Viel mij ook al op.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Quickstep
Ik vind dit maar een matig team eigenlijk. De Boonentrein is niet echt indrukwekkend,
Snap ik ook niet echt. Vasseur is nou niet echt de beste knecht (vergeleken met bijvoorbeeld Nuyens of Knaven). Ik had ook verwacht dat ze Garate zouden sparen voor de Vuelta.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:28 schreef Zwansen het volgende:
Nou, Tankink en De Jongh lijkt me logisch. Wat ze met Vasseur en Garate moeten snap ik niet.
Kan die jongen uberhaupt wel fietsen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:35 schreef Zwansen het volgende:
Rujano zal veel tijd verliezen in de tijdritten, en ook in de vlakke etappes zal ie veel energie kwijt raken. En ook de bergen zijn niet op zijn lij fgeschreven.
Ja, hele steile bergen kan ie makkelijk op met zijn 49 kilo ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:41 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Kan die jongen uberhaupt wel fietsen?
Dan is de tour echt iets voor hem.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, hele steile bergen kan ie makkelijk op met zijn 49 kilo ofzo.
Dat snap ik ook niet. Die vage Lefevre ziet 'm in de Giro podium rijden doordat 'ie die steile bergen op komt, en denkt dan "Dat is mijn Tourrenner voor de komende jaren!!!"quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:52 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dan is de tour echt iets voor hem.
Nu, Quickstep is nooit echt een tourploeg geweest.
Hun hoofddoel is de groene trui, daar zullen Vasseur en Pozzato ook voor moeten werken.
En Cretskens en Tankink lijken me toch eerder jongens die het de eerste 150 kilometer moeten gaan doen, niet meteen de supersnelle trein voor de laatste kilometers. Al kunnen ze daar wel Pozzato voor gebruiken. Maar Garate en Vasseur... dat ze die Vasseur uberhaupt een contract hebben gegeven.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Viel mij ook al op.
Cretskens, de Jongh, Tankink en Tosatto. 4 helpers maar voor Boonen, niet echt veel.
Vasseur is toch een aardige tempobeul en heeft de ervaring om te bepalen wanneer je als ploeg op kop van het peloton gaat sleuren. Daarnaast is een renner die zijn weg in het peloton kent niet slecht voor het vinden van medestanders.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Cretskens en Tankink lijken me toch eerder jongens die het de eerste 150 kilometer moeten gaan doen, niet meteen de supersnelle trein voor de laatste kilometers. Al kunnen ze daar wel Pozzato voor gebruiken. Maar Garate en Vasseur... dat ze die Vasseur uberhaupt een contract hebben gegeven.
Ik denk dat de groep met de favorieten in totaal een mannetje of zestig groot is. Een etappe die weinig verschil zal brengen.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, de (semi)klassementsrenners die daar een zwakke dag hebben zullen er wel afgereden worden.
Slachtoffers van enige naam vallen altijd in dit soort ritten, maar een duel om de gele trui verwacht ik nog niet echt.
Misschien is die rit wel iets voor Voigt, als hij mag van Riis en geen cadeautjes uitdeelt.
Als sportevenement staat de tour vijf treden hoger. Daar waar het bij voetbal sowieso de vraag is of het veel met sport te maken heeft en zeker dit WK alles slaat met op hol geslagen Nederlanders in oranje, is de tour een echt sportevenement dat me elk jaar weer weet te boeien.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:12 schreef JohnDDD het volgende:
de tour staat voor mij boven het WK
ook al is de tour elk jaar, niets is beter dan een jaarlijks terugkerend zomers fenomeen waarbij gekke mannen met geschoren benen zich boven op bergen afmatten, terwijl ik lekker in de zon zit van een drankje te genieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |