Moet je gewoon zeggen dat ze een beetje zwaar is. Heb je de popjes aan het dansen hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef Beroepsgokker het volgende:
Gister weer een mooie trouwens. We liggen in bed (geen sex, gewoon beetje knuffelen) en vriendin ligt op mij. Best benauwd dus ik snak even naar een hap adem. "Waarom zucht je, is er wat? Als er wat is moet je het zeggen hoor" - nee niks "ja waarom zucht je dan?" *ZUCHT*
zie feedbacktopicquote:
Ze heeft geen vertrouwen in jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef Zeepaard het volgende:
Een bewolkte blik en toch ontkennen.
Heeft iemand enig idee waarom?
het regent.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef Zeepaard het volgende:
Een bewolkte blik en toch ontkennen.
Heeft iemand enig idee waarom?
\quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef glasbak het volgende:
Ik ken dat.. "Is er wat?" en dan 'nee' horen, maar toch het gevoel hebben dat er wel 'iets' is. Maar mooi niet dat ze het willen zeggen.
Maar ze blijven je ondertussen wel met een kwaaie blik aankijken...
"Ja, maar ik doe toch normaal?"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
"mooi zo wil je dan nu weer normaal doen"
"Maar waarom doe je dan zo?"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:58 schreef glasbak het volgende:
[..]
"Er is helemaal niets met mij. Zeik toch niet zo!"
"Je gedraagt je zo.. anders"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:09 schreef glasbak het volgende:
[..]
"Ik doe helemaal niets! Wát doe ik dan 'zo'??"
"waarom doe je nou zo!"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef glasbak het volgende:
[..]
"Ach, hou toch op. Stel je toch niet zo aan!"
"Ik doe helemaal niets, loop toch niet zo te zeuren.. Schei toch uit!! Als je nu niet ophoud met zeiken wordt ik boos"quote:
Ja, dat heeft nutquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef WeirdMicky het volgende:
*Pats, gore tyfushoer.
Dat zal je leren dat nooit meer te zeggen.
"ja dat bedoel ik nou!"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef glasbak het volgende:
[..]
"Ik doe helemaal niets, loop toch niet zo te zeuren.. Schei toch uit!! Als je nu niet ophoud met zeiken wordt ik boos"
"Ok, neuken?"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef WeirdMicky het volgende:
*Pats, gore tyfushoer.
Dat zal je leren dat nooit meer te zeggen.
Gek he, dit topic is meer iets voor onzin.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:21 schreef Copycat het volgende:
Die tweede poging lijkt niet echt te gaan werken ...
Allemaal door die kutwijven!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:23 schreef glasbak het volgende:
Dit is gewoon een afspiegeling van wat er in werkelijkheid dagelijks zich in duizenden relaties ter wereld voordoet.
Mja.. het probleem is, ze geeft het uiteindelijk wel toe dát er iets is, het duurt alleen zo vreselijk lang voordat het er uitkomt.quote:
Een ingebouwd electrisch schok-systeem zou ideaal zijn. Elke keer als ze zich weer als zulke kwellende zeikende vrouwen moeten typeren, dat ze een schok krijgen waar je U tegen zegt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:27 schreef glasbak het volgende:
[..]
Mja.. het probleem is, ze geeft het uiteindelijk wel toe dát er iets is, het duurt alleen zo vreselijk lang voordat het er uitkomt.
Maar ondertussen laat ze in haar gedragingen goed merken dat er 'iets' is.
Opzich kan ik me daar wel in vinden, en dan ben ik nog een jongen ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:02 schreef Disorder het volgende:
Sms van ex: "Ik voel me kut. Slaap lekker."
Sms terug: "Wil je bellen? Ik ben toch nog wakker."
Sms van ex: "Nee het is niks, laat maar. Doei."
Als ze dat zegt dan is er ook niks.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef Zeepaard het volgende:
"Nee, niks!"
Ja. godverdomme ik moet ook altijd alles eruit trekken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:40 schreef Pune het volgende:
"Waarom is er dan niets? Wil je weer ontkennen dat er iets is?"
En als je het wel verteld heb je een stok om mee te slaan!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:25 schreef Blackletter het volgende:
echt zo herkenbaar, alleen bij mij is het bij mijn vriend (het zijn dus niet altijd "die vrouwen") dan vraag ik hem wat er is, niks, maar de helft van de tijd is er dan wel wat, baal ik echt ontzettend van als hij me dan niet gewoon zegt wat er is.
hij zegt het dan niet omdat hij mij geen pijn wil doen, of er niet mee wil lastigvallen, maar ik heb liever dat hij het me wel verteld
Laat alle vrouwen een voorbeeld aan jou nemen!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef Brunette het volgende:
Vriend: Brunette wat is er?
Brunette: Dat weet je zelf wel, ik ben heel boos op jou
Vriend: Ow.
Brunette: Ja omdat je blablablabla gedaan hebt en daarom ben ik echt pissed.
Vriend: Ow, ja maar blablablabla
Brunette: Nee niks blablablablabla je had gewoon dat moeten doen PUNT.
Vriend: Ow oké
Brunette: Nou is het weer goed![]()
![]()
Aan de ene kant is het wel duidelijk enzo en de ander weet dan ook waar ie aan toe is, maar aan de andere kant dring ik mijn mening te erg op en ik ben soms ook niet al te subtiel, dus eigenlijk zit ik ook een beetje foutquote:Op zondag 28 mei 2006 23:58 schreef Orealo het volgende:
[..]
Laat alle vrouwen een voorbeeld aan jou nemen!
Neuh, niks mis met eerlijk over je mening zijn, mening moet er vroeger of later toch uitquote:Op maandag 29 mei 2006 00:03 schreef Brunette het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het wel duidelijk enzo en de ander weet dan ook waar ie aan toe is, maar aan de andere kant dring ik mijn mening te erg op en ik ben soms niet al te subtiel dus eigenlijk zit ik ook een beetje fout![]()
Nee maar ik ga zo vaak door met zeuren dat de ander mij haast gelijk moet geven, omdat ie dat gezeik echt zat isquote:Op maandag 29 mei 2006 00:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
Neuh, niks mis met eerlijk over je mening zijn, mening moet er vroeger of later toch uit![]()
je zegt het zelf al: 'gelijk hebben' is niet hetzelfde als 'gelijk krijgen'quote:Op maandag 29 mei 2006 00:06 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee maar ik ga zo vaak door met zeuren dat de ander mij haast gelijk moet geven, omdat ie dat gezeik echt zat is![]()
Maar meestal heb ik wel gelijk, althans dat vind ikquote:Op maandag 29 mei 2006 00:09 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
je zegt het zelf al: 'gelijk hebben' is niet hetzelfde als 'gelijk krijgen'![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:57 schreef Ingridh007 het volgende:
"Wat is er?"
"Nee niks, laat nou maar"
"Nee zeg maar"
"Nou dit en dit"
"Jezus daar zeik je iedere week over, er komt een moment dat ik er genoeg van heb!"
Ja, vrouwen die zeggen altijd na de seks 'Waar denk je nu aan?'quote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef marrelltje het volgende:
fijn om als vrouw dit te lezennog fijner te weten dat ik juist degene ben die dit altijd vraagt..
Of: "Hoe vond je het?".quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:35 schreef diginoob het volgende:
Ja, vrouwen die zeggen altijd na de seks 'Waar denk je nu aan?'
quote:Op maandag 29 mei 2006 01:46 schreef Paddokingnr1 het volgende:
"Wat is er ?"
"Niets"
"ok" en schenkt er geen aandacht meer aan
10 minuten later
"jij hebt nooit intresse in mij of respect voor mijn gevoelens
"
"Hoezo dat dan
"
"Ik heb verdriet en jij merkt dat niet eens
"
"
wtf "
"Ik vroeg net nog wat er was en toen was er niets volgens jou"
"Je had door moeten vragen
"
"Krijg de hik"
10 minuten later
"Ik ga binnenkort een boek kopen"
"Wat voor boek dan en is dat boek voor mij
"
"Het is een boek voor mezelf "vrouwen voor dummies" mischien dat ik jullie soort dan ooit nog eens ga begrijpen
"
"
"
Om dit soort lange, warrige verhalen te ontkomen kun je beter de hele vraag niet stellen of hem beantwoorden met hm hmmmquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:46 schreef vencodark het volgende:
Ik ken het vanuit mijn kant (laat ik stellen, de vrouwen/vriendinnen kant).
Een tijdje geleden voelde ik me ook niet geweldig omdat mn vriend me een beetje alleen liet terwijl ik daar was maar ik wilde er niks over zeggen omdat het wel bij zou draaien en ik niet alles nodig vind te bespreken. Dus ik zat beetje voor me uit te staren en hij vroeg waaraan ik zat te denken. Dus ik zei dat ik nergens aan dacht, terwijl ik me juist erg bezig hield met hem/ons.
Misschien dat dat iets verduidelijkt voor de mannen hier die geen (eerlijk) antwoord krijgen van hun vriendin.
Op dat moment voelt een vrouw zich misschien beetje minder met betrekking tot jou omdat je iets "fouts" gezegt heb of whatever maar wilde ze het ook niet speciaal bespreken omdat het ook weer niet zooo belangrijk is.
Euhm, is dat enigzins helder?![]()
iig, zo is het bij mij.![]()
Euhm...ik weet niet of ik helemaal snap wat je bedoeld. Ik was wel al beetje bang dat het onduidelijk zou overkomen etc. Maare, ik stel geen vragen en als hij het aan me vraagt zeg ik ook dat er niks bijzonders is. Mocht het wel zo zijn zal ik het ook wel zeggen. Als dat is wat je bedoeldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Om dit soort lange, warrige verhalen te ontkomen kun je beter de hele vraag niet stellen of hem beantwoorden met hm hmmm
quote:Op zondag 4 juni 2006 03:51 schreef Magic-IRC het volgende:
Bert Visscher: Vriendinlieverd, Is er wat?
nee joh, wat zou er moeten zijn.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |