Moet je gewoon zeggen dat ze een beetje zwaar is. Heb je de popjes aan het dansen hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef Beroepsgokker het volgende:
Gister weer een mooie trouwens. We liggen in bed (geen sex, gewoon beetje knuffelen) en vriendin ligt op mij. Best benauwd dus ik snak even naar een hap adem. "Waarom zucht je, is er wat? Als er wat is moet je het zeggen hoor" - nee niks "ja waarom zucht je dan?" *ZUCHT*
zie feedbacktopicquote:
Ze heeft geen vertrouwen in jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef Zeepaard het volgende:
Een bewolkte blik en toch ontkennen.
Heeft iemand enig idee waarom?
het regent.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef Zeepaard het volgende:
\quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef glasbak het volgende:
Ik ken dat.. "Is er wat?" en dan 'nee' horen, maar toch het gevoel hebben dat er wel 'iets' is. Maar mooi niet dat ze het willen zeggen.
Maar ze blijven je ondertussen wel met een kwaaie blik aankijken...
"Ja, maar ik doe toch normaal?"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
"mooi zo wil je dan nu weer normaal doen"
"Maar waarom doe je dan zo?"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:58 schreef glasbak het volgende:
[..]
"Er is helemaal niets met mij. Zeik toch niet zo!"
"Je gedraagt je zo.. anders"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:09 schreef glasbak het volgende:
[..]
"Ik doe helemaal niets! Wát doe ik dan 'zo'??"
"waarom doe je nou zo!"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef glasbak het volgende:
[..]
"Ach, hou toch op. Stel je toch niet zo aan!"
"Ik doe helemaal niets, loop toch niet zo te zeuren.. Schei toch uit!! Als je nu niet ophoud met zeiken wordt ik boos"quote:
Ja, dat heeft nutquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef WeirdMicky het volgende:
*Pats, gore tyfushoer.
Dat zal je leren dat nooit meer te zeggen.
"ja dat bedoel ik nou!"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef glasbak het volgende:
[..]
"Ik doe helemaal niets, loop toch niet zo te zeuren.. Schei toch uit!! Als je nu niet ophoud met zeiken wordt ik boos"
"Ok, neuken?"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef WeirdMicky het volgende:
*Pats, gore tyfushoer.
Dat zal je leren dat nooit meer te zeggen.
Gek he, dit topic is meer iets voor onzin.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:21 schreef Copycat het volgende:
Die tweede poging lijkt niet echt te gaan werken ...
Allemaal door die kutwijven!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:23 schreef glasbak het volgende:
Dit is gewoon een afspiegeling van wat er in werkelijkheid dagelijks zich in duizenden relaties ter wereld voordoet.
Mja.. het probleem is, ze geeft het uiteindelijk wel toe dát er iets is, het duurt alleen zo vreselijk lang voordat het er uitkomt.quote:
Een ingebouwd electrisch schok-systeem zou ideaal zijn. Elke keer als ze zich weer als zulke kwellende zeikende vrouwen moeten typeren, dat ze een schok krijgen waar je U tegen zegt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:27 schreef glasbak het volgende:
[..]
Mja.. het probleem is, ze geeft het uiteindelijk wel toe dát er iets is, het duurt alleen zo vreselijk lang voordat het er uitkomt.
Maar ondertussen laat ze in haar gedragingen goed merken dat er 'iets' is.
Opzich kan ik me daar wel in vinden, en dan ben ik nog een jongen ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:02 schreef Disorder het volgende:
Sms van ex: "Ik voel me kut. Slaap lekker."
Sms terug: "Wil je bellen? Ik ben toch nog wakker."
Sms van ex: "Nee het is niks, laat maar. Doei."
Als ze dat zegt dan is er ook niks.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef Zeepaard het volgende:
"Nee, niks!"
Ja. godverdomme ik moet ook altijd alles eruit trekken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:40 schreef Pune het volgende:
"Waarom is er dan niets? Wil je weer ontkennen dat er iets is?"
En als je het wel verteld heb je een stok om mee te slaan!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:25 schreef Blackletter het volgende:
echt zo herkenbaar, alleen bij mij is het bij mijn vriend (het zijn dus niet altijd "die vrouwen") dan vraag ik hem wat er is, niks, maar de helft van de tijd is er dan wel wat, baal ik echt ontzettend van als hij me dan niet gewoon zegt wat er is.
hij zegt het dan niet omdat hij mij geen pijn wil doen, of er niet mee wil lastigvallen, maar ik heb liever dat hij het me wel verteld
Laat alle vrouwen een voorbeeld aan jou nemen!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef Brunette het volgende:
Vriend: Brunette wat is er?
Brunette: Dat weet je zelf wel, ik ben heel boos op jou
Vriend: Ow.
Brunette: Ja omdat je blablablabla gedaan hebt en daarom ben ik echt pissed.
Vriend: Ow, ja maar blablablabla
Brunette: Nee niks blablablablabla je had gewoon dat moeten doen PUNT.
Vriend: Ow oké
Brunette: Nou is het weer goed![]()
![]()
Aan de ene kant is het wel duidelijk enzo en de ander weet dan ook waar ie aan toe is, maar aan de andere kant dring ik mijn mening te erg op en ik ben soms ook niet al te subtiel, dus eigenlijk zit ik ook een beetje foutquote:Op zondag 28 mei 2006 23:58 schreef Orealo het volgende:
[..]
Laat alle vrouwen een voorbeeld aan jou nemen!
Neuh, niks mis met eerlijk over je mening zijn, mening moet er vroeger of later toch uitquote:Op maandag 29 mei 2006 00:03 schreef Brunette het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het wel duidelijk enzo en de ander weet dan ook waar ie aan toe is, maar aan de andere kant dring ik mijn mening te erg op en ik ben soms niet al te subtiel dus eigenlijk zit ik ook een beetje fout![]()
Nee maar ik ga zo vaak door met zeuren dat de ander mij haast gelijk moet geven, omdat ie dat gezeik echt zat isquote:Op maandag 29 mei 2006 00:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
Neuh, niks mis met eerlijk over je mening zijn, mening moet er vroeger of later toch uit![]()
je zegt het zelf al: 'gelijk hebben' is niet hetzelfde als 'gelijk krijgen'quote:Op maandag 29 mei 2006 00:06 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee maar ik ga zo vaak door met zeuren dat de ander mij haast gelijk moet geven, omdat ie dat gezeik echt zat is![]()
Maar meestal heb ik wel gelijk, althans dat vind ikquote:Op maandag 29 mei 2006 00:09 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
je zegt het zelf al: 'gelijk hebben' is niet hetzelfde als 'gelijk krijgen'![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:57 schreef Ingridh007 het volgende:
"Wat is er?"
"Nee niks, laat nou maar"
"Nee zeg maar"
"Nou dit en dit"
"Jezus daar zeik je iedere week over, er komt een moment dat ik er genoeg van heb!"
Ja, vrouwen die zeggen altijd na de seks 'Waar denk je nu aan?'quote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef marrelltje het volgende:
fijn om als vrouw dit te lezennog fijner te weten dat ik juist degene ben die dit altijd vraagt..
Of: "Hoe vond je het?".quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:35 schreef diginoob het volgende:
Ja, vrouwen die zeggen altijd na de seks 'Waar denk je nu aan?'
quote:Op maandag 29 mei 2006 01:46 schreef Paddokingnr1 het volgende:
"Wat is er ?"
"Niets"
"ok" en schenkt er geen aandacht meer aan
10 minuten later
"jij hebt nooit intresse in mij of respect voor mijn gevoelens
"
"Hoezo dat dan
"
"Ik heb verdriet en jij merkt dat niet eens
"
"
wtf "
"Ik vroeg net nog wat er was en toen was er niets volgens jou"
"Je had door moeten vragen
"
"Krijg de hik"
10 minuten later
"Ik ga binnenkort een boek kopen"
"Wat voor boek dan en is dat boek voor mij
"
"Het is een boek voor mezelf "vrouwen voor dummies" mischien dat ik jullie soort dan ooit nog eens ga begrijpen
"
"
"
Om dit soort lange, warrige verhalen te ontkomen kun je beter de hele vraag niet stellen of hem beantwoorden met hm hmmmquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:46 schreef vencodark het volgende:
Ik ken het vanuit mijn kant (laat ik stellen, de vrouwen/vriendinnen kant).
Een tijdje geleden voelde ik me ook niet geweldig omdat mn vriend me een beetje alleen liet terwijl ik daar was maar ik wilde er niks over zeggen omdat het wel bij zou draaien en ik niet alles nodig vind te bespreken. Dus ik zat beetje voor me uit te staren en hij vroeg waaraan ik zat te denken. Dus ik zei dat ik nergens aan dacht, terwijl ik me juist erg bezig hield met hem/ons.
Misschien dat dat iets verduidelijkt voor de mannen hier die geen (eerlijk) antwoord krijgen van hun vriendin.
Op dat moment voelt een vrouw zich misschien beetje minder met betrekking tot jou omdat je iets "fouts" gezegt heb of whatever maar wilde ze het ook niet speciaal bespreken omdat het ook weer niet zooo belangrijk is.
Euhm, is dat enigzins helder?![]()
iig, zo is het bij mij.![]()
Euhm...ik weet niet of ik helemaal snap wat je bedoeld. Ik was wel al beetje bang dat het onduidelijk zou overkomen etc. Maare, ik stel geen vragen en als hij het aan me vraagt zeg ik ook dat er niks bijzonders is. Mocht het wel zo zijn zal ik het ook wel zeggen. Als dat is wat je bedoeldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Om dit soort lange, warrige verhalen te ontkomen kun je beter de hele vraag niet stellen of hem beantwoorden met hm hmmm
quote:Op zondag 4 juni 2006 03:51 schreef Magic-IRC het volgende:
Bert Visscher: Vriendinlieverd, Is er wat?
nee joh, wat zou er moeten zijn.
![]()
En zo waar....spijtig eigenlijk.quote:Dat hele stuk is geweldig!
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:10 schreef Marruk het volgende:
Eén keer eerlijk gezegd dat mn ex was aangekomen, pfoei, dat doe ik dus ook nooit weer. Was gewoon nádat ze vroeg 'ben ik de laatste tijd was aangekomen?'
Ja, je bent wel wat dikker geworden ja.
Men men men, wat een feest was dat![]()
Hahahaa! Zo'n opmerking heb ik ook eens gemaakt (ik gaf de schuld nog aan een broek die te strak zou zitten)! Nou, dat heb ik geweten. Maanden gezanik. Nou zat er al meer niet goed, maar die opmering bleek uiteindelijk de druppel die emmer deed overlopenquote:Eén keer eerlijk gezegd dat mn ex was aangekomen, pfoei, dat doe ik dus ook nooit weer. Was gewoon nádat ze vroeg 'ben ik de laatste tijd was aangekomen?'
Ik kan me bizar weinig voorstellen van vrouwen die zoveel ophef over hun gewicht maken.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hahahaa! Zo'n opmerking heb ik ook eens gemaakt (ik gaf de schuld nog aan een broek die te strak zou zitten)! Nou, dat heb ik geweten. Maanden gezanik. Nou zat er al meer niet goed, maar die opmering bleek uiteindelijk de druppel die emmer deed overlopen![]()
In de maatschappij in deze tijd licht er toch veel druk op hoe je er als vrouw uitziet. Hoe je je kleed, hoe je uitstraling is en ook je gewicht.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:30 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik kan me bizar weinig voorstellen van vrouwen die zoveel ophef over hun gewicht maken.
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:14 schreef Houniet het volgende:
"Wat is er?"
"Niks?"
"Echt niet?"
"Neehee"
"Oh sorry hoor! Ik zeg al niets meer!"
"Zo bedoel ik het niet"
"Nee laat nou maar zitten"
"Ja zeg dan niets"
zoiets :p
volgens mij kciken vrouwen op dit spelletje.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
"Je weet dat we er uiteindelijk toch wel over gaan praten, dus kun je net zo goed nu zeggen wat er aan de hand is, dan kunnen we de rest van het spelletje achterwege laten"
Werkt prima
Ze is vreemd gegaan en twijfelt of ze het gaat zeggen, uitmaken en met die andere gozer verder gaat....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef Zeepaard het volgende:
Wij mannen kramen dit soort onzin écht niet uit als er niet wat isquote:Op maandag 26 juni 2006 13:52 schreef vencodark het volgende:
Ik ken het precies andersom. Ik vroeg mn vriend 2 mnd terug eens wat er was want hij gedroeg zich beetje vreemd en was volgens mij totaal niet happy. Hij bleef ontkennen en zei dat ik vertrouwen moest hebben. Ik toch merken dat er wat was maar goed, vertrouwen proberen te hebben.
Nu heeft ie het uitgemaakt en verteld dat het toen ook al speelde maar het niet durfde te zeggen.
Mannen![]()
Haha, hij zei dat er niets was, terwijl er wel was en dat 2 mnd later zo'n beetje pas durfde toe te geven.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:59 schreef het.ismij het volgende:
precies.
als we zeggen dat er niets is dan is er ook niks
en als je het niet wilt weten wat er is, vraag er dan niet naar.
Dan is het geen echte vent.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, hij zei dat er niets was, terwijl er wel was en dat 2 mnd later zo'n beetje pas durfde toe te geven.
Ik wilde het juist wel weten maar hij ontkende. Tja.
Hier wel. Heropgevoed.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:40 schreef het.ismij het volgende:
[..]
volgens mij kciken vrouwen op dit spelletje.![]()
Zelfs dit werkt niet.![]()
pff..quote:
Dat soort verhalen, gewoon voor kennisgeving aannemen, even armen om d'r heen, kusje erop en weer vergeten.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:18 schreef het.ismij het volgende:
k herken het.
EN k word der helemaal horendooll van!!
dan vraag ik er naar krijg je hele verhalen waar je echt niks mee kan, is het niet goed
vraag je er niet verder op door. is het ook niet goed.![]()
![]()
Was het maar zo simpel.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:25 schreef innovative het volgende:
[..]
Dat soort verhalen, gewoon voor kennisgeving aannemen, even armen om d'r heen, kusje erop en weer vergeten.
Gewoon doen alsof je luistert en vervolgens klaar.
He gaat meer om het feit dat je/ze doorheeft dat je pissig/geirriteerd bent dan waarom.quote:De andere kant op trouwens, kan mijn vriend nog weleens ineens heel boos of geirriteerd kijken. Dan vraag ik "wat is er". Is het antwoord "ik ben boos". Ja, dát snapte ik ook wel, he? Ik wil weten waarom!
Tja, klaarblijkelijk is hij boos op mij, heb ik iets fout gegaan. Tenzij hij met een goede uitleg komt wat ik fout heb gedaan (en ik het daarmee eens ben), zeg ik geen sorry en kan ik het voor de toekomst ook niet voorkomen.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef het.ismij het volgende:
He gaat meer om het feit dat je/ze doorheeft dat je pissig/geirriteerd bent dan waarom.![]()
De reden boeid niet, het gaat om het feit dat.
Zweep erover als ze niet toegeeft dat er iets is is misschien iets te drastischquote:Op maandag 26 juni 2006 15:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
pff..
k moet het echt is drastischer gaan aanpakken denk k.![]()
Mwah, soms vind ik zelf gewoon dat ik zeur. Dan baal ik wel ergens van, maar gaat het eigenlijk nergens over. Ik baal dan vooral van iets heel kleins omdat ik moe ben, ofzo. Dan kan een mug een olifant worden terwijl ik zelf al weet dat 't nergens om gaat.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef De_Hertog het volgende:
Meestal is er wel iets aan de hand, maar durven 'ze' (generaliseren kunnen we allemaal) er niet over te praten. Als je dan subtiel doorvraagt, zonder irritant te worden, komt het er vanzelf wel uit. En als je dat een paar keer hebt gehad kun je dat de volgende keren wel overslaan![]()
Dan kun je het beter gewoon meteen zeggen, dan is er geen probleem. Als het toch maar iets kleins is, kleine moeitequote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef innovative het volgende:
[..]
Mwah, soms vind ik zelf gewoon dat ik zeur. Dan baal ik wel ergens van, maar gaat het eigenlijk nergens over. Ik baal dan vooral van iets heel kleins omdat ik moe ben, ofzo. Dan kan een mug een olifant worden terwijl ik zelf al weet dat 't nergens om gaat.
Dan zeg ik dus "nee, niks". Gewoon, omdat ik het de volgende dag weer vergeten ben. Alleen neemt vriendje daar geen genoegen mee...
Als ik het meteen zeg, is het gezeik net zo groot. Ik slik het gewoon lekker in, omdat hij er verder niks aan kan doen op dat moment, ik ook niet en het de volgende dag weer over is. Vertel ik het op zo'n moment, als ik toch al niet lekker in mijn vel zit, dan wordt het een huilbui oid, iig is de avond verpest en waarom? Nergens om, omdat het niks constructiefs bij draagt.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Dan kun je het beter gewoon meteen zeggen, dan is er geen probleem. Als het toch maar iets kleins is, kleine moeiteEn na een tijdje kun je ook wel een beetje inschatten waneer iets 'groot' of 'klein' is. Aan de andere kant, misschien vraag je er ook wel een beetje om, met dat citaat van Oscar Wilde in je onderschrift
* Woldo is het er helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:57 schreef Demophon het volgende:
*zucht*![]()
Als vrouwen nou wat duidelijker waren, dit zou de wereld een stuk makkelijker maken!
Wat zullen we nou krijgen???quote:Op maandag 26 juni 2006 15:59 schreef innovative het volgende:
[..]
Als ik het meteen zeg, is het gezeik net zo groot. Ik slik het gewoon lekker in, omdat hij er verder niks aan kan doen op dat moment, ik ook niet en het de volgende dag weer over is. Vertel ik het op zo'n moment, als ik toch al niet lekker in mijn vel zit, dan wordt het een huilbui oid, iig is de avond verpest en waarom? Nergens om, omdat het niks constructiefs bij draagt.
Kortom, ik zeg niks. Hij kan 't twee keer vragen, als ik het nuttig vind zeg ik het wel, zo niet, dan moet het gevraag ook over zijn.
I know...quote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef MikeyMan het volgende:
Wat zullen we nou krijgen???![]()
De hele avond weten dat er iets is; maar elke keer te horen krijgen "er is niks" terwijl er wel iets is; is niet echt veel gezelliger hoor...
Mjah, maar zo zal het -als het goed is- voor iedereen zijn, lijkt me...quote:Op maandag 26 juni 2006 17:36 schreef innovative het volgende:
[..]
I know...
Ik ben gewoon te doorzichtig voor jou. Soms zit ik gewoon te zeuren (dat weet jij ook), dan kan ik het beter voor me houden. Maar ja, jij ziet dat er wel wat is, dus niks zeggen is ook weer niet handig.
Je kent me te goed. Ik moet je dumpen, ben ik bang![]()
Ik ben zelf ook een vrouw hoor en ik ken de preoccupatie met gewicht wel, maar je kunt het ook te ver doordrijven.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:57 schreef Muurtje het volgende:
[..]
In de maatschappij in deze tijd licht er toch veel druk op hoe je er als vrouw uitziet. Hoe je je kleed, hoe je uitstraling is en ook je gewicht.
Vooral met al die dunne beroemdheden die meisjes als rolmodel gaan nemen, met name als ze nog vrij jong zijn en met de mode mee willen.
Helaas is zo'n figuur niet voor iedereen besteed...
Plus het feit dat ik denk als vrouwen tevreden zijn met hun gewicht omdat er net wat kilotjes af zijn... komt volgens mij bij een hele hoop mensen voor
Dat moet mijn vriend dus vooral niet flikken. Ja, ik heb wel eens zeikverhalen en het enige wat ik dan verwacht is dat hij luistert, verder hoeft hij in feite niet veel te doen...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:25 schreef innovative het volgende:
Gewoon doen alsof je luistert en vervolgens klaar.
iedere vrouw met een vriend knows this tooquote:Op maandag 26 juni 2006 14:20 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
iedere man met een vriendin know this
Mijn vriend kan heel goed geintereseerd luisteren en het dan zo snel mogelijk weer vergeten... En da's dus wat ik bedoeldequote:Op maandag 26 juni 2006 17:54 schreef Black_Tulip het volgende:
Dat moet mijn vriend dus vooral niet flikken. Ja, ik heb wel eens zeikverhalen en het enige wat ik dan verwacht is dat hij luistert, verder hoeft hij in feite niet veel te doen...
... maar als hij dan niet luistert..?
Dat kan dan wel weer door de beugelquote:Op maandag 26 juni 2006 18:44 schreef innovative het volgende:
[..]
Mijn vriend kan heel goed geintereseerd luisteren en het dan zo snel mogelijk weer vergeten... En da's dus wat ik bedoelde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |