quote:
Coolquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:32 schreef placebeau het volgende:
Voor in de OP:
Het grote muziekfoto's topic deel 1.
Het grote muziekfoto's topic deel 2
1redelijk obscure prog rock[flied egg]quote:Op zondag 28 mei 2006 17:35 schreef Zanderrr het volgende:
Wie zijn al die wazige Japanners? Zegt me echt allemaal helemaal niks...
Wat ziet Lennon er uit zegquote:
Is dat zijn nieuwste album ?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef Mark het volgende:
Pas geleden Star Trak van Corbijn gekocht, jammer dat je sommigen daarvan niet kunt posten
is 't erg moeilijk voor je om deze te resizen ofzo?quote:
quote:Deze afbeelding is 3059 * 3572 pixels groot
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:45 schreef saksia het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
phil spector
Waar ken ik hem ook alweer van ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:17 schreef cafca het volgende:
[afbeelding]
Grant McLennan
ik kwam er vandaag pas achter dat hij begin deze maand is overleden
zijn er ook fotos met zn voeten erop sinds het laatste wovenhand concert denk ik altijd maar aan zn voeten hij zat zulke grappige tapdans achtige dingen te doenquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:41 schreef Beathoven het volgende:
[afbeelding]
David Eugene Edwards (16 Horsepower / Woven Hand)
quote:
gaafquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zijn er ook fotos met zn voeten erop sinds het laatste wovenhand concert denk ik altijd maar aan zn voeten hij zat zulke grappige tapdans achtige dingen te doen!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:59 schreef Alienna het volgende:
[..]
Is die gast linksonder niet Feargal Sharkey?
Hij liep ook niet hij 'tapdanste' terwijl hij op zn stoel bewoogquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
gaaf
Ik wist niet dat hij uberhaupt kon lopen, ik heb 'm alleen maar zien zitten bij het concert van 16 HP.
Haha, ja: die gasten van Lordi hebben wel geprobeerd om zijn gezicht na te kleien, ja. Lemmy is alleen zo mogelijk nóg lelijker of de klei was gewoon op!quote:
Ja briljante live band.quote:
de tweede cd alleen geloof ik paz (of hoe ze ook heet zit er dan niet meer bij)quote:
Das toch de (ex) bassiste?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de tweede cd alleen geloof ik paz (of hoe ze ook heet zit er dan niet meer bij)
quote:
T'is m toch echt...quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:24 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Is dat Fish, lijkt wel op Harry Vermeegen op deze foto
quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
idem (nick cave dus)
Zie OPquote:
Idd! Maar WAT een brakke foto!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:47 schreef SNArky het volgende:
Steengoede rock uit Palm Springs, CA:
[afbeelding]
Kyuss![]()
![]()
![]()
Klopt, maar dit is een still van een VHS van een clipquote:
Laat me denken aan Jellyfishquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |