Hoe weet je dat danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat ze humor heeft. En dat is al heel iets.
Ik vond het wel erg zwak van haar om niet te bewijzen dat ze echt nergens anders piercings had...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, dat filmpje is best wel een afknapper..
Maar ze ziet er wel leuk uit.
Nouja, ze vindt haar neus platdrukken een goed "kunstje" om zieltjes te winnenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen had ik het filmpje al weggeklikt
Erg goede bronnen dus.quote:
Oeoeoeoeoeoeoeoeh, wat knapquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ze vindt haar neus platdrukken een goed "kunstje" om zieltjes te winnen.
Oke. Dan ga ik nu slapen. Adios!quote:
Nee. Er komt helemaal niks op tv. De regering heeft besloten dat alle programma's per direct van de buis moeten. Vanaf 23:35 zal alles op zwart komen te staan.quote:
GRAPJAS!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Er komt helemaal niks op tv. De regering heeft besloten dat alle programma's per direct van de buis moeten. Vanaf 23:35 zal alles op zwart komen te staan.
Je kan elke dag een keer stemmen, dus ik zou zeggen: doe je plicht.quote:
Andijvie, inspirerend is ze nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Drs. P. heeft nog een mooi lied geschreven over andijvie.
Meerdere keren op een dag kan ook volgens mij!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan elke dag een keer stemmen, dus ik zou zeggen: doe je plicht.
(...)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Drs. P. heeft nog een mooi lied geschreven over andijvie.
Voor jou wel dan? Jij wordt geil van de folder van de groentenman?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
(...)
Gezien de weerzin die ze bij me wekt
(...)
Andijvie is voor mij geen lustobject
Nee, maar wel van een bord andijviestamppot met spekkies!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voor jou wel dan? Jij wordt geil van de folder van de groentenman?
Maar dat is dan ook wel verdomde lekkerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar wel van een bord andijviestamppot met spekkies!
Ik krijg alweer trek!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar wel van een bord andijviestamppot met spekkies!
Slaap lekkerquote:
Dat komt omdat ik op bigbrotherverslaafde stem steedsquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik op bigbrotherverslaafde stem steeds
Jammer dat jij er bent, daar zou ik graag nog even voor opblijven.quote:
quote:
Nee, ik weet niet. Vertel op...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Paltos het volgende:
OMG!!
Deze zocht ik al zo lang. [afbeelding]
Super!![]()
Eej swa! [afbeelding]
Jeweet. Oioi!
Ik zal ook gaan slapen, dan mis je in ieder geval niets belangrijks.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jammer dat jij er bent, daar zou ik graag nog even voor opblijven..
GA SLAPEN DAN MIETJE!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, ik ga slapen zei ik, laat me met rust..
Sorryquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Svensational het volgende:
Bupatih, ik ga slapen zei ik, laat me met rust..
JIJ WAS TOCH SLAPEN GEK!?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
Hoi ER NOG!
Nou, check die streepjes op m'n trui!! Echt, deze kraag moet je gezien hebben, swa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |