Vond je niet dat heel erg complex doen om het complex doen was? Dat vond ik het irritantste aan de film. Guy Ritchie die zo verschrikkelijk graag een intelligente film met een moeilijk plot wil maken.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb Revolver gezien van Ritchie en die was verrassend goed, de verwachtingen lagen dan ook erg laag. Maar ik vond hem eigenlijk even leuk als Snatch en Lock..... al is het een volledig andere film. Ik kan wel begrijpen dat sommigen het maar niets vinden.
Daarom juist, want het wil wel complex zijn.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het geen complexe film. Het wordt allemaal 10 keer uitgelegd.
Niet liegen. Die film is erg slecht.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:35 schreef Durbin het volgende:
The Locals (2003, New Zealand)
[afbeelding]
*knip*
Uiteraard.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:04 schreef ChRoNiC het volgende:
Houden jullie de films die jullie kijken ergens in bij ofzo? Dat je van die eindlijstjes per maand maakt?
yep anders moet ik te langen zoeken in mijn collectie als ik ze weer wil vinden/kijken.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:04 schreef ChRoNiC het volgende:
Houden jullie de films die jullie kijken ergens in bij ofzo? Dat je van die eindlijstjes per maand maakt?
Ja ik ben ook op zoek naar zoiets, waar houden jullie het mee bij?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:48 schreef flyguy het volgende:
[..]
yep anders moet ik te langen zoeken in mijn collectie als ik ze weer wil vinden/kijken.
PS
In een excelsheetje. En op mijn blog.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:40 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja ik ben ook op zoek naar zoiets, waar houden jullie het mee bij?
Ik hou alleen bij welke films ik gezien heb, maar niet wanneer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:40 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja ik ben ook op zoek naar zoiets, waar houden jullie het mee bij?
IMDB hou ik ze ook bij nu, maar ik vind dat niet echt ideaal moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:32 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik hou alleen bij welke films ik gezien heb, maar niet wanneer.
Dit doe ik op IMDb door daar votes te geven en in access heb ik een hele database.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:45 schreef Sai het volgende:
Op een schaal van één tot tien, waarbij de één staat voor eXXXtreme Anal Bondage en de tien staat voor Tortured Blondes 4: Whip 'em Red geef ik The Passion of the Christ een vijf. Ik werd er wel redelijk geil van, maar die zweepjes zijn zó jaren negentig.
Ik vond vooral de muziek eronder erg opvallend. Volgens mij heeft QT deze film ook gezien voor hij Kill Bill ging maken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:30 schreef flyguy het volgende:
Samurai Fiction
Leuke film over Samurai's. Wel leuk met enkele cliches. Ook boeiend is het feit dat de film volledig in zwart-wit is geschoten. Voor mensen die van de oude Japanse meesters houden is dit wel een leuk tussendoortje
6,7/10
inderdaad en af en toe de kleurenbeelden er doorheen maakte het wel een mooi geheel..quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vond vooral de muziek eronder erg opvallend. Volgens mij heeft QT deze film ook gezien voor hij Kill Bill ging maken.
epische filmsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef Sai het volgende:
Soms heeft een genre niet echt een naam, maar als je een paar films opnoemt begrijpt iedereen wel wat je bedoelt:
Glory, Dances With Wolves, Troy, Braveheart en The Last Samurai.
Nu zag ik The Patriot, en die hoort tot datzelfde genre. Ik hou niet van dat genre. Bah.
Ik vind Kurosawa's en dingen als de Lord of the Rings-films wél tof. Iets als Gone With the Wind zou je ook als episch kunnen omschrijven, en ook die vind ik best hip. Ik omschreef het een topic terug als 'Amerikaanse jarenlange semi-pretentieuze epische actiefilms', en dat is iets te lang, maar het klopt wel aardig.quote:
Oorlogsfilms?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef Sai het volgende:
Soms heeft een genre niet echt een naam, maar als je een paar films opnoemt begrijpt iedereen wel wat je bedoelt:
Dat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opgeklopte B-film met hoofdrolspeler van de a-list.
Matthew Broderick a-list?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opgeklopte B-film met hoofdrolspeler van de a-list.
Denzel speelt stiekem de hoofdrol.quote:
Die was toen ook nog geen a-list.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denzel speelt stiekem de hoofdrol.
Stiekem wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:15 schreef California het volgende:
[..]
Die was toen ook nog geen a-list.
(Ah, those good old days.)
En voor er iemand anders voor deze onzin valt: neus eens rond op deze site.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:34 schreef Davidboaz het volgende:
[afbeelding]
Beschikbaar op Google Video; klik op de link om de film te zien.
Je posts zijn echt humor enzo, maar vind je Braveheart gewoon serieus niet tof??!?!?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef Sai het volgende:
Nu zag ik The Patriot, en die hoort tot datzelfde genre. Ik hou niet van dat genre. Bah.
Of anders: http://www.911myths.com/index.htmlquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:13 schreef Sai het volgende:
[..]
En voor er iemand anders voor deze onzin valt: neus eens rond op deze site.
Ik zou je eerst willen vragen om de film te zien, voordat je bepaalt dat de inhoud ervan al weerlegd zou zijn. De film probeert na drie jaar research antwoord te geven op vragen die vooraanstaande media nooit hebben gesteld en ik vind het wel verbazingwekkend om te zien hoe discutabel de feiten zijn die ons jarenlang zijn voorgehouden. Dat sommige mensen er een sport van hebben gemaakt om dit aan te tonen is wel duidelijk; toch is Loose Change een aardige uitzondering.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:40 schreef NoSigar het volgende:
Het grappige is dat mensen vaak beginnen met een zin als : Normaal heb ik niets met complottheorieën, maar..." en dan volgt er vaak een of andere allang weerlegde complottheorie die alleen dankzij het Internet nog voorteeft.
MC?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Une affaire privée
Franse film noir-achtige thriller over een privé-detective die de verdwijning van een meisje onderzoekt. Allemaal clichéwerk hier, de held van dienst is gescheiden, nors en wordt geregeld in elkaar getrapt. Uiteraard is niets wat het lijkt en is er ook nog wel ergens een femme fatale op te duikelen. Het wordt nergens erg bijzonder en het einde is nogal vreemd, alsof ik ergens een twist had gemist. Maar toch wilde ik deze film erg graag zien, de reden daarvoor is te vinden door op het linkje te klikken (voor wie mijn smaak kent).
quote:Op zondag 18 juni 2006 08:58 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Sorry voor de offtopic post, maar Butters is echt...![]()
![]()
Ik heb bij Braveheart nog wat jeugdsentiment, en daardoor vind ik het wel de beste van het rijtje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:15 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Je posts zijn echt humor enzo, maar vind je Braveheart gewoon serieus niet tof??!?!?![]()
Alle anderen die je opnoemt vind ik overigens ook prut.
1 is ook niet echt een "cult" film in de zin van dat het zo slecht is, dat het grappig wordt. Deel 1 is eigenlijk gewoon een goede degelijke enge horror met erg goedkope effecten.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:49 schreef flyguy het volgende:
Over The Hedge
Niet bijzonder, niet speciaal, maar wel een vermakelijke animatiefilm. Stemmen van enkele celebs, maar de karakters blazen ze niet echt veel leven in. En zoals zo vaak is het verhaal o zo voorspelbaar...
6/10
The Evil Dead
Cultfilm. Had een hele slechte film verwacht maar viel nog best wel mee. De goedkope schrikeffecten zie je ongeveer 379 km van te voren aankomen dus dat is wel slecht voor een horrorfilm en van verkrachtingen door bomen wordt ik ook niet echt warm. Maar al met al is het wel leuk en vloeit het bloed rijkelijk en daarom keek ik hem
7/10
Waarom heb je niet Loose change 2 gekeken. De oneindigheid aan niet kloppende feiten (volgens de officiele lezing) gaat maar door.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:34 schreef Davidboaz het volgende:
[afbeelding]
Kun je je nog herinneren dat er op 11 september 2001 grote wrakstukken van een Boeing 757 in het Pentagon lagen....?
Waarschijnlijk niet....
Want die lagen er ook niet....
Ik heb me eigenlijk nooit serieus geinteresseerd voor complottheoriën achter de gebeurtenissen op 9-11, tot ik gisteren bij toeval LOOSE CHANGE zag. En of ik nou trek had in meer docu's rond het hele drama of niet; naar dit indrukwekkend stukje research heb ik met aandacht zitten kijken. Erg interessant!
Beschikbaar op Google Video; klik op de link om de film te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |