Ik ga winkelen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar kun je geld mee verdienen in Afrika!
Ik was al bang dat je niet zou komen.quote:
Oh, ik kóm wel hoor.quote:
in de regenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:46 schreef JDude het volgende:
Teruglurckpost.
Trouwens. Er staat een biertap in de tuin hier. Met Hertog Jan
.
Synoniem voor "open" in de leukere delen van Nederland.quote:
Nee mên, we hebben hier een veranda en twee partytentenquote:
hilversum is dan inderdaad ook niet leukquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Synoniem voor "open" in de leukere delen van Nederland.
quote:
ve·ran·da (de ~ (v.), ~'s)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef JDude het volgende:
Nee mên, we hebben hier een veranda en twee partytenten.
Seqsue.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Litso het volgende:
Braque.
Hihi. Túúrlijk gekkie. Daar zeggen ze het, en bij ons in Brabant ookquote:
nou vooruit, omdat het HJ is!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee mên, we hebben hier een veranda en twee partytenten.
Maar ze zeggen het óók in Drenthe.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Hihi. Túúrlijk gekkie. Daar zeggen ze het, en bij ons in Brabant ook.
Het is dat het mijn ouders hun feest is, anders was het een mooie meet-locatie geweestquote:
Kunnen ze daar práten?quote:
Ja, reuzegoed.quote:
die jagen we wel weg.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is dat het mijn ouders hun feest is, anders was het een mooie meet-locatie geweest.
Hm, hm. Ik vind het toch een beetje een inteeltprovincie die enkel geschikt is om met 150 km/h te passeren op weg naar Groningen.quote:
Croupouque.quote:
Bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
Ik heb PMS, trouwens.
Nou, er komen wel toffe mensen vandaan, heur.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, hm. Ik vind het toch een beetje een inteeltprovincie die enkel geschikt is om met 150 km/h te passeren op weg naar Groningen.
geeft niet, ik ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
Ik heb PMS, trouwens.
Groningen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, hm. Ik vind het toch een beetje een inteeltprovincie die enkel geschikt is om met 150 km/h te passeren op weg naar Groningen.
Okay, naja. Zelf maar even het internet checken, dan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar om op je vraag in te gaan, ik denk van wel Ch. Heb nog dus hoef niet te kijken..
Wat een feestquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
Ik heb PMS, trouwens.
Mits stad.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Groningen.
Jep. En nu heb ik zin in chocola en thee en een puike film of een show van Hans Teeuwen.quote:
Hier zijn de shops meestal wel zo vroeg open hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, naja. Zelf maar even het internet checken, dan..
quote:
Hier niet altijd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier zijn de shops meestal wel zo vroeg open hoor.
O.quote:Open Daily 11:00-01:00
Nee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee. Spring dan voor een trein ofzo, fucking emo.
Maar niet met dit weerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:02 schreef Litso het volgende:
Daar kan ik nou echt zoo van genieten he, het platteland in Groningen.
Serieus. Best lekker, om daar af en toe eens een weekje rond te hangen.
Echt, ooit ga ik met je trouwenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jep. En nu heb ik zin in chocola en thee en een puike film of een show van Hans Teeuwen.
Ik ben niet van plan te trouwen, met wie dan ook.quote:
dat besluiten wij wel voor jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan te trouwen, met wie dan ook.
Ik wil niet uitgehuwelijkt worden!quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan te trouwen, met wie dan ook.
Yes!quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We gaan vuig de liefde bedrijven, kleddernat van de regen.
Ok, niet lekker om op te kauwen trouwens.quote:
Schiet dan opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
Als ik zometeen naar buiten loop, schijnt de zon volop.
Ja, wacht even. Eerst veters strikken.quote:
Oh. Dat was ik vergeten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef Litso het volgende:
[..]!!
Mij een beetje opwarmen vlak voor ik op familieweekend moet en we 2 nachten niet kunnen cybersexen he?
zeker geen strikdiploma ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:12 schreef Chowi het volgende:
Hó, nee, da's geen goede knoop. Nog een keer.
Ik heb nooit schoenen met veters.quote:
Half 4 en ik moet ook nog boodschappen doen...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Dat was ik vergeten..
Hoelaat ga je weg?.
ligt eraan, wie wens je het toequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef jogy het volgende:
Is het trouwens erg om te hopen dat de vogelgriep daadwerkelijk een keer over slaat op mensen en dat het dan niet zo'n dooie mus () als SARS blijkt te zijn?
dan duurt je veters strikken wel erg langquote:
Wanneer komen die vliegtuigen nou verdomme eens hier in een hoog gebouw vliegen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:14 schreef jogy het volgende:
Is het trouwens erg om te hopen dat de vogelgriep daadwerkelijk een keer over slaat op mensen en dat het dan niet zo'n dooie mus () als SARS blijkt te zijn?
eerst hoge gebouwen bouwen, dan komen ze!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Wanneer komen die vliegtuigen nou verdomme eens hier in een hoog gebouw vliegen?
Dat zet geen zoden aan de dijk, massale zaaiïngen van dood en verderf wil ik zien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Wanneer komen die vliegtuigen nou verdomme eens hier in een hoog gebouw vliegen?
Sarin verspreiden door de waterleiding.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zet geen zoden aan de dijk, massale zaaiïngen van dood en verderf wil ik zien.
En toen ik het zei was ik emo. Dubbele meetdingen hier.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zet geen zoden aan de dijk, massale zaaiïngen van dood en verderf wil ik zien.
EMO.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En toen ik het zei was ik emo. Dubbele meetdingen hier.
Je bent ook emoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar jij bent emo.quote:
beter dan elmoquote:
Ja maar jij bént ook een emo. mij lijkt het gewoon leuk om te zien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou je ook moeten proberen. Zou je staan.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:26 schreef Litso het volgende:
Zo, en nu even een vluggertje voordat ik naar de camping vertrek.
Nee, ik ben gewoon een meisje wat érg van zeuren houdtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar jij bént ook een emo. mij lijkt het gewoon leuk om te zien.
Gerechtigheidquote:
Ik drink niet en kan niet roken. Ik ga dan wel dood, maar m'n lever en longen zijn intact.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:27 schreef jogy het volgende:
En ik ga toch niet dood, ik eet fruit.
Oeh, ik weet niet wat ik erger vind, vogelgriep of stikkend sterven omdat mijn longen geen zuurstof meer opnemen terwijl mijn lever alle andere organen opzij drukt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik drink niet en kan niet roken. Ik ga dan wel dood, maar m'n lever en longen zijn intact.
Als je ze daarna meteen opeet heb je er nog wat aan ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef mcDavid het volgende:
croissants die nog warm zijn als je ze koopt!
uiteraard.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ze daarna meteen opeet heb je er nog wat aan ook
Brandend sterven. Dat lijkt me persoonlijk het minst fijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh, ik weet niet wat ik erger vind, vogelgriep of stikkend sterven omdat mijn longen geen zuurstof meer opnemen terwijl mijn lever alle andere organen opzij drukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |