Alles wat vrouwelijk is en hier langs kwam moest al oppassen dat ze niet de hoer zou worden, ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor FD en McC.Ze wilen er gewoon netjes voor betalen.
Kan jij je niet aanbiedenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh en 'k heb geen geld dus stort ook niet![]()
Don't hate me![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Alles wat vrouwelijk is en hier langs kwam moest al oppassen dat ze niet de hoer zou worden, ofzo![]()
Ha, ja ik vind mezelf niet lelijk ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat een kapsones, FD en McC hebben je nog niet eens goedgekeurd maar je gaat er al vanuit dat je zou voldoen.
Gewoon die 2 kerels helpen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Alles wat vrouwelijk is en hier langs kwam moest al oppassen dat ze niet de hoer zou worden, ofzo![]()
Als ik jou was zou ik dat maar als een compliment opvatten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef Queen_Bee het volgende:
En kan er ook niet wakker van liggen als zij mij wel lelijk zouden vinden![]()
Dus dan ga je er maar vanuit dat je door elke kerel besprongen zou worden?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ha, ja ik vind mezelf niet lelijk ofzo![]()
Zij mogen een gat in de lucht springen gaf ik ze de eer om over mij heen te mogenquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus dan ga je er maar vanuit dat je door elke kerel besprongen zou worden?
*Ik zal mogen vroeg een update lijstje sturenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef Snakey het volgende:
Stuur je lijstje maar door dan pas ik de OP aan.![]()
Stuur maar een sollicitatiebrief met je CV. Blauwe vogelhuisjes steken we in de fik met zeehondjes als fakkel.![]()
Hoeveel bier heb je gekocht?![]()
OT: uit religieuze overtuiging kan ik geen geld aan mensen uitgeven die ervan naar de hoeren gaan.![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gods wil is juist dat je doneert, zonder god zou PonyLover nooit deze topic gecreeerd hebben en zijn noodkreet laten horen.![]()
Natuurlijk gaan ze echt, ik laat het je wel weten als we op 90 euro zitten, dan mag jij het laatste tientje komen brngen op de tippelzonequote:Op woensdag 31 mei 2006 19:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Als ze echt gaan maak ik er zelfs een tientje van...
maar zo lang niets zeker is stort ik nog niet...
maar ik beloof t je... als ze 100% gaan leg ik er een tientje bij!!
het gaat dan ook om het neuken, aan het uiterlijk mogen ze niet al te veel eisen stellen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef Queen_Bee het volgende:
En kan er ook niet wakker van liggen als zij mij wel lelijk zouden vinden![]()
Nou daar gaat mijn kans, ik ben te knap:')quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
het gaat dan ook om het neuken, aan het uiterlijk mogen ze niet al te veel eisen stellen.![]()
Dan doe je toch gewoon het hoofd van een pino-pak op?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou daar gaat mijn kans, ik ben te knap:')
Waarom zou ik mijn mooie hoofdje moeten verbergenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon het hoofd van een pino-pak op?![]()
*checkt fobo.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zij mogen een gat in de lucht springen gaf ik ze de eer om over mij heen te mogen![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
*checkt fobo.Je hebt in ieder geval humor!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |