De nieuwste single was Sexy Boy, maar ik vond het zo'n flutsingle dat ik hem helemaal uit m'n geheugen verdreven had...quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:38 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan voor de recente nummers even de tracklist van hun zesde en zevende album bekijken (Ai no Dai6kkan en Rainbow 7)... de laatste video is Iroppoi Jirettai (Dit was ook het debuut van Koharu... ze is het eerste gezicht dat je ziet)
Inderdaad... hoewel fansubs praktisch legaal zijn, wordt er wel copyright overschreden (zie ook de openingspost, kopje "Wat is 'gelicenceerde animé'?") en dus mogen de links niet op Fok! geplaatst worden...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Tuurlijk zijn die er. Helaas kunnen we geen linken plaatsen hier.. toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow! nice!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:38 schreef blessed19 het volgende:
knip
bij normale posters kun je vaak ''puntjes'' en ''pixels'' en ''vaagheden'' zien, maar deze zijn haarscherpquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Wow! nice!![]()
Grats!
Wat zijn dat voor posters, die high definition?![]()
Vet!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zo snel als ik ze opgehangen heb, zal ik wel een foto maken!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:27 schreef Orealo het volgende:
Nog even over REC.
Tijdje terug was 't een populaire serie in dit topic, maar ik wil toch even kwijt dat ik hem zelf ook heel tof vond.
Het einde was echt geweldig, de serie is heel luchtig en 'fris'.serie is niet zo populair meer puur omdat we het allemaal al gehad hebben en dus door zijn gegaan naar andere anime'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nog steeds opzoek naar een goede versie van de OP trouwesn..
ik kan het nummer wel vinden op diverse p2p diensten maar het lijkt alsof hij heel erg 'kaal' klinkt (dus ik mis het achtergrondorkest ) klopt dit pof heb ik gewoon de verkeerde versie?
Hmm ik heb ook gezocht naar de OST, maar niet gevonden.. ik kan de anime versie van de op wil rippen voor je?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
serie is niet zo populair meer puur omdat we het allemaal al gehad hebben en dus door zijn gegaan naar andere anime's
ik ben nog steeds opzoek naar een goede versie van de OP trouwesn..
ik kan het nummer wel vinden op diverse p2p diensten maar het lijkt alsof hij heel erg 'kaal' klinkt (dus ik mis het achtergrondorkest ) klopt dit pof heb ik gewoon de verkeerde versie?
dat zou ik zelf ook nog kunnen, ik wil namelijk de lange versie hebben van het nummerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm ik heb ook gezocht naar de OST, maar niet gevonden.. ik kan de anime versie van de op wil rippen voor je?
Graagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou ik zelf ook nog kunnen, ik wil namelijk de lange versie hebben van het nummer
(en ja die is er, ik heb em maar was meer benieuwd of hij idd zo kaal klinkt..
gaat om het volgende nummer:
Cheer! ~Makkana Kimochi~ van Sakai Kanako
ik heb de [Nipponsei]_REC_OP_Single_-_Cheer_Makkana_Kimochi_[Sakai_Kanako]
op request kan ik em e.v.t. wel mailen
de eigenaar heeft nog 1 rol over. ik weet niet of hij voor die de volle pond wil hebben, maar als je het graag wil kan ik het voor je vragen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef Zeurberus het volgende:
Blessed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn god, echt , plz , ik zal nooooit meer limburgers belachelijk maken* als je van elk van die posters eentje naar mij toe stuurt (tegen betaling natuurlijk)
*op fok dan
Dankjewel!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
4 mailtjes jouw kant op(heb eff geduld mailen duurt eff..)
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef Orealo het volgende:
Ik heb ze allemaal binnen, dankjewel!
Helaas is het wel dezelfde versie als die ik gevonden had, maar kan ermee door als je winamp equalizer op rock zet, hehe.
Als je het zou willen vragen dan heel graagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de eigenaar heeft nog 1 rol over. ik weet niet of hij voor die de volle pond wil hebben, maar als je het graag wil kan ik het voor je vragen?
de plaatjes kan je vinden met google afbeeldingen. daar moet je ''poster collection akira'' intikken.
eerste is de rol, de volgende 4 plaatjes zijn de posters.
EDIT:
Check!
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef Zeurberus het volgende:
Zeg maar tegen dat ik ook limburgers haat![]()
rec gaat over Matsumaru (26 jaar) die werkt bij een snack fabriek en werkt daar als reclame maker..quote:Op zondag 28 mei 2006 08:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Orealo, aangezien jij net die serie hebt gekeken. Waar gaat REC precies over dan?
Ben weer op zoek naar een nieuwe anime en weet eigenlijk zelf niet zo goed waarmee ik zal beginnen.
Korte serie in elk geval maar..
[Edit] Kan iemand misschien een link geven van dat oude topic waarbij je kon stemmen op de beste anime, waar later ook een soort top 10 uit kwam?
het zijn setjes van 4. helaas dusquote:Op zondag 28 mei 2006 09:58 schreef RipCore het volgende:
Als er nog een GitS poster 'over' is, heb ik daar wel interesse in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |