quote:Belangrijke update! In verband met het weer beslissen we pas op zaterdagavond na het avondnieuws of de meet wel of niet doorgaat. Natuurlijk hopen we dat het droog blijft, maar de voorspellingen van de afgelopen dagen maken ons zenuwachtig. Onze apparatuur moet droogblijven, en bij voorkeur hebben we zo veel mogelijk licht om zo goed mogelijk foto's te kunnen schieten.
Beter!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:15 schreef livelink het volgende:
Zet ons dan maar op de lijst misschien (ik moet het nog even met mijn vriend bespreken).
Ik heb twee kinderen; één van 4 jaar en één van 2 jaar.
tja, ik heb eenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:41 schreef cyberrobin het volgende:
tvp!Jammer dat het afmelden al weer begonnen is..
maak er 9 fotografen van.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehehe, dat zijn dan al twee slachtoffertjesCool
En dan met 8 fotografen erbovenop duiken
Ik heb het idee dat de dochter van Marjo het niet gaat waarderen hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef RonaldV het volgende:
plus nog de dochters van minstens twee fotografen. da's al 4 modellen.
Moeders das anders...die zijn bij voorbaat vervelend...wij zijn liefquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de dochter van Marjo het niet gaat waarderen hoorAl die camera's
Als ik zie hoe ze af en toe in de camera van haar moeder kijkt
Jajaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Moeders das anders...die zijn bij voorbaat vervelend...wij zijn lief![]()
Vooral een gigantische hoeveelheid ja, en dan foto's maken van kinderen die met buikpijn tegen moeders aan gaan hangenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajaMisschien moeten we ook maar een gigantische hoeveelheid snoep meenemen
Gaat vast gewaardeerd worden door de slachtoffers
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Vooral een gigantische hoeveelheid ja, en dan foto's maken van kinderen die met buikpijn tegen moeders aan gaan hangen
Laura kijkt nooooit raar...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de dochter van Marjo het niet gaat waarderen hoorAl die camera's
Als ik zie hoe ze af en toe in de camera van haar moeder kijkt
vage dochter heb jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:42 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Laura kijkt nooooit raar...
[afbeelding]
En ja, hij is niet scherp maar wel leuk...
Bij de weg..quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:51 schreef RonaldV het volgende:
Ik woon op de Veluwe, en aangezien het hier (net als bij Austerlitz) zandgrond is loopt water snel weg in de bodem. Ik ga je niet beloven dat je kind schoon blijft (het blijven kinderen tenslotte), maar ik denk niet dat je uit moet gaan van een kleffe bende.
Euh.. "Bijna Ameland"? Je woont op het Wad? Of toch nog in Holwerd?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:15 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Bij de weg..
Kan ik zondagochtend van jou een plaatselijk weeroverzichtje krijgen? Husb hier loopt stevig te twijfelen. Dan kunnen wij op het allerlaatste moment (lees een uur of negen 's ochtends) nog beslissen of het werkelijk voor ons te doen is of niet.
Aangezien wij bijna vanaf Ameland moeten komen..Zou wel leuk zijn als Wilyan toch eventjes zoet kan zijn daar, dat we niet voor een bak koffie en één rondje speeltuin komen zeg maar.
Flits gebruiken als invulflits, BBquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:57 schreef blackbully het volgende:
als het maar geen strak blauwe lucht gaat worden.
zie me nog niet echt met een reflextie scherm achter de kids aan rennen
2 keer 300watt?quote:
Eerst verblindend-flitsen en daarna invulflitsen..quote:
waarom meteen overkill??? simpel flitsertje is genoeg als invul hoor...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:59 schreef blackbully het volgende:
[..]
2 keer 300watt?
of 2 keer 150 watt?
wie neemt er een agregaat op de rug?
o jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:02 schreef diedrick het volgende:
[..]
waarom meteen overkill??? simpel flitsertje is genoeg als invul hoor...![]()
Jij met je bouwlampen..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
o ja
ik heb nu ook een normale.
zit altijd te denken dat ik alleen mijn falcon spullen heb. leek me daar geen goed plan
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik schijn ook aanwezig te zijn.. volgens mensen van FOT![]()
das mooi. kun je ook een keer lopen voor de koffiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij met je bouwlampen..![]()
Nee, zo'n 10 km van holwerd en ong 14 km. van Leeuwarden. Bij al die koekjes- en beschuitfabrieken enzo..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh.. "Bijna Ameland"? Je woont op het Wad? Of toch nog in Holwerd?
Neem even contact op via mail of MSN.
Je schijnt niet aanwezig te zijn. Je BENT aanwezigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:15 schreef HMaster-II het volgende:
Zo dan....da's wel een lekker eindje rijden zegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:10 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Nee, zo'n 10 km van holwerd en ong 14 km. van Leeuwarden. Bij al die koekjes- en beschuitfabrieken enzo..
Alhoewel ik wel om de haverklap het halve wad van de ruiten was hier..![]()
De snotneus?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:36 schreef LadyS het volgende:mooi weer morgen
Wij zijn te herkennen aan:
[afbeelding]
lief hequote:
Done!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:41 schreef RonaldV het volgende:
@ allemaal: kunnen jullie me even een mail (op mijn Fok!-adres) sturen met je 06? In de reply zal ik de mijne zetten. Op die manier kunnen we elkaar vinden als iemand verkeerd rijdt. Vergeet hem niet te voorzien van je Fok-nick.![]()
Mooi, de eerste antwoorden zijn onderweg. Mochten jullie nog iets willen weten dan hoor ik het wel.quote:
Meer gefatsoeneerd en dan naar een speeltuinquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:51 schreef LadyS het volgende:
Deze dan nog even voor als ze wat meer gefatsoeneerd is morgen
Jij hebt die van mij volgens mij al en ik die van jouquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mooi, de eerste antwoorden zijn onderweg. Mochten jullie nog iets willen weten dan hoor ik het wel.
die foto was bedoeld voor herkenning bij aankomstquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meer gefatsoeneerd en dan naar een speeltuinIk heb zo het vermoeden dat dat niet al te lang gaat duren dan
Ohquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:20 schreef LadyS het volgende:
[..]
die foto was bedoeld voor herkenning bij aankomst
de toeterfanaten wel... ik heb een simpel tasje hoor...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OhWij zijn te herkennen aan de tassen met foto-apparatuur
Ik ben een toeterfanaatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:26 schreef diedrick het volgende:
[..]
de toeterfanaten wel... ik heb een simpel tasje hoor...![]()
100mmquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben een toeterfanaatIk denk dat ik morgen die 100mm 2.8 eens uit ga proberen als portretlens
Feliquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:35 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben wel vroeg weg morgen hoor. (uiterlijk 14.30) Vanwege de verjaardagsvisite en etentje 's avonds.Mams is vandaag 62 geworden
![]()
Checkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:47 schreef livelink het volgende:
Alleen de begintijd is mij weer een beetje ontschoten (rond 11.00 toch?)
Dan raak je de weg maar kwijt. Eigen schuld.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt die van mij volgens mij al en ik die van jouZinloze actie wat mij betreft
Vanaf 11.00 inderdaadquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:47 schreef livelink het volgende:
mailtje gestuurd, want wij komen hoogstwaarschijnlijk. Alleen de begintijd is mij weer een beetje ontschoten (rond 11.00 toch?)
Vergeet het maarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan raak je de weg maar kwijt. Eigen schuld.
(vrouwonvriendelijk on) vertrouwen op kaartlezende vrouwen??????? (vrouwonvriendelijk uit)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vergeet het maarIk heb drie navigatoren aan boord
Ik hoop alleen dat ofwel Pea ofwel Prupke kan kaartlezen. BB schijnt het verleerd te zijn
Daarom snap ik ook de functionaliteit van een vrouwenstem in navigatiesystemen nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:45 schreef diedrick het volgende:
[..]
(vrouwonvriendelijk on) vertrouwen op kaartlezende vrouwen??????? (vrouwonvriendelijk uit)![]()
hmmm... ik ben me nog steeds af aan het vragen wanneer dat apparaat een keer tegen me zegt dat ik het zelf maar uit moet zoeken als ik "haar" weer es standvastig negeer.....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vrouwennavgiagatiestem tegen man in auto: "Bij de volgende kruising linksafslaan."
Man gaat braaf linksaf op volgende kruising.![]()
Ben jij ook zon eentje die dzgelijks tussen huis-kantoor en kantoor-huis dat ding aan heeft????quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:06 schreef diedrick het volgende:
[..]
hmmm... ik ben me nog steeds af aan het vragen wanneer dat apparaat een keer tegen me zegt dat ik het zelf maar uit moet zoeken als ik "haar" weer es standvastig negeer.....![]()
Dat niet, maar ik zit al zo lang in de buitendienst dat ik veel routes in nederland wel ongeveer ken, en dan wil ik wel es een andere route nemen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben jij ook zon eentje die dzgelijks tussen huis-kantoor en kantoor-huis dat ding aan heeft????
Of je na tien jaar in dezelfde Duplexwijk je huis nog steeds niet kan vinden..![]()
Die heb je al toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De snotneus?
@ allemaal: kunnen jullie me even een mail (op mijn Fok!-adres) sturen met je 06? In de reply zal ik de mijne zetten. Op die manier kunnen we elkaar vinden als iemand verkeerd rijdt. Vergeet hem niet te voorzien van je Fok-nick.![]()
Ik heb net even naar het RTL weer gekeken: Morgen is de enige dag dat het wel beschaafd weer wordt. Niet warm (een graad of 16) maar wel droog. En het mooie is: het begint vanavond al droog te worden, dus morgenochtend merk je bijna niks meer van de buien van vandaag.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:53 schreef pea4fun het volgende:
Wat een pokkeweer, gister de hele dag regen, vandaag de hele dag regenIk kan bijna niet geloven dat het morgen een droge dag wordt... of ben ik nu te pessimistisch
Ik ga even batterijen opladen danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb net even naar het RTL weer gekeken: Morgen is de enige dag dat het wel beschaafd weer wordt. Niet warm (een graad of 16) maar wel droog. En het mooie is: het begint vanavond al droog te worden, dus morgenochtend merk je bijna niks meer van de buien van vandaag.
[afbeelding]
Ik heb je wel in mijn allow staan, maar ik kan je nergens vinden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef PoseidonVS het volgende:
Heeft er iemand een Canon accu voor mij te leen morgen?
Bij voorbaad eens die meer als 40 foto's meegaat?
Enneuh Ron, misschien wil je mij even MSN-en bij mij lijkt je altijd off-line te zijn. (Ik sta op negeer hè? geeft het maar toe)
hier zijn ze bijna klaar met ladenquote:
flitser niet vergeten?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:49 schreef blackbully het volgende:
[..]
hier zijn ze bijna klaar met laden
dus de tas is bijna compleet![]()
ik neem alleen de alllerkleinste mee.quote:
Ow ja...quote:
* PdeHoog steekt hand opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef PoseidonVS het volgende:
Heeft er iemand een Canon accu voor mij te leen morgen?
ik hoop dat de lucht mooi is en niet grijs. (das zo saai)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:14 schreef pea4fun het volgende:
Trouwens een beetje bewolking is niet erg, dan heb je tenminste geen harde schaduwen
Het is in een bos met hoge bomen. Genoeg licht, maar ik betwijfel of je op de achtergrond veel lucht zal zien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik hoop dat de lucht mooi is en niet grijs. (das zo saai)
dat zal afhangen van of je staand de foto maakt of dat je op de grond gaat liggenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is in een bos met hoge bomen. Genoeg licht, maar ik betwijfel of je op de achtergrond veel lucht zal zien.
Hmmmm...met een beetje geluk wel mooie egale achtergronden dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is in een bos met hoge bomen. Genoeg licht, maar ik betwijfel of je op de achtergrond veel lucht zal zien.
Foto's van onderaf hm...goed dat het geen rokjesweer isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat zal afhangen van of je staand de foto maakt of dat je op de grond gaat liggen![]()
Ik zeg: we stellen de meet uitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Foto's van onderaf hm...goed dat het geen rokjesweer is
Wequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg: we stellen de meet uitWe wachten op het rokjes-weer
![]()
in een speeltuinquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg: we stellen de meet uitWe wachten op het rokjes-weer
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wefotograferen
de
kinderen
ja, niet de mama's
![]()
![]()
![]()
Ok, dat is dan weer wel een goed ideequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Niet
![]()
Misschien willen de mama's wel met de kids op de foto
Weet jij veel
Misschien moet jij ook je dochter meenemenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ok, dat is dan weer wel een goed idee
Als Erwtje dat toch eens voor elkaar mocht krijgen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook je dochter meenemen![]()
BB wil toch slapen, dus die kan dan in de kofferbak liggen
Misschien moeten we eens heel lief met zijn tweeen bij pea langsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als Erwtje dat toch eens voor elkaar mocht krijgen!
Jonge Erwtje kent me al. Ze duldt me aan tafel, en zelfs met een camera in de buurt. Als ik maar niet op haar richt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens heel lief met zijn tweeen bij pea langsHoewel ik betwijfel of ze van ons onder de indruk raakt
Ik heb afgelopen dinsdag kennis gemaakt met jong erwtje (nou ja...erwtjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jonge Erwtje kent me al. Ze duldt me aan tafel, en zelfs met een camera in de buurt. Als ik maar niet op haar richt.
Dit klinkt als een bezorgde moeder die bang is dat haar dochter wat overkomtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef pea4fun het volgende:
Hehe...het jonge erwtje valt niet meer onder de catagorie kinderen in de speeltuin, en is dus offtopic
lol...nou zo bezorgd ben ik daar niet om hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit klinkt als een bezorgde moeder die bang is dat haar dochter wat overkomt![]()
Wij zouden dat nooit durven
![]()
Oh men, wat gaat die allemaal meenemenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef PoseidonVS het volgende:
Zo, de foto tassen zijn gepakt.
Ron heeft je telnr toch? Eens even kijken of ik dat kan ontfutselenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef PoseidonVS het volgende:
Zo, de foto tassen zijn gepakt.
Tot morgen. Ow en schrik niet als ik wat later ben. ik weiger de wekker te zetten op zondag ochtend.
Ik neem géén reflectiescherm en géén statief mee...of krijg ik daar spijt van?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh men, wat gaat die allemaal meenemen![]()
geen idee maar wij laten dat ook thuis denk ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik neem géén reflectiescherm en géén statief mee...of krijg ik daar spijt van?![]()
Denk het niet. Vermoedelijk krijg je niet eens de kans om die te gebruiken. En anders heb ik er wel eentje achter in de auto liggenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik neem géén reflectiescherm en géén statief mee...of krijg ik daar spijt van?![]()
5 minuten LOPEN, geloof ik. Met de auto duurt langer iig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ron heeft je telnr toch? Eens even kijken of ik dat kan ontfutselenHoelang is het rijden voor je?
![]()
Hm...dus ik hoef hem niet om 7 uur wakker te bellen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
5 minuten LOPEN, geloof ik. Met de auto duurt langer iig.
nope.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm...dus ik hoef hem niet om 7 uur wakker te bellen?
Nou ja: het mag van mij natuurlijk wel, maar niet met een nummer dat je van mij krijgtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm...dus ik hoef hem niet om 7 uur wakker te bellen?
Goed plan!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope.
maar zou wel weer grappig zijn als je dat wel zou doen.
(kan hij alvast een tafel en koffie regelen voor als we daar aan komen)
![]()
Aaaaah...ikke toch wel....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja: het mag van mij natuurlijk wel, maar niet met een nummer dat je van mij krijgt
mag ik het nummer wel?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja: het mag van mij natuurlijk wel, maar niet met een nummer dat je van mij krijgt
oja, da's wel een goed idee daarom...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga de boel inpakken hieroTot morgen 11:00 uur allemaal
^ Wat hij zegt! tot morgen allemaal!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga de boel inpakken hieroTot morgen 11:00 uur allemaal
Is dat niet een beetje vroeg om nu al te vertrekken?quote:Op zondag 28 mei 2006 06:46 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguhff ontbijten en dan op pad
Het wordt een fijn autoritje
Met zonnebril op
Ik bespeur hier nl. blauwe lucht + zon
Dat is bij wijze van spreken hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
5 minuten LOPEN, geloof ik. Met de auto duurt langer iig.
Die van mij(n kids) mag je plaatsen hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef cyberrobin het volgende:
Ik denk dat het wel goed is als ik ook wat foto's op mijn site zet toch?![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:05 schreef RonaldV het volgende:
In het FOT topic Modellen Maand - Grote en kleine modellen zijn we op zoek naar ideeën voor de FOT mei-maand-modelmaand. Eén van de gebruiksters kwam op het idee om eens in OUD te vragen of hier geen interesse was om eens aan zo'n modelmeet mee te doen.Het plan:
FOT doet elke zomer een paar modelmeets, en meestal vragen we de gebruikers van US daarvoor te poseren. Dit keer willen we naast US eens wat anders doen, en op zoek naar ideeën kwamen we bij dit subforum. We willen foto's maken van een aantal kinderen, eventueel vergezeld van hun ouder(s). Daarvoor hebben we natuurlijk wel "slachtoffers" nodig, dus zie dit maar als de uitnodiging.Wat bieden we aan?
We zijn amateurfotografen, en kinderen zijn door hun beweeglijkheid en ongedurigheid wat lastiger om te fotograferen dan (jonge) volwassenen. Dus we kunnen jullie niets garanderen. Maar de bedoeling is om van de kinderen een behoorlijk aantal leuke foto's te maken.Waar en wanneer moet dit gebeuren?
Dat is nog niet helemaal zeker, en hangt onder andere van jullie input af. Het idee is om op een zondag eind mei een fotosessie te houden, in en bij de speeltuin die bij de Pyramide van Austerlitz ligt . We denken dan aan ouders met kinderen van 2 jaar tot een jaar of 8-9 (al is die leeftijd geen harde eis). De kosten: zo gek als je het zelf wilt maken. De speeltuin zelf is gratis, al zijn er wel een paar toestellen waarvoor betaald moet worden. Bij de speeltuin is een restaurant, waar je koffie, koek en snoep kunt krijgen. De enige kosten die niet te vermijden zijn zijn die voor transport.Wat gebeurt er met de foto's?
De foto's werden in het verleden gepost in een topic op FOT. Via MSN en mail werden grotere versies aan de modellen gestuurd. Dezelfde setup willen we dit keer weer gebruiken. Er is maar één ding waar jullie rekening mee moeten houden: de fotografen hebben bijna allemaal een on-line portfolio, en ze willen aan aantal plaatjes uit deze shoot daarin gebruiken. Als je bezwaar hebt tegen publicatie van foto's van jou en/of je kind op Fok, of in de portfolio van de fotograaf, kun je beter niet meedoen.Hoe doe je mee?
Meldt even dat je wilt meedoen in het topic op Fok, de link staat hierboven. Hou dat en dit topic in de gaten (let ook op vervolgtopics!) voor updates en wijzigingen. Zorg dat in je gebruikersinfo een geldig e-mail adres of MSN adres staat zodat we je kunnen terugvinden, en dan zou alles goed moeten komen.Meer vragen?
Stel ze! De grootste kans op een antwoord krijg je op FOT, de meeste FOTters komen zelden of nooit hier.
Sure...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef cyberrobin het volgende:
Ik denk dat het wel goed is als ik ook wat foto's op mijn site zet toch?![]()
![]()
kun je beter in OUD kijken, want daar staan ze...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:12 schreef Toeps het volgende:
Spiekt hier voor resultaten...
Oh! had 'k overheen gelezenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Die van mij(n kids) mag je plaatsen hoor.
Dat was vantevoren toch ook al aangegeven?
[..]
water en zand is ultieme pret voor thijsquote:Op zondag 28 mei 2006 23:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Het zand kom ik nog overal tegen van Thijs,de auto, bij mar zijn ouders, bij de shoarma tent, thuis...
Had dan ook een behoorlijk modderig jochie, die volgens mij op zijn mannier genoten heeft.
kleintje maar die kwam niet vanwege de regenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:17 schreef -Marjo- het volgende:
En wie was er blij met d'r nieuwe camera?
Zou je denkenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
kleintje maar die kwam niet vanwege de regen![]()
zowaar als dat ik onder de parasol licht in de rug hadquote:
Da's mijn compensatie die ze daar vastheeftquote:Op zondag 28 mei 2006 23:49 schreef diedrick het volgende:
en wie viel er bijna voorover van compensatie?![]()
[afbeelding]
Om daarna snel weer haar eigen lens terug te vragen omdat ze "Last van haar armen begon te krijgen"...quote:Op zondag 28 mei 2006 23:49 schreef diedrick het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:49 schreef diedrick het volgende:
[afbeelding]
Overdrijven is ook een vak hoor...ik weeg meer als 4 kilo hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Om daarna snel weer haar eigen lens terug te vragen omdat ze "Last van haar armen begon te krijgen"...Die Lens is qua gewicht een 1/4 Pea.
![]()
![]()
Jezus, ik wordt oud, ik krijg kraaiepootjes, tijd voor de botox!quote:Op maandag 29 mei 2006 16:06 schreef pea4fun het volgende:
Als je net hoort dat je een nieuwe lens krijgt kijk je zo
[afbeelding]
Laura dacht dat BB een detective wasquote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef PoseidonVS het volgende:
Wie heeft de langste?
[afbeelding]
hihi
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:50 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Laura dacht dat BB een detective was. Man met hoed en camera!
Dat zijn lachrimpeltjes, bij mij lopen ze vanaf mijn kin tot mijn wenkbrauwen ongeveerquote:Op maandag 29 mei 2006 18:31 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Jezus, ik wordt oud, ik krijg kraaiepootjes, tijd voor de botox!
Goh, eigenlijk sta ik hier best goed opquote:Op maandag 29 mei 2006 17:21 schreef cyberrobin het volgende:
[afbeelding]
Pea! Jammer van de groenige kleuren.. kutparaplu
Je had er toch ook nog een van mij gemaakt? mag 'k die?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Goh, eigenlijk sta ik hier best goed op
gaan we kwartetten?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:29 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Je had er toch ook nog een van mij gemaakt? mag 'k die?
Ik was nog met de kindertjesfoto's bezig...maar daar hoor jij ook nog wel een beetje bijquote:Op maandag 29 mei 2006 20:29 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Je had er toch ook nog een van mij gemaakt? mag 'k die?
That's mequote:Op maandag 29 mei 2006 17:29 schreef cyberrobin het volgende:
[afbeelding]
PdH (toch?) test z'n macro lens op Marjo..
Je kwam zo eng dichtbijquote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
That's meJammer dat Marjo niet bleef staan
Ik ben niet engquote:
Stuur hem maar naar m'n mail in mn profiel! als je die van jou nog in het groot wilt moet je het zeggen!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:54 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Alsjeblieftals je de grote wil stuur ik hem wel per mail
Wel als je neusharen wil macro-enquote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben niet engEn zeker niet als ik dichtbij sta
Ik wilde alleen Marjo's oog maar hebbenquote:
U zegt?quote:
Ik was niet aan het macro-enquote:
Hey, die foto heb ik ook gemaakt!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:39 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
Ik heb de eerste snapshot ook klaar..
Een of andere ammateur die alleen maar via het schermpje kan fotograferen..![]()
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef Ymke het volgende:
Hebben jullie het nog droog gehouden?
Als ik een meet plan is het droog, ondanks de voorgaande week.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef Ymke het volgende:
Hebben jullie het nog droog gehouden?
Tegenfoto...toch neusharenquote:
Die grote is van mij jaquote:Op maandag 29 mei 2006 21:46 schreef Ymke het volgende:
Ah , gelukkig , zitten leuke fotos bij , die ondersteboven hangende dames zijn leuk (dochter Marjo?)
En die andere grote van mijquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef Ymke het volgende:
Ik hoop na de vakantie eens mee te gaan meeten
Een Fot meetquote:Op maandag 29 mei 2006 21:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]Lijkt me leuk, wat voor meet wil je mee?
Je hebt geen voorkeur? niet dat ik die wel heb, ik hobbel gewoon overal mee als ik kanquote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
Een Fot meet
Waar heen maakt me niks uit , ik werk alleen vaak in de weekenden , dus moet ik iets lang van te voren plannen.
Hobbel ik wel weer vrolijk achter jou aanquote:Op maandag 29 mei 2006 22:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt geen voorkeur? niet dat ik die wel heb, ik hobbel gewoon overal mee als ik kan
Ik iig niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef Jonnetje het volgende:
*kickje* + crosspost
Ik heb nu foto's binnen van Diedrick, Marjo, Pea en Blackbully..![]()
Ze zijn stuk voor stuk prachtig
Cyberrobin, RonaldV, HMaster-II, PoseidonVS, Prupke, Shark.Bait en PdeHoog hebben/hadden jullie ook nog foto's van Wilyan en Hanne?
* Jonnetje 's mail staat in profiel
Zoals ik al zei zondag........ik ben ff een paar dagen niet in staat geweest te PS-enquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef Jonnetje het volgende:
Cyberrobin, RonaldV, HMaster-II, PoseidonVS, Prupke, Shark.Bait en PdeHoog hebben/hadden jullie ook nog foto's van Wilyan en Hanne?
Volgens mij heb ik nog wel wat foto's van Hanne. Vanavond eens tijd vrij maken voor het verwerken..quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef Jonnetje het volgende:
*kickje* + crosspost
kijk nog maar eens in dat topic.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:16 schreef Jonnetje het volgende:
Uhm... Ik durf het bijna niet te vragen maar zouden jullie hier -> [centraal] Wie heeft er ervaring met deze camera (deel 2) ook eens naar willen kijken?Misschien dat jullie er nog iets over weten/kunnen vertellen..
Het is aanstekelijk![]()
![]()
Jonnetje gaat ook fotograferenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:16 schreef Jonnetje het volgende:
Uhm... Ik durf het bijna niet te vragen maar zouden jullie hier -> [centraal] Wie heeft er ervaring met deze camera (deel 2) ook eens naar willen kijken?Misschien dat jullie er nog iets over weten/kunnen vertellen..
Het is aanstekelijk![]()
![]()
Ja! ik heb er nog wel wat! ff om mijzelf te herinneren dit, zal ze binnenkort versturen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef Jonnetje het volgende:
*kickje* + crosspost
Of omdat haar paard de hele dag met weeën stond en een dag later een veulen hadquote:Op zondag 28 mei 2006 23:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
kleintje maar die kwam niet vanwege de regen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |