Da's al één team minder.quote:Comunidad Valencia is niet meer welkom op de Ronde van Frankrijk. Het team zou betrokken zijn in het Spaanse dopingschandaal.
Comunidad Valencia had eerder een wildcard gekregen, maar die werd nu weer ingetrokken. De Spaanse formatie rond kopman Ruben Plaza zal niet vervangen worden in het deelnemersveld.
Comunidad is de opvolger van Kelme in het peloton en erfde ook de dopingbeschuldigingen aan het adres van dat team. Sportdirecteur José Ignacio Labarta is één van de verdachten in de Spaanse dopingzaak, die op 23 mei uitbarstte.
Over het team Würth wacht de Tour de beslissing van de Licentie-commissie van de UCI af. De UCI moet oordelen of Würth nog kan voortbestaan, nu een van de topmensen, Manolo Saiz, genoemd is in een schandaal. Saiz gaf zelf al aan niet naar de Tour te gaan.
Die kans lijkt mij zeeeeeeeeer kleinquote:Op maandag 12 juni 2006 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Hele grote TVP,
komt er een thema forum ?
Hij plofte net ook bij mij op de deurmatquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:47 schreef pfaf het volgende:
De tour de france-special van SI is binnen..
Jaaah, die vind ik ook de leukste...En dan meespelen met de Fok Subleague...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:54 schreef jorienvdherik het volgende:
ik doe wel mee aan rondemaster, is gratis
Valt wel mee, dan zijn er alleen nog maar de halve finales en de finalequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:10 schreef Zwansen het volgende:
Ik vraag me af of de Tour niet wordt ondergesneeuwd door het WK voetbal.
IMet zijn topvorm wordt per seizoen bedoelt. Een renner kan namelijk nooit een heel seizoen lang top zijn. Basso liet zien dat hij tijdens de giro al helemaal in vorm was, dat kan dus te vroeg zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:19 schreef Spooky4u het volgende:
Basso over de topvorm heen? Ik denk het niet...
Vorig jaar had hij in de Giro een paar zwakke dagen wegens ziekte, anders had hij hem toen ook gewonnen.
ik vind Basso 1 van de renners die lang zijn topvorm goed vast kan houden.
Dat wordt ie duidelijk. In oneven jaren zonder EK of WK kijk ik altijd veel meer uit naar de Tour dan nu.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:10 schreef Zwansen het volgende:
Ik vraag me af of de Tour niet wordt ondergesneeuwd door het WK voetbal.
Dat heb ik niet hoor. Zo'n WK Voetbal is hartstikke leuk, maar ik kijk dit jaar meer dan ooit ook uit naar de Tour.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat wordt ie duidelijk. In oneven jaren zonder EK of WK kijk ik altijd veel meer uit naar de Tour dan nu.
Wel. De Giro bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 juni 2006 12:12 schreef JohnDDD het volgende:
de tour staat voor mij boven het WK
ook al is de tour elk jaar, niets is beter dan een jaarlijks terugkerend zomers fenomeen waarbij gekke mannen met geschoren benen zich boven op bergen afmatten, terwijl ik lekker in de zon zit van een drankje te genieten!
Vino is flink naar beneden gegaan na dat gevalletje met Saizquote:Wie zal er winnen?
All bets void if any of the named riders are non starters
Basso, I 2.20
Ullrich, J 3.50
Valverde, A 11.00
Vinokourov, A 13.00
Landis, F 17.00
1 Any Other Rider 4.00
Wel wat minder ja, maar ook niet weer van een niveau tenenkrommend slecht ofzo.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:01 schreef Robar het volgende:
En toch zie ik Valverde ook nog wel voor verassingen zorgen.
Hij zat er vorig jaar tot aan zijn blessure goed bij.
Alleen is hij wat minder in de tijdritten he? Of valt dat wel mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.my bad![]()
hi
Lijkt me ook niet. Voor Hincapie zou top tien al heel wat zijn.quote:
Thomas Voecklerquote:Op maandag 19 juni 2006 18:18 schreef Ericr het volgende:
Walkowiak had dan ook het geluk van een monster ontsnapping, daarmee heeft Chiapucci in 1990 ook bijna de Tour mee gewonnnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |