quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:54 schreef ScienceFriction het volgende:
fuck een eind op klotekutkankerteringtyfuskloon!
quote:
De verloedering van dit toch zeer veelzijdige woord moet maar eens afgelopen zijn!quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:47 schreef DikkeSpuug het volgende:
ik wou net zeggen...hij doet kanker stoer
quote:
Puike gasten, ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:48 schreef Tripleforce het volgende:
Je bent niet de eerste...
[afbeelding]
Oooh.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:49 schreef SiemeN het volgende:
Het hilarische van de TT is natuurlijk dat kanker helemaal niet leuk is!![]()
![]()
![]()
Ik snapte 'm al nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:49 schreef SiemeN het volgende:
Het hilarische van de TT is natuurlijk dat kanker helemaal niet leuk is!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:46 schreef L.Mo het volgende:
Niet te verwarren met balkanker!
Je noemde mijn topic kwalitatiefquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:43 schreef SiemeN het volgende:
Te vaak zien we dergelijke beelden passeren in kwalikatieve topics;
[..]
Ach, we weten wat hij bedoeldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed lezen, hij zei kwalikatief.
Is ie ook wel, maar zolang mensen er de humor van in kunnen zien vind ik het wel best. Je hoeft niet altijd somber te doen omdat het een ziekte is. (En ja, ik zeg dit terwijl er in mijn directe omgeving ook kanker is geweest, dus ik weet waar ik over praat!)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:17 schreef kaashema het volgende:
[..]
tijdje geleden al gezien, maar vind deze toch wel beetje grofjes![]()
dat ben ik ook wel met je eens want de eerste keer dat ik hem zag moest ik er ook wel om lachen..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:38 schreef JosvG het volgende:
[..]
Is ie ook wel, maar zolang mensen er de humor van in kunnen zien vind ik het wel best. Je hoeft niet altijd somber te doen omdat het een ziekte is. (En ja, ik zeg dit terwijl er in mijn directe omgeving ook kanker is geweest, dus ik weet waar ik over praat!)
Jolijt om kanker is oké!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:41 schreef kaashema het volgende:
[..]
dat ben ik ook wel met je eens want de eerste keer dat ik hem zag moest ik er ook wel om lachen..![]()
Idd de kracht van de mens, speciaal Nederlanders als je dat soms hoort, is om iets ergs af te doen met een grap. Zo verwerk je dingen ook makkelijker.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jolijt om kanker is oké!
De taboe op het woord maakt het juist aanlokkelijk te misbruiken.
Maak eens onderscheid tussen het woord en de ziektequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:12 schreef B4CO het volgende:
Spot er maar mee, tot je het zelf krijgt!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:12 schreef B4CO het volgende:
Spot er maar mee, tot je het zelf krijgt!
Noem dan een andere betekenis van het woord??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:14 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Maak eens onderscheid tussen het woord en de ziekte.
Bij kanker!! wordt niet meteen gedoelt op de conditie kanker itself.
Kanker als krachtterm, sjezus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:17 schreef B4CO het volgende:
[..]
Noem dan een andere betekenis van het woord??
Wie nietquote:sorry, ben iemand aan kanker verloren...
Beetje moeilijk uit te leggen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:17 schreef B4CO het volgende:
KankerJood? Is gewoon een Ajacied. Dat weet iedereen. Er wordt niet bedoelt dat het een jood is met kanker.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:17 schreef B4CO het volgende:
[..]
sorry, ben iemand aan kanker verloren... dus, komt ff wat hard aan.
Ga eens in een hoekje huilen, kankernoobquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:45 schreef TR_SoldieR het volgende:
je mag niet met kanker schelden he kankerleijer met je kankerhoofd kanker racist die je bent krijg lekker de kanker joh en ga daarna maar naar de kankerbestrijdinghouwen we t woord KANKER zo goed of niet?
![]()
-Ja en jij bent dus gewoon niet niet cool ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:45 schreef TR_SoldieR het volgende:
je mag niet met kanker schelden he kankerleijer met je kankerhoofd kanker racist die je bent krijg lekker de kanker joh en ga daarna maar naar de kankerbestrijdinghouwen we t woord KANKER zo goed of niet?
![]()
Och, krijg kanker en een chemokuur!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iemand kanker toewensen is passé.
Chemokuren is de hit.![]()
Hondsberoerd wordt je van zo'n kuur.![]()
Misschien omdat die ziekte zo heet? Heb je het aan je hoofd of zo?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:52 schreef BasEnAad het volgende:
ik snap niet waarom sommige mensen steeds weer het woord kanker in verband moeten brengen met die ziekte...
Krijg dan zelf kanker als je het zo leuk vind!quote:Op zondag 28 mei 2006 04:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Al dat gezeik over een woordje, doe eens kanker normaal!
Ook gelijk mn posthistory na checken, nou nou, doe toch eens lekker fucking normaal, je bent net een klein kind zeg, ik zeg nergens dat het grappig is, dat is jouw interpretatie ervan, ik zeg dat het alleen een woord is en jij schiet gelijk uit je slof omdat je het niet kan hebben, mensen kanker toe wensen DAT is pas erg, vuile fucking hypocriete aap.quote:Op zondag 28 mei 2006 05:00 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Krijg dan zelf kanker als je het zo leuk vind!
Een groot gezwel aan je kop...whoehahaha hilarisch!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
quote:Op zondag 28 mei 2006 09:08 schreef OG-Loco het volgende:
Hallo mevrouw? Kankerbij?![]()
.
Kut, zit ik weer hardop te lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu bind je meteen het woord aan het eigenlijke hebben van kanker vast...quote:Op zondag 28 mei 2006 05:00 schreef Wojworshebn het volgende:
Krijg dan zelf kanker als je het zo leuk vind!
Een groot gezwel aan je kop...whoehahaha hilarisch!!
Pfff ga eens buitenspelen kneus!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Stichting kika - want ieder kind heeft toch recht op kanker?
EN als jij t dan krijgt?? zullen we ookquote:Op zondag 28 mei 2006 12:46 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Kanker is best een trend in onze familie, allebei mijn opa's, een oma en mijn oud-tante hebben het ook allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |