Nu al een top programma aangezien de 3 beste demoteams aanwezig zijn, de Red Arrows, Patrouille de France en de Blue Angels.quote:Op 16 en 17 juni 2006 organiseert de Koninklijke Luchtmacht op de Vliegbasis Leeuwarden de Open Dagen 2006. Dit jaarlijks terugkerende evenement behoort tot de grootste evenementen die Nederland rijk is. In twee dagen laat de krijgsmacht, en in het bijzonder de luchtmacht, zien waar het voor staat door het geven van voorlichtingen en demonstraties. Ook nu belooft het weer een groot spektakel te worden waarbij militaire jachtvliegtuigen en helikopters op een professionele wijze hun mogelijkheden demonstreren. Tevens zullen enkele wereldberoemde demonstratieteams hun adembenemende aerobatische kunsten vertonen. Op de grond wordt een static show voorbereid met een uitgebreid arsenaal van defensiematerieel uit binnen- en buitenland.
Er gaan altijd wel wat FOTters naartoe, en waarschijnlijk ook veel "gewone" Fok!ers. De show staat in ieder geval al een poosje in de FOT-agendaquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:41 schreef x-tremed het volgende:
[..]
Nu al een top programma aangezien de 3 beste demoteams aanwezig zijn, de Red Arrows, Patrouille de France en de Blue Angels.
Gaan hier veel Fokkers heen? en zo jah zijn er al plannen om gezamelijk iets te gaan doen daar?
Volgens mij wordt het dit jaar ook op vrijdag stervensdrukquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:09 schreef x-tremed het volgende:
denk dat ik (afhankelijk van het programma van beide dagen / het weer) op de vrijdag er naartoe ga. aangezien het altijd zaterdags stukken drukker is.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:35 schreef Jelleee het volgende:
De Red Arrows, die waren toch ook een keer bij Gilzerije ofzo?
hey hoeveel mensen kun jij bergen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik woon tegen de vliegbasis aan, heb dus geen keus. Hoop wel voor de tijd een puikende zoomlens te hebben.
edit:anders schop ik even een oud topic
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey hoeveel mensen kun jij bergen?
er moeten er veel van ver komen. dus een slaap plek heeeeel dichtbij is wel prettig![]()
we hebben één logeerbed, maar niet zomaar iedere onbekende komt bij ons binnen, zul je begrijpenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey hoeveel mensen kun jij bergen?
er moeten er veel van ver komen. dus een slaap plek heeeeel dichtbij is wel prettig![]()
ach het was te proberenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we hebben één logeerbed, maar niet zomaar iedere onbekende komt bij ons binnen, zul je begrijpen
Ik ga straks trouwens een zoomlens kopen voor dit evenement(Vakantiegeld binnen
)
edit: het topic in PTA
Die knuppel heeft al een reservering lopen bij mij.. Maar dat is ie al vergeten..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je me mailt kan ik je de gegevens van de plaatselijke camping doorspelen
jij woont niet op loop afstandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die knuppel heeft al een reservering lopen bij mij.. Maar dat is ie al vergeten..![]()
Wat voor 1quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga straks trouwens een zoomlens kopen voor dit evenement(Vakantiegeld binnen
)
Dit jaar ga ik er ook weer alle 2 de dagen heen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:41 schreef x-tremed het volgende:
[..]
Nu al een top programma aangezien de 3 beste demoteams aanwezig zijn, de Red Arrows, Patrouille de France en de Blue Angels.
Gaan hier veel Fokkers heen? en zo jah zijn er al plannen om gezamelijk iets te gaan doen daar?
oh ja, oordoppen meequote:Op donderdag 1 juni 2006 21:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik er ook weer alle 2 de dagen heen...
voor de rustgevende geluiden van de jet engines![]()
Heb afgelopen jaar extra een andere cameraquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tamron 55-200Zaterdag kan ik m halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |