Toen wist niemand nog van de ontwikkeling van Urby.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
En dus niet voor de bank. Je zag het aan JuanFran![]()
gras wel, de kenner!quote:Op zondag 28 mei 2006 16:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toen wist niemand nog van de ontwikkeling van Urby.
marsu, waar heb je dat gevonden?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:38 schreef marsu het volgende:
[..]
Als Ten Cate een versterking in hem ziet, lijkt het me een uitstekende voetballer.
Nou ja, Gabri is wel al erg lang uit de roulatie. Dit seizoen 11 duels, vorig seizoen 4, jaar daarvoor 16. We gaan terug tot 2002/03 toen ie met 27 duels aan een aanvaardbaar aantal kwam.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:19 schreef StarGazer het volgende:
Tzou na de Laudrupjes wel een unieke transfer zijn idd
Hij al een flink aantal maanden eerder.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hallo, ik heb het ook altijd gezegd hoor.
Gaat niet goed samen met voorbereiding CL etc.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Kregen ze dat niet rond VoreG?
Geen ramp natuurlijk, maar het was wel een leuke wedstrijd geweest lijkt mij.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo'n ramp dan?
Precies. Ik had het wel leuk gevonden als die wedstrijd was doorgegaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Geen ramp natuurlijk, maar het was wel een leuke wedstrijd geweest lijkt mij.
Precies.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:38 schreef Riro het volgende:
Ja, tuurlijk. Maar zo'n wedstrijd was toch leuk geweest en je heb wel gelijk een tegenstander van niveau.
"Chrome seats, jeweettoch."quote:
quote:Ajax verliest van Boca en Hertha BSC in Terborg
Ajax heeft op het toernooi in Terborg vanochtend de wedstrijd tegen het Argentijse Boca Juniors verloren. ook de wedstrijd om de derde en vierde plaats is verloren. Van Hertha BSC werd met 2-1 verloren, en nu waren het eens een keer de Duitsers die in de laatste minuut scoorden voor de winst. Het Braziliaanse Atletico Mineiro heeft de finale van het prestigieuze toernooi met 2-0 gewonnen.
OOMGGGWTFFFFFFFROLLERCOASTER !!!!!!!11111!!!!!unosduostres!!1111quote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef Houniet het volgende:
OVER VAN GAAL EN 1995!!!!!!!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |