ja maar niet direct herkenbaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:20 schreef Quara het volgende:
[..]
Eg wel![]()
[afbeelding]
Half dan
[afbeelding]
In de hoek![]()
Hij ontkende ook,hij noemde een andere naam en hij wilde niet zingen,maar hij was het echt wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:28 schreef Quara het volgende:
[..]
Maar ik durfde geen handtekening te vragen
Doe goedquote:
hee Real, Ik zou vandaag misschien die meet met maikuuul hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij ontkende ook,hij noemde een andere naam en hij wilde niet zingen,maar hij was het echt wel.
Net als ID-tweak,dat was echt Frans Bauer.
@Dafar: hoe was je mini-meet met Maikuuul LOLLEROMFG?
Heeft Maikuuul afgezegd?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:11 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
hee Real, Ik zou vandaag misschien die meet met maikuuul hebbenmaar is nie doorgegaan
![]()
Fuck joh! Kans voorbij nu hæ, dat besef je wel!!!quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:11 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
hee Real, Ik zou vandaag misschien die meet met maikuuul hebbenmaar is nie doorgegaan
![]()
Maar de ene had een g-starhilfiger truitje aan!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
ik haalde jou en Dafar steeds door elkaar.Bier,jeweettog
Bio's tep0lsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
babs grijpt bio bij z'n tieten
wat een geile fotoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:05 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
babs grijpt bio bij z'n tieten
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:16 schreef Biogarde het volgende:
26 Mei was er een ONZ baggermeet!
De foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij deze hadden ze het over Yvonne![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
!!
[afbeelding]
En er zijn nog veul meer foto's. Maar die posten we gedurende het topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok, dat wordt een strandmeetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik wist van niks![]()
ik zal de volgende eens proberen langs te komen![]()
Topquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, dat wordt een strandmeet
heb ik gehoord
je was niet de enigequote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef laffer het volgende:
hoi, en ik leef nog steeds![]()
ik was wel brak vandaag trouwens![]()
Wow een foto van HeatWave zonder dat z'n ogen megaver/groot zijn/staanquote:
zal het de leeftijd zijn?quote:
ik heb als een gek shoarma zitten te grazen `s nachts, denk je nou echt dat ik geld over heb?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:18 schreef Pony-Lover het volgende:
mensen maak even over (als jullie niet alles hebben opgezopen)![]()
je hebt vast nog wel een euro liggenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:30 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb als een gek shoarma zitten te grazen `s nachts, denk je nou echt dat ik geld over heb?![]()
quote:
Dat voorhoofd van die rechterquote:
Laffer! Held!!quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef laffer het volgende:
hoi, en ik leef nog steeds![]()
ik was wel brak vandaag trouwens![]()
omdat ik graag m`n spulletjes ( mobieltje, alprazolam etc.) wat in m`n zakken zit bij me wil houdenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:54 schreef MUUS het volgende:
Nu valt me ineens iets op en ik móet het vragen.
laffer, waarom hou jij altijd je jas aan in de kroeg?
zie m`n avatarquote:Op zondag 28 mei 2006 00:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Laffer! Held!!![]()
nou ben je nog vergeten om overal tegenaan te zeiken
Ja erg he?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Mooi om al die reactie's te lezen van lui, die nog nooit hun huis zijn uit geweest![]()
Wie?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
Mooi om al die reactie's te lezen van lui, die nog nooit hun huis zijn uit geweest![]()
Hèhè, ben zo blij dat ik het gevraagd heb.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:00 schreef laffer het volgende:
[..]
omdat ik graag m`n spulletjes ( mobieltje, alprazolam etc.) wat in m`n zakken zit bij me wil houden![]()
verder heb ik het snel koud, dus hou ik graag m`n jas aan![]()
Waarom wel?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
jij bijvoorbeeld, je woont in amsterdam, waarom was je er niet?
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:07 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Koop dan een handtassie! Kan jij best hebben.
laat me raden, je had geen geld voor een strippenkaartquote:Op zondag 28 mei 2006 01:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom wel?
Omdat een stelletje truttebollen samen een beetje gaan lopen reutelen over fok?
Kom op zeg, 't lijkt wel een verplichting.
Dat zou een vrij prijzige zijn geworden ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:15 schreef laffer het volgende:
[..]
laat me raden, je had geen geld voor een strippenkaart![]()
Nou, ik was de hele dag met m'n vriendin en bovendien heb ik totaal geen behoefte aan een meetquote:Op zondag 28 mei 2006 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
jou bijvoorbeeld, je woont in amsterdam, waarom was je er niet?
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zou een vrij prijzige zijn geworden ja.
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, ik was de hele dag met m'n vriendin en bovendien heb ik totaal geen behoefte aan een meet. Maar wat Biogarde zei was gewoon om z'n eigen triestheid te verbergen
.
wat weet jij er eigenlijk van, de dorpsbus accepteert toch geen strippenkaarten denk ikquote:Op zondag 28 mei 2006 01:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zou een vrij prijzige zijn geworden ja.
ja duh, dat toupetje heb je de hele tijd aan je piemeltje hangen, en maar opscheppen dat je echt schaamhaar hebt hèquote:
Gut laffert, kun je echt niet beter?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:34 schreef laffer het volgende:
[..]
wat weet jij er eigenlijk van, de dorpsbus accepteert toch geen strippenkaarten denk ik![]()
als jij nu op je tracktor stapt, ben jij vast op tijd bij de volgende L&S meeting ergens in september![]()
ik wacht nog steeds, jij bent gewoon een sissiequote:Op zondag 28 mei 2006 01:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Wacht maar tot straks de echte bashers komen, mag je weer lekker schelden.
I know, 't zijn er weinig maar ik ben er eentje van.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:39 schreef laffer het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds, jij bent gewoon een sissie![]()
Schaamhaar hars ik al jaren.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:37 schreef laffer het volgende:
[..]
ja duh, dat toupetje heb je de hele tijd aan je piemeltje hangen, en maar opscheppen dat je echt schaamhaar hebt hè![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |