Wil je mijn nummer?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:23 schreef Airelle het volgende:
Oeps, verkeerde nummer!
Ennnnnnn... die staat NIET op de kaart! Sorry meneer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:25 schreef DaMart het volgende:
Doe mij maar een nummer 15 en 25!
Zonder sambal graag.
Welk nummer moet ik dan hebben voor nasi met saté en kroepoek?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ennnnnnn... die staat NIET op de kaart! Sorry meneer.
Oké, ik check je later wel! Peace! Je weet.quote:
A-town enzo!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, ik check je later wel! Peace! Je weet.
WIEH!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:28 schreef pberends het volgende:
NOVA Politiek, ned3.
Pechtold, van Beek en Wouter Bos.
Waarom heb je je haar gekleurd?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:28 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding]
Best moeilijk, om je handen zó gangsta te doen hoor!
Ook een beetje jammer van die winterkilootjesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom heb je je haar gekleurd?Blond stond je zo leuk!
Oké. Zeg maar wanneer het zo ver is. Dan bel ik je wel, chickie. Je weet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ook een beetje jammer van die winterkilootjes.
Maar nog DEZE zomer ben ik weer strak.
Wil je ook Baileys?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké. Zeg maar wanneer het zo ver is. Dan bel ik je wel, chickie. Je weet!
Als jij in een Baileys-bad gaat liggen!quote:
Net als Katja S. Nee dat vind ik zonde van de Baileysquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij in een Baileys-bad gaat liggen!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo! Even weer van de gebeurtenissen in mijn wijkje genieten op nederland 1![]()
.
Wat was er aan de hand?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo! Even weer van de gebeurtenissen in mijn wijkje genieten op nederland 1![]()
.
Omquote:
Zie nederland 1quote:
Hoe fucking ad rem kun je zijn, zeg!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
Wow, mên.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En andere mensen plaag je zeker door niet te reageren als ze terug groeten?![]()
![]()
Whaha.quote:
Airelle is tof.quote:
En je weet wat ze zeggen over vrouwen, heh?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Airelle is tof.
Jij niet.
Dus boeit het niet of we haar nou snappen of niet. Ze is gewoon tof. Punt.
Hou nou eens op met dat gejank van jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Airelle is tof.
Jij niet.
Dus boeit het niet of we haar nou snappen of niet. Ze is gewoon tof. Punt.
O ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is heel normaal. Als je me wel zou snappen zou ik me pas zorgen gaan maken.
Dkdfgkjdfj sdfkjldk uadfdjlkfjps dij idj sdkjnsf soijd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Airelle is nog helemaal in de DaVinci-mood.
Helemaal helderquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dkdfgkjdfj sdfkjldk uadfdjlkfjps dij idj sdkjnsf soijd.
Duidelijk toch?
Ah, de Airelle-code.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dkdfgkjdfj sdfkjldk uadfdjlkfjps dij idj sdkjnsf soijd.
Duidelijk toch?
Ja. Vrouwen hoor je niet te snappen. Duuuuuuh.quote:
Die film wil ik wel zienquote:
Ik snap jou anders aardig goedquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Vrouwen hoor je niet te snappen. Duuuuuuh.
En oh ja:quote:
Sara Kroos.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, sommige vrouwen hebben wel humor, hoor!Maar die zijn zeldzaam.
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En oh ja:
Vrouwen hebben geen humor.
Bewijs: zie boven.
Dat is toch dat wijf van de Lama's?quote:
Dude!quote:
Ik ben het voor een keer geheel met je eensquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude!!!!!!
Ik heb het hier niet over cabaretières...want die hebben dus hélémáál geen humor!!!
Sara Kroos is een vrouw met ernstige problemen!
Volgens mij is ze een keer in haar jeugd flink gegangraped geweest door een stel grote negers, want wat zij uitkraamt op het podium komt nogal frusti over!
Dude.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sara Kroos.![]()
Flauw programma trouwens.![]()
Ja, nu krabbel je terug hequote:
Geloof me. Er zíjn ook mensen die Sara Kroos grappig vinden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Mensen die denken dat er mensen bestaan die Sara Kroos echt grappig vinden.![]()
![]()
.
Iemand uit mijn klasquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Mensen die denken dat er mensen bestaan die Sara Kroos echt grappig vinden.![]()
![]()
.
Ze moeten toch wat he, in die TBS-kliniek.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geloof me. Er zíjn ook mensen die Sara Kroos grappig vinden.!!!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geloof me. Er zíjn ook mensen die Sara Kroos grappig vinden.!!!
Buup neemt je dus in een vrouwelijk schaapje?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
. Nu neem je me in het ooitje. Gekke Bupatih.
Ik ben de mislukte Dolly.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buup neemt je dus in een vrouwelijk schaapje?
Scherp.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
....quote:
Daar zou ik nog wat aan toe willen voegen:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1327/e46ba5e7/index.html
Hoezo arrogant?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En oh ja:
Vrouwen hebben geen humor.
Bewijs: zie boven.
En ik wil ook student of the year worden!quote:
En op vakantie, ja dat wil ik ook wel kut!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik wil ook student of the year worden!
Moet je wel je neus kunnen platdrukkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En op vakantie, ja dat wil ik ook wel kut!
Ja, maar met er alleen leuk uitzien red je het niet bij Bupa.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, dat filmpje is best wel een afknapper..
Maar ze ziet er wel leuk uit.
Ken je Kristin Davis persoonlijk dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar met er alleen leuk uitzien red je het niet bij Bupa.
Wie niet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En op vakantie, ja dat wil ik ook wel kut!
Nee, maar ik weet wel dat ze humor heeft. En dat is al heel iets.quote:
Toen had ik het filmpje al weggekliktquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je wel je neus kunnen platdrukken.
Uuuuhm... geen idee...quote:
Hoe weet je dat danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat ze humor heeft. En dat is al heel iets.
Ik vond het wel erg zwak van haar om niet te bewijzen dat ze echt nergens anders piercings had...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, dat filmpje is best wel een afknapper..
Maar ze ziet er wel leuk uit.
Nouja, ze vindt haar neus platdrukken een goed "kunstje" om zieltjes te winnenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen had ik het filmpje al weggeklikt
Erg goede bronnen dus.quote:
Oeoeoeoeoeoeoeoeh, wat knapquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ze vindt haar neus platdrukken een goed "kunstje" om zieltjes te winnen.
Oke. Dan ga ik nu slapen. Adios!quote:
Nee. Er komt helemaal niks op tv. De regering heeft besloten dat alle programma's per direct van de buis moeten. Vanaf 23:35 zal alles op zwart komen te staan.quote:
GRAPJAS!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Er komt helemaal niks op tv. De regering heeft besloten dat alle programma's per direct van de buis moeten. Vanaf 23:35 zal alles op zwart komen te staan.
Je kan elke dag een keer stemmen, dus ik zou zeggen: doe je plicht.quote:
Andijvie, inspirerend is ze nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Drs. P. heeft nog een mooi lied geschreven over andijvie.
Meerdere keren op een dag kan ook volgens mij!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan elke dag een keer stemmen, dus ik zou zeggen: doe je plicht.
(...)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Drs. P. heeft nog een mooi lied geschreven over andijvie.
Voor jou wel dan? Jij wordt geil van de folder van de groentenman?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
(...)
Gezien de weerzin die ze bij me wekt
(...)
Andijvie is voor mij geen lustobject
Nee, maar wel van een bord andijviestamppot met spekkies!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voor jou wel dan? Jij wordt geil van de folder van de groentenman?
Maar dat is dan ook wel verdomde lekkerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar wel van een bord andijviestamppot met spekkies!
Ik krijg alweer trek!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar wel van een bord andijviestamppot met spekkies!
Slaap lekkerquote:
Dat komt omdat ik op bigbrotherverslaafde stem steedsquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik op bigbrotherverslaafde stem steeds
Jammer dat jij er bent, daar zou ik graag nog even voor opblijven.quote:
quote:
Nee, ik weet niet. Vertel op...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Paltos het volgende:
OMG!!
Deze zocht ik al zo lang. [afbeelding]
Super!![]()
Eej swa! [afbeelding]
Jeweet. Oioi!
Ik zal ook gaan slapen, dan mis je in ieder geval niets belangrijks.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jammer dat jij er bent, daar zou ik graag nog even voor opblijven..
GA SLAPEN DAN MIETJE!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, ik ga slapen zei ik, laat me met rust..
Sorryquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, ik ga slapen zei ik, laat me met rust..
JIJ WAS TOCH SLAPEN GEK!?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
Hoi ER NOG!
Nou, check die streepjes op m'n trui!! Echt, deze kraag moet je gezien hebben, swa.quote:
Oeh, die is diepquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je kraag vet is, moet je 'm een keer wassen.
quote:Joo braddersss, al's cool, swa, wétog.
Kijk die vez die ik gekocht heb swa
Stone Island vriend.
Die kraag, da's eh vet..die capuchon ook nog hè.
ztrak of niet hè, wétog
Maar ja.
Nou.
Wel een vet truitje weetje.
Hè. Capuchon. Wétog.
Hoge kraag
Altijd vet kerel
SNUIFFFFFF
Ehhhhhhjahhhhhhh
Of niet dan? mweh
Vetzte is deze nog
stone strak
....
Maja, zpreek je later man.
no spang heh.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh, die is diep. Wat studeerde je ook alweer?
.
Nee, want dat kan de rest van ShowChattend FOK! niet van je genieten, en dat wil ik ze niet aandoen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik zal ook gaan slapen, dan mis je in ieder geval niets belangrijks.![]()
Hij zegt toch ook iets van 'hoespa', ofzoiets?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:04 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://picserver.student.utwente.nl/i/HT730F8VS4Y7]afbeelding][/url]
[..]
No spang he - hoespa... Mjah..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook iets van 'hoespa', ofzoiets?
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook iets van 'hoespa', ofzoiets?
Geen causaal verband? Dan heb je het over wannabe'squote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:04 schreef Paltos het volgende:
Kak gebruiken wij niet in België. Wij noemen het snobs. En ja, dan doelen we inderdaad naar die bepaalde stijl van kleden, maar het wordt ook gebruikt voor rijke mensen in Brasschaat met een zwembad. Maar er is geen noodzakelijk causaal verband tussen die bepaalde snobkleding (met vette kraagjes) en in een villa wonen.
Oh, da's waar. Ik zal proberen nog zoveel mogelijk mensen gelukkig te maken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want dat kan de rest van ShowChattend FOK! niet van je genieten, en dat wil ik ze niet aandoen.
Ik kan er niet tegen als mensen mij dwingenquote:
Zolang hetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh, da's waar. Ik zal proberen nog zoveel mogelijk mensen gelukkig te maken.![]()
JE MOET DOEN WAT JE WIL!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als mensen mij dwingen. Ik blijf gewoon hier nu
!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:08 schreef Bupatih het volgende:
De variant erop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil naar bed maar omdat jij zegt dat ik moet doen wat ik wil doe ik dat dus niet dus blijf ik hier TEGEN mijn zin in.quote:
En rena. Maar die wordt sowieso niet zo gelukkig van me..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zolang hetAirelle
maar niet is
.
Ik vind rena pas tof als ze ze zich inschrijft voor het wereldkampioenschap treinkoppen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
En rena. Maar die wordt sowieso niet zo gelukkig van me..
Ik bedoel rijdende treinen he.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind rena pas tof als ze ze zich inschrijft voor het wereldkampioenschap treinkoppen.
Dag.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
IK GA SLAPEN!!!
DOEI AIRELLE!!!
DOEI MISSBLISS!!!~!!!
Mij heb je er niet mee hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil naar bed maar omdat jij zegt dat ik moet doen wat ik wil doe ik dat dus niet dus blijf ik hier TEGEN mijn zin in.
Dus je vindt me tofquote:
Ik heb nog wel een stuk leverworst. Moet je het wel even komen halen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:25 schreef Paltos het volgende:
Ik zit hier met wat water.. Nu heb ik honger.
Hmm, nee, de kastdeur zit wat klem, ik geraak er niet uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stuk leverworst. Moet je het wel even komen halen!
Van die worst blijf je af... die is gereserveerd voor leuke, lieve mooie, intelligente vrouwen... nou ja, voor eentje dan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hmm, nee, de kastdeur zit wat klem, ik geraak er niet uit. [afbeelding]
Wat is er?quote:
Zeg dat dan gewoonquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:30 schreef Airelle het volgende:
Oftewel: ik lust er ook wel eentje. Wat heb je?
Perfectquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon.
Ik heb een Zuid-Afrikaanse droë rooi.
Lekker wegdrinkertjequote:
Ja, ernstig verslavend wegknaagvoerquote:
Zoete witte wijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is alle wijn (voor mij althans) muv zoete witte wijn.
Slootwaterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zoete witte wijn! Dat dronk ik toen ik voor het eerst wijn ging drinken. Als ik 't nu per ongeluk drink, vind ik het écht bocht.
Met suikerquote:
Het erge is nog dat als je gewoon heel duidelijk DROGE witte wijn vraagt in een (slecht) café en dat je gewoon zoete krijgtquote:
Als er nog ijs in zit ook, gaat het gewoon retourquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het erge is nog dat als je gewoon heel duidelijk DROGE witte wijn vraagt in een (slecht) café en dat je gewoon zoete krijgt.
Ik heb een keer ijs gehad in m'n rode wijn. TOEN heb ik het wel teruggebrachtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als er nog ijs in zit ook, gaat het gewoon retour.
Whe he heeee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:46 schreef DaMart het volgende:
Als iemand aan mij droge witte wijn vraagt, dan geef ik gewoon een leeg glas. Droger kan niet
Gatverquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb een keer ijs gehad in m'n rode wijn. TOEN heb ik het wel teruggebracht.
Ze hadden er gewoon de ballen verstand vanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gatver. Er zijn rode wijnen die licht gekoeld geserveerd moeten worden, maar met íjs?!
Ooh.. met ijs, zonder ijs, maakt me niks uitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze hadden er gewoon de ballen verstand van. Alleen ijs in m'n Baileys graag
.
Mmm het is heerlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ooh.. met ijs, zonder ijs, maakt me niks uit. Baileys
.
Ja, m'n oogleden beginnen dienst te weigerenquote:
Jullie mogen het best weten hoor, dat ik wakker ben!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand wakker.
Óf niemand wil laten weten dat hij/zij wakker is![]()
.
Ik vind rode wijn pasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is alle wijn (voor mij althans) muv zoete witte wijn.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:02 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Mensen die groeten moeten dood.
Sterf.quote:
Nee.quote:
Hoe was het in het tuincentrum?quote:
Ja tof!quote:
Holland bloemetjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja tof!
Ik heb nu 2 bakken aan mijn balkon hangen met allemaal leuke, vrolijke plantjes![]()
.
En ik heb 2 nieuwe bloempotjes gekocht voor twee binnenplanten, aangezien de potjes die ik gisteravond had gekocht veel te klein bleken. Die staan nu op het balkontafeltje met een plant met oranje bloemetjes.
Vraag me niet naar de namen, want ik weet het niet.
En ik ben ook zo dol op voetbalquote:
Anders ik welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik ben ook zo dol op voetbal [afbeelding].
quote:
Jullie zijn tofquote:
Die smileyquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn tof [afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn tof [afbeelding]
Wat is dát in hemelsnaamquote:
Niet zo veelquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Hoeveel van die lelijke smileys zijn er... [afbeelding]
in het klein, is ie beterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
De aller-aller slechtste smiley die er is! Gemaakt door mij.![]()
[afbeelding]
Jaa, dat is inderdaad wel de aller- aller- ALLER slechtste smiley die ik ooit gezien hebquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
De aller-aller slechtste smiley die er is! Gemaakt door mij.![]()
[afbeelding]
Ik heb 'm nog even verder voor je verkleind. Let u op, komt ie:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Klopt, hoe kleiner hoe beter. In dit geval.![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef The_Langolier het volgende:
Doutzen Kroes![]()
[afbeelding]
http://www.doutzenkroes.com/home.html
Friesland mag trots zijn.![]()
zo komt ie helemaal tot zijn rechtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog even verder voor je verkleind. Let u op, komt ie:
.
Zo is 'ie goed.
Nu net pas vergetenquote:
Tofjesquote:
Mooi! Dat is løk!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu net pas vergeten
Maar het kan!!
Ik mag gezellig met je mee
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:53 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Moslim smiley. Eigenlijk moet ie dan nog een grote baard hebben ofzo.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ShowChat #786: Van ruilen komt huilen...
Oh, die heb ik even gemist dan...quote:
Welke Sven?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:55 schreef Svensational het volgende:
Er is nog maar 1 vraag die ik niet weet.
Maar die van DM heeft allerlei onnodige pixels waardoor hij lelijk wordt (quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
Die van DM gaat gelijk met de, die van jou niet.
Nee, dat zeg ik niet, Bupatih zit hierquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, Bupatih zit hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |