Ach ja mijn vader is er niet blij mee maarja zolang ik hem help posten op MF vind ie het nog verdraagzaamquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En je vader kickt je lazy ass niet eens?![]()
Wat heb je hiervoor gedaan?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef hicham het volgende:
Ik heb laatst op NGC een aflevering gezien over the Dutch dikesMag je best wel trots zijn op Nederland hoor, bikkels
Stelletje negatieve mensen zijn Nederlanders gewoon. Pepijn heeft gelijk whatever hij ook gaat posten straks
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja mijn vader is er niet blij mee maarja zolang ik hem help posten op MF vind ie het nog verdraagzaam
Hiervoor Havo en een maandje Bedrijfseconomie gedaan maar dat is zon ontiegelijke pauperstudie waar je doorheenwandelt en dan de rest van je leven cijfertjes kunt zitten ontleden achter een klein kutbureautjeNiks voor mij dus
Nee mijn vader koopt niet overjarigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]Was hij dat van dat ene topic waarin ie het had over schijtweer en zijn nieuwe motor op halen?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef koffiekoekje het volgende:
HOEREZOOI!!!! nummer vergetenmoet 472 zijn
Lievigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef BazzieK het volgende:
Nee mijn vader koopt niet overjarig![]()
Nee hij heet tata daaro, post niet veel ofzo maar mag em toch iedere dag quotes ed gaan uitleggen
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef koffiekoekje het volgende:
vondtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als iemand me ooit aardig vondt dan is dat dalijk ook weg![]()
Politie
Lekker boeiend, die titels stellen toch niks voor sinds de 'nieuwe generatie' topics opentquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Staat wel zo netjes in m'n posthistory ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker boeiend, die titels stellen toch niks voor sinds de 'nieuwe generatie' topics opent![]()
hehe leuk je vader ook op MFquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee mijn vader koopt niet overjarig![]()
Nee hij heet tata daaro, post niet veel ofzo maar mag em toch iedere dag quotes ed gaan uitleggen
Het houdt me van de straat hequote:
Ging ie met zijn matties een chickie ballen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het houdt me van de straat he![]()
Net trouwens zon nederlandse nep marokkaan tegengekomen tijdens het postbezorgen. Oorbelletjes, bontkraag, wazig tasje om zijn nek....en zijn fiets met roze fietsmandje voorop![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |