Maar guldens bestaan ook niet meer... misschien heb je recht op een paar eurootjes moussyquote:
wieweetquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:23 schreef bixister het volgende:
en maggie, ga je er een combi-job van maken?![]()
donequote:Op donderdag 25 mei 2006 07:52 schreef Maggie het volgende:
melonovy je linkje werkt niet, je moet even dat indexhtm3 gedoe eraf halen
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Mel die liftdaar wordt ik regelmatig bezweet van wakker, hoe gruwelijk
Jolie heeft vanmiddag van een vriendin van mij sportschoenen gehad. La Gear met lichtjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[suusmode] Foei Luchtbel! [/suusmode]quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:36 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom het tegen mijn gevoel ingaat? Omdat ik dat gewoon niet zo zou oplossen denk ik. Ik vind het vernederend. Zij niet en met haar nog genoeg andere mensen. Zij vindt het misschien vervelend dat ik vloek waar Jolie bij is. Zou zo kunnen. Ik vind dat je bij geen enkel ander gezin, behalve je eigen gezin, van zulke dingen iets kan zeggen. Ik doe het daarom ook niet maar soms is het wel rot.
ja nou ja, het is ook rot. en ik weet ook niet waar precies de grens ligt en ben zelf echt allesbehalve handig in zo'n geval hoor. maar ik denk ook wel: als er nou echt iets is, van wie moeten ze 't dan horen. als iedereen z'n mond houdt kun je ook niet van elkaar leren. maar op zich zou ik denk ik ook pas er op inhaken als de ander er zelf mee komt hoor, als ze er zelf last van zou hebben of elders commentaar gekregen heeft en daar met jou over praat. ook een erg passieve /laffe (?) houding, maar inderdaad, mijn ervaring is ook dat het anders vooral als aanval wordt gezien (hetgeen het misschien ook wel is) en weinig oplevert.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:36 schreef Luchtbel het volgende:
Ik doe het daarom ook niet maar soms is het wel rot.
Als wij op het werk zo'n potje zouden hebben, zouden we iedere maand met zijn allen uit eten kunnenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Ireth ik denk wel regelmatig aan die opmerking om eerlijk te zijnalleen ik doe het nog wel echt vaak geloof ik. Op m'n werk staat een potje waar ik 10 cent in moet doen voor iedere keer dat ik kut zeg
en 20 cent voor verdomme, schijt aan en gezeik
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Ireth ik denk wel regelmatig aan die opmerking om eerlijk te zijnalleen ik doe het nog wel echt vaak geloof ik. Op m'n werk staat een potje waar ik 10 cent in moet doen voor iedere keer dat ik kut zeg
en 20 cent voor verdomme, schijt aan en gezeik
Bel gooide er een woord-niet-bestemd-voor-kleine-oortjes uit (kweet niet eens meer wat voor woord??) waarop Suus heel droog reageerde met "Foei [naam luchtbel]! "quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:57 schreef bixister het volgende:
wat was dat toen dan ook weer met suus' reactie?
Suus roept de laatste tijd ook met een erg gespeelde verbaasde toon "Jeeeeeeeeeeeeeeeeesus!"quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:59 schreef beefcake het volgende:
Het is ook erg confronterend als je peuter gottedomme en koetkat door het huis brult. Voor mij zijn het gewoon ingeburgerde woorden, maar als je het uit zo'n kleintje hoort komen, besef je wel dat het echt niet kan eigenlijk.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Suus roept de laatste tijd ook met een erg gespeelde verbaasde toon "Jeeeeeeeeeeeeeeeeesus!"
(ik beken schuld, dat wil ik er nog wel eens uitgooien bij het lezen/horen/zien van iets ongelooflijks...)
Doe maar niet, ik heb het geld nodig voor de vakantie!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:06 schreef poemojn het volgende:
tjonge.. als ik naar de meeting kom kan ik het beste dus maar een potje meenemen?![]()
Wij zijn van de schutting generatiequote:Op donderdag 25 mei 2006 23:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Beef, zoals je misschien wel weet zit het er bij mij ook echt helemaal in gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |