Vakkenvullen hequote:
Dank u, het was weer geweldig, de baas over de zeik geholpen en geestdodende activiteiten uitgevoerd.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moeten we stichting correlatie bellen ?![]()
Je mag ook gewoon opscheppen dat je neukt met fotomodellenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Reminds me, in februari had ik een date met een vrouw die ik de volgende ochtend bekeek toen ze rechtop zat in bed. Heeel fotogeniek die buikspieren, en broodmagere lichaam.
Met de nadruk op fotogeniek...... mooi vind ik het niet.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
Vandaag belde een yamaha-dealert uit Vierlingsbeek, ik mag ff een ritje komen maken op deze beauty, uiteraard zonder dat leuke dempertje......
![]()
[afbeelding]
via
Prachtig dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind em toch zeker een van de top 3 nakeds tegenwoordig
Aldus de kenner
![]()
Zo'n gestoorde dealer hebben ze nog niet gevondenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op telefoontje met de mededeling dat de R1 voor mij klaar staat![]()
![]()
't is dat ik geen kennis heb vam linux/unix/mysql/php/whatevertheyusequote:Op woensdag 24 mei 2006 23:12 schreef Makster het volgende:
Waarom moeten ze echt onder elke motorvideo van die tering hardrock stink herrie draaien![]()
Laat gewoon die motoren horen en kap die 2de rangs crap herrie af !!
En please kan iemand Martie die internetgoeroe naar MF Headquarters sturen! Wat een gepruts daar zeg
Huilen met de pet op hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:13 schreef bwt het volgende:
o ja, foutje in het nummer?????
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik hou je in gedachtenals het zover is dan hoor je van me
![]()
Anders ik niet, anders had ik vrijwillig een avond opgegeven om die gaste te ondersteunenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:14 schreef bwt het volgende:
[..]
't is dat ik geen kennis heb vam linux/unix/mysql/php/whatevertheyuse
[ehhh]quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Huilen met de pet op hier [afbeelding]
Alexxxx, tyf er maar een slot op en de gene die het lef heeft een nieuwe te openen een ban! [afbeelding]
Wel een toffe TT en OPJammer dat je de TT niet met een hoofdletter bent begonnen
ja ja, het is bekendquote:
Kom es ff uit je zandbak vriendquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat zegt u mevrouw, uw huisnummer vergeten? Ooooow, uw rollator kwijt zegt u dat dan
Hier....en nou ophouwe met dat gejankquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar....maar.......ik wil in de zandbak spelen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hier....en nou ophouwe met dat gejank
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Allen als je een witte band om je hoofd doet met een rode bal en japanse tekens erop.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:27 schreef BazzieK het volgende:
Zouden ze me trouwens laten proefrijden op die nieuwe R6 zonder rijbewijs?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Allen als je een witte band om je hoofd doet met een rode bal en japanse tekens erop.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:12 schreef Makster het volgende:
Waarom moeten ze echt onder elke motorvideo van die tering hardrock stink herrie draaien![]()
![]()
maar dat is inderdaad meestal wel beter in een motorvideoquote:Laat gewoon die motoren horen en kap die 2de rangs crap herrie af !!
denk je????quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:27 schreef BazzieK het volgende:
Open doelquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Allen als je een witte band om je hoofd doet met een rode bal en japanse tekens erop.![]()
Normale hard rock is al relatief kut (guns en roses en wat andere crap uitgezonderd) maar hier presteren ze het echt om het te bond te maken....quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
niks mis met hardrock
![]()
[..]
maar dat is inderdaad meestal wel beter in een motorvideo![]()
Ah tampeloerusquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:34 schreef stinkie het volgende:
Ola amigo's
Kan het toch niet laten hier nog ff binnen te wippen
Hoe is je nieuwe jasquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:34 schreef stinkie het volgende:
Ola amigo's
Kan het toch niet laten hier nog ff binnen te wippen
Zit misschien nog zand in je ogen ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Snap er eerlijk gezegd geen ene flikker meer van zo
BazzieKamikazequote:Op woensdag 24 mei 2006 23:27 schreef BazzieK het volgende:
Idd ja, al was het vandaag best te doenquote:
quote:
misschien zoiets ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:12 schreef Makster het volgende:
Laat gewoon die motoren horen en kap die 2de rangs crap herrie af !!
Z1000quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:22 schreef Rib-i het volgende:
Wie vroeg ook alweer om een Z1000 Streetfighter:
[afbeelding]
of een Suzuki SV
[afbeelding]
Ik zou zeggen Mozart of zijn leerling Beethoven Dat krijg je als je jaren in de file hebt gestaan en Klassiek FM beluisterdquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
misschien zoiets ?
wie weet trouwens de naam van de compositie ?![]()
Zou zo maar kunnen, maar hoe heet het stuk ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Mozart of zijn leerling Beethoven Dat krijg je als je jaren in de file hebt gestaan en Klassiek FM beluisterd![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Mijn vriendin wordt helemaal zenuwachtig nu ze klassieke muziek hoortquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, maar hoe heet het stuk ?![]()
Was al eerder gepostquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:44 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2475.html
Cool, ik kende hem nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:44 schreef Googolplexian het volgende:
Sow dat had ik ook ff gemistquote:
Hee ouwequote:Op donderdag 25 mei 2006 10:39 schreef RB het volgende:
Ook weer eens thuisuit het verre westen
![]()
tvp doe ik nietis me teveel
![]()
Hey rooiequote:
iikke wetenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
misschien zoiets ?
wie weet trouwens de naam van de compositie ?![]()
Was ook onbekend voor mij.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:44 schreef Googolplexian het volgende:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:37 schreef RB het volgende:
[..]
Hey rooie![]()
afgezien van dat ik de laatste drie weken in de buurt van rotterdam aan het werk ben,....................yep
Alleen moeten die westerlingen maar weer eens in de schoolbanken voor verkeersregels![]()
auto net drie weken oud en de eerste deukzit er al in en dat al bij 3500 km
![]()
Hoezo pech hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:49 schreef RB het volgende:
Ooh had ik al verteld dat Ondeugend met een kapote auto in amsterdam staat.![]()
alleen wel jammer dat ik met dit k*tweer met haar hond moet lopen
Pernis en S`gravenzande en volgende week misschien twee dagen Spijkenisse.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:45 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
In de buurt van, toch zeker niet in Dordt hehBeetje jammer alleen dat je met een deuk naar huis kan
LAat me raden, niemand die een briefje achter gelaten heeft
Startmotor of zoiets volgens de wegenwachtquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:51 schreef bwt het volgende:
[..]
Hoezo pech hebben.![]()
misschien kan ze wel ff op bezoek bij de broertjes![]()
In de randstad geld het recht van de sterkste.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef RB het volgende:
[..]
Pernis en S`gravenzande en volgende week misschien twee dagen Spijkenisse.![]()
Ik kreeg geen voorrang![]()
![]()
![]()
En ik was de sterkstequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
In de randstad geld het recht van de sterkste.
Wel lullig though.![]()
Pernis sucksquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef RB het volgende:
[..]
Pernis en S`gravenzande en volgende week misschien twee dagen Spijkenisse.![]()
Ik kreeg geen voorrang![]()
![]()
![]()
Niet de plaats zelfquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:00 schreef RB het volgende:
[..]
Startmotor of zoiets volgens de wegenwacht![]()
Ik weet niet of ze hun 06 nummer heeft![]()
Weet niet exact waar ze staatquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is dat ik ziek begin te worden () en dat mijn ouders net van vakantie terug zijn, maar waar staat ze ergens?
Als 't om de hoek is kan ik 'r ff uitlachen
Ik ken hetquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:19 schreef RB het volgende:
[..]
Niet de plaats zelf![]()
Lokatienaam is pernisligt gewoon naast de shell terminal bij vos logistics
![]()
Is ze in de buurt van Paradiso geparkeerd? Waar ligt ze nu haar kater uit te slapen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:24 schreef RB het volgende:
[..]
Weet niet exact waar ze staat![]()
Ze is gisteren naar Paradiso geweest en toen ze weg wilde deed hij het nietmeer![]()
Nope Shell, meteen aan de andere kant van de beneluxtunnelquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ken het
Bij de Nerefco tochBen weleens mee geweest met een tankwagen voro de BP, laden bij de Nerefco.
Yepquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is ze in de buurt van Paradiso geparkeerd? Waar ligt ze nu haar kater uit te slapen?
Succesquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:38 schreef RB het volgende:
Ga een poging wagen om een hond te verzuipen in de regen
Ach ja, je hoeft niet te fietsen of met de motor. Dus je kan gewoon een pluutje openslaanquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:38 schreef RB het volgende:
Ga een poging wagen om een hond te verzuipen in de regen
Jij bent GOED Alleen is deze ook met klavecimbel, fagot en dwarsfluitquote:
Zeg maar hoelaat en waarquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
mogguh
straks maar eens de omgeving van Tilburg onveilig maken met een XL500![]()
Komt deze van een cd van hem af ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:04 schreef bwt het volgende:
Dan weten jullie nu dat het van johan pachelbel is.
7,99 Euro bij BOLquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Komt deze van een cd van hem af ?
(Je had een jaar of wat geleden ook cd's met popie klassieke muziek.)
ik heb een één of andere verzamel CD met popie "relax muziek voor op de achtergrond"quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Komt deze van een cd van hem af ?
(Je had een jaar of wat geleden ook cd's met popie klassieke muziek.)
Gebakken eitje à la Fulcrumquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
broodje unox post
Hoe heet die verzamel cd ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:11 schreef bwt het volgende:
[..]
ik heb een één of andere verzamel CD met popie "relax muziek voor op de achtergrond"
Daar herkende ik het van.
Kende het ook van een een of andere wazige koreaanse film - my sassy girl.
het reanimeren duurt in ieder geval een stuk langer dan verwachtquote:
he, ik heb hier nog een stel buigijzers en een magische bol staan voor jequote:Op donderdag 25 mei 2006 13:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oops ik haal zojuist "per ongeluk" 4 versie's binnen van 20-24 mb![]()
Ja die pik ik op bij je.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:26 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
he, ik heb hier nog een stel buigijzers en een magische bol staan voor je
ehm, word lastig, ben het weekend weg met de camper, we gaan morgen middag om 13:00, dus als je voor die tijd bent kan het wel..... anders word het maandagquote:
ik kan vanmiddag pas tegen een uur of 4 half 5quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:29 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
ehm, word lastig, ben het weekend weg met de camper, we gaan morgen middag om 13:00, dus als je voor die tijd bent kan het wel..... anders word het maandag
hoor ik hier winkels open in Den Bosch ??quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik kan vanmiddag pas tegen een uur of 4 half 5
wat sleutelwoorden:
vakantie geld
vrouw
winkels open in Den Bosch
kijk naar dit forum, je ogen worden zwaar, er zijn GEEN winkels open in denboschquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hoor ik hier winkels open in Den Bosch ??![]()
Het is toch watquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oops ik haal zojuist "per ongeluk" 4 versie's binnen van 20-24 mb![]()
Net een lekkere uitsmijter spek & kaasquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:20 schreef Rausdouwer het volgende:
broodje lucht voor mij![]()
ik heb al gegeten en het is al weer verdampt
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
kijk naar dit forum, je ogen worden zwaar, er zijn GEEN winkels open in denbosch
(zo, effe je vakantiegeld gered)
in de Arena wel zei zequote:Op donderdag 25 mei 2006 13:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hoor ik hier winkels open in Den Bosch ??![]()
ik ben thuis met de oudste, als ze terug is rij ik wel ff bij je langs.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
ik ben tot 18:00 thuis, dus als je vanuit de stad hierlangs rijd
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
kijk naar dit forum, je ogen worden zwaar, er zijn GEEN winkels open in denbosch
(zo, effe je vakantiegeld gered)
Dat werkt niet, je gaat er dan naar leven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
alleen het vakantiegeld heb ik nooit gezien, onze werkgever is zo geniaal om dat iedere maand uit te keren![]()
het lukt me wel eens om het 1-2 maanden op de spaarrekening te laten staanquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat werkt niet, je gaat er dan naar leven.![]()
evening falls - uitgevoerd door richard harvey & friends - 16 atmospheric instrumentalsquote:
ah even kwijlenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:52 schreef BazzieK het volgende:
MoggeDalijk even wat motorzaken langs, ben dus weer weg
![]()
elke maand automatisch 200 euri op een "ik ga naar de Eifel en neem mee..." rekening stortenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
het lukt me wel eens om het 1-2 maanden op de spaarrekening te laten staan![]()
misschien kan ik voor het komende jaar mijn leven nog beteren![]()
maar ik ga het toch proberen
![]()
Op m'n lijstje gezetquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef bwt het volgende:
[..]
evening falls - uitgevoerd door richard harvey & friends - 16 atmospheric instrumentals
Mogelijk dat ik die CD nog ergens heb laten slingeren op een van mijn websitesquote:
Oh dat schiet jou wel te binnen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:03 schreef bwt het volgende:
[..]
Mogelijk dat ik die CD nog ergens heb laten slingeren op een van mijn websites
weet alleen nog niet welke![]()
k, het hoeft van mij niet perse vandaag hoor, als je alleen daarvoor op en neer moet, maar goed, ik ga nu effe camper waterleiding systeem reiniger haeln, ben over een uurtje zeker weer thuisquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
in de Arena wel zei ze
[..]
ik ben thuis met de oudste, als ze terug is rij ik wel ff bij je langs.
ja is goed ik kijk welquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:24 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
k, het hoeft van mij niet perse vandaag hoor, als je alleen daarvoor op en neer moet, maar goed, ik ga nu effe camper waterleiding systeem reiniger haeln, ben over een uurtje zeker weer thuis
Yep, hoeveel hangen er inmiddels aan ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:53 schreef bwt het volgende:
en ook nog eens traag omdat een bepaald persoon een stukkie geluid wilt hebben
Killen als ze toestemming hebben gevraagdquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:59 schreef bwt het volgende:
ik zie dat 1 persoon op 5 poorten tegelijk bezig is
gawaine op 1 poort
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmmm zonnetje schijnt hier nu al een tijdje.. ga even buiten kijken en eventueel een stukkie rijden
DAP?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:01 schreef bwt het volgende:
Hmm 1 UPCer met 5 poorten
gawaine met 2
@home met 2 poorten
schiet dan niet meer op hè
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:04 schreef bwt het volgende:
damn, mijn router is spontaan aan het rebooten gegaan
Wat staat er eigenlijk allemaal op je server? Of staat ie alleen uptime te genererenquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:06 schreef bwt het volgende:
Download accellerator plus ????
mijn server ondersteund resume broken downloads
Het WebWizForum natuurlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk allemaal op je server? Of staat ie alleen uptime te genereren [afbeelding]
mijn website, mijn forum, mailserver, website van mijn ouders, website van een vriend van mequote:Op donderdag 25 mei 2006 15:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk allemaal op je server? Of staat ie alleen uptime te genereren [afbeelding]
Beste ASP forum wat er is - mogelijk op MSSQL/MySQL/ACCESSquote:
Ik ben een geduldig mensquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:09 schreef bwt het volgende:
hmm, gawaine heeft geen download accelerator (of zo iets als flash-get)
http://www.yournamewebhosting.nlquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:10 schreef bwt het volgende:
ijn website, mijn forum, mailserver, website van mijn ouders, website van een vriend van me
alleen heb ik een beperkte upload van 512 Kbquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik ben een geduldig mensmaw mijn dl snelheid is normaliter wel snel
![]()
... en jij bent?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:26 schreef Fendy het volgende:
Omdat MF nog steeds plat ligt kom ik hier maar eens neuzen...
Ik draai [kuch] Windows 2003 [/kuch]quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:14 schreef worldpimber het volgende:
Die website is wel erg postief over de 636
Die Burgman is ook wel puik als je dat ding alleen koopt voor woon-werk en niet toeren, stunten, raggen, racen en posen
[..]
http://www.yournamewebhosting.nl
Dan haal je ook lekkere snelheden![]()
Verder ben je wel lief? - hoop ik dan voor jequote:Op donderdag 25 mei 2006 15:15 schreef worldpimber het volgende:
Ok, ik heb hem binnen![]()
Nou ff stichting BREIN mailen
pfff zo'n filetje knal ik gewoon ff op mijn homepage van xs4all.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:15 schreef bwt het volgende:
[..]
alleen heb ik een beperkte upload van 512 Kb
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:18 schreef bwt het volgende:
Verder ben je wel lief? - hoop ik dan voor je
ehhh, op internl heb ik 25 MB ruimtequote:Op donderdag 25 mei 2006 15:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
pfff zo'n filetje knal ik gewoon ff op mijn homepage van xs4all.![]()
ik zit pas op 30,2 mbquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:25 schreef bwt het volgende:
[..]
ehhh, op internl heb ik 25 MB ruimte
en bij tweakdsl ook
filetje is 55 mb groot
Ligt aan jou, of aan het feit dat Amsterdammers download prioriteit hebben. Ik zit op 50 kB/squote:Op donderdag 25 mei 2006 15:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik zit pas op 30,2 mb![]()
Meter staat nu op de speed of sound 2,7 kB/sec![]()
Dat is misschien wel er handig jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt aan jou, of aan het feit dat Amsterdammers download prioriteit hebben. Ik zit op 50 kB/s
Ik zou het bestand natuurlijk ook aan mijn broertje kunnen vragen ...
de dl opnieuw opgestart, zit nu weer aan de 59quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt aan jou, of aan het feit dat Amsterdammers download prioriteit hebben. Ik zit op 50 kB/s
Ik zou het bestand natuurlijk ook aan mijn broertje kunnen vragen ...
Nope, heb net een CeeDeetje opgezet van Ilse de Lange/ Angel eyesquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:45 schreef bwt het volgende:
Hmmmm, is rib-i ook al aan het downen soms?
Bassie z'n ouwe misschien ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:45 schreef bwt het volgende:
Hmmmm, is rib-i ook al aan het downen soms?
dbsch1.nb.home.nl
Ilse de lange / angel eyes?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nope, heb net een CeeDeetje opgezet van Ilse de Lange/ Angel eyes![]()
Goed man, is van de CD met "all the answers" toen met dat 9-11 gebeuren. Ook per ongeluk op internet gevondenquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Ilse de lange / angel eyes?
waarom ken ik die nog niet?
Ja wacht maar ffquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:57 schreef bwt het volgende:
ah, zie het al
van de CD dear john
en die cd heb ik helemaal legaal
Niet deze versiequote:Op donderdag 25 mei 2006 15:57 schreef bwt het volgende:
ah, zie het al
van de CD dear john
en die cd heb ik helemaal legaal
LOLquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niet deze versieIs de live versie, ik geloof niet dat die op cd is uitgebracht alleen bij mij
![]()
ik houd me rustig vandaagquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bassie z'n ouwe misschien ?of Raus
Ik ben kompleet, kap de lijn maar af![]()
Maar wel downloaden hèquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:28 schreef hicham het volgende:
Gay muziek
Althans, dat zou Makster nu zeggen als ie zou meelezen
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ook, ga ff 4 cd´s ilse de lange beluisteren![]()
Ik ken artiesten niet bij hun naam, pas na het downloaden kan ik dus mijn oordeel vellen en Maksters reactie inschattenquote:
Nu draait Clean-upquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik had toch ook vermeld dat het "relax muziek op de achtergrond" was......quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ken artiesten niet bij hun naam, pas na het downloaden kan ik dus mijn oordeel vellen en Maksters reactie inschatten
Ja die had ik inmiddels ook alquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:39 schreef bwt het volgende:
[..]
Nu draait Clean-up
heb ook nog: dear john, livin' on love en world of hurt
als dat voor op de achtergrond is...quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zeker met dit soort motoren mag je altijd hier posenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Fendy het volgende:
Mag ik hier effe posen trouwens?
Morgen om deze tijd @ mijn garage:
[afbeelding]
Orginele uitlaatquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Fendy het volgende:
[afbeelding]
Thanks!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zeker met dit soort motoren mag je altijd hier posen![]()
![]()
Laser DuoTech komt eraanquote:
Morgenvroeg een regenpak halen bij de Liedlquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik ga hem morgen ophalen als het goed is. Hij staat nu in Overijssel, dus heb gelijk een goed ritje voor de boeg. Jammer van het weer alleen.![]()
en het is een honda.quote:
Kleding heb ik uiteraard nogquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:45 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Morgenvroeg een regenpak halen bij de Liedl![]()
Ik lees je posts zonder smilies al lang niet meer, tenzij er nog een linkje in staatquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:40 schreef bwt het volgende:
[..]
ik had toch ook vermeld dat het "relax muziek op de achtergrond" was......![]()
Mooi-weer-poser MF-downtime-pos(t)erquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Fendy het volgende:
[afbeelding]
Faithy ja, die kwam ik 2 weken geleden al tegen in een leuk topic op MFquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik lees je posts zonder smilies al lang niet meer, tenzij er nog een linkje in staat![]()
[..]
Mooi-weer-poser MF-downtime-poserJe bent net zo erg als Faithy
Maar wel een mooie bike hoor
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik lees je posts zonder smilies al lang niet meer, tenzij er nog een linkje in staat![]()
[..]
hier ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
Faithy ja, die kwam ik 2 weken geleden al tegen in een leuk topic op MF.
Thanks!![]()
Nee, hoe sensationeel dat ook zou zijnquote:
WHAHAHAHA, en ze heeft zelf haar A rijbewijs nog niet eensquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:18 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, hoe sensationeel dat ook zou zijn
Het was het topic "Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker" op motor-forum.
Volgens mij lezen marcel en vriendin hier mee.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij lezen marcel en vriendin hier mee.
Toestroom van content is zojuist gestaakt.![]()
Of toch niet, lesje router/firewall configureren kan ie wel gebruiken dus we leechen gewoon vrolijk verder.![]()
D'r zitten ook echt zulke mongolen tussen.quote:
Was heerlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmmm zonnetje schijnt hier nu al een tijdje.. ga even buiten kijken en eventueel een stukkie rijden
Netjes, gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Fendy het volgende:
[afbeelding]
Thanks!quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Was heerlijk![]()
Ik ging eerst richting het oosten, maar toen kwam ik onder een lading heeeeele donkere wolken terecht![]()
Ben toen naar het westen gereden en daar was de lucht vrij blauw, met slechts enkele wolkjes. Heerlijk gereden![]()
[..]
Netjes, gefeliciteerd![]()
Schuifschade is meestal niet zo extreem, soms heb je van die pechvogels die bij een klein klapje hun motor al total loss weten te rijden. Een motor met schuifschade daalt meestal wel in prijs, kan je daar zelf wat leuks van maken of ben je sowieso van plan je motor om te bouwen dan kan dat in je voordeel werken dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:31 schreef Nordic_Blue het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het idee om een motor met lichte schade te kopen, zoals schade van een schuiver?
Ach, ieder heeft zo zijn fetish. De een laat zijn vriendin gangbangen, de ander krijgt hem al omhoog door slechts de verhaaltjes erover te lezen. Heeft wel wat spannends zo he, in de privé erotisch getinte gesprekken en fotokes te lezenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:44 schreef hollander172 het volgende:
Ik lach me echt helemaal rot hier, zit weer ergens te leechen en d'r komt een complete soap voorbij.
![]()
Zij wil een keer een uitstapje met een dame en hij wil zijn vriendin een keer laten bangen door een groepje.Daarnaast scharrelt ie nog met wat exen, mailt een plaatje van zijn leuter naar iedereen door die er ook maar om vraagt en dit alles wordt prachtig geillustreerd met plaatjes, logs, opgeslagen mailtjes etc. etc.
De rest van het verhaal bespaar ik jullie maar...Zo bont maken ze het zelfs in GTST niet.
Ziet er wel goed uit die bike ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:50 schreef Nordic_Blue het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)A%253D%253D%26df%3D1
zoiets dus (sorry voor de lange link)
Als je de ruimte en de juiste appatuur hebt en ook nog eens handig bent, heb je hem in een week of 2 weer zo goed als nieuw. Mooier misschien nog wel...quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:54 schreef Nordic_Blue het volgende:
idd, was gister nog niet, en was hier in de buurt.
persoonlijk vind ik dit soort schade totaal niet erg![]()
fighter makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:31 schreef Nordic_Blue het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het idee om een motor met lichte schade te kopen, zoals schade van een schuiver?
Hier (Flevoland) valt het meestal wel mee met het weer..quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:06 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
succes, is te hopen dat je beetje weer hebt![]()
En als je pech hebt rost je schakelpook door je bak heen. Maar das alleen bij Honda'squote:Op donderdag 25 mei 2006 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Schuifschade is meestal niet zo extreem, soms heb je van die pechvogels die bij een klein klapje hun motor al total loss weten te rijden. Een motor met schuifschade daalt meestal wel in prijs, kan je daar zelf wat leuks van maken of ben je sowieso van plan je motor om te bouwen dan kan dat in je voordeel werken dus.
Wel even goed controleren dus, maar er gaan zoveel mensen weleens neer met de motor. Wat je ermee beschadigd zijn hooguit de rem/koppelingshendels, uitlaat, stepjes en in wat extremere gevallen clip-ons en ander grut. Verder is het vaak wel ok
quote:
Ik ben geen newbiequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:17 schreef stinkie het volgende:
Jezus, is het elke keer dat ik ff weg ben tijd voor newbe's ofzo
Jammer van dat framequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo zou die eruit zien met R1 kont
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:28 schreef kratjuh het volgende:
Nog effe snel postje om m'n posthistory bij te houden
De verbazing over zoveel onbenulligheid stijgt idd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach, ieder heeft zo zijn fetish. De een laat zijn vriendin gangbangen, de ander krijgt hem al omhoog door slechts de verhaaltjes erover te lezen. Heeft wel wat spannends zo he, in de privé erotisch getinte gesprekken en fotokes te lezen
Voorheen Suzuki, en...Honda's gaan niet stukquote:
Valt te regelen hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:45 schreef Fendy het volgende:
[..]
Voorheen Suzuki, en...Honda's gaan niet stuk
Hij zei kapot, niet totalquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij gaat als testpiloot fungeren?![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:45 schreef Fendy het volgende:
[..]
Voorheen Suzuki, en...Honda's gaan niet stuk
volgens mij is niet iedereen het daarmee eensquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
En als je pech hebt rost je schakelpook door je bak heen. Maar das alleen bij Honda's
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
volgens mij is niet iedereen het daarmee eens
Neuh, nieuw topic.quote:
Mag ik mag ik mag ik mag ik mag ik?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, nieuw topic.Wie spemt hem even vol?
dat zijn er nog 27 26 hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, nieuw topic.Wie spemt hem even vol?
Begin je nou zelf over sex oh vrome moslim?quote:
Best.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mag ik mag ik mag ik mag ik mag ik?
Ome?quote:Ah toeeeee ome hollander![]()
van plan te stikken in een nootjequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh joepie het wordt opgemerkt![]()
Now I can die happy![]()
roodquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Of rood. Een rood frame, dat is best origineel. Bovendien wordt ie dan nog sneller![]()
Ik ook van jou hoorquote:
Wie weetquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
van plan te stikken in een nootje
Hou je smoelquote:
dan erf ik van jou vast wel je zo goed als nieuwe achterbandjequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor![]()
[..]
Wie weet![]()
[..]
Hou je smoel![]()
Ga eens gauw topic volspammen en vergeet het telraampje in de OP niet.quote:
Wacht even, ik ros eerst nog even spijker door het canvasquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan erf ik van jou vast wel je zo goed als nieuwe achterbandje![]()
Ik heb geen telraam nodig hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga eens gauw topic volspammen en vergeet het telraampje in de OP niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |