Zo, het goede nieuws bankje.
Jessie, het is spannend maar het wordt ook wel tijd he, eindelijk die klere dingen weg en beter gaan worden. Als je nog vragen hebt over de anesthesie kun je me mailen.
Moussy, ga je de bak in meid!
![]()
Het lijkt me best zwaar zo'n baan in de gevangenis, maar ach, jij kunt je bek wel roeren denk ik. Wanneer ga je beginnen?
Lekker Nijntje dat je je huis hebt verkocht!
En BE, een nieuwe studie, wat spannend. Hoe lang duurt die opleiding? Moet je dan ook al een baan hebben bij een uitvaartonderneming? Wanneer is je eerste stage? Brr, ik ben voor mijn opleiding/werk wel eens bij de patholoog anatoom en ik kan er echt niet zo goed tegen. Maar ja, dat zijn ook lichamen waar voor medische doeleinden op gewerkt worden. Het idee staat mij tegen en dat werkt dan niet op mijn gemoedsrust. In de uitvaartbranche zal dat misschien wel anders zijn.
Het lijkt mij een fijn beroep omdat je echt wat voor mensen kunt betekenen, je kunt ze veel zorg wegnemen en als je dan nog goed kunt luisteren en mensen echt de uitvaart kan geven die ze als familie voor ogen hadden lijkt me dat heel bevredigend. Leuk hoor!