Banden te koud kan ook een fout van het team zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:08 schreef erikh het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet wat Ferrari nou toch met Massa moet, dit is echt typisch een beginnersfout
Ik ook niet. Denk dat Massa volgend seizoen wat anders kan gaan doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:08 schreef erikh het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet wat Ferrari nou toch met Massa moet, dit is echt typisch een beginnersfout
Albers heeft toch een nieuw chassis? Ik denk dat die nog helemaal moest worden afgesteld....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:09 schreef sanger het volgende:
Valt op dat Albers dichterbij Monteiro zit dan ie het hele weekend geweest is
Daar is weinig mis mee denk ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
Knap van Toyota ... maar met het huidige kwalisysteem kunnen ze alleen maar 9de en 10de worden als ze een 1stop run plannen voor morgen.
Omdat na 300 reacties het topic vol is..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:11 schreef MaximusF1 het volgende:
Waarom eigenlijk elke 5 pagina's een nieuw topic ?
Maar waarom ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]Omdat na 300 reacties het topic vol is..
Newbie? Niet echt
idd. Trulli was in het begin op tv al 1 en in de livetiming pas een paar minuten laterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:14 schreef MaximusF1 het volgende:
Er klopt iets niet met die tijden hoor.
Ook op tv klopt het niet allemaal.
]quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:15 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Maar waarom ?
Wie bepaalt dat ? De forumsoftware of de moderators ?
Nee joh. De setting is ongeëvenaard. Beter dan al die moderne slaapverwekkende circuits.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:14 schreef Blue Thunder het volgende:
Monaco![]()
![]()
Beetje treintje rijden... Van mij mag deze er wel tussenuit...
omdat hij bij de laatste zes zit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:18 schreef Elvislives het volgende:
Waarom is Albers afhaker?
Newbie?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:20 schreef Elvislives het volgende:
En dan mag je niet rijden morgen?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:20 schreef Elvislives het volgende:
En dan mag je niet rijden morgen?
Ik volgde vroeger altijd F1, maar heb de laatste paar jaar overgeslagen, juist vanwege al die vervelende nieuwe regels.quote:
En Speed als buffer naar de Super Augurkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:21 schreef Vitalogy het volgende:
Toch knap dat hij voor Monteiro zit.
Kwalificatie tegenwoordig isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik volgde vroeger altijd F1, maar heb de laatste paar jaar overgeslagen, juist vanwege al die vervelende nieuwe regels.
Google.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik volgde vroeger altijd F1, maar heb de laatste paar jaar overgeslagen, juist vanwege al die vervelende nieuwe regels.
MOY: Montoyaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:24 schreef Xebber het volgende:
Hebben jullie het trouwens ook dat als jullie MOY zien staan, denken aan Montoya, in plaats van Montagny? Dacht net dat Montoya bij de laatste 6 zat
Verwarrend dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:25 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
MOY: Montoya
MON: Monteiro
MOT: Montagny
Vet relaxde reactie man! 2 zinnetjes typen is teveel gevraagd?quote:
Ik zou tegen Aguri Suzuki willen zeggen: Kick Sato er uit en vervang hem door Montoyamaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:25 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
MOY: Montoya
MON: Monteiro
MOT: Montagny
You're welcome.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Vet relaxde reactie man! 2 zinnetjes typen is teveel gevraagd?
@ Darkshine, tnx
ja, want elke kwalificatie weer is er een newbie die het wil weten. Ik heb dit inmiddels al minstens vier keer uitgelegd. UTFS dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Vet relaxde reactie man! 2 zinnetjes typen is teveel gevraagd?
@ Darkshine, tnx
Zal wel MOA worden dan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:27 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ik zou tegen Aguri Suzuki willen zeggen: Kick Sato er uit en vervang hem door Montoyama
Verwijs hem dan ff naar dat topic.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:27 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
ja, want elke kwalificatie weer is er een newbie die het wil weten. Ik heb dit inmiddels al minstens vier keer uitgelegd. UTFS dus.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:27 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
ja, want elke kwalificatie weer is er een newbie die het wil weten. Ik heb dit inmiddels al minstens vier keer uitgelegd. UTFS dus.
Ach gut.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:27 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
ja, want elke kwalificatie weer is er een newbie die het wil weten. Ik heb dit inmiddels al minstens vier keer uitgelegd. UTFS dus.
Waarom zou hij anders behandeld moeten worden dan de rest?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:34 schreef MaximusF1 het volgende:
Weeg anders een topcoureur middenin de qualifying. :/
Waarom moet wegen uberhaupt tijdens de qualiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom zou hij anders behandeld moeten worden dan de rest?
Er is al zo weinig tijd, dan nemen ze nog een minuut af.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom zou hij anders behandeld moeten worden dan de rest?
Nou, het heeft ook weinig nut om ze een half uur na de kwali te wegen hé?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom moet wegen uberhaupt tijdens de quali
Een topcoureur zou dat das makkelijk moeten halen, ondanks dat hem daar 1 minuut verliest...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:40 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Er is al zo weinig tijd, dan nemen ze nog een minuut af.
Dat ze de uitvallers wegen...
De eerste tien minuten van de laatste quali stellen niets voor. Ze moeten nu hun brandstof opmaken om op het eind een snelle tijd te kunnen rijden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:47 schreef DarkShine het volgende:
Schumi begint met 1:17:220
Montoya gaat eroverheen met 1.15:516
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:47 schreef Googolplexian het volgende:
Chris kop dicht!!!!
chris is liefquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:47 schreef Googolplexian het volgende:
Chris kop dicht!!!!
Ja en, ze beginnen er toch mee?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:48 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
De eerste tien minuten van de laatste quali stellen niets voor. Ze moeten nu hun brandstof opmaken om op het eind een snelle tijd te kunnen rijden.
Ze moeten de race beginnen met de brandstof waarmee ze de laatste kwalificatie beginnenquote:
Ik zou zeggen: registreer jezelf even voor de live-timing op www.formula1.com en kijk zelf meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:49 schreef Shivan het volgende:
Kijk !
Mclaren moet winnen
Hou me op de hoogte !
of hij is gewoon sneller?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Schumacher is lichter t.o.v. de McLarens.
Voel ik aan mij water.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
of hij is gewoon sneller?
hoe weet jij dat nou?
Juist wel, ik moet er niet aan denken dat het seizoen weer zo voorspelbaar wordt asl vorig jaar of als 2004. Laat ze maar lekker vechtenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:00 schreef -Hans- het volgende:
A.u.b. geen schumacher op P1..
idd, maar wel liefst zonder die schijtmclarensquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:01 schreef erikh het volgende:
[..]
Juist wel, ik moet er niet aan denken dat het seizoen weer zo voorspelbaar wordt asl vorig jaar of als 2004. Laat ze maar lekker vechten
ga jij maar doodquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:05 schreef Zorro het volgende:
Godverdomme teringlijer kankerduitser!
Schumi krijgt onderstuur schiet door, en iedereen moet daardoor in de laatste seconden van het gas af. Doordat hij zijn rempunt mist moet heeft hij zijn eigen pole gepaktquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:05 schreef Shivan het volgende:
Watis er aan de hand zie niks...
't Was gewoon een ongelukkige stuurfout.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:05 schreef roelofjan het volgende:
Toch triest dat je op zo'n manier je pole veilig moet stellen..
Hij blokkeert voor de bocht vangt hem en laat hem dan duidelijk naar buiten lopen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:05 schreef sanger het volgende:
Blokkerend wiel dus neit express gaan we vanuit
Laten we het er op houden dat het Schumacher iig niet slecht uitkomtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die denken dat hij het express doet geloven zeker ook dat er achter alles een complot zit.
hij kon er gewoon langs hoor, maar er hing een gele vlag en er stonden marshalls op de baan dus hij kon niet voluit daar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:07 schreef Shivan het volgende:
Dus hij parkeerde ze auto volledig op de baan ? zodat alonso ze laatste ronde niet kon uitrijden ?
Netjes, vorig jaar was ie ook goed hier.quote:
Idd extreem verdacht!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:07 schreef Libris het volgende:
Het is wel erg toevallig, precies op het juiste moment, de juiste situatie en totaal geen schade...
Dat is zo ja. Wel mooiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Laten we het er op houden dat het Schumacher iig niet slecht uitkomt
mensen die denken dat hij het expres heeft gedaan hebben een objectieve kijk op de persoon Michael Schumacherquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die denken dat hij het express doet geloven zeker ook dat er achter alles een complot zit.
Lekker makkelijke manier om te proberen er onder uit te komen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die denken dat hij het express doet geloven zeker ook dat er achter alles een complot zit.
Fijn dat jij een direct link hebt met het gedachteproces van Schuamcherquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:08 schreef MonoSynth het volgende:
mensen die denken dat hij het expres doen hebben een objectieve kijk op de persoon Michael Schumacher
lijkt mij ook, kun je het beter zo doen dan in zijn achteruitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:09 schreef WeebI het volgende:
is het gewoon niet extreem gevaarlijk als hij WEL achteruit was gegaan op DAT punt?
Bijna ja.... hij kijkt natuurlijk wel uit om hem echt in de muur te parkeren..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:07 schreef DarkShine het volgende:
Hij deed het express ja, tuurlijk. Daar komen de bashes tegen Schumi weer, had zijn Ferrari bijna in de muur geparkeerd...
Dat is wel mijn mening jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:09 schreef WeebI het volgende:
is het gewoon niet extreem gevaarlijk als hij WEL achteruit was gegaan op DAT punt?
Ach, het is wel leuk, weer eens wat controverse.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:10 schreef sanger het volgende:
Zoals gewoonlijk zijn er MS voorstanders en tegenstanders
Snelste S1 en S2 tijdens gele vlag situatiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alonso mag ook een straf denk ik, hij racede gewoon door met de gele vlag?
Kijk de slomo maar terug. Hij stuurde em richting de rail. Remde toen, weer sturen en toen remde hij in het rechte stuk. Zag duidelijk 2 remsporen. En achteruitrijden was een optie. Zeker omdat hij op de lijn stond.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:10 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Bijna ja.... hij kijkt natuurlijk wel uit om hem echt in de muur te parkeren..
Ja, dat kan hij inderdaad goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef erikh het volgende:
[..]
Flavio walgelijke vent, altijd excuses zoeken als ze zelf neit presteren
Daar hoor je idd niemand over.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alonso mag ook een straf denk ik, hij racede gewoon door met de gele vlag?
Ja tuurlijk, als je op de racelijn staat moet je achteruitrijdenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef NoXxa het volgende:
[..]
En achteruitrijden was een optie. Zeker omdat hij op de lijn stond.
Wanneer was dat ? Toch niet tijdens de laatste ronde ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef sanger het volgende:
Snelste S1 en S2 tijdens gele vlag situatie
Dat mag ook je moet alleen op de plek waar geel hangt van je gas af en je mag ook niet inhalenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alonso mag ook een straf denk ik, hij racede gewoon door met de gele vlag?
Wat had hij dan moeten doen zijn auto erachter zetten? Hij moet hoe dan ook gas terug nemen voor die bocht dus hij zal op grond daarvan geen straf opgelecht krijgen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alonso mag ook een straf denk ik, hij racede gewoon door met de gele vlag?
Dus je zegt nu ook dat schumacher gewoon de beste isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef multatuli het volgende:
Schumacher neus groeit zichtbaar tijdens de persconferentie. Geniale actie. Wat een schurk is het toch. En dan ook zo netjes uitvoeren, nog geen krasje op de voorvleugel. Je moet verdomd goed kunnen rijden om dit enigszins geloofwaardig uit te kunnen voeren.
Hij stond niet op de racelijn, hij was namelijk net over z'n racelijn heen geschoten door overstuur remember maar goed neemt niet weg dat het wel gevaarlijk kan zijn om achteruit te rijden voor een blinde bocht.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ja tuurlijk, als je op de racelijn staat moet je achteruitrijden![]()
Dan heb je de bocht niet goed bekeken. Hij stond half door de bocht op de lijn. Hij had em terug het vuil op kunnen draaien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, als je op de racelijn staat moet je achteruitrijden![]()
Vooral met meerdere auto's die eraan komen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, als je op de racelijn staat moet je achteruitrijden![]()
Wat een cheater die Schumiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Schumacher " we hadden een goede strategie "
Ja, dat hebben we gezien.
opgelecht zeker niet nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:13 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten doen zijn auto erachter zetten? Hij moet hoe dan ook gas terug nemen voor die bocht dus hij zal op grond daarvan geen straf opgelecht krijgen.
Als ik de actie zo zie denk ik niet dat het express wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef Googolplexian het volgende:
wel knap hoor ... zo glashard liegen
Ik weet dat hij niet op de racelijn stond, maar als hij achteruit zou gaan rijden wel. Levensgevaarlijk dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij stond niet op de racelijn, hij was namelijk net over z'n racelijn heen geschoten door overstuur remember maar goed neemt niet weg dat het wel gevaarlijk kan zijn om achteruit te rijden voor een blinde bocht.
Lul niet zo slap man, dat doen ze werkelijk allemaal, als ze een maas in de regelgeving kunnen vinden dan buiten ze hem allemaal uit. Dit is echt niet iets wat alleen schumacher doet, hij is alleen de 1e die deze maas gebruiktquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:14 schreef WEST het volgende:
onsportieve kut mof is het en blijft het
een vos verleerd zijn streken niet
Als ik zijn rondetijd zie kan ik niet zeggen dat hij echt van het gas afging...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:13 schreef erikh het volgende:
[..]
Dat mag ook je moet alleen op de plek waar geel hangt van je gas af en je mag ook niet inhalen
Nee hoor, als hij in zijn achteruit was gegaan dan was hij zeker op de racelijn terecht gekomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:14 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Dan heb je de bocht niet goed bekeken. Hij stond half door de bocht op de lijn. Hij had em terug het vuil op kunnen draaien.
Hij heeft het al een keer eerder gedaan zelfs. Maar ja het blijft speculeren. Ben zeer benieuwd wat de race leiding er over te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:14 schreef erikh het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man, dat doen ze werkelijk allemaal, als ze een maas in de regelgeving kunnen vinden dan buiten ze hem allemaal uit. Dit is echt niet iets wat alleen schumacher doet, hij is alleen de 1e die deze maas gebruikt
je kunt bij schumacher uit het verleden wel zien dat hij onsportieve acties doet..., dat is bewezen en een feitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:14 schreef erikh het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man, dat doen ze werkelijk allemaal, als ze een maas in de regelgeving kunnen vinden dan buiten ze hem allemaal uit. Dit is echt niet iets wat alleen schumacher doet, hij is alleen de 1e die deze maas gebruikt
Eens, ook nog eens op de ideale plaats.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:15 schreef sanger het volgende:
Overigens heeft ie maar heel weinig blokkerend wiel gehad, en de vangrail niet of nauwelijks geraakt. Al met al wel de ideale stuurfout op dit moment.
Zeker; niet de aardigste, maar veruit de beste coureur. Prachtig om zo je eigen onderstuur te creeeren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:13 schreef erikh het volgende:
[..]
Dus je zegt nu ook dat schumacher gewoon de beste is
Nu reed hij er niemand af, dat is wat anders meneer WEST.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:16 schreef WEST het volgende:
[..]
je kunt bij schumacher uit het verleden wel zien dat hij onsportieve acties doet..., dat is bewezen en een feit
Als Nederlanders dat eens wat vaker zouden doen dan worden we ook wat minder genaaid door anderen die wel gebruik maken van de vrijheden van de regels.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:16 schreef WEST het volgende:
je kunt bij schumacher uit het verleden wel zien dat hij onsportieve acties doet..., dat is bewezen en een feit
Mjah, als hij die onderstuur niet had gehad was ie doorgereden. Hij heeft gewoon heel snel besloten om em dan maar aan de kant te zetten. Slim.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:16 schreef BaraCuda het volgende:
Onboard zag je precies wat er gebeurde...
1 wiel locked beetje overstuur dat corrigeerd hij, daarna had hij z'n weg prima kunnen vervolgen maar hij stuurt gewoon linksaf/rechtdoor richting de muur.
Opzich slim mar gewoon een dikke naaistreek richting alonso.
Damon Hillquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:16 schreef WEST het volgende:
[..]
je kunt bij schumacher uit het verleden wel zien dat hij onsportieve acties doet..., dat is bewezen en een feit
nee maar ik heb het over onsportieve acties van hem dit is er 1 vanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:17 schreef cappp het volgende:
[..]
Nu reed hij er niemand af, dat is wat anders meneer WEST.
quote:A member of the company’s founding family, Mr Michelin is understood to have been on a weekend fishing trip, when his boat inexplicably sank.
Je kijkt zeker ook geen voetbal ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef MonoSynth het volgende:
Mazen in de regels of niet, als dit de manier is waarop een sport bedreven moet worden dan houdt het voor mij op.
Onderstuur had hij alleen op het moment dat zijn 1 wiel vast sloeg...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mjah, als hij die onderstuur niet had gehad was ie doorgereden. Hij heeft gewoon heel snel besloten om em dan maar aan de kant te zetten. Slim.
ik zegggg tochquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:16 schreef BaraCuda het volgende:
Onboard zag je precies wat er gebeurde...
1 wiel locked beetje overstuur dat corrigeerd hij, daarna had hij z'n weg prima kunnen vervolgen maar hij stuurt gewoon linksaf/rechtdoor richting de muur.
Opzich slim mar gewoon een dikke naaistreek richting alonso.
neequote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je kijkt zeker ook geen voetbal ?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alonso mag ook een straf denk ik, hij racede gewoon door met de gele vlag?
Iedereen vindt Senna ook zo geniaal, maar hij had ook van die acties. Dit bewijst gewoon dat Schumacher geniaal in dit spelletje is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef WEST het volgende:
[..]
nee maar ik heb het over onsportieve acties van hem dit is er 1 van
Dat onderstuur veroorzaakte hijzelf en dan niet alleen op de perfecte plek, maar ook nog eens 'logisch' omdat Massa dat daar ook overkwam. Schumacher maakt echt zo'n foutje niet en zeker niet op Monaco. Hij is een meester op dat circuit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mjah, als hij die onderstuur niet had gehad was ie doorgereden. Hij heeft gewoon heel snel besloten om em dan maar aan de kant te zetten. Slim.
Overigens zag ik zijn achterkant al schuiven tijdens het aanremmen. Denk wel dat ie er echt last van hadquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Onderstuur had hij alleen op het moment dat zijn 1 wiel vast sloeg...
Daarna 100% zeker niet meer, zeker niet bij zo'n lage snelheid.
Onderstuur bij lage snelheid fake is zooo makkelijk...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:19 schreef Godlike02 het volgende:
Onderstuur faken? No way dat risico zullen ze niet nemen.
Dat is gewoon pech en gelukkig zonder schade voor schumi.
Dat hij vervolgens bedenkt dat het misschien slimmer is om geen haast te maken zal me niets verbazen.
Dat zou bijna elke andere coureiur ook hebben gedaan.
Ja dus? Hij had onderstuur, kwam te ver naar buiten en zette hem toen gewoon maar neer.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Onderstuur had hij alleen op het moment dat zijn 1 wiel vast sloeg...
Daarna 100% zeker niet meer, zeker niet bij zo'n lage snelheid.
We hebben een formule 1 coureur in ons middenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef Googolplexian het volgende:
Die bocht is een dubbele apexbijna onmogelijk om er DAAR en op die manier af te gaan ... of je moet heel, heel, heel erg onervaren zijn.
En zie hier de reden waarom ik Senna ook altijd een hufter vond.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:20 schreef cappp het volgende:
[..]
Iedereen vindt Senna ook zo geniaal, maar hij had ook van die acties. Dit bewijst gewoon dat Schumacher geniaal in dit spelletje is.
Je kan zeggen wat je wil, je kan het met z'n actie eens zijn en je kan z'n actie (er vanuitgaande dat het deels bewust is gedaan) veroordelen maar de eindconclusie is hoe dan ook dat hij geniaal is in dit spelletje.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:20 schreef cappp het volgende:
Dit bewijst gewoon dat Schumacher geniaal in dit spelletje is.
Moet je F1 coureur zijn om te weten hoe bochten en een racelijn werken?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
We hebben een formule 1 coureur in ons midden.
Jep, daar ga ik ook van uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:22 schreef YellowLedbetter het volgende:echt meesterlijk! Al denk ik niet dat hij het opzettelijk deed...hij heeft gewoon geprofiteerd van het moment waarop hij onderstuur kreeg en daar op geanticipeerd zoals geen ander dat zou doen
Het (niet bewezen) moedwillig afnemen van de snelste ronde van een andere coureur heeft Villeneuve een paar weken geleden zijn kwalificatietijd gekost... Als men deze sanctie niet bij Schumi uitvoert weet ik niet waarom er nog langer regels zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, je kan het met z'n actie eens zijn en je kan z'n actie (er vanuitgaande dat het deels bewust is gedaan) veroordelen maar de eindconclusie is hoe dan ook dat hij geniaal is in dit spelletje.
Ja, nee want Schumacher zou natuurlijk nóóit zo'n truc uithalen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben geen Schumi fan maar ben gelukkig niet zo paranoïde als sommigen hier.
Enige vorm van praktijk ervaring lijkt me makkelijk als je dit soort uitspraken doet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:22 schreef Googolplexian het volgende:
Moet je F1 coureur zijn om te weten hoe bochten en een racelijn werken?
Na dat was bull, nadat hij z'n overstuur had gecorrigeerd zat hij gewoon op goede lijn om de bocht te vervolgen. z'n wielen stonden ook de juiste richting op en daarna stuurt hij gewoon richting de muur.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja dus? Hij had onderstuur, kwam te ver naar buiten en zette hem toen gewoon maar neer.
Was dat niet de keer dat Villeneuve ontzettend lang voor iemand bleef rijden waarna de achteropkomende coureur achteraf nog ontzettend uitviel tegenover Villeneuve ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:23 schreef MonoSynth het volgende:
Het (niet bewezen) moedwillig afnemen van de snelste ronde van een andere coureur heeft Villeneuve een paar weken geleden zijn kwalificatietijd gekost... Als men deze sanctie niet bij Schumi uitvoert weet ik niet waarom er nog langer regels zijn.
Hillquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:25 schreef Gitanki het volgende:
Dat tekent een goede coureur (niet dat ik Schum- fan ben, want dat moet je er schijnbaar altijd bijzeggen)
Goed rijden, maar ook goed zijn in trucjes en psychologische foefjes, oorlogen.
Hill werd vaak genaaid door Schumacher, zeker omdat Hill hem de oorlog verklaarde en Hill niet goed tegen de druk kon, Hill heeft WK 1995 verloren door domme fouten, zelfs 1996 nog moeilijk.
Wat voor een uitspraken? Dat dat een bocht is met dubbele apex?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Enige vorm van praktijk ervaring lijkt me makkelijk als je dit soort uitspraken doet.
Beste stuurlui staan aan wal.
Ik zeg toch ook nergens dat Schumacher het toonbeeld is van sportiviteit net zoals ik dat van andere coureurs ook niet zeg. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben als Schumi. Je eigen glazen in gooien is toch het stomste wat je kunt doen. Hij maakt een fout en maakt dan gebruik van de situatie. Waarom niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:23 schreef roelofjan het volgende:
Ja, nee want Schumacher zou natuurlijk nóóit zo'n truc uithalen!
Komop, Schumacher heeft meerdere malen bewezen hij als er wat op het spel staat niet altijd even sportief is (om het maar zachtjes uit te drukken).
En nu stond 'ie op P1 in Monaco waar de pole ontzettend belangrijk is, en kreeg hij via z'n boordradio al te horen dat Alonso achter hem een stuk sneller onder weg was...
Het is natuuurlijk nooit objectief vast te stellen dat hij het expres doet, maar ieder normaal mens zet hier toch wel vraagtekens bij...
je moet gewoon niet zo de wijsneus uithangenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat voor een uitspraken? Dat dat een bocht is met dubbele apex?
Hoe zie jij die bocht dan?
Sorry ... beetje verwarrend dit
ge-wel-digquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
je moet gewoon niet zo de wijsneus uithangen
tja.. maar die haalde ik ook ff aan, toen hij in 1994 tegen Schumacher knalde, iedereen riep dat Schumacher het expres deed (maar om moedwillig tegen een muur te knallen en daarna goed door te kunnen rijden en op Hill te wachten moet je wel heel goed zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Hilldan noem je er ook een op
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
je moet gewoon niet zo de wijsneus uithangen
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:26 schreef Googolplexian het volgende:
Wat voor een uitspraken? Dat dat een bocht is met dubbele apex?
Hoe zie jij die bocht dan?
Sorry ... beetje verwarrend dit
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef Googolplexian het volgende:
Die bocht is een dubbele apexbijna onmogelijk om er DAAR en op die manier af te gaan ... of je moet heel, heel, heel erg onervaren zijn.
Je noemde degenen die denken dat hij het misschien wel eens expres deed "paranoïde"... we zijn het er dus wel over eens dat het helemaal niet zo vreemd is om te denken dat het opzet was.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat Schumacher het toonbeeld is van heiligheid net zoals ik dat van andere coureurs ook niet zeg. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben als Schumi. Je eigen glazen in gooien is toch het stomste wat je kunt doen. Hij maakt een fout en maakt dan gebruik van de situatie. Waarom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |