Je hoeft niet bang te zijn voor FD en McC.quote:Op woensdag 31 mei 2006 06:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik durf hier haast niet te reageren als vrouw zijnde maar...
Tvp![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je begint een aardige geldinzamelaar te worden P-L. Misschien moet ik je maar een baan bij mij aanbieden.![]()
Ja, kom op met die foto, dan doe ik er ook nog 5 euro bij.quote:
Stuur je lijstje maar door dan pas ik de OP aan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:57 schreef Pony-Lover het volgende:
IK ben er weerwe hebben nu toezeggingen voor ongeveer 60 euro maar ik kan deze OP helaas niet meer aanpassen, dat moet dus maar even in een volgend deel.
![]()
Stuur maar een sollicitatiebrief met je CV. Blauwe vogelhuisjes steken we in de fik met zeehondjes als fakkel.quote:Kom maar op,
ik zamel echter op religieuze gronden geen geld in voor zeehondjes of mensen met een voorliefde voor blauwe vogelhuisjes.
![]()
Hoeveel bier heb je gekocht?quote:Ook nog bedank voor je grote gift in mijn zwervers topic![]()
Besef wel dat als FuifDuif zich vergrijpt aan een dier of mens, dat het voorkomen had kunnen worden door een storting van slechts 2 euro's en dat jij indirect de oorzaak bent van zijn daad.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:45 schreef Snakey het volgende:
OT: uit religieuze overtuiging kan ik geen geld aan mensen uitgeven die ervan naar de hoeren gaan.![]()
Dat is dan Gods wil.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Besef wel dat als FuifDuif zich vergrijpt aan een dier of mens, dat het voorkomen had kunnen worden door een storting van slechts 2 euro's en dat jij indirect de oorzaak bent van zijn daad.![]()
Dus "STORT nu voor het storten" en verlos de mensheid van 1 gefrustreerde maagd.![]()
Gods wil is juist dat je doneert, zonder god zou PonyLover nooit deze topic gecreeerd hebben en zijn noodkreet laten horen.quote:
Alles wat vrouwelijk is en hier langs kwam moest al oppassen dat ze niet de hoer zou worden, ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor FD en McC.Ze wilen er gewoon netjes voor betalen.
Kan jij je niet aanbiedenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh en 'k heb geen geld dus stort ook niet![]()
Don't hate me![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Alles wat vrouwelijk is en hier langs kwam moest al oppassen dat ze niet de hoer zou worden, ofzo![]()
Ha, ja ik vind mezelf niet lelijk ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat een kapsones, FD en McC hebben je nog niet eens goedgekeurd maar je gaat er al vanuit dat je zou voldoen.
Gewoon die 2 kerels helpen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Alles wat vrouwelijk is en hier langs kwam moest al oppassen dat ze niet de hoer zou worden, ofzo![]()
Als ik jou was zou ik dat maar als een compliment opvatten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef Queen_Bee het volgende:
En kan er ook niet wakker van liggen als zij mij wel lelijk zouden vinden![]()
Dus dan ga je er maar vanuit dat je door elke kerel besprongen zou worden?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ha, ja ik vind mezelf niet lelijk ofzo![]()
Zij mogen een gat in de lucht springen gaf ik ze de eer om over mij heen te mogenquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus dan ga je er maar vanuit dat je door elke kerel besprongen zou worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |