Maar guldens bestaan ook niet meer... misschien heb je recht op een paar eurootjes moussyquote:
wieweetquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:23 schreef bixister het volgende:
en maggie, ga je er een combi-job van maken?![]()
donequote:Op donderdag 25 mei 2006 07:52 schreef Maggie het volgende:
melonovy je linkje werkt niet, je moet even dat indexhtm3 gedoe eraf halen
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Mel die liftdaar wordt ik regelmatig bezweet van wakker, hoe gruwelijk
Jolie heeft vanmiddag van een vriendin van mij sportschoenen gehad. La Gear met lichtjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[suusmode] Foei Luchtbel! [/suusmode]quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:36 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom het tegen mijn gevoel ingaat? Omdat ik dat gewoon niet zo zou oplossen denk ik. Ik vind het vernederend. Zij niet en met haar nog genoeg andere mensen. Zij vindt het misschien vervelend dat ik vloek waar Jolie bij is. Zou zo kunnen. Ik vind dat je bij geen enkel ander gezin, behalve je eigen gezin, van zulke dingen iets kan zeggen. Ik doe het daarom ook niet maar soms is het wel rot.
ja nou ja, het is ook rot. en ik weet ook niet waar precies de grens ligt en ben zelf echt allesbehalve handig in zo'n geval hoor. maar ik denk ook wel: als er nou echt iets is, van wie moeten ze 't dan horen. als iedereen z'n mond houdt kun je ook niet van elkaar leren. maar op zich zou ik denk ik ook pas er op inhaken als de ander er zelf mee komt hoor, als ze er zelf last van zou hebben of elders commentaar gekregen heeft en daar met jou over praat. ook een erg passieve /laffe (?) houding, maar inderdaad, mijn ervaring is ook dat het anders vooral als aanval wordt gezien (hetgeen het misschien ook wel is) en weinig oplevert.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:36 schreef Luchtbel het volgende:
Ik doe het daarom ook niet maar soms is het wel rot.
Als wij op het werk zo'n potje zouden hebben, zouden we iedere maand met zijn allen uit eten kunnenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Ireth ik denk wel regelmatig aan die opmerking om eerlijk te zijnalleen ik doe het nog wel echt vaak geloof ik. Op m'n werk staat een potje waar ik 10 cent in moet doen voor iedere keer dat ik kut zeg
en 20 cent voor verdomme, schijt aan en gezeik
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Ireth ik denk wel regelmatig aan die opmerking om eerlijk te zijnalleen ik doe het nog wel echt vaak geloof ik. Op m'n werk staat een potje waar ik 10 cent in moet doen voor iedere keer dat ik kut zeg
en 20 cent voor verdomme, schijt aan en gezeik
Bel gooide er een woord-niet-bestemd-voor-kleine-oortjes uit (kweet niet eens meer wat voor woord??) waarop Suus heel droog reageerde met "Foei [naam luchtbel]! "quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:57 schreef bixister het volgende:
wat was dat toen dan ook weer met suus' reactie?
Suus roept de laatste tijd ook met een erg gespeelde verbaasde toon "Jeeeeeeeeeeeeeeeeesus!"quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:59 schreef beefcake het volgende:
Het is ook erg confronterend als je peuter gottedomme en koetkat door het huis brult. Voor mij zijn het gewoon ingeburgerde woorden, maar als je het uit zo'n kleintje hoort komen, besef je wel dat het echt niet kan eigenlijk.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Suus roept de laatste tijd ook met een erg gespeelde verbaasde toon "Jeeeeeeeeeeeeeeeeesus!"
(ik beken schuld, dat wil ik er nog wel eens uitgooien bij het lezen/horen/zien van iets ongelooflijks...)
Doe maar niet, ik heb het geld nodig voor de vakantie!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:06 schreef poemojn het volgende:
tjonge.. als ik naar de meeting kom kan ik het beste dus maar een potje meenemen?![]()
Wij zijn van de schutting generatiequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Beef, zoals je misschien wel weet zit het er bij mij ook echt helemaal in gewoon
Dat was ut idd!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Beef, zoals je misschien wel weet zit het er bij mij ook echt helemaal in gewoon
Bix, ik zei de woorden teringzooi en gekut in één zin bij Ireth thuis. Toen zei Suus ineens 'foei LB'
overigens ging dat over iets waarbij iemand commentaar had gegeven op mijn huishouding
even wat veranderd. Lukt het nu?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:10 schreef beefcake het volgende:
Het filmpje heeft de extensie jpg, dat moet denk ik iets anders zijn. Kopieer je wel de goede link easy?
Haaahahahahaquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:15 schreef easy-going het volgende:
[..]
even wat veranderd. Lukt het nu?
Anders geef ik de moed op![]()
Ik dacht dat het zou gaan als ik het filpmje op pauze zet en daar dan printscreen van neem, maar blijkbaar gaat dat nt echt om dat in photoshop te zetten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:25 schreef bixister het volgende:
heu... nee. printscreen kan ik nog wel maar van een filmpje?
Nietsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:27 schreef bixister het volgende:
huh? maar wat kwam er dan wel uit die printscreen? een vaag plaatje oid?
Is Stinkie niet thuis? Dan kunnen jullie mooi oefenen op het maken van een kindje, het weer is toch slechtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik verveel me ook suf. Vanmorgen geshopt en nu vervelen dus.
Oooooh, hebben jullie dat zo gedaan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef beefcake het volgende:
Is Stinkie niet thuis? Dan kunnen jullie mooi oefenen op het maken van een kindje, het weer is toch slecht
Gaat niet werken zo he...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:03 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie heeft net heel sensueel de aardappels geschild en zit nu boven.
En ik hang met een boek op de bank.
Jullie maken me in de war.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:41 schreef Kbot2000 het volgende:
Gaat niet werken zo he...
Tijd voor een goed gesprek...![]()
En is er nog actie geweest na het eten van die sensuele aardappelen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:03 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie heeft net heel sensueel de aardappels geschild en zit nu boven.
En ik hang met een boek op de bank.
Wat zei Christan toen ie doorhad dat jullie met de Thalys gingen?!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn er ook weer na ons dagje Brussel. Zie fototopic
Zie fototopic dusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:50 schreef Syrena het volgende:
Wat zei Christan toen ie doorhad dat jullie met de Thalys gingen?!![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
wij kwamen afgelopen woensdag in een hagelbui terecht waar je u tegen kon zeggen.
gelukkig zaten we in de auto, anders had het nog wel eens pijnlijk kunnen worden, met hagelstenen formaat flinke knikker.
maar vriendje zette de auto wel even aan de kant, want het ging zo te keer dat het zicht ook nul was.
gelukkig is de auto niet in een poffertjesplaat veranderd.
Probeer het eens op het apennootje adres dat er nu in staat, meld anders jouw mailadres even dan mail ik jou wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:53 schreef jessie het volgende:
Sjak ik probeer je te mailen maar als ik naar de mail in je profiel stuur dan krijg ik hem steeds terug!
Dat wist ik al van te voren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:26 schreef Luchtbel het volgende:
He Sjeekie-Beekie, werd je verliefd op je vriend terwijl je wist dat hij kinderen had? Of wist je dat pas later?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:41 schreef sjak het volgende:
[..]
Probeer het eens op het apennootje adres dat er nu in staat, meld anders jouw mailadres even dan mail ik jou wel.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:46 schreef jessie het volgende:
Belana ik ben inmiddels weer bruin, ik had gehoopt dit ook een beetje over te kunnen brengen maar nee dus
Probeer Putfile eens, Melquote:
Of zoals een peuter op mijn stage eens zei: Knananariaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef renzell het volgende:
Canarische eilanden.
quote:Op zondag 28 mei 2006 10:28 schreef lady-wrb het volgende:
leuk spuuglokje. jij lijkt me wel een leuke tante (zowel letterlijk als figuurlijk)
ja klopt, ik heb nooit geen kikkers gezien, vaag, maar wel grappigquote:Op zondag 28 mei 2006 10:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Melonovy wilde dit schrijven:Renzje!!!
De rommelmarkt viel eigenlijk wat tegen. Ze zeiden dat het ook veel antiek zou zijn maar het was toch eigenlijk echt wel een rommelmarkt. Maar het was wel leuk om te gaan, gelukkig was het droog. We hebben zo'n 2,5 uur rondgelopen en waren om half 2 weer thuis ongeveer.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:26 schreef XTracer het volgende:
M@x, fijn dat je weer bij Kai bent! (Ik vind het zo dapper, vliegen zonder kind enzo. )
BE, hoe was je rommelmarkt-by-night?
die dingen blijven leuk. Bij een postadres van mij hebben ze hem in het héél groot...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:25 schreef melonovy het volgende:
Jessie of Rewimo, heb je al een leuke lamp voor je slaapkamer?
ja kutschie, das wel mijn badkamerlamp in het blauw waar je zo vriendelijk over oordeelt!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:29 schreef jessie het volgende:
Wat zeg ik die bovenste zin vriendelijk zeg
Niet zo bedoeld dus
Wij vonden het eigenlijk ook wel heel eng, vooral omdat er niks officieel is vastgelegd wat betreft de voogdij voor als er iets met ons gebeurd. Dat gaan we dus wel heel snel regelen. Beetje luguber om daar over na te denken maar het is wel een prettig idee dat alles dan goed geregeld is.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:26 schreef XTracer het volgende:
M@x, fijn dat je weer bij Kai bent! (Ik vind het zo dapper, vliegen zonder kind enzo. )
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:25 schreef melonovy het volgende:
Jessie of Rewimo, heb je al een leuke lamp voor je slaapkamer?
Dan zou een trouwring met aan de binnenkant de ingegraveerde datum een uitkomst zijn, toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:46 schreef livelink het volgende:
Het is maar goed dat wij nooit getrouwd zijn, want een trouwdag zouden we ook geheid vergeten.
Heel goedquote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef m@x het volgende:
Behoorlijk bruin(voor mijn doen dan) En mijn rug ook, ook al ben ik gigantisch aan het vervellen. Ik was echt zo bloot, ik heb gewoon in mijn badpak op zo'n strandbedje gelegen
![]()
Aha, dus dat is de reden waarom mensen hun trouwdatum in de ring laten graverenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan zou een trouwring met aan de binnenkant de ingegraveerde datum een uitkomst zijn, toch?
dan koop je toch een bakfiets alstie afgekeurd wordt ?quote:Op maandag 29 mei 2006 09:17 schreef jessie het volgende:
Bij de hema hebben ze nu een bakfiets
Jammer genoeg moet onze auto gekeurd worden en een grote beurt enzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |