Denk ik niet, genoeg kwaliteit aanwezig daar voor een stek rond plek 12.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:02 schreef tong80 het volgende:
NEC verliest weer. Nu met 3-0 van Westerlo. NEC wordt zo wel degradatie kandidaat numero uno.
Keep dreamingquote:Op zondag 23 juli 2006 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk ik niet, genoeg kwaliteit aanwezig daar voor een stek rond plek 12.
Ben ik het mee eens. Ik denk niet dat NEC potten kan breken. De beste spelers zijn vertrokken afgelopen jaar, en toen vond ik ze al zwak spelen.quote:Op zondag 23 juli 2006 10:02 schreef tong80 het volgende:
NEC verliest weer. Nu met 3-0 van Westerlo. NEC wordt zo wel degradatie kandidaat numero uno.
2 kut club's tegen elkaar hopelijk zijn er 22 spelers geblesseerd geraakt.quote:
Oefenpotje he, dus waarschijnlijk 44quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
2 kut club's tegen elkaar hopelijk zijn er 22 spelers geblesseerd geraakt.
Boskamp niet meer nee. De Goey zoekt volgens mij nog een club.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:17 schreef Erasmusch het volgende:
Boskamp en De Goeij zitten niet meer bij Stoke toch?
Ssssst!quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:01 schreef DeVinger het volgende:
Het schijnt dus dat RBC er ook van gewonnen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KVM speelde vorige week woensdag 0-0 tegen Westerlo. Beste kansen waren voor KV en KV mistte een penalty...quote:Op zondag 23 juli 2006 10:02 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |