Jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Is die malloot rechts laffer?![]()
![]()
.
Johquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, en onbewerkt zien sommigen er een stúk minder uit.
Wat doe je hier danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:21 schreef Beach het volgende:
Ik wil niet eens weten wie Bio is en al die anderen![]()
kijkenquote:
zeker, vooral jouw pik nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:23 schreef cerror het volgende:
Ach, niemand is perfect.
Back of bitch, ze is hageneesquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:26 schreef Croupouque het volgende:
Het was echt supergezellig! Ik heb nu nog wel een beetje hoofdpijn, maar voor de rest heb ik er weinig last meer van. Oh, en mijn broek is weer helemaal opgedroogd, er is niets meer van te zien.
quote:
Stelletje neppertsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:26 schreef Croupouque het volgende:
Het was echt supergezellig! Ik heb nu nog wel een beetje hoofdpijn, maar voor de rest heb ik er weinig last meer van. Oh, en mijn broek is weer helemaal opgedroogd, er is niets meer van te zien.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Huh, Parra, wie is dat nu weerNou ja, het zal wel...
Das nou Stofjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie is nou die gast op die O RLY foto?.
Je heer en gebieder bij onz.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stofjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stofjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goed om dat te horen Croupouque.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:26 schreef Croupouque het volgende:
En wij Ole.quote:
Had je maar eerder moeten komen of melden dat je later kwamquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:29 schreef Ole het volgende:
Willen jullie volgende keer wel even bij de barman van Reynders melden dat jullie ergens anders zijn
Nu heb ik Laffer gemist![]()
Lamaquote:
En Frans Bauer & Jantje Smit!quote:
Lachenquote:
Dat is pas echt een gemis!quote:
Lyr, Quara(?), Lafferquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Wie is die linker
[afbeelding]
wie is middelste
[afbeelding]
Wie is die rechter![]()
En waar staat laffer nou op '?
Jup!quote:
UIO_AMSquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Wie luistert hier naar remlof?
Iemand en naar remlof luisteren... riightquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Wie luistert hier naar remlof?
quote:
22 ofzo, de formatie wisselde ietwat gedurende de avond.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef erwinrt het volgende:
warenb zeker niet veel mensen aan de foto`s tezien
Stofje, zie vorige paginaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Fido Dido look-a-like.. Wie is dit eik? Bendeleider ofzo?
quote:
Check het vorige topic! Daar staan foto's met namen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:39 schreef Biancavia het volgende:
Zet eens namen bij die foto's.
Moemoe , 17quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:54 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Wie is die rechtse en wat is de leeftijd?
subtiel staticquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:54 schreef static het volgende:
pic
PDL en een goeie vraagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:54 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Ik zie geen vorig topic.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:50 schreef Quara het volgende:
[..]
Check het vorige topic! Daar staan foto's met namen.
of is het bio?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
PDL en een goeie vraag
dit is ook een leuke trouwens, met HeatWave geloof ik:
[afbeelding]
Jaquote:
Nee, is heatwave. Kan niet missenquote:
quote:
Wie is het nou?quote:
My middle name.quote:
Voel je niets van.quote:
Waar staat ze niet opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
PDL en een goeie vraag
dit is ook een leuke trouwens, met HeatWave geloof ik:
[afbeelding]
een paar vodkatjes... dat heb je gemistquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
Ze is toch nog steeds bezet?
Of heb ik iets gemist?
en tequila shots en veel bierquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:02 schreef MoChe het volgende:
[..]
een paar vodkatjes... dat heb je gemist
Idd, zijn van die wijven van 38 die proberen er uit te zien als 24.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is pussydeluxe, ik schat ver in de 30.
Now where getting somewhere.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is pussydeluxe, ik schat ver in de 30.
Neen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:04 schreef kaspermols282 het volgende:
Hebben jullie mij gemist?
So right.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, zijn van die wijven van 38 die proberen er uit te zien als 24.
Right, true, een pot natquote:
quote:
quote:
Waar je je druk om maakt zegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, zijn van die wijven van 38 die proberen er uit te zien als 24.
Hou oud/jong dan, eigenwijs stuk vreten?quote:
Onder de 30.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:38 schreef static het volgende:
[..]
Hou oud/jong dan, eigenwijs stuk vreten?
Neejoh, ze is meer mijn leeftijdquote:
Bummer zeg, we hadden je zoooooooooo graag es bij een meet gehadquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:45 schreef Chowi het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat ik nooit naar zo'n meet ga.
Goh, ja, ik vroeg me al af waarom het me zovaak gevraagd is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bummer zeg, we hadden je zoooooooooo graag es bij een meet gehad![]()
Ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:04 schreef kaspermols282 het volgende:
Hebben jullie mij gemist?
Ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bummer zeg, we hadden je zoooooooooo graag es bij een meet gehad![]()
Van de H&M, toevallig?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:02 schreef Croupouque het volgende:
Heeft iemand van jullie toevallig mijn diadeem nog gevonden en meegenomen? Het is een paarse.
Dat zei ik dus ook al toen ik em net zag: "Hey daar heb je Shaggy! Die van euhm, euhm, die hond eeeuh Scooby doo!!"quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Als jogy eens flink op zijn gezicht zou vallen, zou 'ie op Matthew Lillard lijken!
Wie is dat?quote:
Shaggy van Scooby Doo aka Jogyquote:
*meldtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:28 schreef Jett het volgende:
http://0ink.w000t.be/fokmeet/remlof/IMG_0033.jpg Wie is die linker?
66?quote:
Eg welquote:
Heb je daar wat tegen danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom staat pussydeluxe op alle foto's btw ?
Maar ik durfde geen handtekening te vragenquote:
ja maar niet direct herkenbaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:20 schreef Quara het volgende:
[..]
Eg wel![]()
[afbeelding]
Half dan
[afbeelding]
In de hoek![]()
Hij ontkende ook,hij noemde een andere naam en hij wilde niet zingen,maar hij was het echt wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:28 schreef Quara het volgende:
[..]
Maar ik durfde geen handtekening te vragen
Doe goedquote:
hee Real, Ik zou vandaag misschien die meet met maikuuul hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij ontkende ook,hij noemde een andere naam en hij wilde niet zingen,maar hij was het echt wel.
Net als ID-tweak,dat was echt Frans Bauer.
@Dafar: hoe was je mini-meet met Maikuuul LOLLEROMFG?
Heeft Maikuuul afgezegd?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:11 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
hee Real, Ik zou vandaag misschien die meet met maikuuul hebbenmaar is nie doorgegaan
![]()
Fuck joh! Kans voorbij nu hæ, dat besef je wel!!!quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:11 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
hee Real, Ik zou vandaag misschien die meet met maikuuul hebbenmaar is nie doorgegaan
![]()
Maar de ene had een g-starhilfiger truitje aan!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
ik haalde jou en Dafar steeds door elkaar.Bier,jeweettog
Bio's tep0lsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
babs grijpt bio bij z'n tieten
wat een geile fotoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
babs grijpt bio bij z'n tieten
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:16 schreef Biogarde het volgende:
26 Mei was er een ONZ baggermeet!
De foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij deze hadden ze het over Yvonne![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
!!
[afbeelding]
En er zijn nog veul meer foto's. Maar die posten we gedurende het topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok, dat wordt een strandmeetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik wist van niks![]()
ik zal de volgende eens proberen langs te komen![]()
Topquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, dat wordt een strandmeet
heb ik gehoord
je was niet de enigequote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef laffer het volgende:
hoi, en ik leef nog steeds![]()
ik was wel brak vandaag trouwens![]()
Wow een foto van HeatWave zonder dat z'n ogen megaver/groot zijn/staanquote:
zal het de leeftijd zijn?quote:
ik heb als een gek shoarma zitten te grazen `s nachts, denk je nou echt dat ik geld over heb?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:18 schreef Pony-Lover het volgende:
mensen maak even over (als jullie niet alles hebben opgezopen)![]()
je hebt vast nog wel een euro liggenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:30 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb als een gek shoarma zitten te grazen `s nachts, denk je nou echt dat ik geld over heb?![]()
quote:
Dat voorhoofd van die rechterquote:
Laffer! Held!!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef laffer het volgende:
hoi, en ik leef nog steeds![]()
ik was wel brak vandaag trouwens![]()
omdat ik graag m`n spulletjes ( mobieltje, alprazolam etc.) wat in m`n zakken zit bij me wil houdenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:54 schreef MUUS het volgende:
Nu valt me ineens iets op en ik móet het vragen.
laffer, waarom hou jij altijd je jas aan in de kroeg?
zie m`n avatarquote:Op zondag 28 mei 2006 00:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Laffer! Held!!![]()
nou ben je nog vergeten om overal tegenaan te zeiken
Ja erg he?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Mooi om al die reactie's te lezen van lui, die nog nooit hun huis zijn uit geweest![]()
Wie?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Mooi om al die reactie's te lezen van lui, die nog nooit hun huis zijn uit geweest![]()
Hèhè, ben zo blij dat ik het gevraagd heb.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:00 schreef laffer het volgende:
[..]
omdat ik graag m`n spulletjes ( mobieltje, alprazolam etc.) wat in m`n zakken zit bij me wil houden![]()
verder heb ik het snel koud, dus hou ik graag m`n jas aan![]()
Waarom wel?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
jij bijvoorbeeld, je woont in amsterdam, waarom was je er niet?
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Koop dan een handtassie! Kan jij best hebben.
laat me raden, je had geen geld voor een strippenkaartquote:Op zondag 28 mei 2006 01:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom wel?
Omdat een stelletje truttebollen samen een beetje gaan lopen reutelen over fok?
Kom op zeg, 't lijkt wel een verplichting.
Dat zou een vrij prijzige zijn geworden ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:15 schreef laffer het volgende:
[..]
laat me raden, je had geen geld voor een strippenkaart![]()
Nou, ik was de hele dag met m'n vriendin en bovendien heb ik totaal geen behoefte aan een meetquote:Op zondag 28 mei 2006 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
jou bijvoorbeeld, je woont in amsterdam, waarom was je er niet?
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zou een vrij prijzige zijn geworden ja.
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, ik was de hele dag met m'n vriendin en bovendien heb ik totaal geen behoefte aan een meet. Maar wat Biogarde zei was gewoon om z'n eigen triestheid te verbergen
.
wat weet jij er eigenlijk van, de dorpsbus accepteert toch geen strippenkaarten denk ikquote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zou een vrij prijzige zijn geworden ja.
ja duh, dat toupetje heb je de hele tijd aan je piemeltje hangen, en maar opscheppen dat je echt schaamhaar hebt hèquote:
Gut laffert, kun je echt niet beter?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:34 schreef laffer het volgende:
[..]
wat weet jij er eigenlijk van, de dorpsbus accepteert toch geen strippenkaarten denk ik![]()
als jij nu op je tracktor stapt, ben jij vast op tijd bij de volgende L&S meeting ergens in september![]()
ik wacht nog steeds, jij bent gewoon een sissiequote:Op zondag 28 mei 2006 01:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Wacht maar tot straks de echte bashers komen, mag je weer lekker schelden.
I know, 't zijn er weinig maar ik ben er eentje van.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:39 schreef laffer het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds, jij bent gewoon een sissie![]()
Schaamhaar hars ik al jaren.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:37 schreef laffer het volgende:
[..]
ja duh, dat toupetje heb je de hele tijd aan je piemeltje hangen, en maar opscheppen dat je echt schaamhaar hebt hè![]()
bashers??quote:Op zondag 28 mei 2006 01:41 schreef popolon het volgende:
[..]
I know, 't zijn er weinig maar ik ben er eentje van.
en heb je je pikkie al ontdekt lieve rakker??quote:
Sissie bedoel ik jij kale magneet.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:49 schreef laffer het volgende:
[..]
bashers??![]()
jij bent niet meer dan een uitgewoonde circusclown![]()
Ik heb wel steeds meer moeite met richten.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:50 schreef laffer het volgende:
[..]
en heb je je pikkie al ontdekt lieve rakker??![]()
Hij is wel 'ns groffer geweest die laffert.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb wel steeds meer moeite met richten.![]()
In 't blauw issie langzaam grote knuffelbeer aan 't worden.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij is wel 'ns groffer geweest die laffert.
slaap lekker!!quote:
Duh... Je zit nu weer op 't forum niet in de kroeg.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:01 schreef jogy het volgende:
Sjees, het was gewoon gezellig, gezeur ook altijd.
*naar kroeg gaatquote:Op zondag 28 mei 2006 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Duh... Je zit nu weer op 't forum niet in de kroeg.![]()
deze dusquote:Op zondag 28 mei 2006 02:17 schreef Repeat het volgende:
ik zag in dat vorige topic een veel grotere lijst staan van mensen die zouden komen, maar er zijn er maar een stuk of 6 (?) die op de foto's staan? De rest was na een half uur al pleite ofzo?
Anders kom je de volgende zelf even langs om te zien wie er zijn, in plaats van je achteraf te verkneukelen over foto's van een slechte kwaliteit.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
deze dus
- HeatWave
- Pussydeluxe
- Stofje
- Bendeleider
- DoubleDildo
- Dafar
- Biogarde
- Slarioux
- Gizmore
- Lyr
- ARKON
- ID-Tweak
- RealZeus
- Purplerose
- Troel
- ikwilookwatzeggen
- Ratelslangetje
- Mei_Stiertje
- remlof
- BadAssBitchSmut
- BarraCupraCuda
- juiced
- MoChe
- Jogy
- Static
- The_Witch
- Quara
- Laffer (mits tietenshow en naakte Oma's)
- Sebasser
Was Jantje Smit er ook? Die gozer in dat witte shirtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:20 schreef Quara het volgende:
[..]
Eg wel![]()
[afbeelding]
Half dan
[afbeelding]
In de hoek![]()
ik laat de volgende keer ook m'n sik staanquote:Op zondag 28 mei 2006 03:24 schreef Lyr het volgende:
Om eens lekker op te vallen, had Biogarde een kek sikje laten staan:
[afbeelding]
Jammer voor hem dat er meer op dat idee waren gekomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van hun zijn gewoon meer foto's gemaaktquote:Op zondag 28 mei 2006 02:17 schreef Repeat het volgende:
ik zag in dat vorige topic een veel grotere lijst staan van mensen die zouden komen, maar er zijn er maar een stuk of 6 (?) die op de foto's staan? De rest was na een half uur al pleite ofzo?
Ja, fuck hé. Moet die maar niet op het allerlaatste moment komen. Er is wel een filmpje van haar trouwensquote:Op zondag 28 mei 2006 01:28 schreef Anosmie het volgende:
HeatBeeb!
![]()
..Maar niemand heeft een Malawi foto gemaakt..
Wie is die Jan Smit dude eigenlijk?quote:Op zondag 28 mei 2006 02:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Was Jantje Smit er ook? Die gozer in dat witte shirt
En wie is die tweede met sik!?quote:Op zondag 28 mei 2006 03:24 schreef Lyr het volgende:
Om eens lekker op te vallen, had Biogarde een kek sikje laten staan:
[afbeelding]
Jammer voor hem dat er meer op dat idee waren gekomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
BHFH.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:04 schreef milagro het volgende:
http://0ink.w000t.be/fokmeet/DSC00025.jpg
wie is die linker?
Linker is Dafar.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:04 schreef milagro het volgende:
http://0ink.w000t.be/fokmeet/DSC00025.jpg
wie is die linker?
Lyr.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wie is die Jan Smit dude eigenlijk?
[..]
En wie is die tweede met sik!?
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:28 schreef Anosmie het volgende:
HeatBeeb!
![]()
..Maar niemand heeft een Malawi foto gemaakt..
tjonge jonge zeg, meneer zuurtje..quote:Op zondag 28 mei 2006 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Waarom lopen dit soort topics altijd vol met mensen die NIET komen, maar wel willen weten wie iedereen is?
Als je ZO nieuwsgeirig bent, kom dan gewoon. Halve topics met "wie is dit?" Oh, die is lelijk blablabla..
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Waarom lopen dit soort topics altijd vol met mensen die NIET komen, maar wel willen weten wie iedereen is?
Als je ZO nieuwsgeirig bent, kom dan gewoon. Halve topics met "wie is dit?" Oh, die is lelijk blablabla..
quote:gok zo maar dat als een lekkere jonge dame belangstelling toont voor jouw fotootje, je niet zo zou zitten mekkeren
ALs je dit soort topics opent met foto's, krijg je automatisch vragen.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben niet voor niets een kutmod.
En ZO kwaad bedoel ik het ook weer niet, maar het is altijd hetzelfde liedje. vragen ok, maar dat afzeiken adhv fotos genomen na tig bier en om 2:00 is altijd zo lekker makkelijk he?.
[..]
Neuh, ik fotoboek/forum flirt niet. Ik ontmoet mensen liever IRL
.
Ik weet wel hoe fok werkt hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 12:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ALs je dit soort topics opent met foto's, krijg je automatisch vragen.
Je zeurt gewoon een beetje.
En wat dat afzeiken betreft, ik vind het nog wel meevallen, je stelt je soms een heel ander type voor en als je dan de foto ziet, dan uit je je verbazing, hè, een beetje fokker moet daar tegen kunnen, hoor
Nu zie je alleen een verdunde versie wat anders op MSN gebeurt want daar is men schat ik zo in pas echt meedogenloos
Jij flirt niet ms op Fok, maar je maakt wel een voorselectie om dan op een meeting je slag te slaan![]()
![]()
ja hoor, schat, en je mag ook het laatste woordquote:Op zondag 28 mei 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe fok werkt hoor.
Maar als mensen mogen afzeiken, mag ik zeuren.
succes met posten door een slotjequote:Op zondag 28 mei 2006 12:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ja hoor, schat, en je mag ook het laatste woord
Nee ik!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ja hoor, schat, en je mag ook het laatste woord
Ja,we hebben het de hele tijd over Fok gehad.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom wel?
Omdat een stelletje truttebollen samen een beetje gaan lopen reutelen over fok?
Kom op zeg, 't lijkt wel een verplichting.
Niet op mij?!quote:Op zondag 28 mei 2006 13:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,we hebben het de hele tijd over Fok gehad.
Wat denk je zelf?
De enige Fokker waar het gesprek toch regelmatig op terugkwam was Maikuuul LOLLEROMFG.
nee zeg, ik kijk wel uit.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:24 schreef Lyr het volgende:
[..]
Anders kom je de volgende zelf even langs om te zien wie er zijn, in plaats van je achteraf te verkneukelen over foto's van een slechte kwaliteit.![]()
die ik nog voor je aangesproken hebquote:Op zondag 28 mei 2006 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het nauwelijks over fok gehad, zoals op de meeste meetings. Dat doe ik wel OP fok
.
Ik sta achter de bar, samen met dat WAANZINNIG mooie blonde meisje.
Ja, bedankt nogquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:49 schreef Biogarde het volgende:
Kan een modje dit topic ff centraal maken![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:00 schreef Stofje het volgende:
"Gesloten" en "Centraal" lijken qua woord best op elkaar.
Daar sluit ik me bij aanquote:Op zondag 28 mei 2006 14:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je die foto ziet dan heb je toch spontaan geen 'respect' voor je mods meer.
quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:01 schreef Stofje het volgende:
Stofje.Als ik masturbeer, denk ik vaak aan mezelf. Zo lief, Stofje.
![]()
Goh, dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:01 schreef Stofje het volgende:
Stofje.Als ik masturbeer, denk ik vaak aan mezelf. Zo lief, Stofje.
![]()
Ik weetquote:Op zondag 28 mei 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Gezichtshaar is hip,
Bij mannen dan he?.
Ach, die meiden overleven het welquote:Op zondag 28 mei 2006 14:27 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ik weet![]()
maar wel zonde voor mensen zonder baardgroei![]()
Ben je eigenlijk verliefd geworden? Je weetquote:Op zondag 28 mei 2006 14:24 schreef MoChe het volgende:
[..]
tis meer schaamhaar op mun kin dan echt een sik![]()
![]()
![]()
Ik wel, maar dat heb ik gemiddeld 50 keer per dagquote:Op zondag 28 mei 2006 14:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk verliefd geworden? Je weet.
Wat een rare allochtoon met op een rare plaats schaamhaarquote:Op zondag 28 mei 2006 14:24 schreef MoChe het volgende:
[..]
tis meer schaamhaar op mun kin dan echt een sik![]()
![]()
![]()
Geef mij maarquote:Op zondag 28 mei 2006 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Als het goed is moet ik aankomende vrijdag trouwens werken in de Waterhole (waar we dus als laatste waren) dus als er mensen niets te doen hebben. Ik sta achter de bar, samen met dat WAANZINNIG mooie blonde meisje.
First beer is on me.
Was dat dat andere barmeisje?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:32 schreef Quara het volgende:
[..]
Wat een rare allochtoon met op een rare plaats schaamhaar![]()
![]()
![]()
[..]
Geef mij maar [afbeelding]
![]()
![]()
Amen.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Gezichtshaar is hip,
Bij mannen dan he?.
Die was ook cute jaquote:
kutquote:Op zondag 28 mei 2006 14:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat meisje van de American Steakhouse werkt er niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |