Dat is wel mijn mening jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:09 schreef WeebI het volgende:
is het gewoon niet extreem gevaarlijk als hij WEL achteruit was gegaan op DAT punt?
Ach, het is wel leuk, weer eens wat controverse.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:10 schreef sanger het volgende:
Zoals gewoonlijk zijn er MS voorstanders en tegenstanders
Snelste S1 en S2 tijdens gele vlag situatiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Alonso mag ook een straf denk ik, hij racede gewoon door met de gele vlag?
Kijk de slomo maar terug. Hij stuurde em richting de rail. Remde toen, weer sturen en toen remde hij in het rechte stuk. Zag duidelijk 2 remsporen. En achteruitrijden was een optie. Zeker omdat hij op de lijn stond.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:10 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Bijna ja.... hij kijkt natuurlijk wel uit om hem echt in de muur te parkeren..
Ja, dat kan hij inderdaad goed.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef erikh het volgende:
[..]
Flavio walgelijke vent, altijd excuses zoeken als ze zelf neit presteren
Daar hoor je idd niemand over.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja tuurlijk, als je op de racelijn staat moet je achteruitrijdenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef NoXxa het volgende:
[..]
En achteruitrijden was een optie. Zeker omdat hij op de lijn stond.
Wanneer was dat ? Toch niet tijdens de laatste ronde ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef sanger het volgende:
Snelste S1 en S2 tijdens gele vlag situatie
Dat mag ook je moet alleen op de plek waar geel hangt van je gas af en je mag ook niet inhalenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat had hij dan moeten doen zijn auto erachter zetten? Hij moet hoe dan ook gas terug nemen voor die bocht dus hij zal op grond daarvan geen straf opgelecht krijgen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dus je zegt nu ook dat schumacher gewoon de beste isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef multatuli het volgende:
Schumacher neus groeit zichtbaar tijdens de persconferentie. Geniale actie. Wat een schurk is het toch. En dan ook zo netjes uitvoeren, nog geen krasje op de voorvleugel. Je moet verdomd goed kunnen rijden om dit enigszins geloofwaardig uit te kunnen voeren.
Hij stond niet op de racelijn, hij was namelijk net over z'n racelijn heen geschoten door overstuur remember maar goed neemt niet weg dat het wel gevaarlijk kan zijn om achteruit te rijden voor een blinde bocht.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ja tuurlijk, als je op de racelijn staat moet je achteruitrijden![]()
Dan heb je de bocht niet goed bekeken. Hij stond half door de bocht op de lijn. Hij had em terug het vuil op kunnen draaien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vooral met meerdere auto's die eraan komen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een cheater die Schumiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Schumacher " we hadden een goede strategie "
Ja, dat hebben we gezien.
opgelecht zeker niet nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:13 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten doen zijn auto erachter zetten? Hij moet hoe dan ook gas terug nemen voor die bocht dus hij zal op grond daarvan geen straf opgelecht krijgen.
Als ik de actie zo zie denk ik niet dat het express wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef Googolplexian het volgende:
wel knap hoor ... zo glashard liegen
Ik weet dat hij niet op de racelijn stond, maar als hij achteruit zou gaan rijden wel. Levensgevaarlijk dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij stond niet op de racelijn, hij was namelijk net over z'n racelijn heen geschoten door overstuur remember maar goed neemt niet weg dat het wel gevaarlijk kan zijn om achteruit te rijden voor een blinde bocht.
Lul niet zo slap man, dat doen ze werkelijk allemaal, als ze een maas in de regelgeving kunnen vinden dan buiten ze hem allemaal uit. Dit is echt niet iets wat alleen schumacher doet, hij is alleen de 1e die deze maas gebruiktquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:14 schreef WEST het volgende:
onsportieve kut mof is het en blijft het
een vos verleerd zijn streken niet
Als ik zijn rondetijd zie kan ik niet zeggen dat hij echt van het gas afging...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:13 schreef erikh het volgende:
[..]
Dat mag ook je moet alleen op de plek waar geel hangt van je gas af en je mag ook niet inhalen
Nee hoor, als hij in zijn achteruit was gegaan dan was hij zeker op de racelijn terecht gekomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:14 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Dan heb je de bocht niet goed bekeken. Hij stond half door de bocht op de lijn. Hij had em terug het vuil op kunnen draaien.
Hij heeft het al een keer eerder gedaan zelfs. Maar ja het blijft speculeren. Ben zeer benieuwd wat de race leiding er over te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:14 schreef erikh het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man, dat doen ze werkelijk allemaal, als ze een maas in de regelgeving kunnen vinden dan buiten ze hem allemaal uit. Dit is echt niet iets wat alleen schumacher doet, hij is alleen de 1e die deze maas gebruikt
je kunt bij schumacher uit het verleden wel zien dat hij onsportieve acties doet..., dat is bewezen en een feitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:14 schreef erikh het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man, dat doen ze werkelijk allemaal, als ze een maas in de regelgeving kunnen vinden dan buiten ze hem allemaal uit. Dit is echt niet iets wat alleen schumacher doet, hij is alleen de 1e die deze maas gebruikt
Eens, ook nog eens op de ideale plaats.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:15 schreef sanger het volgende:
Overigens heeft ie maar heel weinig blokkerend wiel gehad, en de vangrail niet of nauwelijks geraakt. Al met al wel de ideale stuurfout op dit moment.
Zeker; niet de aardigste, maar veruit de beste coureur. Prachtig om zo je eigen onderstuur te creeeren.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:13 schreef erikh het volgende:
[..]
Dus je zegt nu ook dat schumacher gewoon de beste is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |