkt hij ook prima op.
Ga jij lekker op je 360 spelen .

Cube


360




Kortom, dit spel is niet speciaal voor de Wii ontwikkeld aap..kijk naar Mario Galaxy, die bijvoorbeeld wel.




En nou opkrassen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:21:33 #114
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38367407
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:13 schreef Tomasso het volgende:
Even tussendoor, wat is HDR
Een bepaald lichteffect waardoor een omgeving er super realistisch uitziet.


Stel midden onder is een normale game. Rechts onder is een game met HDR.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:22:08 #115
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38367425
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ga jij lekker op je 360 spelen .
Die heb ik gelukkig niet
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:23:05 #116
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38367459
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ga jij lekker op je 360 spelen .

Cube
[afbeelding]

360
[afbeelding]

Beetje flauwe vergelijking en compleet nutteloos

Zelda ziet er (naast rayman) een keer niet uit als een SNES game draaiend op een wii... Dat wil niet zeggen dat het meteen even krachtig is als een 360 spel
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_38367477
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ga jij lekker op je 360 spelen .

Cube
[afbeelding]

360
[afbeelding]

Komen er gouden kikkers op de Cube uit
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:24:19 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38367506
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:23 schreef Quinny het volgende:

[..]

Komen er gouden kikkers op de Cube uit
Niet als je firefox goed instelt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:34:24 #119
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38367841
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Niet als je firefox goed instelt
Hotlink gewoon niet
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:41:30 #120
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38368096
Bedankt voor de uitleg wat HDR is allemaal

En het is ook nogal stompzinnig om een Cube game te gaan vergelijken met X360/PS3 games Voor als dat gebeurde .

Daarnaast is allang bekend dat de Wii gewoon geen X360/PS3 graphics aankan.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:43:36 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38368176
Mwah ik vind SMG toch echt wel een hardstikke mooi spel .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_38368369
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:49:33 #123
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_38368409
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Net zo leuk, als een normale controller tot nu het geval is gebleken. M.a.w. als dit (=Wii-style) aanslaat, gaat dit geheid de norm worden.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:58:26 #124
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38368765
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik vind SMG toch echt wel een hardstikke mooi spel .
Ik ook, maar misschien graphics whores niet.
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt
Zoveel AAA games? Alleen Zelda en Metroid van Nintendo zelf. Best launch ever. In de maanden daarna Mario, Disaster, SSB:B en nog wel andere verassingen

Er is echt nog wel genoeg om naar uit te kijken hoor . Veel Wii-owners zullen ook wel weten hoe de nieuwe RE wordt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_38368943
Ik vraag me alleen af of freeloader zal gaan werken (Natuurlijk met een nieuwe versie voor de wii) want importeren maakt gaming toch wel een heel stuk goedkoper!
pi_38368971
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen.
Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt
Mjah hetzelfde geld voor gfx. Hoelang blijft het leuk om weer dezelfde game te spelen alleen nu iets mooier? na 2 weken ben je die betere gfx ook gewend en valt het geeneens meer op en dan val je weer terug op die dingen die een game werkelijk leuk maken om te spelen en niet alleen de gfx.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:05:17 #127
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38369016
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:09:45 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38369181
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
Waarom zou het de norm niet worden? Analoge joysticks zijn ook de norm inmiddels.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:11:06 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38369221
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef MMaRsu het volgende:


Cube
[afbeelding]
Die Zelda screen... Geen woorden voor!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:13:33 #130
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_38369304
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
Het kan een norm worden, ik neem niet aan dat het wel zo word, ook neem ik niet aan dat het niet zo word. Jij neemt aan, en ontkent de mogelijkheid. Terwijl de mogelijkheid zeker bestaat.
pi_38369426
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef Diablos79 het volgende:
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen.
1. ze mikken op een andere markt. Mensen die nog geen gewone/ouderwetse gameplay gewend zijn, aangezien ze at the moment geen console hebben

2. wat zou er niet lekker op gespeeld kunnen worden qua games? vechtgames?...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:17:34 #132
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38369477
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waarom zou het de norm niet worden? Analoge joysticks zijn ook de norm inmiddels.
Analoge joysticks is toch heel wat anders dan dit. En de normale 4 druktoets is nog steeds aanwezig op elke joypad. Die gameplay van die Wii is leuk maar gaat gewoon niet voor ieder spel werken. Daarom zal het niet de norm worden.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:25:59 #133
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38369776
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:16 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

1. ze mikken op een andere markt. Mensen die nog geen gewone/ouderwetse gameplay gewend zijn, aangezien ze at the moment geen console hebben

2. wat zou er niet lekker op gespeeld kunnen worden qua games? vechtgames?...
Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38370031
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.
Ja, ik had gelezen dat team ninja aan het zoeken was naar een oplossing voor dat. Omdat als vijanden met je armen zwaaiend doodgemaakt moeten worden zou dat betekenen dat iemand die niet goed kan zwaaien meer moeite heeft met het verslaan van vijanden dan iemand die daar beter in is.

Aan de andere kant: dat is nu ook. Voor een gevorderde consolegamer is een spel zo veel makkelijker dan iemand die wel eens zo'n ding aanraakt, of nog nooit heeft aangeraakt.

toch zie ik dat voor spellen als tekken ook analoge sticks eigenlijk niet echt goed zijn.
pi_38370322
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen.
Nou, zeg dat niet te snel. Je kan beter zeggen: spellen zoals Tekken zullen niet zo makkelijk gaan werken dan niet echt werken.

Als je de Wiimote horizontaal vastpakt heb je al een vierdruksknop en twee buttons, dat gezamenlijk met de gyrofunctie kan ongelooflijke Tekkenervaringen opleveren. Zoals Tony Hawk al liet zien kan je bijvoorbeeld een zwiep naar voren doen en een shockwave veroorzaken (lijkt me trouwens VET in een Starwars game waar je als special move vijanden kan wegdrukken met de Force). Verder zou je een freefight functie kunnen implementeren als special move waar je ineens als een soort boxspel kan vechten. Verder kunnen we nog wel iets van addons verwachten.

Geloof me maar, we hebben nog helemaal niets gezien van games die revolutionaire nieuwe controls hebben.

(maar who needs Tekken anyway, na Tekken3 is het spel )
  dinsdag 30 mei 2006 @ 14:45:44 #136
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38370444
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:41 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]
Geloof me maar, we hebben nog helemaal niets gezien van games die revolutionaire nieuwe controls hebben.

(maar who needs Tekken anyway, na Tekken3 is het spel )
Klopt, alles wat ik tot nu toe op de Wii heb gezien is al eens gedaan.

(Ennuh, who needs Mario, na Mario64 was het ook )
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38371921
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:45 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Klopt, alles wat ik tot nu toe op de Wii heb gezien is al eens gedaan.

(Ennuh, who needs Mario, na Mario64 was het ook )
Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.

En ja, Sunshine was klote maar NSMB is wel weer
Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam.

Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999.
pi_38372134
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.

En ja, Sunshine was klote maar NSMB is wel weer
Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam.

Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999.
pi_38373983
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:32 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]




  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:22:01 #140
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_38374168
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:17 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]


Ik lees: Goede post .
Tis dat de vakantie voor de boeg zit, want anders had ik wellicht nog een Cube gekocht, met een paar spellen, die ik nog nooit op consoles gespeeld heb: MP, of Zelda (oke, gerekend vanaf de N64).
Zit erg te wachten op de Wii
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:22:14 #141
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38374177
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan.

Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999.
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Die gameplay zal niks meer blijven dan met je Wii mote zwaaien, net als bij "gewone" gameplay het niks anders blijft dan knopjes drukken. Ik zie de een niet de ander vervangen. Wel zie ik ze goed samengaan, met beide kun je hele leuke gameplay ontwikkelen.

Dat heb je Tekken nooit goed gespeeld want het de langste combinatie is 10 knoppen . En wanneer je veel moves in een vechtspel wilt hebben zul je gewoon heel veel knoppen combinatie moeten hebben. Een loodgietertje dat rond loopt en wat heen en weer springt is ZOOOO 1980's..
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38374502
Voor de mensen met een klein kamertje:
quote:
The sensor bar doesn't receive any type of signal from the wireless remote and is there purely to generate the field. The remote also has a gyrometer and accelerometer to allow it, for instance in the tennis game, to know the difference between a back hand or regular swing. You need to maintain a proper distance from the sensor bar as well; if you come to within about three feet or less, it will not work precisely.
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_38374632
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
[..]

http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
3 feet, hallo, zit je met je aars op de tv of zo?
1 meter van je tv af zitten vind ik niet echt heel plezierig
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:35:28 #144
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_38374646
3 feet is 90 centimeter toch? Dat red ik zelfs in mn gamehok
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_38374647
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Die gameplay zal niks meer blijven dan met je Wii mote zwaaien, net als bij "gewone" gameplay het niks anders blijft dan knopjes drukken. Ik zie de een niet de ander vervangen. Wel zie ik ze goed samengaan, met beide kun je hele leuke gameplay ontwikkelen.
Het heeft weinig te maken met hoe je t bekijkt maar hoe ver je fantasie rijkt. Toekomstige Wiigames gaan dingen doen die de andere consoles gewoon niet kunnen. Of je t een verbetering vindt is natuurlijk een tweede, dat ligt aan de user. Maar ik weet zeker dat je straks games hebt die de Wiimote als schakelstuk gebruikt tussen de game en de user en waarbij je dat schakelpunt bijna niet meer opmerkt. De tweede gen zal er heel anders uitzien als de tweede gen DS bijvoorbeeld.
quote:
Dat heb je Tekken nooit goed gespeeld want het de langste combinatie is 10 knoppen . En wanneer je veel moves in een vechtspel wilt hebben zul je gewoon heel veel knoppen combinatie moeten hebben.


Dan heb JIJ Tekken niet GOED gespeeld (kuch, loser, kuch ). Als je de game goed kon (zoals ik, ahum), dan kon je supercombo's maken waar je een specifieke volgorde van combo's op het juiste moment achter mekaar deed en de combo's zeker 20 knoppencombinaties lang was (iig voor de zwakkeren onder ons want ze konden nog langer). Vergeet niet dat sommige karakters soms 3 knoppenkombinaties nodig hadden om 1 bepaalde move te doen, en dan reken ik de vierdruksKNOP er nog niet eens bij.
quote:
Een loodgietertje dat rond loopt en wat heen en weer springt is ZOOOO 1980's..
Ok, nog een keer:

Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam.
pi_38374673
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:

http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
Je moet dus minstens 1 meter bij dat ding vandaan blijven. Ach volgens mij heb je sowieso wel een beetje ruimte nodig als je op de Wii gaat gamen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:37:08 #147
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38374710
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
[..]

http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
3 feet is ongeveer 1 meter. Geeeen probleem
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_38374864
We weten in ieder geval meer over de functie van de sensorbar. Maar wat er nou precies met "to generate the field" bedoeld wordt?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:43:20 #149
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38374934
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef P-Style het volgende:
Maar wat er nou precies met "to generate the field" bedoeld wordt?
Binnen deze veld zullen er hologrammen geprojecteerd worden.

Believe.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_38375058
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

3 feet, hallo, zit je met je aars op de tv of zo?
1 meter van je tv af zitten vind ik niet echt heel plezierig
nee maar je moet de lengte van je arm ook gewoon meerekenen als je met een intensieve game bezig bent, voor mensen op een studentenflatje kan dat wel te klein gaan worden dan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_38375076
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Binnen deze veld zullen er hologrammen geprojecteerd worden.

Believe.
Ik mis de vroegere revolution-speculatietopics...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:48:35 #152
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38375158
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:31 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen met een klein kamertje:
[..]

http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757
De afstand lijkt mij voor niemand en probleem, en dit doet voor een groot gedeelte ook wel het paniek bericht van FOK! Games van een aantal dagen terug teniet . Dat halogeen lampen het signaal zouden verstoren. Alsof er op de E3 niet genoeg halogeen lampen waren...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_38375163
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:46 schreef Tain het volgende:

[..]

nee maar je moet de lengte van je arm ook gewoon meerekenen als je met een intensieve game bezig bent, voor mensen op een studentenflatje kan dat wel te klein gaan worden dan
Want je zit steeds met een uitgestrekte arm.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:49:35 #154
8369 speknek
Another day another slay
pi_38375182
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Binnen deze veld zullen er hologrammen geprojecteerd worden.

Believe.
Nee dat is voor de nieuwe rumble. Hij genereert zwaartekrachtvelden die, bij een collision, je wiimote ook daadwerkelijk in de lucht kan laten stoppen. Bij sommige spellen wordt het gebruikt om je ondersteboven tegen het plafond aan te duwen.

BELIEVE.

Overigens is 93 cm afstand niet een grote ramp, lijkt me. Het wordt er ook hooguit onnauwkeuriger van. Scheelt weer van die mensen die met lightgun games hun wiimote tegen het beeldscherm houden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:51:25 #155
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38375237
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Want je zit steeds met een uitgestrekte arm.
Tain wel.

En P-Style, je bent denk ik 1 van de weinige die het mist . Mja, nu heb je Ruzbeh weer met z'n valse hoop dat de Wii voor 150 euro verkocht gaat worden

@ Speknek:
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:52:00 #156
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_38375261
lol, ik moest ook meteen aan zwaartekrachtvelden denken toen ik las "generate field"
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_38375286
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Tomasso het volgende:
Dat halogeen lampen het signaal zouden verstoren.
Ja dat vond ik ook maar een dubieus bericht. Kan me niet voorstellen dat specifiek halogeenlampen (en TL-lampen en gloeilampen dus niet) de werking zouden kunnen verstoren.
pi_38375320
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Want je zit steeds met een uitgestrekte arm.
jij misschien, maar voor games waar je intensiever met de controller moet omgaan is het misschien wel prettiger om wat verder dan die meter van je tv af te zitten omdat je anders kans hebt dat je door die zone aan het zwaaien bent.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_38375676
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:53 schreef Tain het volgende:

[..]

jij misschien,
Ik juist niet

dat is het punt.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:05:50 #160
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38375756
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:35 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Het heeft weinig te maken met hoe je t bekijkt maar hoe ver je fantasie rijkt. Toekomstige Wiigames gaan dingen doen die de andere consoles gewoon niet kunnen. Of je t een verbetering vindt is natuurlijk een tweede, dat ligt aan de user. Maar ik weet zeker dat je straks games hebt die de Wiimote als schakelstuk gebruikt tussen de game en de user en waarbij je dat schakelpunt bijna niet meer opmerkt. De tweede gen zal er heel anders uitzien als de tweede gen DS bijvoorbeeld.
Die andere console gaan straks ook dingen doen die de Wii nooit zou kunnen. Die Wii heeft wel een goede toekomst, maar het zal het normale gamen niet vervangen. En gewoon simpel weg niet omdat heel veel mensen gehecht zijn aan normale gameplay en dat ook niet anders willen. Kijk maar gewoon naar PC gamers, die zweren bij toetsenbord en muis en willen niet eens wat van een joypad weten. En zo heb je ook genoeg gamers die een normale joypad willen en niets van die Wii-mote willen weten. Het zal zeker een mooi toevoeging worden voor de gameswereld, maar het zal gewoon samen met de huidige gameplay bestaan en het niet vervangen.
quote:
Dan heb JIJ Tekken niet GOED gespeeld (kuch, loser, kuch ). Als je de game goed kon (zoals ik, ahum), dan kon je supercombo's maken waar je een specifieke volgorde van combo's op het juiste moment achter mekaar deed en de combo's zeker 20 knoppencombinaties lang was (iig voor de zwakkeren onder ons want ze konden nog langer). Vergeet niet dat sommige karakters soms 3 knoppenkombinaties nodig hadden om 1 bepaalde move te doen, en dan reken ik de vierdruksKNOP er nog niet eens bij.
Ik zou bijna zeggen kom ik een keer langs dan mag je het proberen tegen deze loser
De langste standaard knoppen combinatie is 10 hit .. Dat je er heel veel aan elkaar kan koppelen is een andere zaak. Met sommige characters kun je wel meer dan 100hits halen als je wilt. En bij Tekken gaat het om heel wat meer dan zoveel mogelijk moves achter elkaar te kunnen.
quote:
Ok, nog een keer:

Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam.
Het blijft voornamelijk gewoon een platform spel, kijk maar de nieuwste mario het is gewoon weer rennen en springen. Dat ze daarnaast tig games hebben met mario erin wijst gewoon op weinig fantasie als het om character development gaat. Gewoon met het idee van Mario verkoopt altijd wel goed dus laten we hem er maar in proppen. Maar ok jij je zin, rennen en springen met een poppetje is ZOOOO 80's
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38375926
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef Diablos79 het volgende:
Die andere console gaan straks ook dingen doen die de Wii nooit zou kunnen. Die Wii heeft wel een goede toekomst, maar het zal het normale gamen niet vervangen. En gewoon simpel weg niet omdat heel veel mensen gehecht zijn aan normale gameplay en dat ook niet anders willen. Kijk maar gewoon naar PC gamers, die zweren bij toetsenbord en muis en willen niet eens wat van een joypad weten. En zo heb je ook genoeg gamers die een normale joypad willen en niets van die Wii-mote willen weten. Het zal zeker een mooi toevoeging worden voor de gameswereld, maar het zal gewoon samen met de huidige gameplay bestaan en het niet vervangen.
Je denkt te zwart/wit.

Als je een gamer bent kun je gewoon niet ontkennen dat dit geweldige mogelijkheiden bied. Je moet iig erkennen dat de potentie er is
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:14:43 #162
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38376031
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:11 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Je denkt te zwart/wit.

Als je een gamer bent kun je gewoon niet ontkennen dat dit geweldige mogelijkheiden bied. Je moet iig erkennen dat de potentie er is
Ik denk zwart/wit?
Ik zeg net dat de Wii een goede toekomst heeft en dat het een mooi toevoeging zal zijn voor de gameswereld. Dus ontken ik dat hij geen potentie heeft?
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38376615
Diablos79, je praat dom, houd er eens mee op.

''gamen zoals we dat nu doen zal nooit veranderen''

Sowieso is het al dom om te zeggen dat het nooit zal veranderen daarbij is het al ik weet niet hoevaak veranderd sinds de eerste games. Als de wiicontrols beter/leuker/makkelijker werken en de mensen willen dat hebben dan is het gewoon dag dag huidige controller. Gaat de wiimote niet werken dan blijven we nog bij de normale controller totdat er wat beters komt. En dan zal er komen want zo ideal is de huidige controller nou ook weer niet. Helemaal niet als we over 10 a 15 jaar vr krijgen dan werkt dat gewoon niet goed en zal iets als de wiimote veel beter werken.

Wiimote is sowieso al beter voor fps en rts/sim games op een console. Platform games kan je ook ongetwijfeld beter laten besturen dan nu en racesgames gaan ook gewoon goed werken omdat je daar maar een paar knoppen voor gebruikt. Het enige wat idd minder zou kunnen werken is fighters.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_38376949
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef Kill_em_all het volgende:
Diablos79, je praat dom, houd er eens mee op.

''gamen zoals we dat nu doen zal nooit veranderen''

Sowieso is het al dom om te zeggen dat het nooit zal veranderen daarbij is het al ik weet niet hoevaak veranderd sinds de eerste games. Als de wiicontrols beter/leuker/makkelijker werken en de mensen willen dat hebben dan is het gewoon dag dag huidige controller. Gaat de wiimote niet werken dan blijven we nog bij de normale controller totdat er wat beters komt. En dan zal er komen want zo ideal is de huidige controller nou ook weer niet. Helemaal niet als we over 10 a 15 jaar vr krijgen dan werkt dat gewoon niet goed en zal iets als de wiimote veel beter werken.

Wiimote is sowieso al beter voor fps en rts/sim games op een console. Platform games kan je ook ongetwijfeld beter laten besturen dan nu en racesgames gaan ook gewoon goed werken omdat je daar maar een paar knoppen voor gebruikt. Het enige wat idd minder zou kunnen werken is fighters.
Nou, zo dom vind ik het niet. Kijk, letterlijk hetzelfde blijven zal niet gebeuren nee. Gaming gaat met z'n tijd mee en consoles en hun controllers worden iedere generatie verder uitgebreid. Het is alleen Nintendo die deze generatie ivp simpelweg uitbeiden een compleet afwijkende controller heeft ontworpen. Deze zal zeker voordeel bieden bij bepaalde bestaande genres (en eventuele nieuwe genres natuurlijk), maar de "traditionele controller" (die natuurlijk wel steeds verder uitgebreid wordt) zal heus niet zomaar verdwijnen.

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die de traditionele controller prefereren voor de games die ze het liefst spelen, net als dat er Wii-controller aanhangers zullen komen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:10:09 #165
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38377982


De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:12:38 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38378081
Foto klopt niet, Ps3 is groter dan de originele Xbox.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:13:30 #167
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38378126
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]

Die Mac staat alleen verkeerd. Hoewel je zo wel weer mooi het logo ziet

En wat MMaRsu zegt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:14:19 #168
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38378171
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:12 schreef MMaRsu het volgende:
Foto klopt niet, Ps3 is groter dan de originele Xbox.
Kijk eens links van de zilvere PS3.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:17:38 #169
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38378304
Dan nog is die Ps3 niet groter.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:23:24 #170
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38378512
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
Dan nog is die Ps3 niet groter.
Xbox: 320 mm breedt x 101 mm hoog x 260 mm diep
PS3: Afmetingen: 325mm (B) x 98mm (H) x 274mm (D)

Vrijwel hetzelfde dus.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_38378667
ps3 is de nieuwe xblok
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:29:36 #172
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_38378759
wat is wii klein
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:33:10 #173
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38378898
Wii is wel klein, maar de power-adapter is gigantisch..

Ilustratie van de power adapter gevonden in een Nintendo document:


Dat is ook meteen de reden waarom je niet binnen een cirkel van 1 meter van je Wii mag komen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:42:59 #174
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_38379360
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef BMH het volgende:
Wii is wel klein, maar de power-adapter is gigantisch..

Ilustratie van de power adapter gevonden in een Nintendo document:
[afbeelding]

Dat is ook meteen de reden waarom je niet binnen een cirkel van 1 meter van je Wii mag komen.
en hij maakt het lawaai van een haardroger
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:43:45 #175
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38379392
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef BMH het volgende:
Wii is wel klein, maar de power-adapter is gigantisch..

Ilustratie van de power adapter gevonden in een Nintendo document:
[afbeelding]

Dat is ook meteen de reden waarom je niet binnen een cirkel van 1 meter van je Wii mag komen.
Power adapter X360 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Power Adapter Wii.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:43:54 #176
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_38379402
http://arstechnica.com/news.ars/post/20060530-6939.html
Over Japanners:
quote:
88 percent of their readers believe that the PlayStation 3 is too expensive, with 69 percent saying that that they are most looking forward to the Nintendo Wii this fall and winter.
Klik op de link voor het hele verhaal.
pi_38379582
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:43 schreef Choices het volgende:
http://arstechnica.com/news.ars/post/20060530-6939.html
Over Japanners:
[..]

Klik op de link voor het hele verhaal.
Logisch, Jappanners willen geen console die hun halve kamer inneemt, dat hebben we wel gezien bij Xbox
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:48:14 #178
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38379622
Ik vind dit nog steeds zo leuk:
quote:
"Tell me why you would buy a US$600 PS3?" Moore said in an interview. "People are going to buy two [consoles]. They're going to buy an Xbox and they're going to buy a Wii ... for the price of one PS3."
- Peter Moore
quote:
"I think Peter Moore is exactly right. I think Nintendo will be the second system consumers purchase after PlayStation 3."

"I haven't had a chance to check out the Wii myself, but Nintendo has a great history of innovation and has always done great things for gaming and long may they do so. But as it relates to our strategy they are very much in a different market."
Phil Harrison
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_38379736
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef BMH het volgende:
Ik vind dit nog steeds zo leuk:

- Peter Moore

Phil Harrison
Tja... wat ze eigenlijk bedoelen is dat ze elkaars grootste vijand zijn en Wii niet als een bedreiging zien.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:52:03 #180
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_38379831
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:50 schreef P-Style het volgende:

[..]

Tja... wat ze eigenlijk bedoelen is dat ze elkaars grootste vijand zijn en Wii niet als een bedreiging zien.
En ondertussen, staat de Wii in:
Het huishouden met een PS3,
Het huishouden met een 360,
Het huishouden zonder een andere console.

Wii Wint.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:53:44 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38379902
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:50 schreef P-Style het volgende:

[..]

Tja... wat ze eigenlijk bedoelen is dat ze elkaars grootste vijand zijn en Wii niet als een bedreiging zien.
En dus is Nintendo strax de lachende derde, en ik denk dat ze het geen fuck interesseert dat ze niet als concurrentie gezien worden als iedereen een Wii als 2e console koopt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_38379903
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:52 schreef Choices het volgende:
En ondertussen, staat de Wii in:
Het huishouden met een PS3,
Het huishouden met een 360,
Het huishouden zonder een andere console.

Wii Wint.
Ja... of ze zien de Wii als een niet te stoppen concurrent natuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door P-Style op 30-05-2006 19:02:35 ]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:01:53 #183
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_38380298
komen er lekker veel games op de wii
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:02:07 #184
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_38383197
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En dus is Nintendo strax de lachende derde, en ik denk dat ze het geen fuck interesseert dat ze niet als concurrentie gezien worden als iedereen een Wii als 2e console koopt.
Wii shall see...

hahahaah....hah...hah......mja.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:05:11 #185
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38383344
Zelda plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:05:37 #186
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38383364
Ik vind het echt zo hilarisch dat Son¥ en M$ zo positief zijn over de Wii als tweede console ofzo. Een tijdje nadat de Wii overal sterk verkoopt staan ze voor lul.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:09:45 #187
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38383573
Wii tweede console my ass

Als er een tweede console komt voor "erbij" dan is het de 360, maar ik betwijfel of dat gaat gebeuren. Ik hou het wel op de Wii.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:09:55 #188
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38383583
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:05 schreef Tomasso het volgende:
Zelda plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom spoilers
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:20:38 #189
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38384098
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waarom spoilers
Mja, dunno

Misschien als waarschuwing dat het te mooi is?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:25:59 #190
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_38384327
wel heel veel blooming op elke screen zeg. ik waan me bijna in een droom ofzo.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:26:59 #191
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38384360
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef moomoo het volgende:
wel heel veel blooming op elke screen zeg. ik waan me bijna in een droom ofzo.
Het is wel mooie bloom in tegenstelling tot Oblivion ofzo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:29:12 #192
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38384413
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef moomoo het volgende:
wel heel veel blooming op elke screen zeg. ik waan me bijna in een droom ofzo.
Twillight Realm.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:12:19 #193
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_38386496

Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:15:13 #194
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38386624
Sony topic is een andere kant op
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:20:21 #195
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_38386847
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:15 schreef Tomasso het volgende:
Sony topic is een andere kant op
gaat ook over wii bij deze gebeurt
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:24:18 #196
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38387021
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:15 schreef Tomasso het volgende:
Sony topic is een andere kant op
Sjonge jonge stel je ff niet zo aan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:35:29 #197
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_38387498
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is wel mooie bloom in tegenstelling tot Oblivion ofzo.
ja maar toch. bloom is echt de nieuwe lens flare.
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:29 schreef Tomasso het volgende:
Twillight Realm.
dus het is niet het hele spel zo offuh? ik heb me totaal niet in het spel verdiept omdat ik niet van plan was om m te gaan halen, maar ik ben me aan het bedenken.

omfg ik zei 'offuh'
pi_38395469
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Die andere console gaan straks ook dingen doen die de Wii nooit zou kunnen. Die Wii heeft wel een goede toekomst, maar het zal het normale gamen niet vervangen. En gewoon simpel weg niet omdat heel veel mensen gehecht zijn aan normale gameplay en dat ook niet anders willen. Kijk maar gewoon naar PC gamers, die zweren bij toetsenbord en muis en willen niet eens wat van een joypad weten. En zo heb je ook genoeg gamers die een normale joypad willen en niets van die Wii-mote willen weten. Het zal zeker een mooi toevoeging worden voor de gameswereld, maar het zal gewoon samen met de huidige gameplay bestaan en het niet vervangen.

Helemaal waar, maar hoor je me zeggen dat de anderen het niet goed/ anders doen of deden?
Ik heb het over de Wii en diens toekomst. Waarbij ik nog wel een aanvulling wil geven, als je zegt dat de anderen ook dingen gaan doen die de Wii nooit zou kunnen dan klopt dat, maar 'die anderen' doen dingen die in de lijn van verwachtingen staan en 'die anderen' doen dingen (met name graphics) die hun concurrenten ook doen...behalve Nintendo.

Hoe kun je trouwens zeggen dat mensen gehecht zijn aan normale gameplay? Wat is normale gameplay? Dat is gameplay die we GEWEND zijn. Wie zegt dat normale gameplay straks niet gewoon gameplay is die met een Wiimoteachtige controller wordt gedaan? Maar ik geef je gelijk hoor, de normale setup zal niet verdwijnen. Er zijn nog steeds mensen die een LP gebruiken voor muziek dus t is nogal optimistisch om te zeggen dat iedereen straks acher een Wiimote zit.
quote:
[..]

Ik zou bijna zeggen kom ik een keer langs dan mag je het proberen tegen deze loser
De langste standaard knoppen combinatie is 10 hit .. Dat je er heel veel aan elkaar kan koppelen is een andere zaak. Met sommige characters kun je wel meer dan 100hits halen als je wilt. En bij Tekken gaat het om heel wat meer dan zoveel mogelijk moves achter elkaar te kunnen.
[..]
Ach kerel, een maat van mij heeft een combo die werkelijk een minuut doorgaat. En t is weldegelijk 1 combo, aangezien t een combinatie is van combo's en het een combinatie is die doorgaat TOTDAT je een verkeerde knop indrukt. Kortom, combo. Staat zelfs gewoon in de lijst.

Ja Tekken is wel een redelijk gebalanceerd spelletje en combos is niet het enigste pluspunt van het spel, maar daar ging t niet over.
quote:
Het blijft voornamelijk gewoon een platform spel, kijk maar de nieuwste mario het is gewoon weer rennen en springen. Dat ze daarnaast tig games hebben met mario erin wijst gewoon op weinig fantasie als het om character development gaat. Gewoon met het idee van Mario verkoopt altijd wel goed dus laten we hem er maar in proppen. Maar ok jij je zin, rennen en springen met een poppetje is ZOOOO 80's
Ja zo kijk jij ertegenaan, Nintendo kijkt er anders tegenaan. Mario is over het algemeen het spel die een lijn uitzet van waar Nintendo met zn console naartoe wil gaan. Jij richt je teveel op het platformwerk an sich. Ik bedoelde de normale Mario's trouwens met mn stukje.
Maar als je zegt gewoon het idee van Mario verkoopt altijd wel goed dan zeg je dus eigenlijk dat ze een game op de markt brengen die puur rust op het feit dat Mario erin zit. Maar het is juist de game zelf die voor Nintendo belangrijk is en Mario is meer een franchise die als zekerheid eraan gekoppeld wordt.
Ik heb dr ooit een topic over geopend, veel leesvoer maar t maakt t wel duidelijker:
Wat,een afstandsbediening?!? Waarom Nintendo is zoals ie is:

Trouwens, ik meen wel dat Nintendo de meeste characters op naam heeft van alle developers, dus ze betichten van weinig fantasie op dat front is nogal makkelijk.

Rennen en springen met een poppetje is wel een beetje een heel onomvattende beschrijving, volgens mij bestaan de meerheid van games uit rennende en springende poppetjes
  woensdag 31 mei 2006 @ 00:43:21 #199
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_38395888
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 00:22 schreef alex4allofyou het volgende:

Ach kerel, een maat van mij heeft een combo die werkelijk een minuut doorgaat. En t is weldegelijk 1 combo, aangezien t een combinatie is van combo's en het een combinatie is die doorgaat TOTDAT je een verkeerde knop indrukt. Kortom, combo. Staat zelfs gewoon in de lijst.

Ja Tekken is wel een redelijk gebalanceerd spelletje en combos is niet het enigste pluspunt van het spel, maar daar ging t niet over.
De meeste van die combo's staan in de lijst ja, maar wel gewoon de standaard versie. Dat je dan die combo oneidig achter elkaar kan doen en het dan één grote combo word is een andere zaak. Zoals Jun heeft zo'n kleine combo die je oneindig kan doen en zo kun je er wel een 1000 hit combo van maken. Die combo's zijn trouwens meer voor show dan dat ze echt nuttig zijn

Maar goed laten we maar niet te veel zeggen over Tekken anders gaan er straks weer mensen zeuren dat er word gesproken over Tekken in een Wii topic
quote:
Maar het is juist de game zelf die voor Nintendo belangrijk is en Mario is meer een franchise die als zekerheid eraan gekoppeld wordt.
Ja dus ze zijn bang dat het zonder Mario niet zo goed zal aanslaan dus gebruiken ze hem maar weer. En hoe nintendo dat ziet boeit niet, het gaat erom hoe de meeste gamers dat zien. En die zien gewoon weer een spelletje met mario erin
quote:
Rennen en springen met een poppetje is wel een beetje een heel onomvattende beschrijving, volgens mij bestaan de meerheid van games uit rennende en springende poppetjes
Kun je zien dat er in al die jaren toch niet veel is veranderd aan het basis principe
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_38396530
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 00:43 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja dus ze zijn bang dat het zonder Mario niet zo goed zal aanslaan dus gebruiken ze hem maar weer. En hoe nintendo dat ziet boeit niet, het gaat erom hoe de meeste gamers dat zien. En die zien gewoon weer een spelletje met mario erin
Dan zouden ze in elke game die ze nieuw maken mario in proppen. Dat is echt flinke kul wat je nu uitpoept. Er is een mario game die iets vernieuwends heeft op de cube en dat is sunshine en die is niet eens aangeslagen bij het grote publiek. Verder zogen ze voor een paar party games met mario erin (party, tennis, baseball etc)

Wat zou je anders moeten doen met een party game. Zomaar nieuwe mensen introduceren zonder dat we er iets van weten. Met de franchise erachter kan je al weten wat voor powerups de personen kunnen hebben en kan dat het juist alleen maar leuker maken omdat je al veel info over de karakters hebt.

Anders hadden we ook wel mario pikmin, mario prime, exite mario ( ), etc etc.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')