Ja erg he?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Mooi om al die reactie's te lezen van lui, die nog nooit hun huis zijn uit geweest![]()
Wie?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Mooi om al die reactie's te lezen van lui, die nog nooit hun huis zijn uit geweest![]()
Hèhè, ben zo blij dat ik het gevraagd heb.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:00 schreef laffer het volgende:
[..]
omdat ik graag m`n spulletjes ( mobieltje, alprazolam etc.) wat in m`n zakken zit bij me wil houden![]()
verder heb ik het snel koud, dus hou ik graag m`n jas aan![]()
Waarom wel?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
jij bijvoorbeeld, je woont in amsterdam, waarom was je er niet?
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Koop dan een handtassie! Kan jij best hebben.
laat me raden, je had geen geld voor een strippenkaartquote:Op zondag 28 mei 2006 01:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom wel?
Omdat een stelletje truttebollen samen een beetje gaan lopen reutelen over fok?
Kom op zeg, 't lijkt wel een verplichting.
Dat zou een vrij prijzige zijn geworden ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:15 schreef laffer het volgende:
[..]
laat me raden, je had geen geld voor een strippenkaart![]()
Nou, ik was de hele dag met m'n vriendin en bovendien heb ik totaal geen behoefte aan een meetquote:Op zondag 28 mei 2006 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
jou bijvoorbeeld, je woont in amsterdam, waarom was je er niet?
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zou een vrij prijzige zijn geworden ja.
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, ik was de hele dag met m'n vriendin en bovendien heb ik totaal geen behoefte aan een meet. Maar wat Biogarde zei was gewoon om z'n eigen triestheid te verbergen
.
wat weet jij er eigenlijk van, de dorpsbus accepteert toch geen strippenkaarten denk ikquote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zou een vrij prijzige zijn geworden ja.
ja duh, dat toupetje heb je de hele tijd aan je piemeltje hangen, en maar opscheppen dat je echt schaamhaar hebt hèquote:
Gut laffert, kun je echt niet beter?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:34 schreef laffer het volgende:
[..]
wat weet jij er eigenlijk van, de dorpsbus accepteert toch geen strippenkaarten denk ik![]()
als jij nu op je tracktor stapt, ben jij vast op tijd bij de volgende L&S meeting ergens in september![]()
ik wacht nog steeds, jij bent gewoon een sissiequote:Op zondag 28 mei 2006 01:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Wacht maar tot straks de echte bashers komen, mag je weer lekker schelden.
I know, 't zijn er weinig maar ik ben er eentje van.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:39 schreef laffer het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds, jij bent gewoon een sissie![]()
Schaamhaar hars ik al jaren.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:37 schreef laffer het volgende:
[..]
ja duh, dat toupetje heb je de hele tijd aan je piemeltje hangen, en maar opscheppen dat je echt schaamhaar hebt hè![]()
bashers??quote:Op zondag 28 mei 2006 01:41 schreef popolon het volgende:
[..]
I know, 't zijn er weinig maar ik ben er eentje van.
en heb je je pikkie al ontdekt lieve rakker??quote:
Sissie bedoel ik jij kale magneet.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:49 schreef laffer het volgende:
[..]
bashers??![]()
jij bent niet meer dan een uitgewoonde circusclown![]()
Ik heb wel steeds meer moeite met richten.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:50 schreef laffer het volgende:
[..]
en heb je je pikkie al ontdekt lieve rakker??![]()
Hij is wel 'ns groffer geweest die laffert.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb wel steeds meer moeite met richten.![]()
In 't blauw issie langzaam grote knuffelbeer aan 't worden.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij is wel 'ns groffer geweest die laffert.
slaap lekker!!quote:
Duh... Je zit nu weer op 't forum niet in de kroeg.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:01 schreef jogy het volgende:
Sjees, het was gewoon gezellig, gezeur ook altijd.
*naar kroeg gaatquote:Op zondag 28 mei 2006 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Duh... Je zit nu weer op 't forum niet in de kroeg.![]()
deze dusquote:Op zondag 28 mei 2006 02:17 schreef Repeat het volgende:
ik zag in dat vorige topic een veel grotere lijst staan van mensen die zouden komen, maar er zijn er maar een stuk of 6 (?) die op de foto's staan? De rest was na een half uur al pleite ofzo?
Anders kom je de volgende zelf even langs om te zien wie er zijn, in plaats van je achteraf te verkneukelen over foto's van een slechte kwaliteit.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
deze dus
- HeatWave
- Pussydeluxe
- Stofje
- Bendeleider
- DoubleDildo
- Dafar
- Biogarde
- Slarioux
- Gizmore
- Lyr
- ARKON
- ID-Tweak
- RealZeus
- Purplerose
- Troel
- ikwilookwatzeggen
- Ratelslangetje
- Mei_Stiertje
- remlof
- BadAssBitchSmut
- BarraCupraCuda
- juiced
- MoChe
- Jogy
- Static
- The_Witch
- Quara
- Laffer (mits tietenshow en naakte Oma's)
- Sebasser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |