Ben een vrouw ja, dat verklaar best veel hequote:Op woensdag 31 mei 2006 11:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat je vrouw bent... verklaart een hoop![]()
En op zondagmiddag vaak in een live-versie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef Ritchie het volgende:
Net zoals in elke andere ierse pub.
ierse muziek, en er komen veel engelsen/ieren.
Oerlemans bij mij niet, maar dat kwam omdat ik altijd het huiswerk van anderen aan het overpennen was tijdens de lesquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:21 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ben een vrouw ja, dat verklaar best veel heDat was trouwens pas erg bij Hulsbosch en Oerlemans
![]()
Toch heb ik er wel een grandioze tijd gehad
Zijn er hier overigens niet meer "Nassau gangers" of zijn Stefkuh en ik de enige ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Noel Shannon, wat een held, die komt regelmatig optreden in "de Pub"
Ben voor m'n HBO naar Breda gekomen, m'n VWO tijd was in Nijmegen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Zijn er hier overigens niet meer "Nassau gangers" of zijn Stefkuh en ik de enige ?
Mijn vriend heeft wel op de Nassau gezeten, maar is geen fokker.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Zijn er hier overigens niet meer "Nassau gangers" of zijn Stefkuh en ik de enige ?
Verkeerskunde aan de NHTV, momenteel in de afrondende fasequote:Op woensdag 31 mei 2006 12:57 schreef Henk_Telefoon het volgende:
welke HBO opleiding heb je gedaan ? Ik heb International Business gedaan op wijlen Hogeschool Brabant ..
St. Ignatiusstraat, Bisonstraat, Beverweg... daar ergens?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:06 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik woon naast de NHTV... leuke buurt hier
Dan heb ik de post nog wel eens bij je bezorgdquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:10 schreef Henk_Telefoon het volgende:
net achter de beverweg, net naast het Brabantplein
Dan woon je zeker niet verkeerd... zit je daar ook op school?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:06 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik woon naast de NHTV... leuke buurt hier
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:42 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dan woon je zeker niet verkeerd... zit je daar ook op school?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:57 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik heb International Business gedaan op wijlen Hogeschool Brabant ..
quote:
Wie is jouw vriendje danquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft wel op de Nassau gezeten, maar is geen fokker.
Dan meld ik me ook maar even!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |