yeh.. was al genoemd op de voor mij vorige paginaquote:Op maandag 29 mei 2006 23:16 schreef MeneerMuis het volgende:
Hier op FOK! was toch ook iemand die prive ontvangt?
Ik meen me te herinneren dat zij toen haar eigen 'bedrijfje' ging opstarten maar dat ze nog niet alles wist over de belasting e.d
Misschien een goed idee voor McC en Fuif-Duif
laten we haar mailenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:16 schreef MeneerMuis het volgende:
Hier op FOK! was toch ook iemand die prive ontvangt?
Ik meen me te herinneren dat zij toen haar eigen 'bedrijfje' ging opstarten maar dat ze nog niet alles wist over de belasting e.d
Misschien een goed idee voor McC en Fuif-Duif
Leuk weer een actiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:47 schreef Byte_Me het volgende:
komt er nou over een tijdje een nieuwe actie, voor een psychiater voor de betreffende prosituee? of valt dit onder beroepsrisico? hoe ga je trouwens controleren of ze het echt doen? wordt het een fok-meeting?
als ik over een weekje weer thuis ben (en ik kom dit topic weer tegen) dan zal ik eens kijken of ik nog geld over heb.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Leuk weer een actie![]()
Het idee is idd dat het een meeting gaat worden![]()
![]()
Als we die honderd euro teminste nog halen![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:04 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als ik over een weekje weer thuis ben (en ik kom dit topic weer tegen) dan zal ik eens kijken of ik nog geld over heb.
Ja en dan tientallen topics in R&P krijgen over het feit dat beide heren als kleuter anaal zo verwaarloosd zijn door papa?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
ach misschien kan ze ze anaal doen met een voorbinddildo!
wel goed topic trouwens
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:49 schreef Keksi het volgende:
Zodra als ik thuis ben, 2 euro voor beide heren!
Lets make it happen!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:19 schreef Geqxon het volgende:
Het geld is overgemaakt. En het was trouwens 2 x 50 cent, niet ¤2,50.
Want dan kan ik op die hoer stampen zo van "WHEHEHEHE MAAR IK HEB HAAR TOCH GEKOCHT!"
Het is wel de bedoeling dat de vrouwen die ze huren blijven leven hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:21 schreef Geqxon het volgende:
Voor 50 euro kun je trouwens een behoorlijk lekkere hoer nemen hoor.
Ik zou wel de anaal optie erbij bestellen, kost vaak een tientje extra, en dan zijn we ook van de topics af als bijvoorbeeld "Hoe voelt het om een vrouw anaal te vernederen".
Yep, donateurs krijgen er ook iets voor terugquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:22 schreef NanKing het volgende:
Hey ik sta in de OP.
.
Neukse jongens zet m op.
Mja, heb jij enig idee hoe duur een kringspier hersteloperatie bij een zwarte chirurg kost? Misschien kunnen we dat ook erbij nemen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:24 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat de vrouwen die ze huren blijven leven he![]()
Dan nog maar een keer een "ik wil een meisje anaal verwoesten" topic.![]()
Ja hodfr, ik heb nog wel een beetje zelfrespect!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:36 schreef Adelante het volgende:
Zijn er geen Fok!sters die voor dat geld (of om niet) kunnen helpen
Ik noem een skaai
Geld is geld. 50 euro kun je neem ik aan prima gebruiken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja hodfr, ik heb nog wel een beetje zelfrespect!
Wat heeft zelfrespect met sociaal en behulpzaamheid te maken, gwoon ogen dicht en benen wijd en voor je het weet is het voorbij en heeft FoK 2 pubers die eindelijk volwassen zijn erbij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
En met een beetje pech ook nog nakomelingen van die 2 'unieke' figuren, no thanksquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat heeft zelfrespect met sociaal en behulpzaamheid te maken, gwoon ogen dicht en benen wijd en voor je het weet is het voorbij en heeft FoK 2 pubers die eindelijk volwassen zijn erbij.![]()
AAaah toequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
misschien hebben we nog wel budget om ze eerst te later steriliserenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:08 schreef tisauch het volgende:
[..]
En met een beetje pech ook nog nakomelingen van die 2 'unieke' figuren, no thanks![]()
dankquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind het toch wel een toffe Op. Hopelijk krijg ik vnaaf mijn vakantiegeld eindelijk, en dan stort ik misschien nog iets.
Al mijn topic's gaan naar onzinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:36 schreef NanKing het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk in ONZ? Het is toch forumbreed bedoeld.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:38 schreef slashyou het volgende:
noteer 5,-
quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef NeoPhythe het volgende:
dude heb je mn geld nu al ?
Ik zie het echt wel gebeurenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:22 schreef Marietje_34 het volgende:
geweldig topic!
Vooral Fuiduif moet naar de hoeren, vind ik. Ik wil wel bijdragen, maar hoe wordt mij gegarandeerd dat FD ook echt gaat?
Je begint een aardige geldinzamelaar te worden P-L. Misschien moet ik je maar een baan bij mij aanbieden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:07 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
Ik update vanavond de OP even![]()
Is in principe niet relevant. Het gaat erom wat hun hormonen willenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:51 schreef Goed_Gek het volgende:
maar heb je voor 50 euro pp wel een redelijk hoer dan?
kan me voorstellen dat McCarty en Fuifduif geen zin hebben in een lelijk wijf....
FD en McC hebben helemaal niks te willen! Neuken zullen zequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:43 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Is in principe niet relevant. Het gaat erom wat hun hormonen willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |