abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:46:16 #101
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38285400
Start Post!
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef blessed19 het volgende:

[..]

zo snel als ik ze opgehangen heb, zal ik wel een foto maken!
Vet!
pi_38286403
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:27 schreef Orealo het volgende:
Nog even over REC.
Tijdje terug was 't een populaire serie in dit topic, maar ik wil toch even kwijt dat ik hem zelf ook heel tof vond.

Het einde was echt geweldig, de serie is heel luchtig en 'fris'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
serie is niet zo populair meer puur omdat we het allemaal al gehad hebben en dus door zijn gegaan naar andere anime's

ik ben nog steeds opzoek naar een goede versie van de OP trouwesn..
ik kan het nummer wel vinden op diverse p2p diensten maar het lijkt alsof hij heel erg 'kaal' klinkt (dus ik mis het achtergrondorkest ) klopt dit pof heb ik gewoon de verkeerde versie?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:10:27 #103
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38286455
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:09 schreef mschol het volgende:

[..]

serie is niet zo populair meer puur omdat we het allemaal al gehad hebben en dus door zijn gegaan naar andere anime's

ik ben nog steeds opzoek naar een goede versie van de OP trouwesn..
ik kan het nummer wel vinden op diverse p2p diensten maar het lijkt alsof hij heel erg 'kaal' klinkt (dus ik mis het achtergrondorkest ) klopt dit pof heb ik gewoon de verkeerde versie?
Hmm ik heb ook gezocht naar de OST, maar niet gevonden.. ik kan de anime versie van de op wil rippen voor je?
pi_38286574
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:10 schreef Orealo het volgende:

[..]

Hmm ik heb ook gezocht naar de OST, maar niet gevonden.. ik kan de anime versie van de op wil rippen voor je?
dat zou ik zelf ook nog kunnen, ik wil namelijk de lange versie hebben van het nummer
(en ja die is er, ik heb em maar was meer benieuwd of hij idd zo kaal klinkt..
gaat om het volgende nummer:
Cheer! ~Makkana Kimochi~ van Sakai Kanako
ik heb de [Nipponsei]_REC_OP_Single_-_Cheer_Makkana_Kimochi_[Sakai_Kanako]
op request kan ik em e.v.t. wel mailen
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:17:24 #105
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38286725
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:13 schreef mschol het volgende:

[..]

dat zou ik zelf ook nog kunnen, ik wil namelijk de lange versie hebben van het nummer
(en ja die is er, ik heb em maar was meer benieuwd of hij idd zo kaal klinkt..
gaat om het volgende nummer:
Cheer! ~Makkana Kimochi~ van Sakai Kanako
ik heb de [Nipponsei]_REC_OP_Single_-_Cheer_Makkana_Kimochi_[Sakai_Kanako]
op request kan ik em e.v.t. wel mailen
Graag
pi_38286800
Blessed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn god, echt , plz , ik zal nooooit meer limburgers belachelijk maken* als je van elk van die posters eentje naar mij toe stuurt (tegen betaling natuurlijk)

*op fok dan
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_38287066
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef Zeurberus het volgende:
Blessed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn god, echt , plz , ik zal nooooit meer limburgers belachelijk maken* als je van elk van die posters eentje naar mij toe stuurt (tegen betaling natuurlijk)

*op fok dan
de eigenaar heeft nog 1 rol over. ik weet niet of hij voor die de volle pond wil hebben, maar als je het graag wil kan ik het voor je vragen?

de plaatjes kan je vinden met google afbeeldingen. daar moet je ''poster collection akira'' intikken.

eerste is de rol, de volgende 4 plaatjes zijn de posters.

EDIT:
Check!

[ Bericht 14% gewijzigd door blessed19 op 27-05-2006 23:30:51 (thnx to orealo) ]
pi_38287095
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:17 schreef Orealo het volgende:

[..]

Graag
4 mailtjes jouw kant op (heb eff geduld mailen duurt eff..)
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:29:19 #109
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38287163
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:27 schreef mschol het volgende:

[..]

4 mailtjes jouw kant op (heb eff geduld mailen duurt eff..)
Dankjewel!
Ik heb zelf ook een versie gevonden van Cheer! ~Makkana Kimochi~.
Ik vergelijk ff hoe ze klinken, en als die van mij beter klinkt krijg je die terug!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:47:34 #110
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38287911
Ik heb ze allemaal binnen, dankjewel!
Helaas is het wel dezelfde versie als die ik gevonden had, maar kan ermee door als je winamp equalizer op rock zet, hehe.
pi_38288117
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef Orealo het volgende:
Ik heb ze allemaal binnen, dankjewel!
Helaas is het wel dezelfde versie als die ik gevonden had, maar kan ermee door als je winamp equalizer op rock zet, hehe.

tja probleem is dat ik een redelijke versie had gevonden om op me mp3 speler te zetten..
naja doe ik misschien alsnog

Woei
[Mendoi] Amaenaideyo Katsu - 08 is uit
pi_38288760
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef blessed19 het volgende:

[..]

de eigenaar heeft nog 1 rol over. ik weet niet of hij voor die de volle pond wil hebben, maar als je het graag wil kan ik het voor je vragen?

de plaatjes kan je vinden met google afbeeldingen. daar moet je ''poster collection akira'' intikken.

eerste is de rol, de volgende 4 plaatjes zijn de posters.

EDIT:
Check!
Als je het zou willen vragen dan heel graag

Zeg maar tegen dat ik ook limburgers haat
pi_38289653
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:
Zeg maar tegen dat ik ook limburgers haat
pi_38293186
Orealo, aangezien jij net die serie hebt gekeken. Waar gaat REC precies over dan?
Ben weer op zoek naar een nieuwe anime en weet eigenlijk zelf niet zo goed waarmee ik zal beginnen.
Korte serie in elk geval maar..

[Edit] Kan iemand misschien een link geven van dat oude topic waarbij je kon stemmen op de beste anime, waar later ook een soort top 10 uit kwam?

[ Bericht 13% gewijzigd door -Strawberry- op 28-05-2006 08:28:58 ]
pi_38293465
quote:
Op zondag 28 mei 2006 08:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Orealo, aangezien jij net die serie hebt gekeken. Waar gaat REC precies over dan?
Ben weer op zoek naar een nieuwe anime en weet eigenlijk zelf niet zo goed waarmee ik zal beginnen.
Korte serie in elk geval maar..

[Edit] Kan iemand misschien een link geven van dat oude topic waarbij je kon stemmen op de beste anime, waar later ook een soort top 10 uit kwam?
rec gaat over Matsumaru (26 jaar) die werkt bij een snack fabriek en werkt daar als reclame maker..
op een dag staatie te wachten voor een date, de date dumpt hem, vervolgens ontmoet hij de 20 jarige Aka Onda .
ze blijken buren te zijn
haar appartement fikt af, en zij beginnen samen te wonen
Matsumaru's reclame voor een snack wordt uitgekozen en (uiteraard) aka onda mag de voice over doen..

uhm tja das even heel kort waar het verhaal over gaat., volgens mij mis ik niks
tja vervolgens
  zondag 28 mei 2006 @ 09:58:29 #116
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38293726
Als er nog een GitS poster 'over' is, heb ik daar wel interesse in!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38293983
quote:
Op zondag 28 mei 2006 09:58 schreef RipCore het volgende:
Als er nog een GitS poster 'over' is, heb ik daar wel interesse in!
het zijn setjes van 4. helaas dus

heb ze nu ff allemaal bekeken, en ben erachter gekomen dat er 2 van GitS is, en 2 eigen creaties van masamune shirow.

er zijn dr 2 die ik niet zo mooi vind, maar misschien dat ik er iemand ander gelukkig mee kan maken. ik google ze wel ff op

edit!

de linker en de tweede van rechts vind ik niet echt zo denderend. ik hoor wel of iemand er intresse voor heeft

[ Bericht 18% gewijzigd door blessed19 op 28-05-2006 10:36:37 ]
  zondag 28 mei 2006 @ 11:13:34 #118
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38294731
Heb je ze ook ietsje groter? Ik zie nou alleen maar een waas met een vlek zo ongeveer
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38296301
Vette Posters... Hoe groot zijn die dingen ongeveer?
pi_38296435
ze zijn inderdaad wazig, maar ik kan helaas geen beter vinden op internet de afmetingen moet ik nog doen, maar het zijn geen standaard afmetingen. wat kleiner dan een normale poster, zeg maar.

vanavond probeer ik wat te maken met mijn mobieltje hopelijk dat ze dan wat duidlijker zijn.
  zondag 28 mei 2006 @ 12:39:05 #121
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38296792
Is iemand hier bekend met de serie "Asatte no Hoko" ?

ik quote van animenfo.com

"Karada is an elementary school girl. She lost her parents in the accident, and she has been living with his big brother. Because she doesn’t want be a burden on her brother, she hopes to grow soon. On the other hand, there is a woman named Shoko. She used to be called “genius”, and she always misses those days. Those two happen to obtain mysterious stones to grant their wishes. They change their “time”. Karada turns to be an adult, while Shoko becomes a child. However…"

Het klinkt wel cool, heeft iemand hem gezien en istie het waard om te downloaden?

Ik zie net dat ie nog nergens te downloaden is, dus zal nog wel niet uit zijn
  zondag 28 mei 2006 @ 12:44:12 #122
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38296931
Ik ben zeer benieuwd!

En ik zou die foto's met je mob nemen in natuurlijk daglicht, of tl buis.. Anders krijg je zo'n vervormd kleurenpalet (met mijn telefoon dan ).
  zondag 28 mei 2006 @ 12:47:04 #123
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38297020
Blessed, misschien is deze serie depri genoeg voor je :

During the winter, Yuichi was hospitalized due to hepatitis. Randomly he would try to escape from the hospital but would get beat up by the nurse. One day, he happened to meet Rika, a girl of his age, in the next building. He was fascinated by her beauty, but she was very selfish girl. Although she led him by the nose, he began to be attracted by her. However, when Rika told him about her illness, he knew why she acted so selfish; she didn't have long to live.

6 episode's!
pi_38297257
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef Orealo het volgende:

During the winter, Yuichi was hospitalized due to hepatitis. Randomly he would try to escape from the hospital but would get beat up by the nurse. One day, he happened to meet Rika, a girl of his age, in the next building. He was fascinated by her beauty, but she was very selfish girl. Although she led him by the nose, he began to be attracted by her. However, when Rika told him about her illness, he knew why she acted so selfish; she didn't have long to live.

6 episode's!
ah, kiek! van die verhalen waar de hoofdpersonen geen ene flikker tegen kunnen doen!

jammer dat ie maar 6 episodes heeft...
  zondag 28 mei 2006 @ 13:00:55 #125
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38297486
Heeft iemand hier trouwens een narutofan plus account?
Ik zit er serieus over te denken om er 1 aan te schaffen.
7 dollar per maand (5 euro ofzo) en dan mag je per maand 10 gig anime downloaden.

Het mooie is, je download het direct, niet via bittorrent of wat dan ook, en ze hebben snelle servers.
Heeft een van jullie dat? en hoe snel download je zo ongeveer?
pi_38298710
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:00 schreef Orealo het volgende:
Ik zit er serieus over te denken om er 1 aan te schaffen.t het ook grote onzin. Je ga
7 dollar per maand (5 euro ofzo) en dan mag je per maand 10 gig anime downloaden.

Het mooie is, je download het direct, niet via bittorrent of wat dan ook, en ze hebben snelle servers.
Ik heb geen account, maar ik vindat me niet vertellen dat het downloaden via bittorrent zo langzaam gaat dat je het niet binnen een paar uur kan kijken. Bij de anime die je via bittorrent download weet je van welke subgroep het komt en dat kan ik niet zo snel vinden op narutofan. Lijkt mij een groot nadeel, kan je bijvoorbeeld alleen maar 1 soort sub downloaden van de serie. Misschien net de sub die jij niet goed vindt. Je kan ook maar 11 downloads te gelijk starten. Heb je bij bittorrent ook niet.
Naja het komt er op neer dat ik het niet zou doen. Je betaald alleen voor wat download privileges die je ook kan krijgen via bittorrent. Het is niet dat je de anime makers support ofzo, het geld gaat toch alleen maar naar narutofan.
  zondag 28 mei 2006 @ 13:44:54 #127
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38298811
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:42 schreef zBus het volgende:

[..]

Ik heb geen account, maar ik vindat me niet vertellen dat het downloaden via bittorrent zo langzaam gaat dat je het niet binnen een paar uur kan kijken. Bij de anime die je via bittorrent download weet je van welke subgroep het komt en dat kan ik niet zo snel vinden op narutofan. Lijkt mij een groot nadeel, kan je bijvoorbeeld alleen maar 1 soort sub downloaden van de serie. Misschien net de sub die jij niet goed vindt. Je kan ook maar 11 downloads te gelijk starten. Heb je bij bittorrent ook niet.
Naja het komt er op neer dat ik het niet zou doen. Je betaald alleen voor wat download privileges die je ook kan krijgen via bittorrent. Het is niet dat je de anime makers support ofzo, het geld gaat toch alleen maar naar narutofan.
Ja daar heb je opzich wel gelijk in.
Ik ga er nog eens goed over nadenken.
Veel financiele keuzes op 't moment
  zondag 28 mei 2006 @ 13:51:12 #128
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38299059
Ik ben slecht in het vinden van torrents, me enige probleem
pi_38299268
Heb geen narutofan plus account, maar dat maakt me niet zoveel uit. Vind het downloaden via torrents ook wel goed gaan.
pi_38299288
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef koffiegast het volgende:
doe's gek en typ iets als anime torrent in google...

hardly rocket science...

En als je een specifieke serie zoekt, moet je even uitvogelen wie de fansub verzorgd heeft...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38299446
quote:

[ Bericht 6% gewijzigd door -Strawberry- op 28-05-2006 17:03:29 ]
pi_38299498
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ooh sorry, daar moet natuurlijk hem nog tussen

Maar mijn mening over limburgers geef ik wel nadat ik weet of ik die posters in ontvangst mag nemen. Alvast bedankt voor de gedane moeite
pi_38300298
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef Orealo het volgende:

6 episode's!
welke fansub? Google leverd niet echt de gewenste resultaten op
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38300376
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:53 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ah, kiek! van die verhalen waar de hoofdpersonen geen ene flikker tegen kunnen doen!

jammer dat ie maar 6 episodes heeft...
Houd jij van trieste drama anime dan? Word daar zelf altijd verdrietig van..
  zondag 28 mei 2006 @ 15:11:29 #135
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38301741
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:28 schreef SureZal het volgende:

[..]

welke fansub? Google leverd niet echt de gewenste resultaten op
Misschien had ik de naam er bij moeten doen, dat is : Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora.

Maar check je mail!
pi_38302138
Nieuwe hack//roots uit
pi_38302438
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:11 schreef Orealo het volgende:

[..]

Misschien had ik de naam er bij moeten doen, dat is : Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora.

Maar check je mail!
thnx
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38302960
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
-knip- is je vriend.
Dat is een torrentsite en mag dus niet genoemd worden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 28 mei 2006 @ 16:57:26 #139
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38304907
Ik heb net de eerste episode van Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora gezien!
En het lijkt me een hele toffe serie!

review (tuurlijk met spoilers als je 'm nog niet gezien hebt) :

Het gaat over een gozert (Yuuichi) in een ziekenhuis in een klein stadje in japan.
Hij heeft de ziekte hepatites a. (in de anime wordt ook goed uitgelegd wat dat precies inhoudt)
's nachts gaat hij naar buiten, uit het ziekenhuis, wat niet mag, hij wordt geslagen met een roflpantoffel door de zuster.

Op een dag ziet hij een meisje naar buiten kijken in de 'east ward' (daar liggen de ernstigere zieken)

De (standaard groot gevormde) zuster verteld hoe ze heet, maar niet wat ze heeft.
Omdat Yuuichi niet meer neer buiten mocht, heeft ze een bank voor zijn kamerdeur gezet.
Deze wilt ze weghalen als hij beloofd vrienden te worden met dat meisje. (Rika)

Rika is een veeleisend, sachereinig meisje en laat Yuuichi allemaal dingen voor haar doen, ze verteld ook dat ze naar fortress hill wilt, dus 's avonds komt Yuuichi haar ophalen om uit het ziekenhuis te sneaken.

Maar ze hebben geen leet sneak skills dus ze zuster hoort hun, en probeert ze tegen te houden.
Een vriend van Yuuichi met een zebra masker op springt ervoor, en ze rennen weg!

Ze beklimmen de berg, en bovenaan verteld Rika dat ze waarschijnlijk niet lang meer zou leven omdat haar hart heel zwak is, ze moet een transplatie ondergaan, maar haar bloedvaten zijn ook heel zwak, dus er is een kleine kans dat ze overleefd.
Yuuichi is uitgeput van het klimmen, mede mogenlijk gemaakt door z'n ziekte, en houdt het voor gezien, hij valt neer.

Daar stopt de eerste aflevering.
pi_38304963
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:00 schreef Orealo het volgende:
Ik zit er serieus over te denken om er 1 aan te schaffen.

tenzij er zeer schaarse dingen op staan vind ik het complete onzin..
pi_38304984
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:57 schreef Orealo het volgende:
Ik heb net de eerste episode van Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora gezien!
En het lijkt me een hele toffe serie!

review (tuurlijk met spoilers als je 'm nog niet gezien hebt) :

Het gaat over een gozert (Yuuichi) in een ziekenhuis in een klein stadje in japan.
Hij heeft de ziekte hepatites a. (in de anime wordt ook goed uitgelegd wat dat precies inhoudt)
's nachts gaat hij naar buiten, uit het ziekenhuis, wat niet mag, hij wordt geslagen met een roflpantoffel door de zuster.
[afbeelding]
Op een dag ziet hij een meisje naar buiten kijken in de 'east ward' (daar liggen de ernstigere zieken)

De (standaard groot gevormde) zuster verteld hoe ze heet, maar niet wat ze heeft.
Omdat Yuuichi niet meer neer buiten mocht, heeft ze een bank voor zijn kamerdeur gezet.
Deze wilt ze weghalen als hij beloofd vrienden te worden met dat meisje. (Rika)
[afbeelding]

Rika is een veeleisend, sachereinig meisje en laat Yuuichi allemaal dingen voor haar doen, ze verteld ook dat ze naar fortress hill wilt, dus 's avonds komt Yuuichi haar ophalen om uit het ziekenhuis te sneaken.
[afbeelding]
Maar ze hebben geen leet sneak skills dus ze zuster hoort hun, en probeert ze tegen te houden.
Een vriend van Yuuichi met een zebra masker op springt ervoor, en ze rennen weg!

Ze beklimmen de berg, en bovenaan verteld Rika dat ze waarschijnlijk niet lang meer zou leven omdat haar hart heel zwak is, ze moet een transplatie ondergaan, maar haar bloedvaten zijn ook heel zwak, dus er is een kleine kans dat ze overleefd.
Yuuichi is uitgeput van het klimmen, mede mogenlijk gemaakt door z'n ziekte, en houdt het voor gezien, hij valt neer.

Daar stopt de eerste aflevering.

geweldige tranen trekker die serie
pi_38305192
Hoeveel afleveringen heeft die serie?
Edit: Laat maar..wel weinig zeg.
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat is een torrentsite en mag dus niet genoemd worden.
Maar het was toch geen directe link..

[ Bericht 49% gewijzigd door -Strawberry- op 28-05-2006 17:23:34 ]
pi_38306301
quote:
('ik hou van anime' in het Japans).kom

[ Bericht 13% gewijzigd door SureZal op 28-05-2006 18:10:38 ]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38306351
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:51 schreef SureZal het volgende:

[..]

-knip-
En dat mag wel?
pi_38306705
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat mag wel?
Ja blijkbaar wel, totdat de grote boze mods komen en dan bannen ze IP verwijderen ze account en wissen ze hardeschijf. Of ze editen ze bericht .
pi_38306886
naah dan edit ik em zelf wel

als je een beetje Japans kunt dan kun je er wel een website van afleiden

btw. dit is in topic 8 ofzo ook al een keer aan de orde geweest. toen hebben we het er zo neergezet: 'ik hou van jpop' & 'ik hou van anime'.
toen was er niets aan de hand, dus waarom zou er nu wel iets mis mee moeten zijn
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_38306951
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat mag wel?
als je de vertaling er niet bijzet, is er geen moderator die weet waar je het over hebt...
Mag niet, maar zal geen problemen opleveren.

Gewoon verwijzen naar een site door de naam te noemen mag in ieder geval niet.
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef zBus het volgende:
Ja blijkbaar wel, totdat de grote boze mods komen en dan bannen ze IP verwijderen ze account en wissen ze hardeschijf. Of ze editen ze bericht .
Hij kan een waarschuwing, een note (dat is een aantekening bij de user die enkel voor de gekleurde users zichtbaar is) of een ban krijgen...

Ik kan me voorstellen dat de moderators niet zitten te wachten op de meldingen dat mensen mail hebben... Dat kan ook beter niet teveel worden, zodat het topic een soort downloadhulpje wordt... Bij teveel misbruik zal de moderator het topic sluiten en dat is zonde.
  zondag 28 mei 2006 @ 18:16:22 #148
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38307164
En ja, volgens de wet is het gewoon legaal om anime te downloaden via die ik-houd-van-anime-site, maar als iets wettelijk legaal is, hoeft 't ook niet per se op fok legaal te zijn .
pi_38307217
mug > vlieg > olifant > blauwe vinvis..

En nu weer terug naar de anime...
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  zondag 28 mei 2006 @ 18:18:50 #150
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38307262
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:17 schreef SureZal het volgende:
mug > vlieg > olifant > blauwe vinvis..
Ik kan het zelf niet beter zeggen.
Ik wil er best in FB een topic over aansnijden, aangezien ik wel denk dat wij in ons recht staan.
  zondag 28 mei 2006 @ 18:25:17 #151
63613 outcast_within
of toch niet
pi_38307476
Dat heeft jordy-b al een keer gedaan. eindconclusie. PM is your friend
  zondag 28 mei 2006 @ 18:44:38 #152
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38308007
Bob is eigenwijs
pi_38308542
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:44 schreef Orealo het volgende:
Bob is eigenwijs
en groot gelijk heeft Bob, Bob weet de boel wel goed te verhullen. "game-updates" uh hu
  zondag 28 mei 2006 @ 19:38:32 #154
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38309680
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:01 schreef zBus het volgende:

[..]

en groot gelijk heeft Bob, Bob weet de boel wel goed te verhullen. "game-updates" uh hu
Ik heb al verteld waar het mij echt om draait
pi_38309725
0k, waarom gaat BitTornado niet meer op dezelfde snelheid als vanmiddag!
Zo krijg ik ze met geluk binnen in het jaar 3000.
pi_38309759
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
0k, waarom gaat BitTornado niet meer op dezelfde snelheid als vanmiddag!
Zo krijg ik ze met geluk binnen in het jaar 3000.
Omdat je uTorrent moet gebruiken . Maar ik wil geen discussie over torrent clients los maken. Is altijd zo lomp, nee deze is beter nee die.

Vertel liever wat je aan het downloaden bent...
pi_38309828
Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora en School Rumble.
uTorrent is denk ik ook beter.. maar ik heb geen zin om hem te downloaden.
pi_38309960
Die school girl dingen zijn echt niks voor mij, al die drama en zo dat kan ik niet aan... Doe mij maar gewoon domweg actie anime ben ik weer blij. Ik heb sowieso nooit de pret achter die school girl dingen gezien. Maar iedereen heeft natuurlijk het recht op ze eigen favoriete serie.

uTorrent is wel super groot 154kb ofzo.
pi_38310181
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:48 schreef zBus het volgende:
Die school girl dingen zijn echt niks voor mij, al die drama en zo dat kan ik niet aan... Doe mij maar gewoon domweg actie anime ben ik weer blij. Ik heb sowieso nooit de pret achter die school girl dingen gezien. Maar iedereen heeft natuurlijk het recht op ze eigen favoriete serie.

ik vind juist de mecha en science fiction series bagger
houd meer van de high school girl / magical girl actie
pi_38310190
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:48 schreef zBus het volgende:

Ik ken de series verder ook niet, maar we zullen zien. Misschien bevallen ze, misschien niet.
Heb jij dan bijvoorbeeld Elfen Lied ook gezien? En wat vond je daarvan?
pi_38310339
Is het trouwens zo dat des te meer torrents aan het downloaden zijn, des te langzamer ze gaan?
Want ik wil ze wel beiden tegelijk gaan downloaden.. maar als het daardoor traag wordt.
  zondag 28 mei 2006 @ 20:00:37 #162
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38310412
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef blessed19 het volgende:

[..]

bij normale posters kun je vaak ''puntjes'' en ''pixels'' en ''vaagheden'' zien, maar deze zijn haarscherp (en het zijn collector items )

zo snel als ik ze opgehangen heb, zal ik wel een foto maken!
pi_38310448
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het trouwens zo dat des te meer torrents aan het downloaden zijn, des te langzamer ze gaan?
Want ik wil ze wel beiden tegelijk gaan downloaden.. maar als het daardoor traag wordt.
afhankelijk van hoe veel je upload:
als je met je maximale (in totaal) upload dan zal je download snelheid er onder lijden
wanneer je bijvoorbeeld het minimum upped (in bittornado is dat per torrent 3 kb/sec)
dan zal de maximale download snelheid worden verdeeld over de torrents die open staan (en de ene keer is de eens sneller als de ander maar daar doe je niks aan )
pi_38310610
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ken de series verder ook niet, maar we zullen zien. Misschien bevallen ze, misschien niet.
Heb jij dan bijvoorbeeld Elfen Lied ook gezien? En wat vond je daarvan?
ik heb veel over elfen lied gehoord maar ik heb het nog niet gezien. Ik heb nog zoveel series die ik wil kijken en op in wil lopen daar ben ik gewoon nog zo lang mee bezig dat ik voor mezelf even een dowload van nieuwe series stop heb ingelast. Ik moet namelijk ook nog dingen voor school doen enzo en daar komt anders geen klap van terrecht.
pi_38310684
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:01 schreef mschol het volgende:

[..]

afhankelijk van hoe veel je upload:
als je met je maximale (in totaal) upload dan zal je download snelheid er onder lijden
wanneer je bijvoorbeeld het minimum upped (in bittornado is dat per torrent 3 kb/sec)
dan zal de maximale download snelheid worden verdeeld over de torrents die open staan (en de ene keer is de eens sneller als de ander maar daar doe je niks aan )
Het is gewoon het makkelijkste als je (bij ADSL that is) je upload op ongeveer 75% van je verbinding instelt. Je download chocked dan niet en je deelt dan ook nog netjes wat zodat je als het goed is ook sneller kan gaan downloaden.
  zondag 28 mei 2006 @ 20:10:09 #166
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38310700
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:55 schreef mschol het volgende:

[..]

ecchi ftw

nah ik ook wel zoiets dergelijks, lekker wat fantasie erbij huppa
pi_38310706
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:55 schreef mschol het volgende:

[..]

ieder z'n ding :p
[/end spammage]
  zondag 28 mei 2006 @ 20:10:54 #168
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38310734
Nou, nee, hè.

[ Bericht 95% gewijzigd door SaintOfKillers op 28-05-2006 23:20:47 (Geen links naar warezsites) ]
pi_38310772
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:10 schreef koffiegast het volgende:

[..]

ecchi ftw

nah ik ook wel zoiets dergelijks, lekker wat fantasie erbij huppa
ecchi idd
love hina, Amaenaideyo, Amaenaideyo katsu, Rizelmine?
ik zal er vast nog wel meer gezien hebben... weet alleen niet direct of ze ecchi zijn en geen zin om et na te zoeken
pi_38310788
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef zBus het volgende:

[..]

ik heb veel over elfen lied gehoord maar ik heb het nog niet gezien. Ik heb nog zoveel series die ik wil kijken en op in wil lopen daar ben ik gewoon nog zo lang mee bezig dat ik voor mezelf even een dowload van nieuwe series stop heb ingelast. Ik moet namelijk ook nog dingen voor school doen enzo en daar komt anders geen klap van terrecht.
Ik heb zelf ook lang nog niet veel anime gezien, nog zoveel keuzes.
Heb ook voorgenomen om alleen in het weekend te kijken, want anders doe ik geen bal aan school.
pi_38310831
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:10 schreef Orealo het volgende:
-weg-
Ik kan me niet voorstellen dat dat de uitkomst van het topic was...

Er worden bij fansubs copyrights overschreden, dus mogen de links niet op Fok!

[ Bericht 39% gewijzigd door SaintOfKillers op 28-05-2006 23:21:01 ]
pi_38310891
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:14 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat dat de uitkomst van het topic was...

Er worden bij fansubs copyrights overschreden, dus mogen de links niet op Fok!
de vraag is welke copyrights ?
aangezien die er misschien niet zijn (dit is afhankelijk van de serie gok ik)
maar ik ben benieuwd ik ga iun iedergeval geen links plaatsen hooguit suggesties
  zondag 28 mei 2006 @ 20:17:18 #173
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38310929
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef mschol het volgende:

[..]

ecchi idd
love hina, Amaenaideyo, Amaenaideyo katsu, Rizelmine?
ik zal er vast nog wel meer gezien hebben... weet alleen niet direct of ze ecchi zijn en geen zin om et na te zoeken
TRUE TRUE
pi_38311017
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:15 schreef mschol het volgende:

[..]

de vraag is welke copyrights ?
aangezien die er misschien niet zijn (dit is afhankelijk van de serie gok ik)
maar ik ben benieuwd ik ga iun iedergeval geen links plaatsen hooguit suggesties
Die van de makers van de serie. Dat die helemaal in Japan zitten, maakt in principe geen verschil.

Ik heb enkele weken geleden in de FB van Film, Tv & Radio gevraagd of de link geplaatst mocht worden... plus een uitgebreide uitleg wat fansubs zijn, etc... Het mocht niet van Mike.

Ik heb toen ook gezegd dat als ik geen open kaart gespeeld had, er geen haan naar zou kraaien als de link in de OP geplaatst zou worden... En dat vonden ze niet tof, maar zo werkt het wel...
  zondag 28 mei 2006 @ 20:21:59 #175
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38311079
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Die van de makers van de serie. Dat die helemaal in Japan zitten, maakt in principe geen verschil.

Ik heb enkele weken geleden in de FB van Film, Tv & Radio gevraagd of de link geplaatst mocht worden... plus een uitgebreide uitleg wat fansubs zijn, etc... Het mocht niet van Mike.

Ik heb toen ook gezegd dat als ik geen open kaart gespeeld had, er geen haan naar zou kraaien als de link in de OP geplaatst zou worden... En dat vonden ze niet tof, maar zo werkt het wel...
Dat is waar, maar slarioux zegt net dit :

Mocht je nou een torrent hebben als deze, tja, dan heb ik er ook geen probleem mee. Maar mocht je ook maar het kleinste vermoeden hebben dat een modje misschien denkt dat ie illegaal is, zeg er dan in bold bij dat ie legaal is. Het is kut, maar door het hele bittorrent principe kan het nou eenmaal niet anders.
pi_38311110
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

die discussie kan ik me id herrinneren..

fansubs blijven toch een lastig punt
een goed voorbeeld is naruto:
er worden nog steeds fansubs gemaakt terwijl hij overal gelicensed is.. en dan??
dan ben je 100% illegaal bezig (mits je upload uitstaat)

volgende deel van een van deseries die ik volg is uit: Himawari 05
alleen de stem van himarwari kan ik me soms een beetje aan ergeren

[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 28-05-2006 20:30:48 ]
pi_38311639
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef mschol het volgende:

[..]

die discussie kan ik me id herrinneren..

fansubs blijven toch een lastig punt
een goed voorbeeld is naruto:
er worden nog steeds fansubs gemaakt terwijl hij overal gelicensed is.. en dan??
dan ben je 100% illegaal bezig (mits je upload uitstaat)

volgende deel van een van deseries die ik volg is uit: Himawari 05
alleen de stem van himarwari kan ik me soms een beetje aan ergeren
En dan mag je er dus niet naar linken.
  zondag 28 mei 2006 @ 20:47:12 #178
149443 Ciel
Boo-fan/actalike
pi_38312086
Net Chrno Crusades afgekeken. De laatste paar episodes heb ik gehuild... Oké, goed, dat is wel een beetje overdreven, maar voor een onemotioneel persoon als ik stroomden er toch behoorlijk wat tranen over mijn wangen.

Ik weet het niet helemaal zeker, en ik kan niet meepraten over delen 1 t/m 6, maar volgens mij heeft nog niemand Chrno Crusades genoemd als anime of manga die hij of zij aan het volgen was of heeft gevolgd... Dus zal ik maar een poging doen om het verhaal te beschrijven...

Het gaat oven een non (Rosette Christopher) en een devil (Chrno) met een verleden dat hij het liefst zou willen vergeten, op zoek naar het kleine broertje van Rosette (Joshua Christopher). Daar begint het mee. Na verscheidene gebeurtenissen wordt het duidelijk dat iets veel groters aan de hand is dan alleen Joshua's verdwijning.

Ik vond het ...grappig, serieus, beide op de goede momenten, en met een happy end dat niet "happy happy joy joy" is, maar pas als je er een beetje bij over na denkt toch wel een gelukkig eind is.

Zo. Ik heb het in ieder geval geprobeerd.
pi_38312269
bedoel je Chrono Crusades ?
pi_38312324
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:21 schreef Orealo het volgende:

[..]

Dat is waar, maar slarioux zegt net dit :

Mocht je nou een torrent hebben als deze, tja, dan heb ik er ook geen probleem mee. Maar mocht je ook maar het kleinste vermoeden hebben dat een modje misschien denkt dat ie illegaal is, zeg er dan in bold bij dat ie legaal is. Het is kut, maar door het hele bittorrent principe kan het nou eenmaal niet anders.
probleem is alleen dat fansubs alleen maar praktisch legaal zijn... Strikt gesproken zijn ze illegaal en mag de link dus niet geplaatst worden.
pi_38312592
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:50 schreef mschol het volgende:
bedoel je Chrono Crusades ?
Kun je denk ik wel van uit gaan

Ook over Chrono crusades heb ik leuke gingen gehoord, maar zit er een beetje actie in of is het meer 1 lange zoektoch? waar ze bij toeval stuiten op een groter iets dat iets belangrijks voor hun bedreigd en ze dat dan proberen te verkomen terwijl ze ook nog de gezochte persoon redden?
pi_38312640
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

probleem is alleen dat fansubs alleen maar praktisch legaal zijn... Strikt gesproken zijn ze illegaal en mag de link dus niet geplaatst worden.
De kans dat FoK! als zijnde een super groot forum een aanklacht krijgt vanuit japan lijkt mij heel klein zeker omdat de series hier nog niet gelicensed zijn en de mensen van Brein dus ook niks tegen zullen en kunnen doen.
  zondag 28 mei 2006 @ 21:23:08 #183
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38313537
Ach ja vooralsnog staat de link er, als deze dit topic blijft staan pleit ik ervoor om 'm in de OP te zetten, met uitgebreide disclaimer!
pi_38313793
quote:
Op zondag 28 mei 2006 21:23 schreef Orealo het volgende:
Ach ja vooralsnog staat de link er, als deze dit topic blijft staan pleit ik ervoor om 'm in de OP te zetten, met uitgebreide disclaimer!
Moet goed te doen zijn ja. Disclaimer moet dan wel goed zijn en niet zo'n loze van, Hey hier heb je een link je mag het wel downloaden maar eigenlijk ook niet, dus toe maar snel downloaden .
  zondag 28 mei 2006 @ 21:43:30 #185
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38314449
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:10 schreef Orealo het volgende:
-weg-
\
Dank u!

[ Bericht 27% gewijzigd door SaintOfKillers op 28-05-2006 23:21:18 ]
pi_38314485
net Ouran High School Host Club 7 & 8 gekeken
geweldige serie..
maar een beetje te voorspelbaar liefdesverhaaltje zoals het nu gaat..
iemand enig idee hoe lang die serie is?
  zondag 28 mei 2006 @ 21:51:46 #187
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38314916
quote:
Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef mschol het volgende:
geweldige serie..
Ik weet niet of dit een andere is, maar Ohran Koko Host Club loopt nog, en animenfo weet niet hoeveel eps
  zondag 28 mei 2006 @ 21:54:22 #188
149443 Ciel
Boo-fan/actalike
pi_38315069
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:58 schreef zBus het volgende:

[..]

Kun je denk ik wel van uit gaan

Ook over Chrono crusades heb ik leuke gingen gehoord, maar zit er een beetje actie in of is het meer 1 lange zoektoch? waar ze bij toeval stuiten op een groter iets dat iets belangrijks voor hun bedreigd en ze dat dan proberen te verkomen terwijl ze ook nog de gezochte persoon redden?
Actie. Tenzij je hevige gunfights geen actie noemt.
  zondag 28 mei 2006 @ 21:54:39 #189
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38315081
quote:
Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef mschol het volgende:
geweldige serie..
op youtube tot 8
  zondag 28 mei 2006 @ 22:01:37 #190
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38315473
Hmn, heb nu in totaal 200Gig in de rij staan bij mijn heerlijk *Torrent.

Dus over een dagje of 2 heb ik weer wat filmpjes
pi_38315746
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:01 schreef TheThirdMark het volgende:
Hmn, heb nu in totaal 200Gig in de rij staan bij mijn heerlijk *Torrent.

Dus over een dagje of 2 heb ik weer wat filmpjes
Nog filmpjes voor de rest van Juni gok ik dan zo?

Als Chrono Crusade ook actie is, damn nog een serie die ik op de lijst kan zetten om in de zomer te gaan kijken.
  zondag 28 mei 2006 @ 22:13:24 #192
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38316124
Hmmm ik wil iets doen, me ergens op storten
Iemand een idee wat dit topic goed kan gebruiken?
pi_38316333
quote:
Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit een andere is, maar Ohran Koko Host Club loopt nog, en animenfo weet niet hoeveel eps
tis dezelfde...

godver.. ik wil die hele serie hebben
pi_38316581
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:13 schreef Orealo het volgende:
Naruto zonder fillers Ga maar beginnen met tekenen
  zondag 28 mei 2006 @ 22:25:33 #195
63613 outcast_within
of toch niet
pi_38316721
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:13 schreef Orealo het volgende:
midori steel phone chain thingie .
en euh. Minder gezeur over torrents wel of niet.
en euh, een anime "boeken" club topic? (roep maar wat, je weet wel als opdracht voor het einde van de week een serie kijken en het daar over hebben, Als TS van dat topic heb je het recht om de serie te beslissen welke de "opdracht" word.
----

side note: final approach gekeken. hij word wel beter naarmate hij vordert. niet zo leuk als rizelmine, maar ach wel leuk.
++ hoe poppetjes veranderen in gesimplificeerde versies van hunzelf wanneer ze standaard emoties ervaren
++ krijgen de personages uiteindelijk iets met elkaar?
  zondag 28 mei 2006 @ 22:27:17 #196
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38316798
Ik zat een beetje te denken aan een soort website waar mensen hun review over een serie of episode in kunnen tikken en submitten, zodat andere mensen deze later op kunnen zoeken.

Maar dat is opzich al wel te vinden..
pi_38316833
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:27 schreef Orealo het volgende:
Ik zat een beetje te denken aan een soort website waar mensen hun review over een serie of episode in kunnen tikken en submitten, zodat andere mensen deze later op kunnen zoeken.

Maar dat is opzich al wel te vinden..
maar het kan altijd beter toch?
pi_38316908
Het kan altijd beter en misschien in het nederlands?
pi_38316988
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:29 schreef zBus het volgende:
Het kan altijd beter en misschien in het nederlands?
  zondag 28 mei 2006 @ 22:34:10 #200
69211 koffiegast
langzinnig
pi_38317081
vertaal episodes in het nederlands ? wellicht dat zenders nog interesse krijgen, krijg je nog een baan ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')