quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:20 schreef Elvislives het volgende:
En dan mag je niet rijden morgen?
Ik volgde vroeger altijd F1, maar heb de laatste paar jaar overgeslagen, juist vanwege al die vervelende nieuwe regels.quote:
En Speed als buffer naar de Super Augurkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:21 schreef Vitalogy het volgende:
Toch knap dat hij voor Monteiro zit.
Kwalificatie tegenwoordig isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik volgde vroeger altijd F1, maar heb de laatste paar jaar overgeslagen, juist vanwege al die vervelende nieuwe regels.
Google.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik volgde vroeger altijd F1, maar heb de laatste paar jaar overgeslagen, juist vanwege al die vervelende nieuwe regels.
MOY: Montoyaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:24 schreef Xebber het volgende:
Hebben jullie het trouwens ook dat als jullie MOY zien staan, denken aan Montoya, in plaats van Montagny? Dacht net dat Montoya bij de laatste 6 zat
Verwarrend dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:25 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
MOY: Montoya
MON: Monteiro
MOT: Montagny
Vet relaxde reactie man! 2 zinnetjes typen is teveel gevraagd?quote:
Ik zou tegen Aguri Suzuki willen zeggen: Kick Sato er uit en vervang hem door Montoyamaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:25 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
MOY: Montoya
MON: Monteiro
MOT: Montagny
You're welcome.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Vet relaxde reactie man! 2 zinnetjes typen is teveel gevraagd?
@ Darkshine, tnx
ja, want elke kwalificatie weer is er een newbie die het wil weten. Ik heb dit inmiddels al minstens vier keer uitgelegd. UTFS dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Vet relaxde reactie man! 2 zinnetjes typen is teveel gevraagd?
@ Darkshine, tnx
Zal wel MOA worden dan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:27 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ik zou tegen Aguri Suzuki willen zeggen: Kick Sato er uit en vervang hem door Montoyama
Verwijs hem dan ff naar dat topic.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:27 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
ja, want elke kwalificatie weer is er een newbie die het wil weten. Ik heb dit inmiddels al minstens vier keer uitgelegd. UTFS dus.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:27 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
ja, want elke kwalificatie weer is er een newbie die het wil weten. Ik heb dit inmiddels al minstens vier keer uitgelegd. UTFS dus.
Ach gut.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:27 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Waarom zou hij anders behandeld moeten worden dan de rest?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:34 schreef MaximusF1 het volgende:
Weeg anders een topcoureur middenin de qualifying. :/
Waarom moet wegen uberhaupt tijdens de qualiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom zou hij anders behandeld moeten worden dan de rest?
Er is al zo weinig tijd, dan nemen ze nog een minuut af.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom zou hij anders behandeld moeten worden dan de rest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |