Ik ga winkelen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar kun je geld mee verdienen in Afrika!
Ik was al bang dat je niet zou komen.quote:
Oh, ik kóm wel hoor.quote:
in de regenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:46 schreef JDude het volgende:
Teruglurckpost.
Trouwens. Er staat een biertap in de tuin hier. Met Hertog Jan
.
Synoniem voor "open" in de leukere delen van Nederland.quote:
Nee mên, we hebben hier een veranda en twee partytentenquote:
hilversum is dan inderdaad ook niet leukquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Synoniem voor "open" in de leukere delen van Nederland.
quote:
ve·ran·da (de ~ (v.), ~'s)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef JDude het volgende:
Nee mên, we hebben hier een veranda en twee partytenten.
Seqsue.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Litso het volgende:
Braque.
Hihi. Túúrlijk gekkie. Daar zeggen ze het, en bij ons in Brabant ookquote:
nou vooruit, omdat het HJ is!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee mên, we hebben hier een veranda en twee partytenten.
Maar ze zeggen het óók in Drenthe.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Hihi. Túúrlijk gekkie. Daar zeggen ze het, en bij ons in Brabant ook.
Het is dat het mijn ouders hun feest is, anders was het een mooie meet-locatie geweestquote:
Kunnen ze daar práten?quote:
Ja, reuzegoed.quote:
die jagen we wel weg.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is dat het mijn ouders hun feest is, anders was het een mooie meet-locatie geweest.
Hm, hm. Ik vind het toch een beetje een inteeltprovincie die enkel geschikt is om met 150 km/h te passeren op weg naar Groningen.quote:
Croupouque.quote:
Bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
Ik heb PMS, trouwens.
Nou, er komen wel toffe mensen vandaan, heur.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, hm. Ik vind het toch een beetje een inteeltprovincie die enkel geschikt is om met 150 km/h te passeren op weg naar Groningen.
geeft niet, ik ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
Ik heb PMS, trouwens.
Groningen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, hm. Ik vind het toch een beetje een inteeltprovincie die enkel geschikt is om met 150 km/h te passeren op weg naar Groningen.
Okay, naja. Zelf maar even het internet checken, dan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar om op je vraag in te gaan, ik denk van wel Ch. Heb nog dus hoef niet te kijken..
Wat een feestquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
Ik heb PMS, trouwens.
Mits stad.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Groningen.
Jep. En nu heb ik zin in chocola en thee en een puike film of een show van Hans Teeuwen.quote:
Hier zijn de shops meestal wel zo vroeg open hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, naja. Zelf maar even het internet checken, dan..
quote:
Hier niet altijd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier zijn de shops meestal wel zo vroeg open hoor.
O.quote:Open Daily 11:00-01:00
Nee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee. Spring dan voor een trein ofzo, fucking emo.
Maar niet met dit weerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:02 schreef Litso het volgende:
Daar kan ik nou echt zoo van genieten he, het platteland in Groningen.
Serieus. Best lekker, om daar af en toe eens een weekje rond te hangen.
Echt, ooit ga ik met je trouwenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jep. En nu heb ik zin in chocola en thee en een puike film of een show van Hans Teeuwen.
Ik ben niet van plan te trouwen, met wie dan ook.quote:
dat besluiten wij wel voor jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan te trouwen, met wie dan ook.
Ik wil niet uitgehuwelijkt worden!quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan te trouwen, met wie dan ook.
Yes!quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We gaan vuig de liefde bedrijven, kleddernat van de regen.
Ok, niet lekker om op te kauwen trouwens.quote:
Schiet dan opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
Als ik zometeen naar buiten loop, schijnt de zon volop.
Ja, wacht even. Eerst veters strikken.quote:
Oh. Dat was ik vergeten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef Litso het volgende:
[..]!!
Mij een beetje opwarmen vlak voor ik op familieweekend moet en we 2 nachten niet kunnen cybersexen he?
zeker geen strikdiploma ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:12 schreef Chowi het volgende:
Hó, nee, da's geen goede knoop. Nog een keer.
Ik heb nooit schoenen met veters.quote:
Half 4 en ik moet ook nog boodschappen doen...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Dat was ik vergeten..
Hoelaat ga je weg?.
ligt eraan, wie wens je het toequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef jogy het volgende:
Is het trouwens erg om te hopen dat de vogelgriep daadwerkelijk een keer over slaat op mensen en dat het dan niet zo'n dooie mus () als SARS blijkt te zijn?
dan duurt je veters strikken wel erg langquote:
Wanneer komen die vliegtuigen nou verdomme eens hier in een hoog gebouw vliegen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef jogy het volgende:
Is het trouwens erg om te hopen dat de vogelgriep daadwerkelijk een keer over slaat op mensen en dat het dan niet zo'n dooie mus () als SARS blijkt te zijn?
eerst hoge gebouwen bouwen, dan komen ze!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Wanneer komen die vliegtuigen nou verdomme eens hier in een hoog gebouw vliegen?
Dat zet geen zoden aan de dijk, massale zaaiïngen van dood en verderf wil ik zien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Wanneer komen die vliegtuigen nou verdomme eens hier in een hoog gebouw vliegen?
Sarin verspreiden door de waterleiding.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zet geen zoden aan de dijk, massale zaaiïngen van dood en verderf wil ik zien.
En toen ik het zei was ik emo. Dubbele meetdingen hier.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zet geen zoden aan de dijk, massale zaaiïngen van dood en verderf wil ik zien.
EMO.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En toen ik het zei was ik emo. Dubbele meetdingen hier.
Je bent ook emoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar jij bent emo.quote:
beter dan elmoquote:
Ja maar jij bént ook een emo. mij lijkt het gewoon leuk om te zien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou je ook moeten proberen. Zou je staan.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:26 schreef Litso het volgende:
Zo, en nu even een vluggertje voordat ik naar de camping vertrek.
Nee, ik ben gewoon een meisje wat érg van zeuren houdtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar jij bént ook een emo. mij lijkt het gewoon leuk om te zien.
Gerechtigheidquote:
Ik drink niet en kan niet roken. Ik ga dan wel dood, maar m'n lever en longen zijn intact.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:27 schreef jogy het volgende:
En ik ga toch niet dood, ik eet fruit.
Oeh, ik weet niet wat ik erger vind, vogelgriep of stikkend sterven omdat mijn longen geen zuurstof meer opnemen terwijl mijn lever alle andere organen opzij drukt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik drink niet en kan niet roken. Ik ga dan wel dood, maar m'n lever en longen zijn intact.
Als je ze daarna meteen opeet heb je er nog wat aan ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef mcDavid het volgende:
croissants die nog warm zijn als je ze koopt!
uiteraard.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ze daarna meteen opeet heb je er nog wat aan ook
Brandend sterven. Dat lijkt me persoonlijk het minst fijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh, ik weet niet wat ik erger vind, vogelgriep of stikkend sterven omdat mijn longen geen zuurstof meer opnemen terwijl mijn lever alle andere organen opzij drukt.
jep.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:35 schreef DyingFox het volgende:
Is het ironisch dat het enige opbeurende aan deze troosteloze deerniswekkende dag de smaak van een sinaasappel is, die overgevlogen moet zijn uit een-of-ander met zonovergoten land? Hm? Nou? Is het?
Ik zou liever tijdens een duiktocht stikken dan verbranden., Maar ja, verbranden onder water is zo lastig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Brandend sterven. Dat lijkt me persoonlijk het minst fijn.
bestaan "we" pas 1 jaar?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Zou wel mooi zijn als dat lukt voor de 26e, of nog mooier, erop. 1jarig bestaan en een 100-tal.!
Het blijkt dat je tijdens het fikken niets voelt. Iets met zenuweinden die zodanig wegfikken dat ze geen pijnsignalen sturen ofzo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Brandend sterven. Dat lijkt me persoonlijk het minst fijn.
Doe je best zou ik zeggenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Zou wel mooi zijn als dat lukt voor de 29e, of nog mooier, erop. 1jarig bestaan en een 100-tal.!
koken, heet het dan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou liever tijdens een duiktocht stikken dan verbranden., Maar ja, verbranden onder water is zo lastig.
Hmm. Dat is op zich wel goed nieuws.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Het blijkt dat je tijdens het fikken niets voelt. Iets met zenuweinden die zodanig wegfikken dat ze geen pijnsignalen sturen ofzo.
Het is idd korter dan het lijkt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bestaan "we" pas 1 jaar?
het voelt veel langer, met al dat gepraat over "vroeger" altijd
yeah, parachute diploma halen en dan op je eerste solo sprong je parachute niet openen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef Litso het volgende:
Doe mij toch maar een vrije val, en dan te pletter slaan in de zee ofzo.
Alsiemand me gekookt wilt eten vind ik het best. Nou ja, er is een onderwater geiser ergens in kroatie, dan moet ik daar maar heenquote:
of de tandemgast knock out slaan bij je sprongquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef jogy het volgende:
[..]
yeah, parachute diploma halen en dan op je eerste solo sprong niet openen.
Inderdaad, waar zouden we zijn als hij niet bestond?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:45 schreef DyingFox het volgende:
Gelukkig hebben we Shostakovich. Gelukkig wel.
zo'n verhaal heb ik ooit gehoord over een zweefvlieger. dat is niet grappigquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef jogy het volgende:
[..]
yeah, parachute diploma halen en dan op je eerste solo sprong niet openen.
Wel, BS zou avatarloos zijn, bijvoorbeeld, en -=BS=- ook. En ik had alle strijkkwartetten op zes cd's van hem niet kunnen kopen in China voor drie euro. Omdat ze er dan niet waren. Ik noem maar wat, hè?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, waar zouden we zijn als hij niet bestond?
Whehehe, neh dat is gemeen. Kunnen ze ons nog niet eens apart begravenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
of de tandemgast knock out slaan bij je sprong
Ah, weet ik meteen wie hij was.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:47 schreef DyingFox het volgende:
[..]
Wel, BS zou avatarloos zijn, bijvoorbeeld, en -=BS=- ook. En ik had alle strijkkwartetten op zes cd's van hem niet kunnen kopen in China voor drie euro. Omdat ze er dan niet waren. Ik noem maar wat, hè?
Ik heb het een keer op Rescue 911 gezien, alleen de kleine chute ging open en hij kwam neer op een parkeerplaats, je zag al die betonplaten scheef gaan door de knal. Hij heeft het overleeft trouwens, God, of Joost, mag weten waarom en hoe.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo'n verhaal heb ik ooit gehoord over een zweefvlieger. dat is niet grappig!
wheheh. die is pas gepwnd wie une n00b!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb het een keer op Rescue 911 gezien, alleen de kleine chute ging open en hij kwam neer op een parkeerplaats, je zag al die betonplaten scheef gaan door de knal. Hij heeft het overleeft trouwens, God, of Joost, mag weten waarom en hoe.
maar denk eens aan die instructeur die hem solo heeft gelaten!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wheheh. die is pas gepwnd wie une n00b!
Ik mis propere kroketten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:54 schreef DyingFox het volgende:
Ik mis ehqo.
Email me eens terug, gladiool.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik mis propere kroketten.
Die queckenbeaum is niet te eten.
kwekkenboom maakt uiterst puicke kroketten!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik mis propere kroketten.
Die queckenbeaum is niet te eten.
Hmmmm, öööö!quote:
Okay, puik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Hmmmm, öööö!
Sorry, 2 weken geen internet gehad en alle mail gearchiveerd.
Maar die geluiden heb ik niet op deze pc, morgen kan ik ze wel regelen.
Dat kan niet, ik heb vanochtend nog gedouched.quote:
wat toevallig, ik ook. Maar niet bij jou thuisquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb vanochtend nog gedouched.
Bright eyesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:39 schreef DyingFox het volgende:
BUT THE CROWD KEPT PUSHING FORWARD UNTIL THEY SWALLOWED THE POLICE
YEAH THEY WENT WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD
YEAH THEY WEEEENT WIIIIIIIIIIIILD
Tief dan eens op, je zweeft voor de zon hier!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:45 schreef Zeepaard het volgende:
Ik voel me een grote grijze wolk.
quote:Hai Zowaarlijk_Helpe_Mij_God_Almac,
Je nieuwe wachtwoord is E63evewKV0Z. Hiermee kun je op het forum inloggen en posten. Inloggen kan hier: http://forum.fok.nl/user/login
Veel plezier op het forum!
quote:De username 'Zowaarlijk_Helpe_Mij_God_Almac' is onbekend. Ga terug en voer een andere naam in.
weer een kloon down the drainquote:
Jij ook? Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:54 schreef Zeepaard het volgende:
Ik kan niet op IRC hier. Ik ben daar waar ik aanwezigheidsvergoeding ontvang.
Nee, hier is het dichtgetimmerdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:56 schreef Zeepaard het volgende:
Nouja, het kan wel. Maar ik zou dat niet correct vinden...
quote:
Ik denk dat dat niet gaat lukken, maar er zijn wat openstaande wifi verbindingen in deze buurt, dus als ik echt zou willen kan ik via de buurmanquote:
Dat hebben wij op school ook. Als je inlogproblemen hebt ofzo, kun je het altijd nog via de overburen proberenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat lukken, maar er zijn wat openstaande wifi verbindingen in deze buurt, dus als ik echt zou willen kan ik via de buurman
Ach, hij betaalt er toch al voor, ik zie het niet als bandbreedte stelenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat hebben wij op school ook. Als je inlogproblemen hebt ofzo, kun je het altijd nog via de overburen proberen
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
Haarbanden, witte.
Oeh, de zon schijnt daar.quote:
je kunt natuurlijk ook gewoon grabit installeren op je laptop, en ff wat flinke films downloaden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij betaalt er toch al voor, ik zie het niet als bandbreedte stelen
Ik zei net iets tegen je over die username.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:28 schreef Zeepaard het volgende:
Ik ga eens kijken of er nog wat te neuken valt in het OV.
Ik kan ze waarderen, zeker!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:28 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Hey, JD. Je houdt nogal van The Thermals?
Whehe, dat is mijn schuld.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:28 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Hey, JD. Je houdt nogal van The Thermals?
Ahja, ik heb een paar schoenen dat is gesigneerd door ze. Aardige lui, wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kan ze waarderen, zeker!
Helaas ben ik nu in de ouderlijke residentie alwaar amper muziek aanwezig is.
Fok kan maar 25 karakters aan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef Zowaarlijk_Helpe_Mij_God_ het volgende:
Nee, toch niet.
Ik vind alles primaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook gewoon grabit installeren op je laptop, en ff wat flinke films downloaden.
Tof ende puickend!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Ahja, ik heb een paar schoenen dat is gesigneerd door ze. Aardige lui, wel.
Ik ben nog naarstig op zoek naar een versterker voor mijn platenspeler.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:36 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Een LP van The Thermals, hoe puik wil je het hebben?
Dat profiteren van de staat levert me te weinig op.quote:
de kringloop wil nog wel eens een oplossing hebben voor dat soort dingen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben nog naarstig op zoek naar een versterker voor mijn platenspeler.
Mijn stereotorentje kan geen platenspelers aan.
Dank je.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
"Hou nog steeds van jou, liefje."
Graag gedaan.quote:
Alleen als het is omdat je de cd's wel hebt maar ze zelf even niet kan rippen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:47 schreef mcDavid het volgende:
nu we het toch over muziek hebben, heeft er nog iemand iets van Cake digitaal staan?
In Breda wel, maar daar ben ik maandag pas weer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:47 schreef mcDavid het volgende:
nu we het toch over muziek hebben, heeft er nog iemand iets van Cake digitaal staan?
F1x0rquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:02 schreef Chowi het volgende:
"UTL".
uiteraard.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Alleen als het is omdat je de cd's wel hebt maar ze zelf even niet kan rippen.
Schitterende animatie, zeer zeker.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
"Purr, purr."
Shrek?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:07 schreef Litso het volgende:
"This hole is too small for me"
"I bet you never said that before"
"Hey! Leave Donkey out of it!"
HASJ.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Weeble & Bob zijn idd tof.
Ook tof.quote:
Soms.quote:
hetgeen overigens geen verkapte inlikpost is.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:28 schreef mcDavid het volgende:
vroeger he, op de basisschool, in de kleuterklas, toen zei ik altijd: "stof" als ik iets gaaf vond.
Ik verkondig al anderhalf jaar dat ik nog eens paddo's ga eten. Het komt er maar niet van.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:27 schreef ehqo het volgende:
Psilocybine.
Hey!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:27 schreef ehqo het volgende:
Psilocybine.
Ik roep dat ookal ongeveer zo'n tijd, zelfe over LSD. Kom wij gaan een keertje paddo's vreten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik verkondig al anderhalf jaar dat ik nog eens paddo's ga eten. Het komt er maar niet van.
Oei, ik doe mee!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik roep dat ookal ongeveer zo'n tijd, zelfe over LSD. Kom wij gaan een keertje paddo's vreten.
Ik heb ook liever wiet, of een mixje. Maar hash op z'n tijd is ook niet verkeerd.quote:
Tripmeet, maken we er een algemene tripmeet van(dus ook die UVTers) of enkelt BeF?quote:
Die UVT'ers moet ik er niet bij, hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tripmeet, maken we er een algemene tripmeet van(dus ook die UVTers) of enkelt BeF?
Is goed, dus we zijn nu met z'n 3en, hebben jullie al ervaring of niet? Ik nog niet.quote:
Nauwelijks.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is goed, dus we zijn nu met z'n 3en, hebben jullie al ervaring of niet? Ik nog niet..
Maar ik weet al wel hoe het condoom om moet.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik weet al wel hoe het condoom om moet.
We hebben het hier al eerder over gehad in BeF, maar ik ben nog steeds niet van plan te trippen met (alleen) onbekenden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tripmeet, maken we er een algemene tripmeet van(dus ook die UVTers) of enkelt BeF?
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:37 schreef Litso het volgende:
[..]
We hebben het hier al eerder over gehad in BeF, maar ik ben nog steeds niet van plan te trippen met (alleen) onbekenden.
ik blijf nuchter en schrijf alles op wat er gebeurt. was het plan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is goed, dus we zijn nu met z'n 3en, hebben jullie al ervaring of niet? Ik nog niet..
Ik heb al een keer eerder getript, maar ik heb er wel van geleerd en volgende keer zorg ik dat er in elk geval iemand bij is die nuchter is. Hoewel het ook wel erg fijn is als er iemand bij is die met je mee tript, dan heb je tenminste nog wat om over te praten. De muur tussen jou en een nuchter persoon is zo groot dat er eigenlijk voor beide geen lol aan is als er niet nog anderen bij zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Voorál niet de eerste keer..
Het meeste gebeurt toch in het hoofd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik blijf nuchter en schrijf alles op wat er gebeurt. was het plan.
Nàh, met jullie zou ik het wel kunnen, hoor. Ik denk dat ik jullie toch wel enigszins kan vertrouwen, (?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:40 schreef pc-fr34k het volgende:
m'kay, gaan we allemaal amar eens snel trippen zodat we de 2e keer samen kunnen trippen.
Trippen en seks? Lijkt me een vreemde gewaarwording iigquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nàh, met jullie zou ik het wel kunnen, hoor. Ik denk dat ik jullie toch wel enigszins kan vertrouwen, (?.).
En dan gaat mcD mee met de camera en staan we binnen de kortste keren op internet met zo'n amateuristische pornofilm, en dan worden we rijk. Yes.
Ach, er zijn altijd wel ergens fetisjisten die erop kicken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Trippen en seks? Lijkt me een vreemde gewaarwording iig
En ik meen dat J. ook wel mee wilde trippen.
True, jij en ik kennen elkaar nu ookal in het echt. En je leerd erlkaar beter kennen dan je denkt in een reeks.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Trippen en seks? Lijkt me een vreemde gewaarwording iig
En ik meen dat J. ook wel mee wilde trippen.
Dan moet je ook komen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:47 schreef ehqo het volgende:
Ik heb ervaring. Wat paddo's betreft. De combinatie met seks lijkt me, heu, absurd. Als hij al omhoog wil.
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:47 schreef ehqo het volgende:
Ik heb ervaring. Wat paddo's betreft. De combinatie met seks lijkt me, heu, absurd. Als hij al omhoog wil.
De regen weerhoudt je, hm?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:50 schreef cerror het volgende:
Potverdikkeme, ik moet nog boodschappen doen.
Huh, ben je géén sarah jessica parker?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:47 schreef ehqo het volgende:
Midden in het bos.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:50 schreef Chowi het volgende:
Maar, stel dat we zo'n meet gaan houden, wáár wil je die dan houden?.
Nogal.quote:
quote:
Ik mis de grap.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Huh, ben je géén sarah jessica parker?.
Aldi voedsel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:53 schreef Chowi het volgende:
Pietza.
Welk bos?quote:
Over seks en trippen. Zoiets als halucineren en er dan achter komen dat diegene niet is wie je dacht dat het was.quote:
Het gaat hier altijd over sex en drugs.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Over seks en trippen. Zoiets als halucineren en er dan achter komen dat diegene niet is wie je dacht dat het was.
sex drugs and hardcore.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Het gaat hier altijd over sex en drugs.
Nu nog wat rot en roll.
Whehe.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Over seks en trippen. Zoiets als halucineren en er dan achter komen dat diegene niet is wie je dacht dat het was.
Wablief?quote:
Sterf aan een inwendige bloeding met je hardcore.quote:
Darkcore, terror, speedcore.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Sterf aan een inwendige bloeding met je hardcore.
Nu nog wat muzikale educatie voor jouw, gij iq-loos wezen.quote:
Ikweetniet. En jij wilt helemaal naar Duitsland om te trippen? Voor mij is dat niet echt dichtbij ofzo.quote:
Ik luister ook verschillende soorten rock en metal/quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu nog wat muzikale educatie voor jouw, gij iq-loos wezen.
break-core.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:00 schreef Litso het volgende:
Gabbergrindcore.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:01 schreef pc-fr34k het volgende:
The berzerker is trouwens vet
Toen ik zo van een metalgast hoorde dat ze dat allemaal luisterden dacht ik echt van wtf. Ik had toen alleen nog maar nummers gehoord die meet terror waren van hem.quote:
Succes.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:04 schreef ehqo het volgende:
En nu ben ik weg, zo een date. En nee, geen Fok!ster.
Heeft het prompte tietjes?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:04 schreef ehqo het volgende:
En nu ben ik weg, zo een date. En nee, geen Fok!ster.
Het is dan ook de ideale combiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Toen ik zo van een metalgast hoorde dat ze dat allemaal luisterden dacht ik echt van wtf. Ik had toen alleen nog maar nummers gehoord die meet terror waren van hem..
Ik word er zelfverzekerd van. Aangezien ik ook meteen bij haar slaap zal ik morgen verslag doen.quote:
HAd geen idee dat jij terror ook tof vond.quote:
Doe je het wel veilig? En behandel 'r met respect!!! Dat vinden vrouwen belangrijk, metquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik word er zelfverzekerd van. Aangezien ik ook meteen bij haar slaap zal ik morgen verslag doen.
Groeten.
Vergeet de pics niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik word er zelfverzekerd van. Aangezien ik ook meteen bij haar slaap zal ik morgen verslag doen.
Groeten.
Welk boek?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
Wów, ik denk dat ik in de tuin ga zitten met een boek en een zonnebril.
Ja. Dikke dóei.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
Wów, ik denk dat ik in de tuin ga zitten met een boek en een zonnebril.
Vind je dat écht interessant?quote:
Nou zeg!quote:
Ligt eraan welk boek.quote:
Is [dat ene boek] al uit?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
Ik weet niet eens welk boek. Want ik was niet van plan om buiten te gaan zitten, en ik heb dus ook niet nagedacht over welk boek ik dan eventueel zou willen lezen.
Ik heb er vandaag nog niet in gelezen, dus nog steeds bijna.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:39 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Is [dat ene boek] al uit?
Dat is okay, ik heb heel veel geduld, zoals je gemerkt hebt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog niet in gelezen, dus nog steeds bijna.
Sorry dat het zo lang duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |