quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:50 schreef FuifDuif het volgende:
Maak je geen zorgen, Stali. Ik blijf beschikbaar om gebruik te maken van de collecte. Mijn vertrek van Fok! betekent niet dat mijn hevige verlangens zijn uitgedoofd. Integendeel, wanneer Fok! mijn leven ontvalt, zal ik meer ruimte overhouden om seksueel gefrustreerd te raken. Dit topic zal aldus des te meer van belang worden voor mijn welzijn.
maar dan horen wij er niks meer van zekerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:50 schreef FuifDuif het volgende:
Maak je geen zorgen, Stali. Ik blijf beschikbaar om gebruik te maken van de collecte. Mijn vertrek van Fok! betekent niet dat mijn hevige verlangens zijn uitgedoofd. Integendeel, wanneer Fok! mijn leven ontvalt, zal ik meer ruimte overhouden om seksueel gefrustreerd te raken. Dit topic zal aldus des te meer van belang worden voor mijn welzijn.
Correspondentie per e-mail blijft uiteraard mogelijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
maar dan horen wij er niks meer van zeker![]()
joah.. dat kennen wequote:Op woensdag 31 mei 2006 00:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Correspondentie per e-mail blijft uiteraard mogelijk.
Voor McCarthy is dat op dit moment uit den boze. In een FB-topic van een paar dagen terug kun je lezen hoe 't afloopt met mensen die mails posten van mensen die geband zijn...quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Correspondentie per e-mail blijft uiteraard mogelijk.
Je hoeft niet bang te zijn voor FD en McC.quote:Op woensdag 31 mei 2006 06:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik durf hier haast niet te reageren als vrouw zijnde maar...
Tvp![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je begint een aardige geldinzamelaar te worden P-L. Misschien moet ik je maar een baan bij mij aanbieden.![]()
Ja, kom op met die foto, dan doe ik er ook nog 5 euro bij.quote:
Stuur je lijstje maar door dan pas ik de OP aan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:57 schreef Pony-Lover het volgende:
IK ben er weerwe hebben nu toezeggingen voor ongeveer 60 euro maar ik kan deze OP helaas niet meer aanpassen, dat moet dus maar even in een volgend deel.
![]()
Stuur maar een sollicitatiebrief met je CV. Blauwe vogelhuisjes steken we in de fik met zeehondjes als fakkel.quote:Kom maar op,
ik zamel echter op religieuze gronden geen geld in voor zeehondjes of mensen met een voorliefde voor blauwe vogelhuisjes.
![]()
Hoeveel bier heb je gekocht?quote:Ook nog bedank voor je grote gift in mijn zwervers topic![]()
Besef wel dat als FuifDuif zich vergrijpt aan een dier of mens, dat het voorkomen had kunnen worden door een storting van slechts 2 euro's en dat jij indirect de oorzaak bent van zijn daad.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef Snakey het volgende:
OT: uit religieuze overtuiging kan ik geen geld aan mensen uitgeven die ervan naar de hoeren gaan.![]()
Dat is dan Gods wil.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Besef wel dat als FuifDuif zich vergrijpt aan een dier of mens, dat het voorkomen had kunnen worden door een storting van slechts 2 euro's en dat jij indirect de oorzaak bent van zijn daad.![]()
Dus "STORT nu voor het storten" en verlos de mensheid van 1 gefrustreerde maagd.![]()
Gods wil is juist dat je doneert, zonder god zou PonyLover nooit deze topic gecreeerd hebben en zijn noodkreet laten horen.quote:
Alles wat vrouwelijk is en hier langs kwam moest al oppassen dat ze niet de hoer zou worden, ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor FD en McC.Ze wilen er gewoon netjes voor betalen.
Kan jij je niet aanbiedenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh en 'k heb geen geld dus stort ook niet![]()
Don't hate me![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Alles wat vrouwelijk is en hier langs kwam moest al oppassen dat ze niet de hoer zou worden, ofzo![]()
Ha, ja ik vind mezelf niet lelijk ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat een kapsones, FD en McC hebben je nog niet eens goedgekeurd maar je gaat er al vanuit dat je zou voldoen.
Gewoon die 2 kerels helpen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Alles wat vrouwelijk is en hier langs kwam moest al oppassen dat ze niet de hoer zou worden, ofzo![]()
Als ik jou was zou ik dat maar als een compliment opvatten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef Queen_Bee het volgende:
En kan er ook niet wakker van liggen als zij mij wel lelijk zouden vinden![]()
Dus dan ga je er maar vanuit dat je door elke kerel besprongen zou worden?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ha, ja ik vind mezelf niet lelijk ofzo![]()
Zij mogen een gat in de lucht springen gaf ik ze de eer om over mij heen te mogenquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus dan ga je er maar vanuit dat je door elke kerel besprongen zou worden?
*Ik zal mogen vroeg een update lijstje sturenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef Snakey het volgende:
Stuur je lijstje maar door dan pas ik de OP aan.![]()
Stuur maar een sollicitatiebrief met je CV. Blauwe vogelhuisjes steken we in de fik met zeehondjes als fakkel.![]()
Hoeveel bier heb je gekocht?![]()
OT: uit religieuze overtuiging kan ik geen geld aan mensen uitgeven die ervan naar de hoeren gaan.![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gods wil is juist dat je doneert, zonder god zou PonyLover nooit deze topic gecreeerd hebben en zijn noodkreet laten horen.![]()
Natuurlijk gaan ze echt, ik laat het je wel weten als we op 90 euro zitten, dan mag jij het laatste tientje komen brngen op de tippelzonequote:Op woensdag 31 mei 2006 19:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Als ze echt gaan maak ik er zelfs een tientje van...
maar zo lang niets zeker is stort ik nog niet...
maar ik beloof t je... als ze 100% gaan leg ik er een tientje bij!!
het gaat dan ook om het neuken, aan het uiterlijk mogen ze niet al te veel eisen stellen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef Queen_Bee het volgende:
En kan er ook niet wakker van liggen als zij mij wel lelijk zouden vinden![]()
Nou daar gaat mijn kans, ik ben te knap:')quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
het gaat dan ook om het neuken, aan het uiterlijk mogen ze niet al te veel eisen stellen.![]()
Dan doe je toch gewoon het hoofd van een pino-pak op?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou daar gaat mijn kans, ik ben te knap:')
Waarom zou ik mijn mooie hoofdje moeten verbergenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon het hoofd van een pino-pak op?![]()
*checkt fobo.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zij mogen een gat in de lucht springen gaf ik ze de eer om over mij heen te mogen![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
*checkt fobo.Je hebt in ieder geval humor!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |