Net zoals mijn... never mind.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:48 schreef Aurelianus het volgende:
Gaat hard hier.
Het vorige topic bakte ze, dus ik dacht laten we deze tot het eten ervan doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Chowi is weer cake aan het bakken ?
Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het vorige topic bakte ze, dus ik dacht laten we deze tot het eten ervan doen.
En een paar die nooit meer langskomen..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:53 schreef rompompom het volgende:
Er staat trouwens nog maar één persoon dubbel in de OP.
Waar blijft peet?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
En een paar die nooit meer langskomen..
Precies een paar, wat mij betreft. Mr Z. en NJ heb ik een heule poos niet gezien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
En een paar die nooit meer langskomen..
que?quote:
petre86, dis zie ik ook nooit meer...quote:
NJ zag ik een poosje geleden nogquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Precies een paar, wat mij betreft. Mr Z. en NJ heb ik een heule poos niet gezien.
quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]Was even wat in de war.. mn broer noem ik altijd peet
ik wou al zeggen..die zag ik net langs m'n deur lopen
Ah, okquote:
En je broer heet Karel? Dan is het wel erg raar op zichquote:[..]
Was even wat in de war.. mn broer noem ik altijd peet
ik wou al zeggen..die zag ik net langs m'n deur lopen
quote:
Neuh, ook peter..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok
[..]
En je broer heet Karel? Dan is het wel erg raar op zich
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:02 schreef ehqo het volgende:
Snel even leep een postje. En dan slapen.
zou je niet eens gaan slapen danquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Neuh, ook peter..
Ben vandaag een ietwat verstrooid..
Jup.quote:
Waterscooter?quote:
Had jij mijn smsje nog gekregen? (bedacht me net dat ik er een gestuurd had)quote:
Heb ik niet.quote:
Yup, pas vlak voordat je je aanmeldde op MSN gister toen ik net begon met werkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Had jij mijn smsje nog gekregen? (bedacht me net dat ik er een gestuurd had)
Banaanvraag! 100!!quote:
Dan vraag ik Litso om back-up en hij is blauw, dus puh!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:33 schreef rompompom het volgende:
Banaanvraag! 100!! [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb Tiek in m'n spreekwoordelijke zak zitten. En dus ook Dago.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan vraag ik Litso om back-up en hij is blauw, dus puh!
Ik koop Tiek om voor wat roddels. En ik kreeg laatst al de groeten van Dago, dus we zijn een band aan het scheppen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb Tiek in m'n spreekwoordelijke zak zitten. En dus ook Dago.
En ik ben het niet eens.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:53 schreef rompompom het volgende:
Er staat trouwens nog maar één persoon dubbel in de OP.
Poëziequote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Standing at the door of the Pink Flamingo crying in the rain
It was a kind of so-so love
And I'm going to make sure it doesn't happen again
You and I had to be the standing joke of the year
You were a run around, a lost and found
And not for me, I fear
Take your hands off me, hey
I don't belong to you, you see
Take a look in my face, for the last time
I never knew you, you never knew me
Say hello goodbye
Say hello and wave goodbye
En ik ga hem weer niet live zien.
Als je nog één keer een kotssmiley ook maar indirect verbindt met David Gray praat ik nóóit meer met je.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je nog één keer een kotssmiley ook maar indirect verbindt met David Gray praat ik nóóit meer met je.
Pfft. Ik kan nog iets veel toffers neerzetten, maar dat zou ik echt te triest voor woorden vinden om mee te 'schermen'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik koop Tiek om voor wat roddels. En ik kreeg laatst al de groeten van Dago, dus we zijn een band aan het scheppen.
BdG toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |