een foto in jpg of png formaat ( daar eindigt de bestandsnaam op) max grootte 300kbquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:58 schreef Peggy-Sue het volgende:
Bedankt voor de info - hier was ik al bang voor................ hmm nu wat, boeken en verder, ik probeerde een foto te uploaden voor commentaar maar het is mij niet gelukt, wist niet goed hoe verder omdat er een url verzocht werd, en kon daar geen info op de site over vinden (misschien niet goed gekeken)??
Kijk even in [US] FAQ daar staat een behoorlijke hoeveelheid servers waar je kunt uploaden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:58 schreef Peggy-Sue het volgende:
Bedankt voor de info - hier was ik al bang voor................ hmm nu wat, boeken en verder, ik probeerde een foto te uploaden voor commentaar maar het is mij niet gelukt, wist niet goed hoe verder omdat er een url verzocht werd, en kon daar geen info op de site over vinden (misschien niet goed gekeken)??
En er zijn mensen zoals moi die thuis een server hebben staan EN heb server ruimte gehuurd hebbenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:10 schreef RonaldV het volgende:
Eerst maar een antwoord waar je mogelijk helemaal niks aan hebt:
Een paar van ons (ikzelf, en balckbully volgens mij ook nog steeds) draaien zelf thuis een server (lees: omgebouwde oude PC) waarop we onze foto's hosten. Dan zijn er nog een paar mensen (Re, H-Master-II, Shark.Bait) die serverruimte huren. Dat zijn dus ook opties.
Als je wilt weten waar je het beste kunt plaatsen kun je beter even langs US gaan, daar posten ze veel meer privé foto's vanaf die servers dan hier.
In dat boek worden niet de dingen behandeld die Jarno wil weten. Daar leer je meer hoe je een andere lucht ergens inshopt of hoe je zelf een mooie spiegelende bal photoshopt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:40 schreef Shark.Bait het volgende:
misschien is dit iets?
[afbeelding]
ik weet niet of er een nieuwere versie is. Ik weet wel dat 99.999999% van de boeken in het nederlands alleen maar nederlandse software behandelen
[..]
En er zijn mensen zoals moi die thuis een server hebben staan EN heb server ruimte gehuurd hebben
Juist, het is moeilijk uitleggen wat ik wél precies zoek... Ik denk dat het wat meer basis is en dat het niet zoveel met PS te maken heeft. Ik wil eigenlijk weten wát goede/mooie kleuren zijn, wanneer een foto nu precies helder genoeg is, wanneer een foto te donker is, dat soort dingen. En ja, dat is voor elke foto anders, maar daar moeten toch richtlijnen voor zijn, theorietjes over zijn?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
In dat boek worden niet de dingen behandeld die Jarno wil weten.
Er is een versie "Photoshop CS2 and Digital Photography for Dummies". Met een aantal voor-en-na-foto's (oftewel "zo willen we het niet, en zo willen we het wel"). Maar ik denk niet dat het 100% is wat je bedoelt Jarno.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:40 schreef Shark.Bait het volgende:
ik weet niet of er een nieuwere versie is. Ik weet wel dat 99.999999% van de boeken in het nederlands alleen maar nederlandse software behandelen
Als je dat echt objectief wilt beoordelen moet je in iedere foto een testkaart meefotograferen :-)quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:03 schreef Jarno het volgende:
Ik wil eigenlijk weten wát goede/mooie kleuren zijn, wanneer een foto nu precies helder genoeg is, wanneer een foto te donker is, dat soort dingen.
Hey Gao!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Er is een versie "Photoshop CS2 and Digital Photography for Dummies". Met een aantal voor-en-na-foto's (oftewel "zo willen we het niet, en zo willen we het wel"). Maar ik denk niet dat het 100% is wat je bedoelt Jarno.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |