Kun je denk ik wel van uit gaanquote:Op zondag 28 mei 2006 20:50 schreef mschol het volgende:
bedoel je Chrono Crusades ?
De kans dat FoK! als zijnde een super groot forum een aanklacht krijgt vanuit japan lijkt mij heel klein zeker omdat de series hier nog niet gelicensed zijn en de mensen van Brein dus ook niks tegen zullen en kunnen doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
probleem is alleen dat fansubs alleen maar praktisch legaal zijn... Strikt gesproken zijn ze illegaal en mag de link dus niet geplaatst worden.
Moet goed te doen zijn ja. Disclaimer moet dan wel goed zijn en niet zo'n loze van, Hey hier heb je een link je mag het wel downloaden maar eigenlijk ook niet, dus toe maar snel downloadenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:23 schreef Orealo het volgende:
Ach ja vooralsnog staat de link er, als deze dit topic blijft staan pleit ik ervoor om 'm in de OP te zetten, met uitgebreide disclaimer!
\quote:Op zondag 28 mei 2006 20:10 schreef Orealo het volgende:
-weg-
Ik weet niet of dit een andere is, maar Ohran Koko Host Club loopt nog, en animenfo weet niet hoeveel epsquote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef mschol het volgende:
net Ouran High School Host Club 7 & 8 gekeken
geweldige serie..
maar een beetje te voorspelbaar liefdesverhaaltje zoals het nu gaat..
iemand enig idee hoe lang die serie is?
Actie. Tenzij je hevige gunfights geen actie noemt.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:58 schreef zBus het volgende:
[..]
Kun je denk ik wel van uit gaan![]()
Ook over Chrono crusades heb ik leuke gingen gehoord, maar zit er een beetje actie in of is het meer 1 lange zoektoch? waar ze bij toeval stuiten op een groter iets dat iets belangrijks voor hun bedreigd en ze dat dan proberen te verkomen terwijl ze ook nog de gezochte persoon redden?
op youtube tot 8quote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef mschol het volgende:
net Ouran High School Host Club 7 & 8 gekeken
geweldige serie..
maar een beetje te voorspelbaar liefdesverhaaltje zoals het nu gaat..
iemand enig idee hoe lang die serie is?
Nog filmpjes voor de rest van Juni gok ik dan zo?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:01 schreef TheThirdMark het volgende:
Hmn, heb nu in totaal 200Gig in de rij staan bij mijn heerlijk *Torrent.
Dus over een dagje of 2 heb ik weer wat filmpjes
tis dezelfde...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een andere is, maar Ohran Koko Host Club loopt nog, en animenfo weet niet hoeveel eps![]()
Naruto zonder fillersquote:Op zondag 28 mei 2006 22:13 schreef Orealo het volgende:
Hmmm ik wil iets doen, me ergens op storten![]()
Iemand een idee wat dit topic goed kan gebruiken?
midori steel phone chain thingiequote:Op zondag 28 mei 2006 22:13 schreef Orealo het volgende:
Hmmm ik wil iets doen, me ergens op storten![]()
Iemand een idee wat dit topic goed kan gebruiken?
maar het kan altijd beter toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:27 schreef Orealo het volgende:
Ik zat een beetje te denken aan een soort website waar mensen hun review over een serie of episode in kunnen tikken en submitten, zodat andere mensen deze later op kunnen zoeken.
Maar dat is opzich al wel te vinden..
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:29 schreef zBus het volgende:
Het kan altijd beter en misschien in het nederlands?
ik zoek eigenlijk een nederlandse animenfo / animenews netwrok met nl bechrijvingen enzoquote:Op zondag 28 mei 2006 22:34 schreef Orealo het volgende:
Een nederlandse site waar informatie te vinden is over anime series en episode's ?
Eigenlijk heb ik wel zin om aan zoiets te gaan knutselen
Ja volgens mij is dat er nog niet...iig geen goeiequote:Op zondag 28 mei 2006 22:34 schreef Orealo het volgende:
Een nederlandse site waar informatie te vinden is over anime series en episode's ?
Eigenlijk heb ik wel zin om aan zoiets te gaan knutselen
tsssjahquote:Op zondag 28 mei 2006 22:50 schreef zBus het volgende:
Niet dat ze er wat aan hebben als de eps nog steeds in het engels zijn bedenk ik me net
is 2 gb niet erg weinig? In ieder geval zou ik ook kijken naar wat je moet betalen als je over die 2 gb heen gaat. Voor de basis hosting moet het voldoende zijn als je de plaatjes gewoon ergens vandaan linkt.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:50 schreef Orealo het volgende:
ok!
Ik heb een hosting gevonden voor een paar euro per maand, dus dat komt goed.
Het domein animeinfo.nl is beschikikbaar voor regristratie.
Om dit domein aan uw pakket te koppelen druk op "Volgende". Indien u een ander domein wilt kiezen klik op "Vorige".
Goeie naam?
* Orealo wilt knutselen enzo.
edit :
Dit gaat 't pakket worden!
Pakketnaam: 1-Euro
Domein: animeinfo.nl
Dataverkeer: 2 Gigabyte
Webspace: 500 Megabyte
Email adressen: 20
MySQL Databases: 20
Prijs Excl BTW per maand: ¤1,00
BTW 19%: ¤0,19
Totaal Incl BTW per maand: ¤1,19
Betaling per: 12 Maand(en)
Ik heb er zin in![]()
kan je niet eerst beginnen op een gratis hoster (of zelf hosten)quote:Op zondag 28 mei 2006 22:50 schreef Orealo het volgende:
ok!
Ik heb een hosting gevonden voor een paar euro per maand, dus dat komt goed.
Het domein animeinfo.nl is beschikikbaar voor regristratie.
Om dit domein aan uw pakket te koppelen druk op "Volgende". Indien u een ander domein wilt kiezen klik op "Vorige".
Goeie naam?
* Orealo wilt knutselen enzo.
edit :
Dit gaat 't pakket worden!
Pakketnaam: 1-Euro
Domein: animeinfo.nl
Dataverkeer: 2 Gigabyte
Webspace: 500 Megabyte
Email adressen: 20
MySQL Databases: 20
Prijs Excl BTW per maand: ¤1,00
BTW 19%: ¤0,19