abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:06:16 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38154749
Vervolg op: [HOMO] #1698 Nephomo's

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?

Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!

Wat is er in het vorige topic gebeurd?

- Ang3l en Cairon hebben ruzie en weigeren elkaar nog te spreken.
- Manias en Cazman hebben ruzie en weigeren elkaar nog te spreken.
- Waxxer en de slakken in zijn tuin hebben ruzie, maar Waxxer is bang voor slakken dus de slakken hebben gewonnen.
- Jerruh en Cybart hebben ruzie en weigeren elkaar nog te spreken.
- TMM en Stroekie hebben ruzie en weigeren elkaar nog te spreken.
- Tech en Semisane hebben ruzie en weigeren elkaar nog te spreken.
- MarkyMark en Vanitasvonvamnialabiavulva hebben ruzie en weigeren elkaar nog te spreken.
- Petre86 en CDP hebben ruzie en weigeren elkaar nog te spreken.
- Tha_Erik en Davidov hebben ruzie en weigeren elkaar nog te spreken,

[ Bericht 4% gewijzigd door Cairon op 24-05-2006 16:07:57 ]
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:06:37 #2
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38154756
and back again!
I'm hungry!
pi_38154802
Blègh, omdat het theaterjaar niet doorgaat, moet ik maar een master gaan doen, maar daarvoor moet ik dus binnen 1 week van alles regelen... Aanvragen Bachelordiploma, Inschrijven master...

*zucht*
pi_38154810
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:01 schreef Manias het volgende:

[..]

echt aanrader alleen stopte hij bij ons bij d laatste 5 minuten en moest de band eropnieuw opgezet worden voor ie door kon gaan beetje jammer
Ik hoor er verschillende verhalen over maar volgens mij is ie ook best goed
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:09:34 #5
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_38154848
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 10:47 schreef Manias het volgende:

[..]

verdedig je hem nog steeds na al die jaren
nah, dit doe ik altijd bij Caries. .
put
your
clothes
on!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:12:20 #6
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38154934
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:09 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nah, dit doe ik altijd bij Caries. .
heb je gaatjes?
I'm hungry!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:12:42 #7
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38154949
oh nee dat zijn Cariës
I'm hungry!
pi_38155000
Hahahaha Cairon die OP weer

Waarom rol jij het schitterende vak dat journalistiek heet niet in??
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:18:17 #9
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38155116
Omdat ik een mening heb die tegen de nogal linkse opleidig ingaat. Ik ken zat figuren die journalistiek studeren, en de discussies die ik met hen heb zijn voornamelijk momenten waarbij ik ze achter het behang wil plakken, of ze in een muur wil metselen.

"Jah maar het heeft geen toegevoegde waarde om in een artikel de afkomst te zetten van een dader."
"Waarom niet, je zegt er toch ook bij hoe oud de dader is en wat het geslacht is van de dader, uit welke stad de dader komt, dus waarom is de laatste grens dan ineens de nationaliteit van een persoon? Waarom dan niet berichten over "persoon A die Persoon B heeft bedreigd met een mes."
"Ja nou, dat is gewoon zo!"
I'm hungry!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:19:34 #10
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38155153
dat en toen ik er ging kijken al die jaren geleden was de voorlichting er ronduit negatief "Vooral niet de journalistiek ingaan, het is hier erg saai, en het beroep zelf is ook niet iets om naar huis toe te schrijven, doe vooral geen moeite..."

en mijn Nederlands is ronduit belabberd slecht.
I'm hungry!
pi_38155260
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:18 schreef Cairon het volgende:
Omdat ik een mening heb die tegen de nogal linkse opleidig ingaat. Ik ken zat figuren die journalistiek studeren, en de discussies die ik met hen heb zijn voornamelijk momenten waarbij ik ze achter het behang wil plakken, of ze in een muur wil metselen.

"Jah maar het heeft geen toegevoegde waarde om in een artikel de afkomst te zetten van een dader."
"Waarom niet, je zegt er toch ook bij hoe oud de dader is en wat het geslacht is van de dader, uit welke stad de dader komt, dus waarom is de laatste grens dan ineens de nationaliteit van een persoon? Waarom dan niet berichten over "persoon A die Persoon B heeft bedreigd met een mes."
"Ja nou, dat is gewoon zo!"
Oohh nou, dat heb ik soms ook hoor... We hadden eens een "discussie" in de klas (toen ik nog colleges had ), dat was in de tijd van Pim Fortuyn. Ik ben/was helemaal niet zo'n aanhanger van hem, maar ik schrok er gewoon van hoe links hele groepen eigenlijk waren, zat echt met mijn oren te klapperen. Heel kortzichtig. Zo rechts als de LPF toen leek te zijn, zo links waren zij zelf.

Naja.

Maar schrijf dan een boek. Ok?
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:23:08 #12
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38155276
MANNEN Welke mannen vind jij dropdead gorgeous? #6 ik geil op dat topic, niet vanwege de inhoud, maar omdat mensen zeggen "joh Cairon ga zo door, wat heb jij een goede smaak"
I'm hungry!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:23:40 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38155293
Wahey
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_38155337
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:19 schreef Cairon het volgende:
dat en toen ik er ging kijken al die jaren geleden was de voorlichting er ronduit negatief "Vooral niet de journalistiek ingaan, het is hier erg saai, en het beroep zelf is ook niet iets om naar huis toe te schrijven, doe vooral geen moeite..."

en mijn Nederlands is ronduit belabberd slecht.
Nou ja, al had ik nu al mijn diploma, dan nóg had ik waarschijnlijk gezeten waar ik nu zit... Ik ben alleen heel actief op lokaal en regionaal niveau, maar het is allesbehalve saai. Maar ja, daar kan ik weer hele verhalen over houden waar niemand op zit te wachten
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:28:50 #15
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38155485
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:22 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Oohh nou, dat heb ik soms ook hoor... We hadden eens een "discussie" in de klas (toen ik nog colleges had ), dat was in de tijd van Pim Fortuyn. Ik ben/was helemaal niet zo'n aanhanger van hem, maar ik schrok er gewoon van hoe links hele groepen eigenlijk waren, zat echt met mijn oren te klapperen. Heel kortzichtig. Zo rechts als de LPF toen leek te zijn, zo links waren zij zelf.

Naja.
Ik stoor me daar dus gruwelijk aan. Mensen die zo hard afgeven of een politieke partij terwijl ze vol blijven houden dat ze neutraal zijn, en daarbij walgelijk zichzelf naar voren drukken als moralistische betweters.
Dat is dus het gevoel dat ik heb bij heel veel studenten journalistiek, ze zijn niet in staat om kritisch te kijken naar hun eigen partijdigheid en geven alleen maar af op anderen. Met een beschuldigend vingertje wijzen en roepen dat er weer nazi's zijn opgestaan in Nederland, terwijl ze een enkele stap verwijderd zijn van het krijsen dat dissidenten richting de Gulag moeten.
quote:
Maar schrijf dan een boek. Ok?
in het Engels ooit nog eens.
I'm hungry!
pi_38155828
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:28 schreef Cairon het volgende:

[..]

Ik stoor me daar dus gruwelijk aan. Mensen die zo hard afgeven of een politieke partij terwijl ze vol blijven houden dat ze neutraal zijn, en daarbij walgelijk zichzelf naar voren drukken als moralistische betweters.
Dat is dus het gevoel dat ik heb bij heel veel studenten journalistiek, ze zijn niet in staat om kritisch te kijken naar hun eigen partijdigheid en geven alleen maar af op anderen. Met een beschuldigend vingertje wijzen en roepen dat er weer nazi's zijn opgestaan in Nederland, [b]terwijl ze een enkele stap verwijderd zijn van het krijsen dat dissidenten richting de Gulag moeten.[b]
[..]

in het Engels ooit nog eens.
Adem in, adem uit.... Maar het is idd wel zo! Maaarrr die mensen hebben nog steeds geen baan, ondanks dat ze al wél klaar zijn, en nu presenteren ze zich op het internet als: journalist, dichter, tekstschrijver..... Dat zijn allemaal van die walgelijk principiele mensen waar gewoon niks mee te bespreken valt als je iets... ánders toevoegt. Sommige docenten ook, een leraar schreef zelfs een keer "je lijkt een bizar wereldbeeld te hebben" bij een opdracht. Dat was een vragenlijst die je moest invullen middels beeldende teksten, die betrekking had op de stationsrestauratie. En ik heb een bloedhekel aan de stationsrestauratie. Dus het werd geen "lievig" tekstje over omaatjes die wachten enzo, maar over een benauwende sfeer en mensen die niet ontspannen kunnen zitten omdat ze onderweg zijn, of net een trein hebben gemist. Resultaat: een mager zesje.
pi_38155899
Maargoed, ik probeer dus te zeggen dat journalisten wel degelijk een enorme mening over iets hebben, maar amper open staan voor discussie. Maarja, ik ben ergens ook wel zo hoor
pi_38155933
Trouwens, het moet deel 1699 zijn.
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:42:49 #19
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38155959
aaah neej dan is zo'n opleiding echt niets voor mij.

Al mijn docenten geven aan dat ik een vreemd verwrongen wereldbeeld heb, maar dat ze dat juist een uitnodigende eigenschap vinden van me, dus als ik weer een verslag of een essay moet schrijven, dan geven ze aan dat ze dat met plezier tegemoet zien... "Om te zien waar ik nu weer mee aan kom zetten"
I'm hungry!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:43:48 #20
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38155999
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:42 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, het moet deel 1699 zijn.
klopt, maar ik snapte geen hol meer van de nummering.
I'm hungry!
pi_38156044
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:43 schreef Cairon het volgende:

[..]

klopt, maar ik snapte geen hol meer van de numering.
Haha, komt wel goed man hey.

Ik ga zo een hark enz kopen. Dus tot later!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:45:22 #22
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38156064
succes, ik ga richting eindhoven, en dan een paar uurtjes sporten
I'm hungry!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:46:46 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38156105
Wederom aangepast, beetje opletten nu he .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_38156109
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:45 schreef Cairon het volgende:
succes, ik ga richting eindhoven, en dan een paar uurtjes sporten
Veel plezier! Kon ik me er maar toe zetten...
pi_38156133
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:46 schreef jogy het volgende:
Wederom aangepast, beetje opletten nu he .
Wat snel!!! Bedankt wederom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')