abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38276803
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:38 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan voor de recente nummers even de tracklist van hun zesde en zevende album bekijken (Ai no Dai6kkan en Rainbow 7)... de laatste video is Iroppoi Jirettai (Dit was ook het debuut van Koharu... ze is het eerste gezicht dat je ziet)
De nieuwste single was Sexy Boy, maar ik vond het zo'n flutsingle dat ik hem helemaal uit m'n geheugen verdreven had...

Maar dat terzijde...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_38282427
Aangezien ik Elfen Lied in één keer heb afgekeken [ ] ben ik weer toe aan een nieuwe anime.
Zijn er nog andere vermakelijke/mooie/korte series die de moeite waard zijn?
Wil me namelijk nog even niet aan een lange reeks wagen, zolang ik niet weet wanneer de orginele naturo episodes weer beginnen.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 21:33:03 #93
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38282470
Ik heb net REC afgekeken die ik toch wel heel vermakelijk vond!
Heel 'luchtig' gebracht, geen intens verhaal, heel luchtig

9 afleveringen a 12 minuten!

edit : aan het einde gaat 't verhaal wel iets dieper though.

[ Bericht 14% gewijzigd door Orealo op 27-05-2006 21:40:09 ]
  zaterdag 27 mei 2006 @ 21:42:55 #94
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38282840
Zijn er eigenlijk ook sites waar je Anime gratis kan downloaden (legaal of anders illegaal, maar dat hier niet )
pi_38282912
Tuurlijk zijn die er. Helaas kunnen we geen links plaatsen hier.. toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 27-05-2006 22:31:22 ]
pi_38283163
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Tuurlijk zijn die er. Helaas kunnen we geen linken plaatsen hier.. toch?
Inderdaad... hoewel fansubs praktisch legaal zijn, wordt er wel copyright overschreden (zie ook de openingspost, kopje "Wat is 'gelicenceerde animé'?") en dus mogen de links niet op Fok! geplaatst worden...

Over het algemeen kom je zelf een heel eind met google en helpt het behoorlijk als je weet welke fansubgroep een bepaalde fansub verzorgd heeft. En dat mag je gewoon vragen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:27:12 #97
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38284527
Nog even over REC.
Tijdje terug was 't een populaire serie in dit topic, maar ik wil toch even kwijt dat ik hem zelf ook heel tof vond.

Het einde was echt geweldig, de serie is heel luchtig en 'fris'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38285081
WHAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ben net terug gekomen van mijn sub-bijbaantje. ik werk daar in een winkel die allemaal bordspellen/strips/merchandise verkoopt (bijna alleen maar alternatieve shit).

helaas gaat de winkel volgende week definitief op slot, dus zijn we bezig met een gigantische uitverkoop. na vandaag alle kasten eruit gesloopt te hebben gingen ik, de eigenaar en een oude medewerker nog ff naborrelen in de winkel.

was echt gezellig, en veel gepraat over vroeger. zegt die oude medewerker plotseling: yo ronald (eigenaar)! heb je die posters al van het plafond gehaald? de eigenaar keek verbaast, en vroeg waar hij het over had. de oude medwerker liep naar het keukentje toe, pakte een trap, klom naar boven, en gooide wat systeemplafond weg. Na wat rommelen komen er een kleine 60 posters naar beneden rollen!

van het merk goedkopie (marsipulami, kuifje... ) tot waardevolle posters (handgemaakte poster van Toonder, een paar litho's van achilleos, wat spul van rojo) en 3 kartonnen kokers waar de volgende dingen op stonden:

- 2x een ''Poster collection Katsuhiro Otomo, AKIRA (1000 edities)''
- 1x een ''Poster collection Masamune Shirow (1000 edities)''

Verdomd! dacht ik. Die wil ik wel eens zien. nadat ik de rollen open had gemaakt, zag ik dat er per rol 4 ''high definition'' posters in zitten. OMG!!!! DIE WIL IK!!!! keek ik op het prijskaartje... per kartonnen rol met 4 posters had een prijs van 41,40. Verdomd. dat is wel erg veel geld. De eigenaar had blijkbaar gezien dat ik erg enthousiast was geworden van die posters, dat hij me een suggestie deed. Hij zei: noem eens een bod, en ik zal zeggen of het goed is.

Godver! dacht ik. maar brutaal als ik soms ben zei ik:
Aangezien ik een limburger ben, en dit 1 van de laatste dagen is dat de collector (zo heet die winkel) open is, wil ik ze graag voor 2x het gekkengetal meenemen.

de eigenaar zat me regelmatig te stangen dat ik een limburger ben (hij heeft een wrok tegen limlanders ), en begreep wat ik ermee bedoelde... resultaat:

FUCKING 22 EURO VOOR 8 FANTASTISCHE POSTERS VAN AKIRA EN GHOST IN THE SHELL!!!! Ik was echt zo vrolijk toen ik hoorde dat hij akkoord ging! godver man. ik ga maandag lijsten voor de posters halen en ophangen op een eervolle plek!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:40:50 #99
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38285171
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:38 schreef blessed19 het volgende:
knip
Wow! nice!
Grats!

Wat zijn dat voor posters, die high definition?
pi_38285334
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:40 schreef Orealo het volgende:

[..]

Wow! nice!
Grats!

Wat zijn dat voor posters, die high definition?
bij normale posters kun je vaak ''puntjes'' en ''pixels'' en ''vaagheden'' zien, maar deze zijn haarscherp (en het zijn collector items )

zo snel als ik ze opgehangen heb, zal ik wel een foto maken!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:46:16 #101
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38285400
Start Post!
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef blessed19 het volgende:

[..]

zo snel als ik ze opgehangen heb, zal ik wel een foto maken!
Vet!
pi_38286403
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:27 schreef Orealo het volgende:
Nog even over REC.
Tijdje terug was 't een populaire serie in dit topic, maar ik wil toch even kwijt dat ik hem zelf ook heel tof vond.

Het einde was echt geweldig, de serie is heel luchtig en 'fris'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
serie is niet zo populair meer puur omdat we het allemaal al gehad hebben en dus door zijn gegaan naar andere anime's

ik ben nog steeds opzoek naar een goede versie van de OP trouwesn..
ik kan het nummer wel vinden op diverse p2p diensten maar het lijkt alsof hij heel erg 'kaal' klinkt (dus ik mis het achtergrondorkest ) klopt dit pof heb ik gewoon de verkeerde versie?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:10:27 #103
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38286455
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:09 schreef mschol het volgende:

[..]

serie is niet zo populair meer puur omdat we het allemaal al gehad hebben en dus door zijn gegaan naar andere anime's

ik ben nog steeds opzoek naar een goede versie van de OP trouwesn..
ik kan het nummer wel vinden op diverse p2p diensten maar het lijkt alsof hij heel erg 'kaal' klinkt (dus ik mis het achtergrondorkest ) klopt dit pof heb ik gewoon de verkeerde versie?
Hmm ik heb ook gezocht naar de OST, maar niet gevonden.. ik kan de anime versie van de op wil rippen voor je?
pi_38286574
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:10 schreef Orealo het volgende:

[..]

Hmm ik heb ook gezocht naar de OST, maar niet gevonden.. ik kan de anime versie van de op wil rippen voor je?
dat zou ik zelf ook nog kunnen, ik wil namelijk de lange versie hebben van het nummer
(en ja die is er, ik heb em maar was meer benieuwd of hij idd zo kaal klinkt..
gaat om het volgende nummer:
Cheer! ~Makkana Kimochi~ van Sakai Kanako
ik heb de [Nipponsei]_REC_OP_Single_-_Cheer_Makkana_Kimochi_[Sakai_Kanako]
op request kan ik em e.v.t. wel mailen
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:17:24 #105
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38286725
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:13 schreef mschol het volgende:

[..]

dat zou ik zelf ook nog kunnen, ik wil namelijk de lange versie hebben van het nummer
(en ja die is er, ik heb em maar was meer benieuwd of hij idd zo kaal klinkt..
gaat om het volgende nummer:
Cheer! ~Makkana Kimochi~ van Sakai Kanako
ik heb de [Nipponsei]_REC_OP_Single_-_Cheer_Makkana_Kimochi_[Sakai_Kanako]
op request kan ik em e.v.t. wel mailen
Graag
pi_38286800
Blessed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn god, echt , plz , ik zal nooooit meer limburgers belachelijk maken* als je van elk van die posters eentje naar mij toe stuurt (tegen betaling natuurlijk)

*op fok dan
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_38287066
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef Zeurberus het volgende:
Blessed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn god, echt , plz , ik zal nooooit meer limburgers belachelijk maken* als je van elk van die posters eentje naar mij toe stuurt (tegen betaling natuurlijk)

*op fok dan
de eigenaar heeft nog 1 rol over. ik weet niet of hij voor die de volle pond wil hebben, maar als je het graag wil kan ik het voor je vragen?

de plaatjes kan je vinden met google afbeeldingen. daar moet je ''poster collection akira'' intikken.

eerste is de rol, de volgende 4 plaatjes zijn de posters.

EDIT:
Check!

[ Bericht 14% gewijzigd door blessed19 op 27-05-2006 23:30:51 (thnx to orealo) ]
pi_38287095
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:17 schreef Orealo het volgende:

[..]

Graag
4 mailtjes jouw kant op (heb eff geduld mailen duurt eff..)
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:29:19 #109
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38287163
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:27 schreef mschol het volgende:

[..]

4 mailtjes jouw kant op (heb eff geduld mailen duurt eff..)
Dankjewel!
Ik heb zelf ook een versie gevonden van Cheer! ~Makkana Kimochi~.
Ik vergelijk ff hoe ze klinken, en als die van mij beter klinkt krijg je die terug!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:47:34 #110
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38287911
Ik heb ze allemaal binnen, dankjewel!
Helaas is het wel dezelfde versie als die ik gevonden had, maar kan ermee door als je winamp equalizer op rock zet, hehe.
pi_38288117
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef Orealo het volgende:
Ik heb ze allemaal binnen, dankjewel!
Helaas is het wel dezelfde versie als die ik gevonden had, maar kan ermee door als je winamp equalizer op rock zet, hehe.

tja probleem is dat ik een redelijke versie had gevonden om op me mp3 speler te zetten..
naja doe ik misschien alsnog

Woei
[Mendoi] Amaenaideyo Katsu - 08 is uit
pi_38288760
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef blessed19 het volgende:

[..]

de eigenaar heeft nog 1 rol over. ik weet niet of hij voor die de volle pond wil hebben, maar als je het graag wil kan ik het voor je vragen?

de plaatjes kan je vinden met google afbeeldingen. daar moet je ''poster collection akira'' intikken.

eerste is de rol, de volgende 4 plaatjes zijn de posters.

EDIT:
Check!
Als je het zou willen vragen dan heel graag

Zeg maar tegen dat ik ook limburgers haat
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_38289653
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:
Zeg maar tegen dat ik ook limburgers haat
pi_38293186
Orealo, aangezien jij net die serie hebt gekeken. Waar gaat REC precies over dan?
Ben weer op zoek naar een nieuwe anime en weet eigenlijk zelf niet zo goed waarmee ik zal beginnen.
Korte serie in elk geval maar..

[Edit] Kan iemand misschien een link geven van dat oude topic waarbij je kon stemmen op de beste anime, waar later ook een soort top 10 uit kwam?

[ Bericht 13% gewijzigd door -Strawberry- op 28-05-2006 08:28:58 ]
pi_38293465
quote:
Op zondag 28 mei 2006 08:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Orealo, aangezien jij net die serie hebt gekeken. Waar gaat REC precies over dan?
Ben weer op zoek naar een nieuwe anime en weet eigenlijk zelf niet zo goed waarmee ik zal beginnen.
Korte serie in elk geval maar..

[Edit] Kan iemand misschien een link geven van dat oude topic waarbij je kon stemmen op de beste anime, waar later ook een soort top 10 uit kwam?
rec gaat over Matsumaru (26 jaar) die werkt bij een snack fabriek en werkt daar als reclame maker..
op een dag staatie te wachten voor een date, de date dumpt hem, vervolgens ontmoet hij de 20 jarige Aka Onda .
ze blijken buren te zijn
haar appartement fikt af, en zij beginnen samen te wonen
Matsumaru's reclame voor een snack wordt uitgekozen en (uiteraard) aka onda mag de voice over doen..

uhm tja das even heel kort waar het verhaal over gaat., volgens mij mis ik niks
tja vervolgens
  zondag 28 mei 2006 @ 09:58:29 #116
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38293726
Als er nog een GitS poster 'over' is, heb ik daar wel interesse in!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38293983
quote:
Op zondag 28 mei 2006 09:58 schreef RipCore het volgende:
Als er nog een GitS poster 'over' is, heb ik daar wel interesse in!
het zijn setjes van 4. helaas dus

heb ze nu ff allemaal bekeken, en ben erachter gekomen dat er 2 van GitS is, en 2 eigen creaties van masamune shirow.

er zijn dr 2 die ik niet zo mooi vind, maar misschien dat ik er iemand ander gelukkig mee kan maken. ik google ze wel ff op

edit!

de linker en de tweede van rechts vind ik niet echt zo denderend. ik hoor wel of iemand er intresse voor heeft

[ Bericht 18% gewijzigd door blessed19 op 28-05-2006 10:36:37 ]
  zondag 28 mei 2006 @ 11:13:34 #118
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_38294731
Heb je ze ook ietsje groter? Ik zie nou alleen maar een waas met een vlek zo ongeveer
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_38296301
Vette Posters... Hoe groot zijn die dingen ongeveer?
pi_38296435
ze zijn inderdaad wazig, maar ik kan helaas geen beter vinden op internet de afmetingen moet ik nog doen, maar het zijn geen standaard afmetingen. wat kleiner dan een normale poster, zeg maar.

vanavond probeer ik wat te maken met mijn mobieltje hopelijk dat ze dan wat duidlijker zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')