bashers??quote:Op zondag 28 mei 2006 01:41 schreef popolon het volgende:
[..]
I know, 't zijn er weinig maar ik ben er eentje van.
en heb je je pikkie al ontdekt lieve rakker??quote:
Sissie bedoel ik jij kale magneet.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:49 schreef laffer het volgende:
[..]
bashers??![]()
jij bent niet meer dan een uitgewoonde circusclown![]()
Ik heb wel steeds meer moeite met richten.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:50 schreef laffer het volgende:
[..]
en heb je je pikkie al ontdekt lieve rakker??![]()
Hij is wel 'ns groffer geweest die laffert.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb wel steeds meer moeite met richten.![]()
In 't blauw issie langzaam grote knuffelbeer aan 't worden.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij is wel 'ns groffer geweest die laffert.
slaap lekker!!quote:
Duh... Je zit nu weer op 't forum niet in de kroeg.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:01 schreef jogy het volgende:
Sjees, het was gewoon gezellig, gezeur ook altijd.
*naar kroeg gaatquote:Op zondag 28 mei 2006 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Duh... Je zit nu weer op 't forum niet in de kroeg.![]()
deze dusquote:Op zondag 28 mei 2006 02:17 schreef Repeat het volgende:
ik zag in dat vorige topic een veel grotere lijst staan van mensen die zouden komen, maar er zijn er maar een stuk of 6 (?) die op de foto's staan? De rest was na een half uur al pleite ofzo?
Anders kom je de volgende zelf even langs om te zien wie er zijn, in plaats van je achteraf te verkneukelen over foto's van een slechte kwaliteit.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
deze dus
- HeatWave
- Pussydeluxe
- Stofje
- Bendeleider
- DoubleDildo
- Dafar
- Biogarde
- Slarioux
- Gizmore
- Lyr
- ARKON
- ID-Tweak
- RealZeus
- Purplerose
- Troel
- ikwilookwatzeggen
- Ratelslangetje
- Mei_Stiertje
- remlof
- BadAssBitchSmut
- BarraCupraCuda
- juiced
- MoChe
- Jogy
- Static
- The_Witch
- Quara
- Laffer (mits tietenshow en naakte Oma's)
- Sebasser
Was Jantje Smit er ook? Die gozer in dat witte shirtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:20 schreef Quara het volgende:
[..]
Eg wel![]()
[afbeelding]
Half dan
[afbeelding]
In de hoek![]()
ik laat de volgende keer ook m'n sik staanquote:Op zondag 28 mei 2006 03:24 schreef Lyr het volgende:
Om eens lekker op te vallen, had Biogarde een kek sikje laten staan:
[afbeelding]
Jammer voor hem dat er meer op dat idee waren gekomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van hun zijn gewoon meer foto's gemaaktquote:Op zondag 28 mei 2006 02:17 schreef Repeat het volgende:
ik zag in dat vorige topic een veel grotere lijst staan van mensen die zouden komen, maar er zijn er maar een stuk of 6 (?) die op de foto's staan? De rest was na een half uur al pleite ofzo?
Ja, fuck hé. Moet die maar niet op het allerlaatste moment komen. Er is wel een filmpje van haar trouwensquote:Op zondag 28 mei 2006 01:28 schreef Anosmie het volgende:
HeatBeeb!
![]()
..Maar niemand heeft een Malawi foto gemaakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |