Ik hoor er verschillende verhalen over maar volgens mij is ie ook best goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:01 schreef Manias het volgende:
[..]
echt aanraderalleen stopte hij bij ons bij d laatste 5 minuten en moest de band eropnieuw opgezet worden voor ie door kon gaan beetje jammer
nah, dit doe ik altijd bij Caries.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:47 schreef Manias het volgende:
[..]
verdedig je hem nog steeds na al die jaren
heb je gaatjes?quote:
Oohh nou, dat heb ik soms ook hoor... We hadden eens een "discussie" in de klas (toen ik nog colleges hadquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:18 schreef Cairon het volgende:
Omdat ik een mening heb die tegen de nogal linkse opleidig ingaat. Ik ken zat figuren die journalistiek studeren, en de discussies die ik met hen heb zijn voornamelijk momenten waarbij ik ze achter het behang wil plakken, of ze in een muur wil metselen.
"Jah maar het heeft geen toegevoegde waarde om in een artikel de afkomst te zetten van een dader."
"Waarom niet, je zegt er toch ook bij hoe oud de dader is en wat het geslacht is van de dader, uit welke stad de dader komt, dus waarom is de laatste grens dan ineens de nationaliteit van een persoon? Waarom dan niet berichten over "persoon A die Persoon B heeft bedreigd met een mes."
"Ja nou, dat is gewoon zo!"
Nou ja, al had ik nu al mijn diploma, dan nóg had ik waarschijnlijk gezeten waar ik nu zit...quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:19 schreef Cairon het volgende:
dat en toen ik er ging kijken al die jaren geleden was de voorlichting er ronduit negatief "Vooral niet de journalistiek ingaan, het is hier erg saai, en het beroep zelf is ook niet iets om naar huis toe te schrijven, doe vooral geen moeite..."
en mijn Nederlands is ronduit belabberd slecht.
Ik stoor me daar dus gruwelijk aan. Mensen die zo hard afgeven of een politieke partij terwijl ze vol blijven houden dat ze neutraal zijn, en daarbij walgelijk zichzelf naar voren drukken als moralistische betweters.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh nou, dat heb ik soms ook hoor... We hadden eens een "discussie" in de klas (toen ik nog colleges had), dat was in de tijd van Pim Fortuyn. Ik ben/was helemaal niet zo'n aanhanger van hem, maar ik schrok er gewoon van hoe links hele groepen eigenlijk waren, zat echt met mijn oren te klapperen. Heel kortzichtig. Zo rechts als de LPF toen leek te zijn, zo links waren zij zelf.
Naja.
in het Engels ooit nog eens.quote:Maar schrijf dan een boek. Ok?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:28 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik stoor me daar dus gruwelijk aan. Mensen die zo hard afgeven of een politieke partij terwijl ze vol blijven houden dat ze neutraal zijn, en daarbij walgelijk zichzelf naar voren drukken als moralistische betweters.
Dat is dus het gevoel dat ik heb bij heel veel studenten journalistiek, ze zijn niet in staat om kritisch te kijken naar hun eigen partijdigheid en geven alleen maar af op anderen. Met een beschuldigend vingertje wijzen en roepen dat er weer nazi's zijn opgestaan in Nederland, [b]terwijl ze een enkele stap verwijderd zijn van het krijsen dat dissidenten richting de Gulag moeten.[b]
[..]
in het Engels ooit nog eens.
klopt, maar ik snapte geen hol meer van de nummering.quote:
Haha, komt wel goed man hey.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:43 schreef Cairon het volgende:
[..]
klopt, maar ik snapte geen hol meer van de numering.
Veel plezier!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:45 schreef Cairon het volgende:
succes, ik ga richting eindhoven, en dan een paar uurtjes sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |