Net zoals mijn... never mind.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:48 schreef Aurelianus het volgende:
Gaat hard hier.
Het vorige topic bakte ze, dus ik dacht laten we deze tot het eten ervan doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Chowi is weer cake aan het bakken ?
Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het vorige topic bakte ze, dus ik dacht laten we deze tot het eten ervan doen.
En een paar die nooit meer langskomen..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:53 schreef rompompom het volgende:
Er staat trouwens nog maar één persoon dubbel in de OP.
Waar blijft peet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
En een paar die nooit meer langskomen..
Precies een paar, wat mij betreft. Mr Z. en NJ heb ik een heule poos niet gezien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
En een paar die nooit meer langskomen..
que?quote:
petre86, dis zie ik ook nooit meer...quote:
NJ zag ik een poosje geleden nogquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Precies een paar, wat mij betreft. Mr Z. en NJ heb ik een heule poos niet gezien.
quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]Was even wat in de war.. mn broer noem ik altijd peet
ik wou al zeggen..die zag ik net langs m'n deur lopen
Ah, okquote:
En je broer heet Karel? Dan is het wel erg raar op zichquote:[..]
Was even wat in de war.. mn broer noem ik altijd peet
ik wou al zeggen..die zag ik net langs m'n deur lopen
quote:
Neuh, ook peter..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok
[..]
En je broer heet Karel? Dan is het wel erg raar op zich
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:02 schreef ehqo het volgende:
Snel even leep een postje. En dan slapen.
zou je niet eens gaan slapen danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Neuh, ook peter..
Ben vandaag een ietwat verstrooid..
Jup.quote:
Waterscooter?quote:
Had jij mijn smsje nog gekregen? (bedacht me net dat ik er een gestuurd had)quote:
Heb ik niet.quote:
Yup, pas vlak voordat je je aanmeldde op MSN gister toen ik net begon met werkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Had jij mijn smsje nog gekregen? (bedacht me net dat ik er een gestuurd had)
Banaanvraag! 100!!quote:
Dan vraag ik Litso om back-up en hij is blauw, dus puh!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:33 schreef rompompom het volgende:
Banaanvraag! 100!! [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb Tiek in m'n spreekwoordelijke zak zitten. En dus ook Dago.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan vraag ik Litso om back-up en hij is blauw, dus puh!
Ik koop Tiek om voor wat roddels. En ik kreeg laatst al de groeten van Dago, dus we zijn een band aan het scheppen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb Tiek in m'n spreekwoordelijke zak zitten. En dus ook Dago.
En ik ben het niet eens.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:53 schreef rompompom het volgende:
Er staat trouwens nog maar één persoon dubbel in de OP.
Poëziequote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Standing at the door of the Pink Flamingo crying in the rain
It was a kind of so-so love
And I'm going to make sure it doesn't happen again
You and I had to be the standing joke of the year
You were a run around, a lost and found
And not for me, I fear
Take your hands off me, hey
I don't belong to you, you see
Take a look in my face, for the last time
I never knew you, you never knew me
Say hello goodbye
Say hello and wave goodbye
En ik ga hem weer niet live zien.
Als je nog één keer een kotssmiley ook maar indirect verbindt met David Gray praat ik nóóit meer met je.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je nog één keer een kotssmiley ook maar indirect verbindt met David Gray praat ik nóóit meer met je.
Pfft. Ik kan nog iets veel toffers neerzetten, maar dat zou ik echt te triest voor woorden vinden om mee te 'schermen'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik koop Tiek om voor wat roddels. En ik kreeg laatst al de groeten van Dago, dus we zijn een band aan het scheppen.
BdG toch?quote:
Held!quote:
Eh, okquote:Op vrijdag 26 mei 2006 04:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pfft. Ik kan nog iets veel toffers neerzetten, maar dat zou ik echt te triest voor woorden vinden om mee te 'schermen'
ey lekker ding, waarom kom je niet naar amsterdam morgen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 04:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis je vergeven. Voor deze ene keer
.
Geen geld.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 04:08 schreef remlof het volgende:
[..]
ey lekker ding, waarom kom je niet naar amsterdam morgen?
Heeft toffe plingeltjes gemaakt, de beste manquote:
niks, ik leen 100 euro die ik anders ook had uitgegeven als m'n salaris al binnen was geweestquote:
Dan moet je niet zeggen dat je geen geld hebt tegen een arme studentequote:Op vrijdag 26 mei 2006 04:52 schreef remlof het volgende:
[..]
niks, ik leen 100 euro die ik anders ook had uitgegeven als m'n salaris al binnen was geweest
Geeneens studente, gewoon sloeberquote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je geen geld hebt tegen een arme studente
En je baas verrot schelden dat-ie je op tijd moet betalen. Bij mij stond het er keurig de 22e op
Wel studentequote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geeneens studente, gewoon sloeber.
Bazen die niet op tijd betalen verdienen een gruwelijke dood. Ácht dagen te laat.
En doe godverdegodver es wat vrolijker, muts!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Elliot Smith. Wát een held.
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel studenteJe gaat komend jaar weer beginnen.
Neh, ik heb besloten emo te gaan worden.quote:En doe godverdegodver es wat vrolijker, muts!! [afbeelding]
Even later:quote:
Reactie:quote:
En nu dan:quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 05:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik heb besloten emo te gaan worden.
Eerst maar 's m'n bed in though, moet om 10 uur alweer op.
Slaap lekker!
Dat ben ik al langquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:33 schreef Stofje het volgende:
Wakker worden!!!@11
En waarom dat ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik eis dat de wereld vandaag vergaat.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Dan moet het ugly deel van de wereld vergaan. Ook goed.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:37 schreef Stofje het volgende:
[..]. De wereld is a beautiful place, met vele ugly mensen, maar ook vele beautiful mensen. Learn to respecteren en shut de neuk op. met het vergaan van de world.
![]()
Sterf zelf! Waarom moet ik nou weer doodquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok. Dan moet het ugly deel van de wereld vergaan. Ook goed.
Heb eens wat over voor het straatbeeld.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sterf zelf! Waarom moet ik nou weer dood
Ik zit altijd al binnen. In een donker kamertje. De wereld te beschermen tegen mijn schikbarende uiterlijk. Ik heb godverdomme genoeg over voor dat vermaledijde (quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:48 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Heb eens wat over voor het straatbeeld.
Ik zit daarom ook op mijn werk, zodat al die mensen die nu van de zon aan het genieten zijn mij niet kunnen tegenkomenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zit altijd al binnen. In een donker kamertje. De wereld te beschermen tegen mijn schikbarende uiterlijk. Ik heb godverdomme genoeg over voor dat vermaledijde () straatbeeld van jullie.
![]()
Je verdient een standbeeld. In een donker hoekje van een steegje waar nooit iemand komt weliswaar, maar een standbeeld niettemin.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zit altijd al binnen. In een donker kamertje. De wereld te beschermen tegen mijn schikbarende uiterlijk. Ik heb godverdomme genoeg over voor dat vermaledijde () straatbeeld van jullie.
![]()
Ik waardeer deze geste, maar dat is echt teveel eer. Ik heb het graag over voor mijn medemens, maar in enge steegjes is het al zo eng, dat hoeft niet verergerd te worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:56 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je verdient een standbeeld. In een donker hoekje van een steegje waar nooit iemand komt weliswaar, maar een standbeeld niettemin.
Ja. Maar jij mij ook, hm, hm?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:15 schreef Chowi het volgende:
Stofje. Je hebt me gemist, hm, hm? Geef maar toe. Chop-chop. Het is okéé.
Och, mij maakt het niet zoveel uit wat voor weer het is.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:30 schreef Mokster het volgende:
Uitstekend balweer!
Gaarne verwijs ik u naar mijn tweede post.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef Chowi het volgende:
Och, mij maakt het niet zoveel uit wat voor weer het is.
Ik las hem.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gaarne verwijs ik u naar mijn tweede post.
Pics!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:34 schreef Mokster het volgende:
Op het parkeerterreintje achter mijn huis vindt in de regen een enorme orgie plaats!
OK.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:36 schreef Chowi het volgende:
Ik wil een "miss BS"-tag.
Ja. Ik mis BS ook, hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:36 schreef Chowi het volgende:
Een "ik denk dat mijn vriendje belangrijker is dan ikzelf en op deze manier stijg ik in aanzien"-tag, in zekere zin?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:36 schreef Chowi het volgende:
Niet zó!quote:
Ga ik voor je regelen, uiteraard.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een "ik denk dat mijn vriendje belangrijker is dan ikzelf en op deze manier stijg ik in aanzien"-tag, in zekere zin?
?!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een "ik denk dat mijn vriendje belangrijker is dan ikzelf en op deze manier stijg ik in aanzien"-tag, in zekere zin?
Ja dus.quote:
Drugs are bad.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:40 schreef DeLeider het volgende:
TT 14.gif
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:41 schreef Liaison het volgende:
Hey! Ch. is ook zónder BS om óp te vreten, pusknijpers!
Maar wel lekker.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En daarom goed, een soort good bad guy, snapje?
Ik blief dat niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan moet je spacecake eten, dan snap je het wel.
Vandaag weer?quote:
Ik wist niet eens dat die uit South Park kwam.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef Liaison het volgende:
Er is niets mis met drugs.
Met het klakkeloos citeren van uit verband gerukte south park citaten wel, overigens.
quote:
Ik nuecken...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:46 schreef Liaison het volgende:
Vanavond weer pijpen.
Wat weer? Jij heb gisteren toch gebakken, dus ik wilde nu wel eten. Of heb je alles gisteren al op?quote:
En jij bent er niet bijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:34 schreef Mokster het volgende:
Op het parkeerterreintje achter mijn huis vindt in de regen een enorme orgie plaats!
Ik pijp niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Trek jij altijd zo'n moeilijke kop bij het pijpen?
Ten opzichte van jou ook niet minder dan een laat gekomen tweelingbroertje...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wat schattig, net zo oud als m'n broertje...
Oh, ik heb gisteren niets gebakken. Ik had gisteren joints met een vriendin. In Utrecht.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat weer? Jij heb gisteren toch gebakken, dus ik wilde nu wel eten. Of heb je alles gisteren al op?.
Dat is minder tofquote:
Ja, dat heb ik gisteren ook gedaan. IK dacht dat jij gisteren gebakken had, door die TT.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik heb gisteren niets gebakken. Ik had gisteren joints met een vriendin. In Utrecht.
Tsja, principes hè. Sorry.quote:
Ik wilde het doen, maar ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gisteren ook gedaan. IK dacht dat jij gisteren gebakken had, door die TT.
gelijk heb jequote:
en je principe is?quote:
Zeg het maar als je er een bakt.quote:
Tuurlijk niet, ze eet frikandellen.quote:
Yes.quote:
het zijn toch zaadjes die ze dan binnenkrijgt, kunnen we haar zeker niet wijsmaken dat het sesamzaadjes zijnquote:
Je komt gewoon aandacht tekort!!1 Hm, hm? Geef maar toe!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:00 schreef Mokster het volgende:
Zeg! Het is hier geen pijptopic!! Vuige types!!
Ze mag mij anders wel pijpen, in ruil voor aandacht.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je komt gewoon aandacht tekort!!1 Hm, hm? Geef maar toe!
Ik geef toe...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:02 schreef Chowi het volgende:
Je komt gewoon aandacht tekort!!1Hm, hm? Geef maar toe!
Pijpen slet!quote:
Ze hoeft me niet te mogen om dat te doen.quote:
Te weinig geld, nog rond de 10 euro. Dat zou ik dan al kwijt zijn aan de reis alleen.quote:
Dat zou spelen met vuur zijn pc-fr34k: je laten pijpen door iemand die jou niet mag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Ze hoeft me niet te mogen om dat te doen.
Jammerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Te weinig geld, nog rond de 10 euro. Dat zou ik dan al kwijt zijn aan de reis alleen.
Maar je mag me, toch?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat zou spelen met vuur zijn pc-fr34k: je laten pijpen door iemand die jou niet mag.
Even voor alle duidelijkheid: ik pijp niet íedereen die ik mag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar je mag me, toch?
Dat heeft niks met die post van mij te maken!quote:
En mij?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid: ik pijp niet íedereen die ik mag.
Je pijpt ook mensen die je niet mag?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid: ik pijp niet íedereen die ik mag.
Ignorance ís bliss.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat heeft niks met die post van mij te maken! [afbeelding]!
Je hebt nu stokbrood dat is ingeburgerd in pendrecht?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Stokbrood in de oven gooien en het vervolgens vergeten is niet slim.
Mogeh!quote:
Wellicht omdat de middag reeds ingetreden is?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:20 schreef ehqo het volgende:
Oh ja dat was ik ook vergeten te zeggen.
Verjoppe, wat een tempo heeft de tijd erin zitten vandaag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wellicht omdat de middag reeds ingetreden is?
Nu ik er nog eens goed naar kijk...quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lelijk woord. Nog nooit van gehoord. Ik hoop ook dat dit de laatste keer was.
Ligt eraan. Ben je ingeburger hier als je hard stokbrood hebt? Dan moet ik maar 's vaker daten met plaatsgenoten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je hebt nu stokbrood dat is ingeburgerd in pendrecht?
Ik bedoelde zwart.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je ingeburger hier als je hard stokbrood hebt? Dan moet ik maar 's vaker daten met plaatsgenoten.
Geef de hoeren maar de schuld. Die zullen het ook minder druk hebben en daarom zullen zij minder omzet aan hun pooiers kunnen afstaan, die hierdoor minder tevreden zijn met de prestaties van de hoer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:24 schreef Pheno het volgende:
Het blijft maar regenen, kuthoeren!
Ja. Rond half 7, 7 uur of zo. Ik moet. Ik ben verplicht te komen. God hebbe mijn ziel, moge het vlug tijd zijn om huiswaarts te keren.quote:
Ja, ik geef ze de schuld! Van alles! Ik zal Bush maar eens tippen over hun massavernietingswapens, dan wordt die zooi daar ook eens opgeruimd!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geef de hoeren maar de schuld. Die zullen het ook minder druk hebben en daarom zullen zij minder omzet aan hun pooiers kunnen afstaan, die hierdoor minder tevreden zijn met de prestaties van de hoer.
Weet ik. Dat negeerde ik.quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja. Rond half 7, 7 uur of zo. Ik moet. Ik ben verplicht te komen. God hebbe mijn ziel, moge het vlug tijd zijn om huiswaarts te keren.
De emergency-call truc! Werkt altijd!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:25 schreef Stofje het volgende:
Ja. Rond half 7, 7 uur of zo. Ik moet. Ik ben verplicht te komen. God hebbe mijn ziel, moge het vlug tijd zijn om huiswaarts te keren.
Toen ik net in de randstad woonde, vond ik het een sport om te onderhandelen met hoeren. Het is me al een paar keer gelukt dat ze 'het' voor 10 euro wilden doen. Maar dat onderhandelen was ook het enige leuke, als dat gebeurd was, bedankte ik voor de eer en ging ik weg.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik geef ze de schuld! Van alles! Ik zal Bush maar eens tippen over hun massavernietingswapens, dan wordt die zooi daar ook eens opgeruimd!
Ja, nú niet meer he.quote:
Ik zou hier graag foto's en/of video van willen zien. Maar dat is zeker weer onmogelijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog nooit zo oncharmant aan stokbrood zitten knabbelen. Hij is te hard om in fijne kleine stukjes te snijden dus nu zit ik aan 10 cm stokbrood te knagen. Ik ben trots op mezelf en mijn onkunde.
is het nieteens zwart?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog nooit zo oncharmant aan stokbrood zitten knabbelen. Hij is te hard om in fijne kleine stukjes te snijden dus nu zit ik aan 10 cm stokbrood te knagen. Ik ben trots op mezelf en mijn onkunde.
ik moest er ook 2x naar kijken, inderdaadquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Tally gaat trouwen!
Ik dacht dat het om talietje ging..
uhuhquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:24 schreef Pheno het volgende:
Het blijft maar regenen, kuthoeren!
Nee hoor, het is best mogelijk dat jij dat wil zienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zou hier graag foto's en/of video van willen zien. Maar dat is zeker weer onmogelijk.
*fapfapfapquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee hoor, het is best mogelijk dat
quote:jij dat wil zien.
Doe het dan ook niet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Flauwe grappen zijn écht niet mijn ding.
He bah! Nu doe ik het zelf....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:43 schreef Mokster het volgende:
Doe het dan ook niet!
Nee toch?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Maakt niet uit, we gaan toch dood vandaag.
Foutje van Moeder Natuur, gok ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is er een trein over die middelste gereden?
Er was een tijd geleden een tpic over die stoba foto's. Wat een koppen.quote:
Slecht.quote:
dat je slecht bent wist ik. maar welke van die 3 ben jij?quote:
Ik zei gisteren iets over jou.quote:
help me eens herinneren?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:00 schreef Liaison het volgende:
[..]
Ik zei gisteren iets over jou.
En vandaag klopt het alweer.
Ik weet het ook niet meer!quote:
jij mag niet op mijn ark.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:06 schreef Liaison het volgende:
Ik heb niet gezegd dat jij er wat aan moet hebben..
Nee,quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:08 schreef Chowi het volgende:
M., ken je The Shins?
Míjn ark, niet die van jou.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:09 schreef Liaison het volgende:
Een ark waarvan de eigenaar zowel humor als scherpzinnigheid ontbeert trekt mij sowieso niet.
Ik hoop het wel voor 'm.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:08 schreef Chowi het volgende:
M., ken je The Shins?
Oei, ik zou je eens een nummer moeten sturen.quote:
Wat lieffffffffffff!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja.. Stofje?
.
Jij hoort helemaal niet in het ugly deel, mallerd.
Daar wilde ik nog op reageren maar ik moest me haasten, dus doe het nu maar even.
Nee, dus. En wat nu? Billenkoek?quote:
Ga gewoon mee op de ark en flikker de eigenaar overboord. win-win.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:09 schreef Liaison het volgende:
Een ark waarvan de eigenaar zowel humor als scherpzinnigheid ontbeert trekt mij sowieso niet.
Het is aardig van je dat je mijn statement nogmaals onderstreept.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Míjn ark, niet die van jou.
daar mag je zelf zuurpruimen op verzamelen ofzo.
Geil.quote:
geen dank. Ga je nu weer ergens anders de zuurpruim uithangen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:15 schreef Liaison het volgende:
[..]
Het is aardig van je dat je mijn statement nogmaals onderstreept..
Nee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
geen dank. Ga je nu weer ergens anders de zuurpruim uithangen?
quote:
Ja hállo, ik had laatst ook geen inbreng toen je met me wilde "ballen".quote:
Zeg, hoe vaak heb ik daarvoor nu mijn excúses aangeboden, Chòwì!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja hállo, ik had laatst ook geen inbreng toen je met me wilde "ballen".
Het is niet iets dat zómaar over is door "sorry" te zeggen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef Liaison het volgende:
[..]
Zeg, hoe vaak heb ik daarvoor nu mijn excúses aangeboden, Chòwì!
Zwolle, naja, in de buurt toch?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:30 schreef Chowi het volgende:
Kom hier hasj roken, pc!
Hoe duur?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef pc-fr34k het volgende:
De tering, dat is duur, een kaartje zwolle.
boeiend, je hebt toch een kortingskaart!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef pc-fr34k het volgende:
De tering, dat is duur, een kaartje zwolle.
19.80 voor een retourtje met reductie 2e klas.quote:
Ja, zelfs dan is het duur.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
boeiend, je hebt toch een kortingskaart!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
19.80 voor een retourtje met reductie 2e klas.
hmmm... daar kun je heel wat blowtjes van roken inderdaad!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vanuit timboektoe zou het goedkoop zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sorry-y.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:38 schreef Janetje het volgende:
Ben ik eindelijk weer eens hier.. is het nog kutter weer dan in Dublin![]()
Stommerds.
Vanaf 13:37(quote:
dus jij hebt het weer meegenomen en toegevoegd aan ons kutweerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:38 schreef Janetje het volgende:
Ben ik eindelijk weer eens hier.. is het nog kutter weer dan in Dublin![]()
Stommerds.
Dat heet open, o-pen, niet los.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef Chowi het volgende:
Is de sjop al los, pc?
Dat klinkt niet alsof je uit timboektoe komtquote:
Pfrt.quote:
Nee, het volgt mequote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
dus jij hebt het weer meegenomen en toegevoegd aan ons kutweer
Wel als je hier op straat kijkt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof je uit timboektoe komt
Nee. Spring dan voor een trein ofzo, fucking emoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Sjoooowiequote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:37 schreef Chowi het volgende:
Hoi, JDude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |