maar er zit wel een grote dosis mecha in...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:48 schreef RipCore het volgende:
[..]
Saikano.
En weer een seminuttige tvp gemaakt!
gaat mij ook te traagquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:26 schreef stroopje het volgende:
tvp
halloo zeg gaan we weer spoilertags gebruiken voor deze hele topic![]()
Het gaat wel erg traag met Amaenaideyo Katsu hoe lang moet ik nog wachten voor de volgende ep![]()
quote:Project Progression
Amaenaideyo Katsu 08 Translated --> Timed --> Edited --> Finalizing
Amaenaideyo Katsu 09 Translated --> Timing
Amaenaideyo Katsu 10 Translated --> Timing
Amaenaideyo Katsu 11 Translated --> Timing
Amaenaideyo Katsu 12+ Pending on R2 DVD release on June 21st.
It may take few days to acquire the dvd.
Himawari 05 Translated --> Timed --> Edited --> Finalizing
Himawari 06 Translated --> Timing
Himawari 07 Translating
Het is meer bijzaak dan hoofdmoot, dus ik stoorde me er niet echt aan. En zoveel 'mecha' is er ook niet heur...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
maar er zit wel een grote dosis mecha in...ik ga binnenkort AIR proberen. ik heb nzmelijk een afkeer tegen mecha. ik krijg daarbij vaak van die dbz avontuurtjes in mijn gedachte.
Waar ging het over dan? Ben nu gestopt met Naruto door al de fillers, Maar grappige episodes zijn altijd waard om te kijken. Hoewel.. de leukste blijft toch 101 waar ze Kakashi zijn masker af willen trekken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:29 schreef koffiegast het volgende:
[..]
vond het wel enigszins humor hebben![]()
ik moet eerlijkzeggen dat ik de serie opzich best leuk vond aleen die fillers deden mij zo'n deja vu gevoel krijgen.. dbz enzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:21 schreef Koranaga het volgende:
Gezien de naam van dit topic wil ik even verwijzen naar mijn iets wat mislukte poging onigiri's te maken --> Onigiri's uit Japan
Ben overgens ook gestopt met het kijken van Naruto. Als ik eerlijk mag zijn (mag vast wel) vond ik Naruto al niet zo fantastisch, maar de fillers hebben het al helemaal verziekt voor mij. Er zijn zat andere series die me (beter) kunnen vermaken.
aha dt zijn de .mkv bestanden:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
De naam is bijvoorbeeld: [LIME]_Elfen_Lied_01.mkv
[gspot codec analyzer/nformation? Sorry heb er niet zoveel verstand van.]
Thanks! Eens kijken of hij het nu wel doet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
aha dt zijn de .mkv bestanden:
http://www.matroska.org/
het matroska file container format
op de site die ik net geef staan als het goed is de correcte codecs om deze bestanden te kunnen uitlezen
en wat betreft gspot:
http://www.headbands.com/gspot/
vond dit wel humor hebben, weliswaar vechten ze niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar ging het over dan? Ben nu gestopt met Naruto door al de fillers, Maar grappige episodes zijn altijd waard om te kijken. Hoewel.. de leukste blijft toch 101 waar ze Kakashi zijn masker af willen trekken.![]()
Ga nu trouwens aflevering 1,2 en 3 van elven lied kijken. Misschien wel meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fumoffu is heel anders dan FMP en FMP TSR, Fumoffu is een (geniale) comedy serie en TSR is een directe opvolger van FMP (ik heb alleen die 2 gezien, oorspronkelijke FMP niet)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:22 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb Midori no Hibi inmiddels afgekeken en ik vond het echt een superanime. Maar nu is het tijd om aan de volgende serie te beginnen en ik dat is Full Metal Panic geworden. Ik ben niet echt zo'n mecha fan, maar ik ken iemand die dat ook niet is en de serie toch met veel plezier heeft gekeken, omdat het verhaal en alles eromheen gewoon goed was. We zullen zien, ik ben in ieder geval al verslaafd geraakt aan de openings theme, dus die staat op mijn mp3 speler.
Ik heb de opvolgers FMP 2nd raid en Fumoffu ook, dus die kunnen er mooi achteraan.![]()
WAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:58 schreef Sh0g het volgende:
Ik zie trouwens net dat voor FMP TSR een OVA uit is gekomen.
inderdaad, die lampjes vond ik zo vaag en dan dat einde hahaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:55 schreef mschol het volgende:
net de eerste ep van Ouran High School Host Club gezien
vond em (in deze ep in iedergeval) erg yuri en een leuke twist aan het einde van de episode![]()
![]()
idd die lampjhes had ik ook zo iets bij zovan: HUH?? maar op het eind wordt het in 1 keer duidelijk...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:57 schreef koffiegast het volgende:
[..]
inderdaad, die lampjes vond ik zo vaag en dan dat einde haha![]()
Yup.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:58 schreef Sh0g het volgende:
Maar Fumoffu heeft toch wel dezelfde characters? Alleen zitten ze op school. Ben benieuwd i.i.g.
ik was er ook pas achter.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:12 schreef L.no het volgende:
Wow, ik wist niet eens dat er een anime topic in Fok! bestond ^^
Ik volg Saikano op dit moment..
het kan niet erger dan dit denk ikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:43 schreef zBus het volgende:
Pff naruto was ook weer een bagger aflevering zeg. Dit moet wel echt het diepte punt zijn van de afleveringen tot nu toe... fillers ok maar dit soort loze rommel komt er niet in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik mij dus afvraag, is of er nog een episode 14 is? Op sommige websites staat van wel en andere weer niet. Ook heb ik al plaatsen gezien waar je 14 kan downloaden, maar ik wil dus even weten of dat wel klopt.
Ook zag ik ergens staan dat er een film van Elfen Lied is?? Dat klopt denk ik niet.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is eigenlijk best wel triest maar, ik heb elfen lied nu al afgekeken.
Was de hele dag toch vrij en het verhaal sleurde me gewoon helemaal mee.
In elk geval was het een hele mooie serie, maar TE KORT!
Er zit een beetje een open einde aan als je het mij vraagt. Er zijn namelijk nog dingen waarvan ik niet weet hoe ze verder zullen gaan.
Trouwens, als je de serie niet hebt gezien, moet je deze spoiler niet lezen. Geloof me.er is een OVA maar die gaat niet verder in het verhaal, hij past beter ergens bij ep 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik mij dus afvraag, is of er nog een episode 14 is? Op sommige websites staat van wel en andere weer niet. Ook heb ik al plaatsen gezien waar je 14 kan downloaden, maar ik wil dus even weten of dat wel klopt.
Ook zag ik ergens staan dat er een film van Elfen Lied is?? Dat klopt denk ik niet.
ik vind het einde ook erg jammer, maar komt omdat ik niet van die soort eindes houd..
rozen maiden traumend heeft ook last van een semi open einde, ik zou nog wel een aantal eps willen zien die het verhaal helemaal afronden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil er binnenkort wel aan beginnen. Ik heb .hack//sign al gezien. Jij?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:43 schreef zBus het volgende:
Pff naruto was ook weer een bagger aflevering zeg. Dit moet wel echt het diepte punt zijn van de afleveringen tot nu toe... fillers ok maar dit soort loze rommel komt er niet in![]()
Bleach was wel weer beetje leuk, ik hoop dat ze nu ook dat bountou verhaal beetje leuk tot een einde weten te brengen en dat ze dan weer snel verder gaan met de oorspronkelijke verhaallijn.
The third was ook wel tof, vandaag pas gezien, aflevering 3. Ik hoop dat dat verhaal een beetje leuk ontwikkelt en dat er snel de fansubs aan het rollen komen want het lijkt me een erg leuke serie.
Nog iemand die .hack//roots volgt of ben ik de enige?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
TOKKO is coolquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:44 schreef Rahl het volgende:
nieuwe TOKKO
vind t best een freaky serie eigenlijk
De nieuwste single was Sexy Boy, maar ik vond het zo'n flutsingle dat ik hem helemaal uit m'n geheugen verdreven had...quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:38 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan voor de recente nummers even de tracklist van hun zesde en zevende album bekijken (Ai no Dai6kkan en Rainbow 7)... de laatste video is Iroppoi Jirettai (Dit was ook het debuut van Koharu... ze is het eerste gezicht dat je ziet)
Inderdaad... hoewel fansubs praktisch legaal zijn, wordt er wel copyright overschreden (zie ook de openingspost, kopje "Wat is 'gelicenceerde animé'?") en dus mogen de links niet op Fok! geplaatst worden...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Tuurlijk zijn die er. Helaas kunnen we geen linken plaatsen hier.. toch?
Wow! nice!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:38 schreef blessed19 het volgende:
knip
bij normale posters kun je vaak ''puntjes'' en ''pixels'' en ''vaagheden'' zien, maar deze zijn haarscherpquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Wow! nice!![]()
Grats!
Wat zijn dat voor posters, die high definition?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |