Ik weet niet waar ik moet gaan staanquote:Op maandag 29 mei 2006 16:14 schreef Suijk het volgende:
KVM tegen Roda, wie heeft je voorkeur, DS?
Dank uquote:
12.50 euro voor een staanplaatsjequote:Op maandag 29 mei 2006 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
Geweldig altijd - bij gebrek aan beter - die oefenpotjes.
Ik wil net als vorig jaar wel weer naar Schijndel - Feyenoord (kijken of ze de amateurs er nu wél onder krijgen),
Naar de meeste wil ik wel heen.quote:1 juli Start Training
5 juli Hengelose Selectie – FC Twente 18.30 uur terrein ATC te Hengelo
8 juli VFL Osnabruck – FC Twente 16.00 uur terrein ……(Duitsland)
11 juli Enschedese Boys – FC Twente 19.00 uur terrein E’Boys
15 juli Uitwedstrijd Intertoto Cup (tegenstander nog onbekend)
17 juli tot 22 juli Trainingskamp in Hoenderloo
18 juli FC Den Bosch – FC Twente 19.00 uur terrein FC Den Bosch (amateurs)
22 juli Thuiswedstrijd Intertoto Cup (tegenstander nog onbekend)
23 juli Opendag FC Twente
30 juli Top Oss – FC Twente 15.00 uur terrein Top Oss
4 aug VFL Bochum – FC Twente 19.00 uur terrein.…..(Duitsland)
9 aug Voorronde UEFA cup (onder voorbehoud)
19 aug Start seizoen 2006/2007
23 aug Voorronde UEFA cup (onder voorbehoud)
Ga je niet eens naar Antibarbari - Sparta?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:08 schreef Erasmusch het volgende:
Za 22=7 AA Gent-GA Eagles Gent 19.00
Wo 26-7 GA Eagles - SC Heerenveen Terwolde 19.00
Di 1-8 GA Eagles-NEC Terwolde 19.00
In de week van 4-12 aug speelt half Engeland in NL. Chelsea, Middlesbrough, Man Utd, Villa, Sheff Utd etc
Als er nog kaarten zijn nadat jij t hele forum hebt verwittigdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga je niet eens naar Antibarbari - Sparta?
Boro? Waar en tegen wie dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:08 schreef Erasmusch het volgende:
Za 22=7 AA Gent-GA Eagles Gent 19.00
Wo 26-7 GA Eagles - SC Heerenveen Terwolde 19.00
Di 1-8 GA Eagles-NEC Terwolde 19.00
In de week van 4-12 aug speelt half Engeland in NL. Chelsea, Middlesbrough, Man Utd, Villa, Sheff Utd etc
Klopt ja,niet interessant voor mij om naar toe te gaan trouwens.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:55 schreef Erasmusch het volgende:
Seizoensopening van Feyenoord, de 6e ofzo
Leden hebben voorrangquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als er nog kaarten zijn nadat jij t hele forum hebt verwittigd
Roda bevestigd wat al eerder op de site van St Truiden stond.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:02 schreef DarkShine het volgende:
Enkele oefenwedstrijden van Roda:
22-07-2006 ??:?? Zulte WaregemSint Truiden - Roda JC
01-08-2006 19:00 Fortuna Dusseldorf - Roda JC
06-08-2006 14:30 Roda JC - Alemannia Aachen
09-08-2006 19:00 KV Mechelen - Roda JC
DG zal wel present zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:28 schreef spurs het volgende:
Zojuist in de Telegraaf gelezen dat AZ zijn nieuwe thuislocatie, het DSB-stadion, op 4 augustus zal openen met een duel tegen Arsenal.
Wel dubbelop voor jou. Winst voor Arsenal en een nieuw stadion erbijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Verzoek om kaartjes is al de deur uitgegaan
Geloof me,het resultaat boeit me echt niet met dit soort potjesquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel dubbelop voor jou. Winst voor Arsenal en een nieuw stadion erbij
Alsof je die omhooggevallen Alkmaarse kaaskoppen graag ziet winnen...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geloof me,het resultaat boeit me echt niet met dit soort potjes
quote:GA Eagles oefent tegen FC Valencia
GA Eagles heeft een zeer interessante tegenstander aan zijn oefenprogramma toegevoegd. Op zondag 16 juli a.s. speelt GA Eagles in Terwolde tegen de Spaanse topclub FC Valencia, aanvang 19.00 uur.
Bij Valencia spelen o.a. de op dit moment op het WK spelende Argentijnse internationals Ayala en Aimar. Ook Patrick Kluivert maakt deel uit van de selectie van Valencia.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:36 schreef DeVinger het volgende:
Oefenduels, zelfs in FM heb ik daar een hekel aan
Ga wel op terras in de stad zitten of op een exotisch eielandquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:51 schreef Superheld het volgende:
[..]
![]()
Met een biertje aan de kant met je vrienden lekker lullen en zeiken over alles en nog wat in en rondom de club en soms alleen maar flitsen van de wedstrijd op vangen.![]()
Ach joh, Australië, dat is verquote:Op maandag 3 juli 2006 18:29 schreef Superheld het volgende:
vrijdag 11-08-2006 FC Groningen - Aston Villa (Euroborg) 19.00 uur
Is wel een leuke wedstrijd lijkt me, een beetje ver alleen![]()
idd,slechts 9 oefenpotjes voor mij dit seizoen.quote:
Ja en ik woon in de Watergraafsmeer, ik woon 1 minuut van Jos af maar ik haat die clubquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:02 schreef DeVinger het volgende:
Watergraafsmeer, ben ik geboren![]()
boeien
Maarre, 0-2 ken beter idd
Zkerr, gevaarlijk met al die mocro hoolies daar hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:15 schreef Trancelocator het volgende:
JOS uit, altijd lastig.
Zijn dat niet meer schoolreisjes vanuit de Indische buurtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zkerr, gevaarlijk met al die mocro hoolies daar hoor![]()
Woensdag was hij er niet bij op de training en hoorde dat hij gisteren samen met vermaelen appart van de groep trainde.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:19 schreef Jasza het volgende:
Perez geblesseerd ofzo?
Was de bedoeling dat deze wedstrijd in het Olympisch Stadion gespeeld zou worden, maar daar was het organisatorisch niet mogelijk op een korte termijn. Geen kassahokjes, toiletten en catering.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom in Tilburg?![]()
Had wel een leuke woensdagavond geweest anders
Misschien doet Messenga meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:38 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond ABS - Ajax
Yep, en FC Boszoom ruikt bloed.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:47 schreef pekel het volgende:
Whehe, de schoonheid van de voorbereiding.
Nou ja, ze hebben dus Castelen geschopt en Feyenoord geklopt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:33 schreef methodmich het volgende:
Vanavond Katwijk - Feyenoord.
Nog Feyenoord-fans die gaan kijken hoe de Katwijkers de gehate Dirk Kuijt gaan aanpakken?
Bij Groningen voornamelijk om ook het gezicht te laten zien in het Ommeland. En dan heb ik het over de wedstrijden tegen de amateurs. Beetje binding met de regio houden zeg maar.quote:
Terwijl ik iedereen hoor zeggen dat Telstar zo'n aardig team heeft voor aankomend seizoen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:31 schreef spurs het volgende:
Fenerbahce - Telstar 7-0
Meer dan terechte overwinning voor Fenerbahce tegen een zwak spelend Telstar.
2de wedstrijd van het seizoen en dan meteen 2 dagen achter elkaar 2 wedstrijden, misschien dat ze daarom zwak speelden. Buiten dat, had Telstar wel goed gespeeld dan hadden ze ook verloren. Fenerbahce speelde erg sterk en het is gewoon een goed team.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Terwijl ik iedereen hoor zeggen dat Telstar zo'n aardig team heeft voor aankomend seizoen...
Is voor dergelijke clubs vaak een echt hoogtepunt. En inderdaad, wat gezegd werd: de regionale binding aansterken.quote:
Ben je geweest? Zo ja, wat vond je van Stanley?quote:Op zondag 16 juli 2006 02:00 schreef pekel het volgende:
Regioteam Woldendorp - Emmen 0-20, met een Hoogstrate die 2x van 25 meter scoort en eindelijk voor hem weer een hele wedstrijd speelt.
Gister niet geweest. Maar de 2 oefenwedstrijden daarvoor maakte ie wel een aardige indruk. Nog wel wat onwennig. En hij luistert vaak niet al te best naar de coaching van de keepers, beetje sloom nog op het reagerenquote:Op zondag 16 juli 2006 10:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben je geweest? Zo ja, wat vond je van Stanley?
Wel n B-elftal van Valencia, maar nog n prima prestatie.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:46 schreef Keramiekplaatser het volgende:
En net afgelopen..
Go Ahead Eagles - Valencia 1 - 2
Over leuke oefenpotjes gesproken.quote:Bizar slot van Nederlandse trip Falkirk
Falkirk heeft het trainingskamp in Nederland op een tumultueuze manier afgesloten. De laatste oefenwedstrijd tegen het Turkse Rizespor in Dwingeloo werd na tal van incidenten in de 55ste minuut definitief gestaakt.
De stemming was al voor aanvang danig verpest. Rizespor wilde vanwege de hitte later spelen maar daar wilde Falkirk niet op ingaan omdat een flink aantal fans bij een latere start hun terugvlucht naar Schotland zouden missen.
De nummer negen van de Turkse competitie kwam desalniettemin een kwartier nadat de aftrap was gepland opdagen. Bovendien nam het alle tijd voor een teamfoto voordat de bal eindelijk rolde.
De gemoederen liepen in de eerste helft al hoog op. Na een massale knokpartij liep de scheidsrechter van het veld af. Vijf minuten later hervatte hij het duel. Rizespor nam via Gakhan Kaba een 1-0 voorsprong.
Na rust reageerde Rizespor allesbehalve geamuseerd op een streaker achter het doel. En toen de naaktloper ook nog eens op het veld de 1-1 van proefspeler Udo Nwoko vierde, probeerde doelman Koca hem met de bal te raken. Daarna volgde nog een achtervolging door de spelers van Rizespor, waarna de arbiter het duel defintief staakte.
Bij Falkirk verdedigde Jeroen Lambers het doel. De Nederlandse doelman is op proef bij de Schotse club en liet volgens The Scotsman een goede indruk achter.
Altijd leuk, oefenpotjes met Turken. Waarom Griekenland wel uitsluiten (wat onlangs gebeurde maar is teruggedraaid), terwijl die gasten ontiegelijk veel verpesten. Zie Turkije - Zwitserland vorig jaar. Zijn ze daar gek in de kop? En nee, ik ben niet racistischquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:40 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Spakenburg - Ajax 2-0 en rust.
quote:De ruststand is 2-0 voor Spakenburg. Ajax speelt voornamelijk hard en werkvoetbal. Het combinatiespel laat te wensen over. Tom de Mul en Robert Schilder lopen in de rust warm. Na rust kwam naast deze twee Ajacieden ook Jeffrey Sarpong erin. Ogararu, Lindenbergh en Manucharyan werden het opgeofferd voor deze wissels.
en maar lachen over Katwijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:40 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Spakenburg - Ajax 2-0 en rust.
Zat er perspectief in den Bosch ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:02 schreef DutchGooner het volgende:
FCDB v Twente 0-1.
Gelijk opgaande wedstrijd met beide teams met kansen.
Twente mist trouwens 2 pingels
quote:Ajax heeft dinsdagavond verrassend het oefenduel tegen SV Spakenburg verloren. In de eerste helft speelde Ajax zonder passie en kon het geen vlotte combinaties maken. Deze manier van voetballen moesten de Amsterdammers bekopen met een 2-0 achterstand bij de rust.
Na de rust bracht Ten Cate Tom De Mul in het veld, die wat later voor de 2-1 zorgde. Maar het mocht niet zijn voor Ajax, want aan het einde van de wedstrijd kwam Spakenburg nog op 3-1 via een knap afstandschot. In de slotfase kon Schilder Ajax nog op een 3-2 brengen, maar de Amsterdammers hebben voor de eerste keer deze zomer beschamend verloren.
Dit was de eerste van de 3 wedstrijden die tot nu gespeeld zijn die aardig was, ze gingen fel het duel in en er werd enigzins met inzet gespeeld.quote:
Absoluut maar wie de bal kaatst....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
en terrecht, beide nederlagen zijn lachwekkend.
Nee ik ook niet echt maar ik begrijp wel dat het lachen nu andersom is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut maar wie de bal kaatst....
Mag natuurlijk nooit gebeuren maar ik persoonlijk zou er niet "wakker van kunnen liggen"
Is logisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee ik ook niet echt maar ik begrijp wel dat het lachen nu andersom is.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:46 schreef Maja het volgende:
AZFanpage.nl:
ASHW - AZ 1 - 7
0-4 bij rust, 3x Koevermans en Meerdink vanaf een metertje of 35.
1-7 werd het uiteindelijk, Ikedia maakte de 0-5. De andere twee doelpuntenmakers zijn onbekend. De goal van ASWH was een penalty.
quote:FC Den Bosch-NAC uit oefenprogramma
De wedstrijd FC Den Bosch-NAC Breda, die gepland stond voor vrijdag a.s. om 19.00u, gaat niet door.
Dit is besloten nadat er zeer concrete signalen waren dat relschoppers uit Breda en Den Bosch deze wedstrijd wilden aangrijpen om een confrontatie aan te gaan.
NAC betreurt het deze beslissing te hebben moeten nemen, maar wil niet het risico lopen het seizoen te beginnen met een “valse start” in een periode dat de club al geconfronteerd wordt met dreigende maatregelen naar aanleiding van onder andere NAC-Groningen en NAC-Top Oss.
Daar helemaal rechtsboven bedoel je:quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:03 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi shirt daar achter de goal
Geen Feyenoorder toevallig?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:21 schreef methodmich het volgende:
Klopt. Ook bij NAC had hij een paar borden, zag ik vorig seizoen.
Steenrijke vent, woont in het grootste huis in HIA. Heel fanatiek, maar zijn vrouw beteugelt dat hij enorm veel geld in het voetbal pompt. Gelijk heeft ze.
Idd. zat bij Telstar, heeft het shirtsponsorschap niet verlengd. Had wel wat die gamba op de rugquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef Erasmusch het volgende:
Die laatste zat toch ook bij Telstar?
Nee, hij heeft er écht verstand van.quote:
Geen doelpunt tegen. Dat biedt perspectief.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
[crosspost]
FC Den Bosch - PFC Neftchi 0-0
Eerste helft een stuk beter dan onze gasten, en hadden we ook op voorsprong moeten komen. Tweede helft gingen die Azerbeidjannen er wat feller op, en was het wat minder aan FC-kant.
Maar er was geweldig nieuws: onze enige echte eigen topper Gijs Cales maakte zijn rentree. En hij liet meteen zien waarom hij zo gevreesd is door zijn tegenstrevers. Balletjes terug en breed, en een voorzet die bij de cornervlag over de achterlijn ging, hulde!
Ben gisteravond ook naar Dordt tegen Ipswich Town geweest,zat op de West tribune en vondt het wel meevallen met de belangstelling.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:41 schreef methodmich het volgende:
Gisteravond weer eens naar de Krommedijk gegaan.
FC Dordrecht speelde er tegen Ipswich Town. Vrij matig potje toch weer wel.
Dordt voor rust aardig voetballend, na rust konden ze de duels niet meer ontwijken en kreeg Ipswich de betere kansen. Een doelpunt van de gasten om onduidelijke redenen afgekeurd.
Uitslag 1-1. Na 2 minuten schoot Charlie van den Ouweland de 1-0 al binnen, maar amper een paar minuten later was het 1-1 na een flinke communicatiefout tussen Kooiman en zijn defensie bij een vrije trap. Volgens mij vloog de bal van Jaime Peters, de beste speler op het veld, zo binnen, volgens de Engelsen zat verdediger Naylor er nog aan. Maakt niet uit.
Wel geinig, Fabian Wilnis deed mee met Ipswich. Zoals er nog aardig wat Engelsen waren. Voor ons zat een vader met zijn zoon die in hun vakantie Ipswich volgden in het buitenland. Hij vond hun spits "useless". Wilnis vond ie "fantastic!". Hij vond het opmerkelijk hoe weinig supporters er waren bij Dordrecht.
Dordt trouwens wel aardig wat lichtvoetige spelers die aardig kunnen tikken, maar fysiek lijken ze me niet sterk genoeg om dit seizoen echt een rol van betekenis te spelen. Ze missen ook ervaring, eigenlijk kan alleen Kooiman echt zeggen dat hij qua leeftijd en wedstrijden de nodige ervaring heeft.
Uitvak zat voller dan gemiddeld. Schat dat er zo'n 1.000 toeschouwers waren. Heb dat beroerder meegemaakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:25 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Ben gisteravond ook naar Dordt tegen Ipswich Town geweest,zat op de West tribune en vondt het wel meevallen met de belangstelling.
Denk ik niet, genoeg kwaliteit aanwezig daar voor een stek rond plek 12.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:02 schreef tong80 het volgende:
NEC verliest weer. Nu met 3-0 van Westerlo. NEC wordt zo wel degradatie kandidaat numero uno.
Keep dreamingquote:Op zondag 23 juli 2006 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk ik niet, genoeg kwaliteit aanwezig daar voor een stek rond plek 12.
Ben ik het mee eens. Ik denk niet dat NEC potten kan breken. De beste spelers zijn vertrokken afgelopen jaar, en toen vond ik ze al zwak spelen.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:02 schreef tong80 het volgende:
NEC verliest weer. Nu met 3-0 van Westerlo. NEC wordt zo wel degradatie kandidaat numero uno.
2 kut club's tegen elkaar hopelijk zijn er 22 spelers geblesseerd geraakt.quote:
Oefenpotje he, dus waarschijnlijk 44quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
2 kut club's tegen elkaar hopelijk zijn er 22 spelers geblesseerd geraakt.
Boskamp niet meer nee. De Goey zoekt volgens mij nog een club.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:17 schreef Erasmusch het volgende:
Boskamp en De Goeij zitten niet meer bij Stoke toch?
Ssssst!quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:01 schreef DeVinger het volgende:
Het schijnt dus dat RBC er ook van gewonnen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KVM speelde vorige week woensdag 0-0 tegen Westerlo. Beste kansen waren voor KV en KV mistte een penalty...quote:Op zondag 23 juli 2006 10:02 schreef tong80 het volgende:
quote:Utrecht incasseert eerste Wigan-goal Landzaat
27/7/2006 20:39
In zijn tweede (oefen)duel in het shirt van Wigan Athletic heeft Denny Landzaat een nederlaag voorkomen. De Nederlandse middenvelder maakte tegen FC Utrecht zijn eerste treffer in Engelse dienst (1-1).
FC Utrecht, dat nieuwkomer Gregoor van Dijk als nieuwe aanvoerder weet, nam in de tweede helft een voorsprong. Maar in het Oostenrijkse Bad Radkersburg kwam Wigan Athletic alsnog langszij door een goede treffer van Landzaat. 'Dit was een goede test tegen een sterke tegenstander', aldus Wigan-manager Paul Jewell na de 1-1. 'Het was een echte wedstrijd met een hoog tempo.'
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:39 schreef methodmich het volgende:
Wat is je prognose?
quote:
Hoeveel had Tong ingezet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:30 schreef Yeahinho het volgende:
NIVO Sparta - FC Den Bosch 1-5.
Nee, die is per dit seizoen teammanager geworden daar.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:18 schreef Erasmusch het volgende:
Speelt Vrede niet meer dan?
Gestopt. Nog een tijdje sprake geweest dat hij in Heerlen bij Groene Ster zou gaan spelen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:18 schreef Erasmusch het volgende:
Speelt Vrede niet meer dan?
Serieus ?quote:
Was eigenlijk over het verhaaltje van MMquote:
Was jij / jullie dat op de westtribune? Zaten aardig wat Ambachters daar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:35 schreef methodmich het volgende:
Het werd zelfs 0-1, toen Derk Schut weggestuurd werd door Human, de laatste verdediger uitkapte en neergelegd werd. In een echte match had dit rood moeten zijn, nu bleef het bij een vrije trap die door Danny Versluis binnen werd gekogeld. Uiteraard zetten wij toen het "tien tien tien" in.
Wij zaten inderdaad op de Westtribune, redelijk kort op het veld. Beetje vanaf de tribune bekeken rechts achter het "Westside" spandoek. Sowieso waren er weer redelijk wat Ambachters mee, ik denk wel gauw 50 met wat er ook nog aan de overzijde zat. De gebruikelijke mensen voor uitduels, maar ik zag nu ook wat mensen die normaal alleen thuisduels kijken die deze korte reis hadden gemaakt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:17 schreef DRD het volgende:
[..]
Was jij / jullie dat op de westtribune? Zaten aardig wat Ambachters daar.
Vond het een erg slechte wedstrijd. Negatieve spelopvatting van ASWH met veel tijdrekken en het tempo eruit halen. Lopes is duidelijk z'n vorm kwijt, net als jullie nummer 9. Die testspeler lijkt me niet zinvol om te houden, hij is wel snel, maar erg veel nuttigs doet ie niet.
Scheidsrechter was inderdaad haast het hoogtepunt, juist ook toen die niet floot voor een blessurebehandeling voor nummer 7. Ook hoe hij omging met het gemekker van de spelers was wel goed.
Dordt was wel ietsjes beter, maar niet zoveel dat je zegt dat een van beide een hoofdklasser is en de ander eerste divisionist. Dus inderdaad goed gedaan van ASWH.
quote:Friend bespaart Buitenpost dubbele cijfers
29 juli 2006
Heerenveen heeft de laatste oefenwedstrijd tegen een amateurvereniging met 0-9 gewonnen. Buitenpost, dat met een aantal gastspelers optrad, was zoals verwacht niet opgewassen tegen de mannen van trainer Gertjan Verbeek. Dat de dubbele cijfers niet werden gehaald, mocht vooral Rob Friend zich aanrekenen. De Canadese spits scoorde weliswaar drie maal, maar liet zeven uitstekende kansen onbenut.
De ruim tweeduizend toeschouwers zagen in de eerste helft het basisteam waarmee Verbeek hoogstwaarschijnlijk de competitie in gaat. Naast doelman Vandenbussche was er een achterste linie met Zuiverloon, Dingsdag, Hansson en Drost, een middenveld met Prager, Alves en Bosvelt en een aanvalslinie bestaande uit Nilsson, Friend en Pranjic.
Was niet alleen op basis van die ene gemiste kans in de eerste helft, ook een aantal aannames sprongen wel erg ver weg. Zag hem ook op zichzelf mopperen halverwege de tweede helft. En hij had natuurlijk een behoorlijk sterk verdedigingsduo tegenover hem.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens denk ik niet dat Arjan Human zijn vorm kwijt is. Hij is vooral nog niet echt in topconditie. En zelfs al zou hij wel in vorm zijn, die ene kans waar hij over de bal maaide zou hij dan ook kunnen missen. Wat dat betreft is het wel eens een vreemde spits.
Gister toevallig wel. Kaartje voor noord gekocht, maar niemand aanwezig waar ik normaal mee omga was er. Dus een mooi plekje op west, hoog ongeveer tegenover de reservebank van Dordt.quote:
Correctquote:Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef Suijk het volgende:
Dus RBC won gewoon met 3-1 van NAC?
Ja, maar gezien de belangstelling was het een duidelijk gevalletje van een voorwedstrijd. Op papier ging het om plek 3, maar pas toen NAC ging spelen stroomde het vol.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
Voorwedstrijd?? Baronie doet (als organisator) toch ook gewoon mee aan dat toernooi?
Terwijl NIVO zo haar best deed ze te helpen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:00 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi lijstje. Ik denk dat FC Den Bosch het 'record' van NEC zelfs nog aanscherpt
.
Cambuur hooligansquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:14 schreef kratovsk het volgende:
Nee, knokken
10-0...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:00 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi lijstje. Ik denk dat FC Den Bosch het 'record' van NEC zelfs nog aanscherpt
.
quote:UPD 2: Willem II verliest van Fortuna Sittard
dinsdag, 1 augustus 2006
Willem II heeft vanavond met 2-1 van Fortuna Sittard verloren. Trainer van Wijk koos ervoor om het sterkste team vanaf de bank toe te laten kijken. Dit deed hij ook al in de tweede trainingsweek tegen de Alphense selectie. Taiwo scoorde al snel beide doelpunten voor de Fortunezen. Kerekes scoorde voor Willem II tegen. Volgens teletekst is de wedstrijd 5 minuten voor tijd, op voorspraak van trainer van Wijk, gestaakt wegens onvriendelijkheden tussen spelers.
Fortuna speelde met het mes op de tanden. Vooral aan het eind van de wedstrijd moesten spelers van Willem II het ontgelden. Bobson kreeg een doodschop die met rood had moeten worden bestraft. de scheidrechter, die slecht floot, trok echter geen kaart. De vlam raakte in de pan, zeker na een duel waarbij Assou Ekotto werd nagetrapt. Toen een paar minuten later El Hamdaoui ook zwaar onderuit werd gehaald en een vechtpartij ontstond tussen verschillende spelers, greep Dennis van Wijk in en liet de scheidsrechter de wedstrijd staken.
(Bron: officiele site Fortuna Sittard, teletekst, kristofimschoot.be, statistiekenman)
Hebben best een grote groep naar Jupiler League begrippen hoor.quote:
En, welke pot wordt het voor jou?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:48 schreef Suijk het volgende:
Programma voor morgen...
sc Heerenveen - BV Veendam (Langezwaag)
Alemannia Aachen - PSV (Waldberg)
Sparta - Volendam (Naaldwijk)
VVV - Vitesse (Venlo)
Hoera, het voetbal is weer begonnen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Willem II gestaakt wegens rellen tussen de spelers
[..]
Langezwaag is het dichtste bij geloof ik. Maarja, oefenpotje van Heerenveen, zou dat wat worden?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En, welke pot wordt het voor jou?
Wat een onzinquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:00 schreef Stpan het volgende:
. 'Dat had-ie ons moeten melden, dan hadden we hem niet meegenomen.
Maar je ziet ze nergensquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:02 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hebben best een grote groep naar Jupiler League begrippen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |