Vet!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zo snel als ik ze opgehangen heb, zal ik wel een foto maken!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:27 schreef Orealo het volgende:
Nog even over REC.
Tijdje terug was 't een populaire serie in dit topic, maar ik wil toch even kwijt dat ik hem zelf ook heel tof vond.
Het einde was echt geweldig, de serie is heel luchtig en 'fris'.serie is niet zo populair meer puur omdat we het allemaal al gehad hebben en dus door zijn gegaan naar andere anime'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nog steeds opzoek naar een goede versie van de OP trouwesn..
ik kan het nummer wel vinden op diverse p2p diensten maar het lijkt alsof hij heel erg 'kaal' klinkt (dus ik mis het achtergrondorkest ) klopt dit pof heb ik gewoon de verkeerde versie?
Hmm ik heb ook gezocht naar de OST, maar niet gevonden.. ik kan de anime versie van de op wil rippen voor je?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
serie is niet zo populair meer puur omdat we het allemaal al gehad hebben en dus door zijn gegaan naar andere anime's
ik ben nog steeds opzoek naar een goede versie van de OP trouwesn..
ik kan het nummer wel vinden op diverse p2p diensten maar het lijkt alsof hij heel erg 'kaal' klinkt (dus ik mis het achtergrondorkest ) klopt dit pof heb ik gewoon de verkeerde versie?
dat zou ik zelf ook nog kunnen, ik wil namelijk de lange versie hebben van het nummerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm ik heb ook gezocht naar de OST, maar niet gevonden.. ik kan de anime versie van de op wil rippen voor je?
Graagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou ik zelf ook nog kunnen, ik wil namelijk de lange versie hebben van het nummer
(en ja die is er, ik heb em maar was meer benieuwd of hij idd zo kaal klinkt..
gaat om het volgende nummer:
Cheer! ~Makkana Kimochi~ van Sakai Kanako
ik heb de [Nipponsei]_REC_OP_Single_-_Cheer_Makkana_Kimochi_[Sakai_Kanako]
op request kan ik em e.v.t. wel mailen
de eigenaar heeft nog 1 rol over. ik weet niet of hij voor die de volle pond wil hebben, maar als je het graag wil kan ik het voor je vragen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef Zeurberus het volgende:
Blessed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn god, echt , plz , ik zal nooooit meer limburgers belachelijk maken* als je van elk van die posters eentje naar mij toe stuurt (tegen betaling natuurlijk)
*op fok dan
Dankjewel!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
4 mailtjes jouw kant op(heb eff geduld mailen duurt eff..)
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef Orealo het volgende:
Ik heb ze allemaal binnen, dankjewel!
Helaas is het wel dezelfde versie als die ik gevonden had, maar kan ermee door als je winamp equalizer op rock zet, hehe.
Als je het zou willen vragen dan heel graagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de eigenaar heeft nog 1 rol over. ik weet niet of hij voor die de volle pond wil hebben, maar als je het graag wil kan ik het voor je vragen?
de plaatjes kan je vinden met google afbeeldingen. daar moet je ''poster collection akira'' intikken.
eerste is de rol, de volgende 4 plaatjes zijn de posters.
EDIT:
Check!
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:
Zeg maar tegen dat ik ook limburgers haat![]()
rec gaat over Matsumaru (26 jaar) die werkt bij een snack fabriek en werkt daar als reclame maker..quote:Op zondag 28 mei 2006 08:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Orealo, aangezien jij net die serie hebt gekeken. Waar gaat REC precies over dan?
Ben weer op zoek naar een nieuwe anime en weet eigenlijk zelf niet zo goed waarmee ik zal beginnen.
Korte serie in elk geval maar..
[Edit] Kan iemand misschien een link geven van dat oude topic waarbij je kon stemmen op de beste anime, waar later ook een soort top 10 uit kwam?
het zijn setjes van 4. helaas dusquote:Op zondag 28 mei 2006 09:58 schreef RipCore het volgende:
Als er nog een GitS poster 'over' is, heb ik daar wel interesse in!
ah, kiek! van die verhalen waar de hoofdpersonen geen ene flikker tegen kunnen doen!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef Orealo het volgende:
Blessed, misschien is deze serie depri genoeg voor je :
During the winter, Yuichi was hospitalized due to hepatitis. Randomly he would try to escape from the hospital but would get beat up by the nurse. One day, he happened to meet Rika, a girl of his age, in the next building. He was fascinated by her beauty, but she was very selfish girl. Although she led him by the nose, he began to be attracted by her. However, when Rika told him about her illness, he knew why she acted so selfish; she didn't have long to live.
6 episode's!
Ik heb geen account, maar ik vindat me niet vertellen dat het downloaden via bittorrent zo langzaam gaat dat je het niet binnen een paar uur kan kijken. Bij de anime die je via bittorrent download weet je van welke subgroep het komt en dat kan ik niet zo snel vinden op narutofan. Lijkt mij een groot nadeel, kan je bijvoorbeeld alleen maar 1 soort sub downloaden van de serie. Misschien net de sub die jij niet goed vindt. Je kan ook maar 11 downloads te gelijk starten. Heb je bij bittorrent ook niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:00 schreef Orealo het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een narutofan plus account?
Ik zit er serieus over te denken om er 1 aan te schaffen.t het ook grote onzin. Je ga
7 dollar per maand (5 euro ofzo) en dan mag je per maand 10 gig anime downloaden.
Het mooie is, je download het direct, niet via bittorrent of wat dan ook, en ze hebben snelle servers.
Heeft een van jullie dat? en hoe snel download je zo ongeveer?
Ja daar heb je opzich wel gelijk in.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:42 schreef zBus het volgende:
[..]
Ik heb geen account, maar ik vindat me niet vertellen dat het downloaden via bittorrent zo langzaam gaat dat je het niet binnen een paar uur kan kijken. Bij de anime die je via bittorrent download weet je van welke subgroep het komt en dat kan ik niet zo snel vinden op narutofan. Lijkt mij een groot nadeel, kan je bijvoorbeeld alleen maar 1 soort sub downloaden van de serie. Misschien net de sub die jij niet goed vindt. Je kan ook maar 11 downloads te gelijk starten. Heb je bij bittorrent ook niet.
Naja het komt er op neer dat ik het niet zou doen. Je betaald alleen voor wat download privileges die je ook kan krijgen via bittorrent. Het is niet dat je de anime makers support ofzo, het geld gaat toch alleen maar naar narutofan.
doe's gek en typ iets als anime torrent in google...quote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef koffiegast het volgende:
Ik ben slecht in het vinden van torrents, me enige probleem
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef koffiegast het volgende:
Ooh sorry, daar moet natuurlijk hem nog tussenquote:
welke fansub? Google leverd niet echt de gewenste resultaten opquote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef Orealo het volgende:
Blessed, misschien is deze serie depri genoeg voor je :
During the winter, Yuichi was hospitalized due to hepatitis. Randomly he would try to escape from the hospital but would get beat up by the nurse. One day, he happened to meet Rika, a girl of his age, in the next building. He was fascinated by her beauty, but she was very selfish girl. Although she led him by the nose, he began to be attracted by her. However, when Rika told him about her illness, he knew why she acted so selfish; she didn't have long to live.
6 episode's!
Houd jij van trieste drama anime dan? Word daar zelf altijd verdrietig van..quote:Op zondag 28 mei 2006 12:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ah, kiek! van die verhalen waar de hoofdpersonen geen ene flikker tegen kunnen doen!![]()
jammer dat ie maar 6 episodes heeft...
Misschien had ik de naam er bij moeten doen, dat is : Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:28 schreef SureZal het volgende:
[..]
welke fansub? Google leverd niet echt de gewenste resultaten op![]()
thnxquote:Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef Orealo het volgende:
[..]
Misschien had ik de naam er bij moeten doen, dat is : Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora.
Maar check je mail!
Dat is een torrentsite en mag dus niet genoemd worden.quote:
tenzij er zeer schaarse dingen op staan vind ik het complete onzin..quote:Op zondag 28 mei 2006 13:00 schreef Orealo het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een narutofan plus account?
Ik zit er serieus over te denken om er 1 aan te schaffen.
7 dollar per maand (5 euro ofzo) en dan mag je per maand 10 gig anime downloaden.
Het mooie is, je download het direct, niet via bittorrent of wat dan ook, en ze hebben snelle servers.
Heeft een van jullie dat? en hoe snel download je zo ongeveer?
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:57 schreef Orealo het volgende:
Ik heb net de eerste episode van Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora gezien!
En het lijkt me een hele toffe serie!
review (tuurlijk met spoilers als je 'm nog niet gezien hebt) :
Het gaat over een gozert (Yuuichi) in een ziekenhuis in een klein stadje in japan.
Hij heeft de ziekte hepatites a. (in de anime wordt ook goed uitgelegd wat dat precies inhoudt)
's nachts gaat hij naar buiten, uit het ziekenhuis, wat niet mag, hij wordt geslagen met een roflpantoffel door de zuster.
[afbeelding]
Op een dag ziet hij een meisje naar buiten kijken in de 'east ward' (daar liggen de ernstigere zieken)
De (standaard groot gevormde) zuster verteld hoe ze heet, maar niet wat ze heeft.
Omdat Yuuichi niet meer neer buiten mocht, heeft ze een bank voor zijn kamerdeur gezet.
Deze wilt ze weghalen als hij beloofd vrienden te worden met dat meisje. (Rika)
[afbeelding]
Rika is een veeleisend, sachereinig meisje en laat Yuuichi allemaal dingen voor haar doen, ze verteld ook dat ze naar fortress hill wilt, dus 's avonds komt Yuuichi haar ophalen om uit het ziekenhuis te sneaken.
[afbeelding]
Maar ze hebben geen leet sneak skills dus ze zuster hoort hun, en probeert ze tegen te houden.
Een vriend van Yuuichi met een zebra masker op springt ervoor, en ze rennen weg!
Ze beklimmen de berg, en bovenaan verteld Rika dat ze waarschijnlijk niet lang meer zou leven omdat haar hart heel zwak is, ze moet een transplatie ondergaan, maar haar bloedvaten zijn ook heel zwak, dus er is een kleine kans dat ze overleefd.
Yuuichi is uitgeput van het klimmen, mede mogenlijk gemaakt door z'n ziekte, en houdt het voor gezien, hij valt neer.
Daar stopt de eerste aflevering.
Maar het was toch geen directe link..quote:Op zondag 28 mei 2006 15:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is een torrentsite en mag dus niet genoemd worden.
('ik hou van anime' in het Japans).komquote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef koffiegast het volgende:
Ja blijkbaar wel, totdat de grote boze mods komen en dan bannen ze IP verwijderen ze account en wissen ze hardeschijf. Of ze editen ze berichtquote:
als je de vertaling er niet bijzet, is er geen moderator die weet waar je het over hebt...quote:
Hij kan een waarschuwing, een note (dat is een aantekening bij de user die enkel voor de gekleurde users zichtbaar is) of een ban krijgen...quote:Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef zBus het volgende:
Ja blijkbaar wel, totdat de grote boze mods komen en dan bannen ze IP verwijderen ze account en wissen ze hardeschijf. Of ze editen ze bericht.
Ik kan het zelf niet beter zeggen.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:17 schreef SureZal het volgende:
mug > vlieg > olifant > blauwe vinvis..
Ik heb al verteld waar het mij echt om draaitquote:Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef zBus het volgende:
[..]
en groot gelijk heeft Bob, Bob weet de boel wel goed te verhullen. "game-updates" uh hu![]()
Omdat je uTorrent moet gebruikenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
0k, waarom gaat BitTornado niet meer op dezelfde snelheid als vanmiddag!
Zo krijg ik ze met geluk binnen in het jaar 3000.
ik vind juist de mecha en science fiction series baggerquote:Op zondag 28 mei 2006 19:48 schreef zBus het volgende:
Die school girl dingen zijn echt niks voor mij, al die drama en zo dat kan ik niet aan... Doe mij maar gewoon domweg actie anime ben ik weer blij. Ik heb sowieso nooit de pret achter die school girl dingen gezien. Maar iedereen heeft natuurlijk het recht op ze eigen favoriete serie.
uTorrent is wel super groot 154kb ofzo.
Ik ken de series verder ook niet, maar we zullen zien.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:48 schreef zBus het volgende:
Die school girl dingen zijn echt niks voor mij, al die drama en zo dat kan ik niet aan... Doe mij maar gewoon domweg actie anime ben ik weer blij. Ik heb sowieso nooit de pret achter die school girl dingen gezien. Maar iedereen heeft natuurlijk het recht op ze eigen favoriete serie.
uTorrent is wel super groot 154kb ofzo.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
bij normale posters kun je vaak ''puntjes'' en ''pixels'' en ''vaagheden'' zien, maar deze zijn haarscherp(en het zijn collector items
)
zo snel als ik ze opgehangen heb, zal ik wel een foto maken!
afhankelijk van hoe veel je upload:quote:Op zondag 28 mei 2006 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het trouwens zo dat des te meer torrents aan het downloaden zijn, des te langzamer ze gaan?
Want ik wil ze wel beiden tegelijk gaan downloaden.. maar als het daardoor traag wordt.
ik heb veel over elfen lied gehoord maar ik heb het nog niet gezien. Ik heb nog zoveel series die ik wil kijken en op in wil lopen daar ben ik gewoon nog zo lang mee bezig dat ik voor mezelf even een dowload van nieuwe series stop heb ingelast. Ik moet namelijk ook nog dingen voor school doen enzo en daar komt anders geen klap van terrecht.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken de series verder ook niet, maar we zullen zien.Misschien bevallen ze, misschien niet.
Heb jij dan bijvoorbeeld Elfen Lied ook gezien? En wat vond je daarvan?
Het is gewoon het makkelijkste als je (bij ADSL that is) je upload op ongeveer 75% van je verbinding instelt. Je download chocked dan niet en je deelt dan ook nog netjes wat zodat je als het goed is ook sneller kan gaan downloaden.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe veel je upload:
als je met je maximale (in totaal) upload dan zal je download snelheid er onder lijden
wanneer je bijvoorbeeld het minimum upped (in bittornado is dat per torrent 3 kb/sec)
dan zal de maximale download snelheid worden verdeeld over de torrents die open staan (en de ene keer is de eens sneller als de ander maar daar doe je niks aan )
ecchi ftwquote:Op zondag 28 mei 2006 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind juist de mecha en science fiction series bagger
houd meer van de high school girl / magical girl actie![]()
ieder z'n ding :pquote:Op zondag 28 mei 2006 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind juist de mecha en science fiction series bagger
houd meer van de high school girl / magical girl actie![]()
ecchi iddquote:Op zondag 28 mei 2006 20:10 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ecchi ftw![]()
nah ik ook wel zoiets dergelijks, lekker wat fantasie erbij huppa![]()
![]()
Ik heb zelf ook lang nog niet veel anime gezien, nog zoveel keuzes.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef zBus het volgende:
[..]
ik heb veel over elfen lied gehoord maar ik heb het nog niet gezien. Ik heb nog zoveel series die ik wil kijken en op in wil lopen daar ben ik gewoon nog zo lang mee bezig dat ik voor mezelf even een dowload van nieuwe series stop heb ingelast. Ik moet namelijk ook nog dingen voor school doen enzo en daar komt anders geen klap van terrecht.
Ik kan me niet voorstellen dat dat de uitkomst van het topic was...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:10 schreef Orealo het volgende:
-weg-
de vraag is welke copyrights ?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat de uitkomst van het topic was...
Er worden bij fansubs copyrights overschreden, dus mogen de links niet op Fok!
TRUE TRUEquote:Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ecchi idd![]()
![]()
love hina, Amaenaideyo, Amaenaideyo katsu, Rizelmine?
ik zal er vast nog wel meer gezien hebben... weet alleen niet direct of ze ecchi zijn en geen zin om et na te zoeken
Die van de makers van de serie. Dat die helemaal in Japan zitten, maakt in principe geen verschil.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de vraag is welke copyrights ?
aangezien die er misschien niet zijn (dit is afhankelijk van de serie gok ik)
maar ik ben benieuwd ik ga iun iedergeval geen links plaatsen hooguit suggesties
Dat is waar, maar slarioux zegt net dit :quote:Op zondag 28 mei 2006 20:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die van de makers van de serie. Dat die helemaal in Japan zitten, maakt in principe geen verschil.
Ik heb enkele weken geleden in de FB van Film, Tv & Radio gevraagd of de link geplaatst mocht worden... plus een uitgebreide uitleg wat fansubs zijn, etc... Het mocht niet van Mike.
Ik heb toen ook gezegd dat als ik geen open kaart gespeeld had, er geen haan naar zou kraaien als de link in de OP geplaatst zou worden... En dat vonden ze niet tof, maar zo werkt het wel...
die discussie kan ik me id herrinneren..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die van de makers van de serie. Dat die helemaal in Japan zitten, maakt in principe geen verschil.
Ik heb enkele weken geleden in de FB van Film, Tv & Radio gevraagd of de link geplaatst mocht worden... plus een uitgebreide uitleg wat fansubs zijn, etc... Het mocht niet van Mike.
Ik heb toen ook gezegd dat als ik geen open kaart gespeeld had, er geen haan naar zou kraaien als de link in de OP geplaatst zou worden... En dat vonden ze niet tof, maar zo werkt het wel...
En dan mag je er dus niet naar linken.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
die discussie kan ik me id herrinneren..
fansubs blijven toch een lastig punt
een goed voorbeeld is naruto:
er worden nog steeds fansubs gemaakt terwijl hij overal gelicensed is.. en dan??
dan ben je 100% illegaal bezig (mits je upload uitstaat)
volgende deel van een van deseries die ik volg is uit: Himawari 05
![]()
alleen de stem van himarwari kan ik me soms een beetje aan ergeren
probleem is alleen dat fansubs alleen maar praktisch legaal zijn... Strikt gesproken zijn ze illegaal en mag de link dus niet geplaatst worden.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:21 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar slarioux zegt net dit :
Mocht je nou een torrent hebben als deze, tja, dan heb ik er ook geen probleem mee. Maar mocht je ook maar het kleinste vermoeden hebben dat een modje misschien denkt dat ie illegaal is, zeg er dan in bold bij dat ie legaal is. Het is kut, maar door het hele bittorrent principe kan het nou eenmaal niet anders.
Kun je denk ik wel van uit gaanquote:Op zondag 28 mei 2006 20:50 schreef mschol het volgende:
bedoel je Chrono Crusades ?
De kans dat FoK! als zijnde een super groot forum een aanklacht krijgt vanuit japan lijkt mij heel klein zeker omdat de series hier nog niet gelicensed zijn en de mensen van Brein dus ook niks tegen zullen en kunnen doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
probleem is alleen dat fansubs alleen maar praktisch legaal zijn... Strikt gesproken zijn ze illegaal en mag de link dus niet geplaatst worden.
Moet goed te doen zijn ja. Disclaimer moet dan wel goed zijn en niet zo'n loze van, Hey hier heb je een link je mag het wel downloaden maar eigenlijk ook niet, dus toe maar snel downloadenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:23 schreef Orealo het volgende:
Ach ja vooralsnog staat de link er, als deze dit topic blijft staan pleit ik ervoor om 'm in de OP te zetten, met uitgebreide disclaimer!
\quote:Op zondag 28 mei 2006 20:10 schreef Orealo het volgende:
-weg-
Ik weet niet of dit een andere is, maar Ohran Koko Host Club loopt nog, en animenfo weet niet hoeveel epsquote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef mschol het volgende:
net Ouran High School Host Club 7 & 8 gekeken
geweldige serie..
maar een beetje te voorspelbaar liefdesverhaaltje zoals het nu gaat..
iemand enig idee hoe lang die serie is?
Actie. Tenzij je hevige gunfights geen actie noemt.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:58 schreef zBus het volgende:
[..]
Kun je denk ik wel van uit gaan![]()
Ook over Chrono crusades heb ik leuke gingen gehoord, maar zit er een beetje actie in of is het meer 1 lange zoektoch? waar ze bij toeval stuiten op een groter iets dat iets belangrijks voor hun bedreigd en ze dat dan proberen te verkomen terwijl ze ook nog de gezochte persoon redden?
op youtube tot 8quote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef mschol het volgende:
net Ouran High School Host Club 7 & 8 gekeken
geweldige serie..
maar een beetje te voorspelbaar liefdesverhaaltje zoals het nu gaat..
iemand enig idee hoe lang die serie is?
Nog filmpjes voor de rest van Juni gok ik dan zo?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:01 schreef TheThirdMark het volgende:
Hmn, heb nu in totaal 200Gig in de rij staan bij mijn heerlijk *Torrent.
Dus over een dagje of 2 heb ik weer wat filmpjes
tis dezelfde...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een andere is, maar Ohran Koko Host Club loopt nog, en animenfo weet niet hoeveel eps![]()
Naruto zonder fillersquote:Op zondag 28 mei 2006 22:13 schreef Orealo het volgende:
Hmmm ik wil iets doen, me ergens op storten![]()
Iemand een idee wat dit topic goed kan gebruiken?
midori steel phone chain thingiequote:Op zondag 28 mei 2006 22:13 schreef Orealo het volgende:
Hmmm ik wil iets doen, me ergens op storten![]()
Iemand een idee wat dit topic goed kan gebruiken?
maar het kan altijd beter toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:27 schreef Orealo het volgende:
Ik zat een beetje te denken aan een soort website waar mensen hun review over een serie of episode in kunnen tikken en submitten, zodat andere mensen deze later op kunnen zoeken.
Maar dat is opzich al wel te vinden..
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:29 schreef zBus het volgende:
Het kan altijd beter en misschien in het nederlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |