quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:57 schreef Debsterr het volgende:
Stomme P... volgooien en dan aan mij vragen voor een nieuwe! Tssssss![]()
Debstekkel... ik moest lachenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar het gaat redelijk wel Debstekkel
Thnxquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:58 schreef RonaldV het volgende:
TT gerepareerd
Ja het is een geinige naam ookquote:
ja 2 van die hitsige vrouwen in je huis is ook niets he?quote:
Watje...jij kan ook niks hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:20 schreef Re het volgende:
[..]
ja 2 van die hitsige vrouwen in je huis is ook niets he?
Je hebt teveel gedronken...je ziet blauw voor je ogenquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt teveel gedronken...je ziet blauw voor je ogen
Het is maar wat je slecht weer noemt...regen is goed voor de tuin enzo...quote:
Of achter de pc....quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:32 schreef Re het volgende:
[..]
mja een leven op de bank is ook zoiets he
ja daar is genoeg op te zien wel.... foto's enzo.... men wat gaat dat langzaamquote:
Wat nou als je op de bank zit achter je pc?quote:
eeckquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:37 schreef Xilantof het volgende:
Boe!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:37 schreef Xilantof het volgende:
Boe!
quote:
Dat kan ik s.nachts echt niet volgen hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:25 schreef lostminds het volgende:
[..]
[..]
![]()
zeg, als jullie toch niks te doen hebben, ga dan ff steun betuigen ofzo...
Copyright foto's en Fok policy deeltje 2
nou vooruit, morgen dan...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat kan ik s.nachts echt niet volgen hoor
Hoe actief. Ik ga zo werkenquote:
Zo ik het kan lezen, is en blijft het vechten tegen het beleid.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:25 schreef lostminds het volgende:
[..]
[..]
![]()
stroopwafel als ontbijt....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga maar even ontbijten denk ik.
heb ik nog niet gedaan
dus:
is als beton proberen te slopen met een rietje ofzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:25 schreef lostminds het volgende:
[..]
[..]
![]()
ja ik merk hetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:53 schreef Re het volgende:
[..]
is als beton proberen te slopen met een rietje ofzo
heeej ltnsquote:
Dat was te verwachten; het was mij al opgevallen dat er geen nieuwe analoge canons uitkwamen.quote:ik zie trouwens net dat canon ook gaat stoppen met de ontwikkeling van analoog
http://tweakers.net/nieuw(...)-fototoestellen.html
tja... ach.. was ook te verwachten. Het heeft geen zin camera's te maken voor een publiek dat niet koopt.quote:en ik vond de aankondiging van nikon een tijdje terug al heftig![]()
http://dpreview.com zegt dat het genuanceerder is:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:51 schreef lostminds het volgende:
ik zie trouwens net dat canon ook gaat stoppen met de ontwikkeling van analoog
http://tweakers.net/nieuw(...)-fototoestellen.html
quote:What a difference a word can make, in this case it's the word "considers". An earlier Reuters UK news article stated "Canon to halt film camera development", shortly afterwards Reuters were forced to correct this and replace the word 'to' with 'considers', hence "Canon considers halt to film camera development". With this subtle change (and some edits in the article itself) the news is, well, nothing definite. A Canon spokesman has essentially stated that they are currently trying to decide if there is a need to keep developing compact and SLR film cameras because of the shrinking market.
heee FB beebquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
heee FB beeb
vertel me, hoe smaken de kretaanse slakken?
Ik heb ongelofelijk veelzin in gegrilde octopus eigenlijk![]()
Die slakken zouden heel erg lekker zijn anders....quote:
Pssst.. de zon is er al.. alleen heeft een of andere kwiebus er wolken vol water voorgehangenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:16 schreef Re het volgende:
heyyyyyyy zonganger... kom eens wat zon brengen ofzo
ja en de ventilator is niet sterk genoeg dusssuh...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Pssst.. de zon is er al.. alleen heeft een of andere kwiebus er wolken vol water voorgehangen
potver!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef Re het volgende:
ja en de ventilator is niet sterk genoeg dusssuh...
Met filmpje in de comments!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:25 schreef huiz het volgende:
Toeps wordt gepromoot op GeenStijl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013583.html
ze willen dus eerst ff de reacties afwachten, wel zo slimquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
http://dpreview.com zegt dat het genuanceerder is:
[..]
Ze linken in de reacties naar mijn website.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:25 schreef huiz het volgende:
Toeps wordt gepromoot op GeenStijl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013583.html
Denk je? ik denk het niet. film is op sterven na dood. Zie maar eens de bedrijven die dit niet door hadden en nu (bijna) failliet zijn. Ik denk dat alleen de die hards zullen schrikken, maar het is niet te stoppen, film zal een niche markt zijn voor 2e rangs merken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:58 schreef lostminds het volgende:
ze willen dus eerst ff de reacties afwachten, wel zo slim
kan me ook wel voorstellen dat er een hoop mensen er lichtelijk van in de stress schieten
die hards die zweren bij analoog, ouwe lullen die nieuwe technieken niet snappen en verzamelaars...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Denk je? ik denk het niet. film is op sterven na dood. Zie maar eens de bedrijven die dit niet door hadden en nu (bijna) failliet zijn. Ik denk dat alleen de die hards zullen schrikken, maar het is niet te stoppen, film zal een niche markt zijn voor 2e rangs merken.
Zelf moest ik ook maar eens een F6je scoren een dezer dagen
ssst niet zo gillen jij!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:26 schreef HMaster-II het volgende:
WTF?????
Al uren hier géén posts????
HEY FOT-ers... !!!!!!!!!!!!!! Oeheeeeeee!! Galm ECHO!!!!
Welles!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:35 schreef HMaster-II het volgende:
Nou dan ga ik wel herrie maken op IRC of MSN ofzo,..
Snif snotterniemand vindt mij aardig hier..
![]()
Wel hem knuffelen en niet mij hequote:
IK IS ONSCHULDIGquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Pssst.. de zon is er al.. alleen heeft een of andere kwiebus er wolken vol water voorgehangen
NIETSquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
IK IS ONSCHULDIG
wat heb ik gedaan btw![]()
*terugwuiftquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:33 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske] mag ook nix[/me]
![]()
![]()
![]()
[me=kwiebuske wel weggaat
*voor vannacht*![]()
![]()
ahhh wie was er vanavond?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:38 schreef Ymke het volgende:
Zo , ik kom net uit Paradiso gerold, bandjes zijn best leuk
oww topquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:40 schreef Ymke het volgende:
Ehm... Keane , ik stond op de gastenlijst dus![]()
Maar ik moet zeggen , ze waren live verrassend goed
Heb ik te danken aan een lief broertje , die heeft altijd leuke connectiesquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:42 schreef Re het volgende:
[..]
oww top, wist niet dat ze optraden
, mazzelpik
connecties zijn goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:45 schreef Ymke het volgende:
[..]
Heb ik te danken aan een lief broertje , die heeft altijd leuke connecties![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:47 schreef Ymke het volgende:
Maar goed , ik ga maar eens pitten , morgen naar Arie Ribbens![]()
Dat geeft niet, Lee Towers komt ookquote:
das willem duyn/duin/ (mouth van macneal)quote:
morgen de polonaise????quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:47 schreef Ymke het volgende:
Maar goed , ik ga maar eens pitten , morgen naar Arie Ribbens![]()
oww dacht dat tie in het ziekenhuis lag met een tenniselleboogquote:
Showcasequote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:02 schreef blackbully het volgende:
zooo al 90% van de foto's van gister online gezet.
morgen de laatste 10% maar eens soepen.
duurde eff voor ik door had hoe ik met ftp kon uploaden. maar......
gelukt
kijk maar op de site.quote:
Werk is goed voor jequote:
Thee=slechte koffiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Gooooeeeeeeiemorgen! Ja, ik ben vrolijk. Extreem vrolijk
. Heeft er iemand toevallig al thee klaarstaan?
quote:
Ojah!quote:Daar verdien je geld mee![]()
Leuk dingen!quote:Met geld kun je leuke dingen doen
Nog 8 nachtjes slapenquote:Vakantie
Mooi macrolensjequote:nieuw glaswerk etc
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:49 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ojah!![]()
[..]
Leuk dingen!
[..]
Nog 8 nachtjes slapen![]()
[..]
Mooi macrolensje![]()
Werk is leuk
quote:
quote:
Hoe lang ga je eigenlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:56 schreef Offy het volgende:
Gaat helemaal goedkomen
* Offy pakt vast warme sokkken in
11 Dagen, via Duitsland naar Denemarken, Zweden, Noorwegen en weer terugquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:02 schreef Offy het volgende:
[..]
11 Dagen, via Duitsland naar Denemarken, Zweden, Noorwegen en weer terug
Jij gaat met Offy mee?quote:
ahquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:12 schreef Offy het volgende:
We komen je zondagmorgen ophalen PdeHoog!Neem je je eigen slaapzak en kussen mee?
FBquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ahjullie komen mij opzoeken?
hier zijn echt mooie fotoplekjes hoor
De laatste keer dat ik keek lag Griekenland nog niet in Scandinavië, maar ik kan het mis hebben hoorquote:
We willen bewijs zienquote:hier zijn echt mooie fotoplekjes hoor
hey ik kon het altijd proberen hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:22 schreef Offy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek lag Griekenland nog niet in Scandinavië, maar ik kan het mis hebben hoor
check mijn weblogquote:[..]
We willen bewijs zien
Hey, ik zag een filmpje van je op GSquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:24 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Topquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:12 schreef Offy het volgende:
We komen je zondagmorgen ophalen PdeHoog!Neem je je eigen slaapzak en kussen mee?
hey jijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Hey, ik zag een filmpje van je op GS
Je hebt er echt (bijna) alles voor over, hè![]()
Nou, ik heb je op je gestemd, hoor
Veel plezier, want je gaat vast winnen
PS ik zou die ene foto er nog bijzetten waar je je lippen aan het stiften bent in de auto, die is erg sexy
Ja, ik kom net door de regen heengefietstquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:17 schreef Toeps het volgende:
Wat een ongelofelijk stille boel hier...
HALLOOOOO! ANYBODY HOME-Home-home...
Jij hebt duidelijk nooit de Vakantieman gezien, anders wist je wel beter.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:22 schreef Offy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek lag Griekenland nog niet in Scandinavië, maar ik kan het mis hebben hoor
[..]
Lekker subtropisch warm huhquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:23 schreef Toeps het volgende:
Ja, het is me een partij baggerweer...
Daarom ga ik morgen ook lekker naar het zwembad.
Gezelligquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:13 schreef Xilantof het volgende:
Net nat geregend op de fiets terug vna 't werk.
ff douchen zo en dan richting de bios.
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
The Da Vinci Code.
'k Ga met m'n pa 14.gif
die wil ik ook idd nog zien ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel plezierIk moet binnenkort ook
En naar X-men 3 en naar MI-3
Alle leuke films komen ook tegelijkertijd
Heb ik donderdag ook gekeken. Hij is goed!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
The Da Vinci Code.
'k Ga met m'n pa 14.gif
Jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef prupke het volgende:
Morgen word het beter ..en dan gaat het weer bergafwaarts.
goeie reden om nog eens terug te komen als het wel goed weer isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaBen ik eens bij jullie in de buurt 's avonds kan ik niet eens op excursie de natuurgebieden in
Ik ben de inhoud van de ark al in mijn huis aan het vergaren. Vandaag een giraffe, een olifant en een paar vogels gekochtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:27 schreef CrazyCharlie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als het morgen nog steeds regent overweeg ik een ark te gaan bouwen... wat een onbegrijpelijk dinges-weer !
Zo! Dat lucht op...niet te verwarren met opklaren en luchten
En het was zo mooi leeg daarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben de inhoud van de ark al in mijn huis aan het vergaren. Vandaag een giraffe, een olifant en een paar vogels gekocht
Ga je een mini-dierentuin beginnen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben de inhoud van de ark al in mijn huis aan het vergaren. Vandaag een giraffe, een olifant en een paar vogels gekocht
Whehehe, nu niet meer. Het begint nu wel gezellig te worden, maar er kan nog meer bijquote:
Altijd wat te fotograferenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ga je een mini-dierentuin beginnen?
Vast welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef pea4fun het volgende:
nu nog ff kijken of ik niet op safari kan in afrika om een mooie foto te maken voor aan de muur![]()
Zeg! mag ik alvast wat voorpret jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast welOver een jaar of 10
Als het huis klaar is
tuurlijk.quote:
Goh wat droom ik bescheidenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
tuurlijk.
van mij mag je dromen van een schoot daar met je 30MP dslr.
![]()
tja ik droom van een hasselblad met wat lensjes.quote:
Maat van me was gegaan. leuke momenten meegemaakt. Dan lig je in je tentje, je moet nodig, maar buiten, tussen de tenten loopt een leeuw rondquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef pea4fun het volgende:
nu nog ff kijken of ik niet op safari kan in afrika om een mooie foto te maken voor aan de muur![]()
Tentje? als in kamperen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maat van me was gegaan. leuke momenten meegemaakt. Dan lig je in je tentje, je moet nodig, maar buiten, tussen de tenten loopt een leeuw rond
Ja, nu kan hij er wel om lachen-toen niet...
coole uitspraakquote:
quote:
En geen woord van gelogen,echt iets om trots op te zijn ook toch?quote:
Hm...misschien moet ik mijn plannen herzien dan en moet ik leren schilderenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nog nooit gezien waar ze verblijven tussen het in een jeep rondcrossenLOL
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:22 schreef pea4fun het volgende:
Hm...misschien moet ik mijn plannen herzien dan en moet ik leren schilderen![]()
Goed plan! Jij moet reisorganisator worden...kom ik bij je boekenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Wie weet hebben ze ook een safari voor bejaarden-wannabees: veilig stenen huisje om in te slapen, tank om mee op safari te gaan enzo
Ik laat alleen korte rokjes breezahs toe van tussen de 18 en 25quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:28 schreef pea4fun het volgende:
Goed plan! Jij moet reisorganisator worden...kom ik bij je boeken
Die hebben geen geld...zo kan je nooit legaal naar die miljonairsbeursquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik laat alleen korte rokjes breezahs toe van tussen de 18 en 25
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:31 schreef pea4fun het volgende:
Die hebben geen geld...zo kan je nooit legaal naar die miljonairsbeurs![]()
zei je vorige week ook al niet zoiets?quote:
dat magquote:Op zondag 28 mei 2006 01:57 schreef Mokster het volgende:
Excuus! Het verkeerde topic! Tijd om te gaan slapen wellicht...![]()
Waarom las ik cavia?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
maar misschien goed voor het op stap gaan met die camera.:-)
dat vraag je aan ons?quote:
Kijk even in dit topic of in de FAQ van US, die gebruiken veel vaker gratis servers dan wij. Succes!quote:Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef Robocock het volgende:
Ik zoek een site waar ik een aantal foto's online op kan slaan, zodat ze in een topic gebruikt kunnen worden. Nu las ik het 1 en ander of Mijn Album.nl, maar werkt dat wel? Of krijgt de lezer dan alleen een deeplink te zien naar hun eigen website?
En bedankt he, nu wil ik weer terug naar huis zuid-Italië.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:27 schreef fraubitch het volgende:
Ik heb foto's beloofd:
zonsopkomst:
[afbeelding]
[afbeelding]
Rotsen op het strand:
[afbeelding]
Tx!quote:Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk even in dit topic of in de FAQ van US, die gebruiken veel vaker gratis servers dan wij. Succes!
En wat heb je nú weer gedaan dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:51 schreef Debsterr het volgende:
Zal ik is wat vertellen: doe noooooit 12 handboeien tegelijkertijd om. Dat doet pijn
ik gister bij Re.quote:
Re is een hele goeie fotograaf en jij bent een binkquote:Op zondag 28 mei 2006 21:10 schreef Falanx het volgende:
[..]
ik gister bij Re.
zijn mooie fotos geworden.
aardig gek krijg meteen weer veel aandacht op msn. een paar ex vriendinnetjes schijnen ineens weer te weten hoe ik heet. heeel apart.
gaan we zomaar lopen flirten hier. die had ik niet zien aankomenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Re is een hele goeie fotograaf en jij bent een bink![]()
. Dus ja, die aandacht is begrijpelijk dan
.
Ja sorry, ik ben het vrijgezel zijn nogal aan het uitproberenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:47 schreef Falanx het volgende:
[..]
gaan we zomaar lopen flirten hier. die had ik niet zien aankomen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ja, met knappe mannen zoals jij hoeft er niet geflirt te worden, die zijn zich toch al bewust van hun uiterlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 23:09 schreef Falanx het volgende:
ja misschien moet je het nog wat stiekemer aanpakken. ligt er nu wel erg dik bovenop. komop in der herkansing. ff debsterr klaar stomen voor de vrijgezellen markt
Nou vooruit, ik zal oefenen voor de spiegel!quote:Op zondag 28 mei 2006 23:16 schreef Falanx het volgende:
debsterr... je maakt me bang. sjonge jonge jij bent niet zomaar 1,2,3 klaar gestoomd voor die vrijgezellenmarkt hoor.
ik denk die komt met zoiets als: met jou wil ik best eens een beschuitje eten.
beter je best doen![]()
![]()
Het is weer maandag. Dan moet er weer even gemeld worden dat het maandag is/ men brak is/ maandagen zuigen/ vul een excuus in.quote:
Men lazer op met je blije gedoequote:Op maandag 29 mei 2006 09:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is weer maandag. Dan moet er weer even gemeld worden dat het maandag is/ men brak is/ maandagen zuigen/ vul een excuus in.
Stelletje watjes.
Zet je kont in de eerste versnelling, ga aan het werk, en het is heel snel weer weekeind.
nog maar 5 dagen!
quote:Op maandag 29 mei 2006 09:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is weer maandag. Dan moet er weer even gemeld worden dat het maandag is/ men brak is/ maandagen zuigen/ vul een excuus in.
Stelletje watjes.
Zet je kont in de eerste versnelling, ga aan het werk, en het is heel snel weer weekeind.
nog maar 5 dagen!
Zolang je partner dat weet, is er niks aan de handquote:
Jeeezus! een paard dat kleine paardjes poept! Een goudmijnquote:Op maandag 29 mei 2006 09:53 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga lekker gruwelijk offtopic.
De foto's zijn erg slecht. In het donker vol spanning is foto's maken erg moeilijk. Ze zijn met de compact gemaakt en niet met de DSLR, daarmee ga ik vanmiddag foto's maken.
Maar geloof me, er komen verschrikkelijk veel foto's in de toekomst!
De foto's zijn alleen verkleind, geen USM of wat dan ook eroverheen.
Ik ga nu eerst slapen want 7 nachten amper slapen is teveel van het goede. Vanmiddag maak ik de foto's wel lichter, USM etc.
[afbeelding]
Hier zijn de 2 hoefjes al zichtbaar in de zak
[afbeelding]
Mama... dit was hun eerste contact. Hier smelt ik voor...
[afbeelding]
En jee, wat is dat opstaan moeilijk, maar kijk hoe goed ik al sta...
[afbeelding]
Na alle inspanningen mag ik toch wel even slapen? Ah toe...
May I present you.... Burning Desire is na een vreselijk zware bevalling en zware laatste maand dan eindelijk geboren!
quote:
Re nog bedankt voor je hulp gisteren, helaas is het probleem nog steeds niet verholpen. Ik heb bijna twee uur aan de telefoon gehangen met @Home. Eerst zeiden ze dat het door mijn draadloze router kwam, (lekker makkelijk antwoord want dan hebben hun er niets mee te maken) maar toen ik die ertussenuit had gehaald had ik nog steeds geen inet, dus lag het wel degelijk aan hun kant. De jongen van de helpdesk heeft alle instellingen van mijn laptop nagelopen en die stonden gewoon allemaal goed. Toen begon hij al wat meer te stotteren want het probleem leek echt aan hun kant te liggen. Hij heeft mij toen een complete update gegeven wat inhield dat alle gegevens van mij opnieuw werden ingevoerd aan hun kant, ik moest de computer uitzetten en de modem na twee uur een kwartier de stekker eruit trekken. Na een kwartier mocht ik dan de computer weer aanzetten en zou het op hoop van zegen zijn omdat de modem zich compleet gereset zou hebben dan. Naja nog steeds niets dus hequote:
heb ik laatst ook gehadquote:Op maandag 29 mei 2006 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Re nog bedankt voor je hulp gisteren, helaas is het probleem nog steeds niet verholpen. Ik heb bijna twee uur aan de telefoon gehangen met @Home. Eerst zeiden ze dat het door mijn draadloze router kwam, (lekker makkelijk antwoord want dan hebben hun er niets mee te maken) maar toen ik die ertussenuit had gehaald had ik nog steeds geen inet, dus lag het wel degelijk aan hun kant. De jongen van de helpdesk heeft alle instellingen van mijn laptop nagelopen en die stonden gewoon allemaal goed. Toen begon hij al wat meer te stotteren want het probleem leek echt aan hun kant te liggen. Hij heeft mij toen een complete update gegeven wat inhield dat alle gegevens van mij opnieuw werden ingevoerd aan hun kant, ik moest de computer uitzetten en de modem na twee uur een kwartier de stekker eruit trekken. Na een kwartier mocht ik dan de computer weer aanzetten en zou het op hoop van zegen zijn omdat de modem zich compleet gereset zou hebben dan. Naja nog steeds niets dus heDus ik weer bellen, inmiddels was het 17.20, ik verhaal weer uitleggen aan de man, maar die vertelde me dat het al te laat voor de TD was, dus heeft hij me een setje 'noodinstellingen' gegeven zodat ik iig een paar uurtjes online zou kunnen, maar dat zou maar een paar uurtjes zijn want ik stond dan bij hun op status "statisch" (ofzoiets) dus dat kon maar even.
al met al....er is een groot probleem aan hun kant met mijn verbinding en ik heb helemaal niets...
ik kan hier niet tegen, daar betaal ik GVD bijna 50 euro per maand voor
en dan die telefoonkosten....lokaal tarfief + mobiel...ik wil mijn rekening straks niet weten
en ik weet niet eens hoe het nu straks verder gaat eigenlijk
Ja geweldigquote:Op maandag 29 mei 2006 11:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo, weer terug in Nederland. Geweldige ervaring. Frontstage en Placebo, Tool, Alice in Chains en weetikwatallemaal recht voor je neus en boven je hangend. En maar foto's maken. Adrenalinekick!
yups hebben we ook gedaan, en de modem aan hun kant resetten is in principe dat hele gedoe wat ze gedaan hebben toch? dat ik de modem twee uur aan moest laten staan en daarna een kwartier de stekker eruit. de jongen zei dat ze mijn modem aan hun kant dan zouden missen en als ik 'm dan weer aanzette zouden alle nieuwe gegevens van kracht zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb ik laatst ook gehad
heb je het modem totaal gereset, met die knop aan de bovenkant?
zo ja, bel op, en zeg dat ze bij hun de aansluiting moeten resetten. dan is je probleem opgelost.
laat je niet afschepen, dan is het met 5 min gedaan.
en dat is dus de grootste onzin (niet wat jij zegt maar dat die gozert je dat laat doen) aangezien hij met 1 knopke de verbinding kan resetten.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
yups hebben we ook gedaan, en de modem aan hun kant resetten is in principe dat hele gedoe wat ze gedaan hebben toch? dat ik de modem twee uur aan moest laten staan en daarna een kwartier de stekker eruit. de jongen zei dat ze mijn modem aan hun kant dan zouden missen en als ik 'm dan weer aanzette zouden alle nieuwe gegevens van kracht zijn.
we hebben gepingd, ping release, ping renew noem het maar op....ik had wel een IP maar geen verbinding.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dat is dus de grootste onzin (niet wat jij zegt maar dat die gozert je dat laat doen) aangezien hij met 1 knopke de verbinding kan resetten.
hier was het ook eerst van uitschakelen etc, heb ik gedaan, toen ging ie pingen naar mijn ipadres. daar kreeg hij geen response op, en heeft hij de verbinding van hun kant afverbroken, en weer aangemaakt. mijn pc bleef gewoon aan, ben niet aan t modem geweest en binnen 4 sec werkte alles weer
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Re nog bedankt voor je hulp gisteren, ...
en ik weet niet eens hoe het nu straks verder gaat eigenlijk
dan zou ik toch eens gaan scheldenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
we hebben gepingd, ping release, ping renew noem het maar op....ik had wel een IP maar geen verbinding.
gezien de zeer onduidelijke copyright regeltjes van Danny zou ik het ook zeker niet doen eigenlijk, zo'n grote band spant wel een procesje aan vrees ikquote:Op maandag 29 mei 2006 12:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb zojuist de foto's van dag 1 bewerkt voor de site, ben nu de foto's van dag 2 aan het uploaden op de pc (7 of 239 images saved) en als alles klaar is en op de oorwebsite staat post ik hier de link. Ik weet niet of ik de foto's hier mag posten, foto's van Deftones en Tool iig zeker niet. Contracten getekend enzo.
Sub werkt ook bij @homequote:Op maandag 29 mei 2006 12:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zou ik toch eens gaan schelden
de meeste die aan de tel daar zitten zijn studentjes die er verder niets van weten.
hier was het echt hetzelfde en konden ze er binnen een mum van tijd wat aan doen.
er loopt ook een fokker ergens geloof in dig rond die werkt bij @home, misschien dat die wat voor je kan doen
Ja, best wel oké. Alleen zo warm en zoveel vis.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten![]()
Portugal is goed wel
ik vind het al een stuk rustiger dat MssBHave er niet is....quote:Op maandag 29 mei 2006 12:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel lekker rustig een weinig postende Puckzzz
heb ik wat gemist? wies dat?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind het al een stuk rustiger dat MssBHave er niet is....
Die mag wel komenquote:Op maandag 29 mei 2006 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind het al een stuk rustiger dat MssBHave er niet is....
Ja zij wel he?quote:
hehe onderwerp regen en storm... dat moet lukkenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben lekker naar huis en morgen lekker op vakantie!
Kleintje of Re, kunnen jullie me het onderwerp van de volgende wedstrijd misschien SMS-en? Wie weet kan ik er in Turkije wat leuks mee. En geen archief
doeidoei all!!
Die schijnt zo waar een leven buiten FOT te hebben.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:23 schreef ableton het volgende:
leeft mauro trouwens nog? lang niet gezien
Zo klein ben ik niet hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 15:59 schreef Falanx het volgende:
12 sets handboeien voor zo'n klein meisje ?
Wat denk je zelfquote:Op maandag 29 mei 2006 16:05 schreef Falanx het volgende:
zoals in SAW ? of met een sleutel ?:)
Misschien wat minder zuipen op zondagavond, dan ben je ook niet brak en heb je het ook niet koudquote:Op maandag 29 mei 2006 16:39 schreef Re het volgende:
kan iemand die thermostaat eens wat hoger gooien![]()
Het is voor een website voor geile rukkertjes die een fetish voor handboeien hebben. Daaromquote:Op maandag 29 mei 2006 16:41 schreef Falanx het volgende:
ja idd brrr. mare deb. waarom 12 sets ? nog een reden voor ? op de foto vind ik het er niet echt uitkomen. als je niet beter weet denk je goh 24 armbanden
Die gaan vast klagen dat ze de handboeien niet goed kunnen zien omdat een of ander wijf in de weg zitquote:Op maandag 29 mei 2006 16:44 schreef Debsterr het volgende:
Het is voor een website voor geile rukkertjes die een fetish voor handboeien hebben. Daarom.
Ik hou het voortaan maar weer bij één setje pluchen cuffsquote:Op maandag 29 mei 2006 16:47 schreef Falanx het volgende:
ahaja ok. ieder zijn ding zeg ik maar.
doe mij maar gewoon met zonder handboeien
Ja, het is maar waar je op valt hequote:Op maandag 29 mei 2006 16:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die gaan vast klagen dat ze de handboeien niet goed kunnen zien omdat een of ander wijf in de weg zit
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien wat minder zuipen op zondagavond, dan ben je ook niet brak en heb je het ook niet koud.
En wij zien er maar 1? Ken dah?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, het is maar waar je op valt he. Als ik zo de eerste 4 foto's bekijk, snap ik best dat ze liever naar de handboeien kijken
.
http://www.dehandboeiengigant.nlquote:Op maandag 29 mei 2006 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is voor een website voor geile rukkertjes die een fetish voor handboeien hebben. Daarom.
Server niet gevondenquote:
Nou, ik vind die foto niet goed en die is te onscherp en hier commentaar en daar ook maar.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:23 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.oor.nl/deruit_concertverslagen_details.asp?id=277
Het verslag is trouwens geschreven door ook een Fokker (maar niet zo actief), metalbazzz. En dat is tevens mijn dude.![]()
Ik ben heel trots op het resultaat en ik duld dan ook geen negatief commentaar.
da's wel zonde dan, ik delete ze gelijk van mijn iPodquote:Op maandag 29 mei 2006 18:46 schreef BloodyLotte het volgende:Ik ben trouwens zelf wel ontevreden over de foto's van Tool. We mochten maar bijn één nummer foto's maken (bij de rest van de bands bij 3 nummers) en er was behalve 3 videoschermen bijna geen licht. De band stond minstens 10 meter van ons vandaan. Probeer dan maar eens scherpe foto's te maken. Tool zijn huilie's wat fotografen. 't Is dat ze goede muziek maken, maar anders. Tsss.
mazzelpik wel dusquote:Op maandag 29 mei 2006 18:58 schreef BloodyLotte het volgende:. Ja bijna wel hè.
Maar goed, voor de rest was het fantastisch. Brian Molko die naar me glimlachte (ja ik ben een Brian fan), en gewoon alles opzich. Onvergetelijke ervaring enzo en ik stuiter nog van blijdschap als ik er aan terug denk.
Laat ons dat maar bepalenquote:
Ik kick er alleen op als ze door een bink omgedaan wordenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:20 schreef Falanx het volgende:
hier zit ze op te wachten... dat wij nieuwsgierig worden en dat ze meer van die pics kan showen... stiekem.... kickt ze ook op handboeien.
He bahquote:Op maandag 29 mei 2006 19:38 schreef Toeps het volgende:
http://www.gielbabes.com/ Ah, gevonden, dat is snel.
Gaaf..geil. Ik vind dattie hele mooie foto's maaktquote:Op maandag 29 mei 2006 18:44 schreef IJzercookie het volgende:
Ik heb net een nieuwssubmit gedaan:
Erwin Olaf winnaar International Color awards!
Toen ik vandaag al surfend op de website van Fotograaf Erwin Olaf terecht kwam zag ik tot mijn grote plezier dat hij is verkozen tot Photographer of the year! Eerlijk gezegd heb ik daar in de Nederlandse media nog niets over gelezen terwijl dit natuurlijk wel heel bijzonder is!
Hier wat links:
http://www.erwinolaf.com
http://www.erwinolaf.com/Pages/Colorawardpage.htm
http://www.thecolorawards.com/
Hij heeft in diverse categorieen successen behaald.
Bijv. in de category of Advertising.
http://www.thecolorawards(...)dvertising/index.htm
Persoonlijk ben ik ook erg blij met de awards omdat hij de derde prijs heeft gewonnen in de category of Advertising. Ik ben degene die op die foto staat! Ik ben natuurlijk super trots! Maar dat is uiteraard niet de reden van deze email. Erwin Olaf is een super begaafd fotograaf!
Dat klopt ja. Maar dat betekend dat we dichter bij woensdag komen...quote:Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef Re het volgende:
zow.... bier
maandag is weer aan het voorbij zijn enzo
en dan is het zo weer maandagquote:Op maandag 29 mei 2006 22:51 schreef Xilantof het volgende:
Dat klopt ja. Maar dat betekend dat we dichter bij woensdag komen...
Dat is een spannende dag voor mij *ril*
* Xilantof mist een hyper-smiley
zorg jij voor de handboeien?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kick er alleen op als ze door een bink omgedaan worden.
Goed idee dat bier!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef Re het volgende:
zow.... bier
maandag is weer aan het voorbij zijn enzo
ssst we zijn aan het etenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja kwaliteit minder slecht uit het midden enzo
Kleurbalans zoek
Je vergat: niet scherp.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja kwaliteit minder slecht uit het midden enzo
Kleurbalans zoek
De vlammetjes zijn wel scherp hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 23:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je vergat: niet scherp.
de saus wel waarschijnlijk
Zeg PdH, toch wel met je blote vingers eruit gevist he?![]()
1/13 met bier op en honger.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je vergat: niet scherp.
de saus wel waarschijnlijk
Zeg PdH, toch wel met je blote vingers eruit gevist he?![]()
ja ja 00:00 geweest tijd voor rellen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:00 schreef donnahvh het volgende:
hey leuk word dit topic nou ook al verneukt?![]()
DIE is er nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja ja 00:00 geweest tijd voor rellen.
maar doe dat niet in een serieeus topic.
ga lekker in us of onzin spelen of zo'n ander achteraf sub-forum.
beta hapert.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Staat hier iig niet meergebruik de "zoek" knoppie
mazzelaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:16 schreef RonaldV het volgende:
Jezus, oefen es wat met die search
30 seconden, inclusief naar de search navigeren: Open dagen KLU vliegbasis Leeuwarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |